Lähtevätkö ne arvet jos laihduttaa
helpp meee pleasee?!!
4
<50
Vastaukset
- Scarbelly
Jaa venymäarvet? Eivät välttämättä kokonaan lähde ikinä, mutta ne vaalenevat ja ohenevat melkein huomaamattomiksi ajan kanssa. Minä esim. olin viisi vuotta sitten kuin tiikeri, sellaiset punaiset juovat oli mahassa ja kainaloissa. Nyt, kun olen koko ajan laihtunut, niin arvet ovat jo lähes muun ihon värisiä. Ei niitä oikeastaan edes huomaa, ellei tarkkaan katso
- jslsckbd
Eivät ne kokonaan tosiaan lähde. Ne ovat arpia kuitenkin... Itselläni vaaleista kyllä, mutta eivät kadonneet kokonaan. Muistuttavat kyllä toisaalta mistä lähdin ja mihin päädyin
- VatsaRoikkuuPolvissa
Ne vaalenee mutta kyllä ne vuosien jälkeen huomaa ja siltä kohalta tulee iho olemaan aina löysä eikä siihen auta kuin leikkaus.
- riippuujaroikkuu
Riippuu vähän onko kyse psyykkisistä vai fyysisistä arvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769