Lähtevätkö ne arvet jos laihduttaa
helpp meee pleasee?!!
4
68
Vastaukset
- Scarbelly
Jaa venymäarvet? Eivät välttämättä kokonaan lähde ikinä, mutta ne vaalenevat ja ohenevat melkein huomaamattomiksi ajan kanssa. Minä esim. olin viisi vuotta sitten kuin tiikeri, sellaiset punaiset juovat oli mahassa ja kainaloissa. Nyt, kun olen koko ajan laihtunut, niin arvet ovat jo lähes muun ihon värisiä. Ei niitä oikeastaan edes huomaa, ellei tarkkaan katso
- jslsckbd
Eivät ne kokonaan tosiaan lähde. Ne ovat arpia kuitenkin... Itselläni vaaleista kyllä, mutta eivät kadonneet kokonaan. Muistuttavat kyllä toisaalta mistä lähdin ja mihin päädyin
- VatsaRoikkuuPolvissa
Ne vaalenee mutta kyllä ne vuosien jälkeen huomaa ja siltä kohalta tulee iho olemaan aina löysä eikä siihen auta kuin leikkaus.
- riippuujaroikkuu
Riippuu vähän onko kyse psyykkisistä vai fyysisistä arvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5682633Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671426Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831350- 981347
- 1381236
- 1061139
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48920
- 76886
- 47861