Lähtevätkö ne arvet jos laihduttaa
helpp meee pleasee?!!
4
50
Vastaukset
- Scarbelly
Jaa venymäarvet? Eivät välttämättä kokonaan lähde ikinä, mutta ne vaalenevat ja ohenevat melkein huomaamattomiksi ajan kanssa. Minä esim. olin viisi vuotta sitten kuin tiikeri, sellaiset punaiset juovat oli mahassa ja kainaloissa. Nyt, kun olen koko ajan laihtunut, niin arvet ovat jo lähes muun ihon värisiä. Ei niitä oikeastaan edes huomaa, ellei tarkkaan katso
- jslsckbd
Eivät ne kokonaan tosiaan lähde. Ne ovat arpia kuitenkin... Itselläni vaaleista kyllä, mutta eivät kadonneet kokonaan. Muistuttavat kyllä toisaalta mistä lähdin ja mihin päädyin
- VatsaRoikkuuPolvissa
Ne vaalenee mutta kyllä ne vuosien jälkeen huomaa ja siltä kohalta tulee iho olemaan aina löysä eikä siihen auta kuin leikkaus.
- riippuujaroikkuu
Riippuu vähän onko kyse psyykkisistä vai fyysisistä arvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036