Usein päivityksiä

Useinpäivittää

Moi

Windows 7 pro ja asuksen läppäri.

Viime päivinä kun olen käyttänyt tietokonetta, niin huomaan aina sulkiessani että taas on tullut tila, että "asentaa päivitykset ja sammuttaa tietokoneen". Siis todella usein, joka päivä, on ollut viime päivinä näin ja tämä tuntuu kummalliselta. Miten voisin tarkistaa, että onko kaikki kunnossa?? Onko siis näitä päivityksiä ollut viime päivinä näin jatkuvasti?

17

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaapatätä

Normaalisti Windows updatesta. Eli avaa se ja asenna päivityksrt.

• Sama.vika
    • cvfvcvb

7 koneet voivat ladata Win10 asennustiedostoja, ne sitten asennetaan kun on kaikki saatu koneelle. Itse asennus täytyy itse käynnistää.

• Useinpäivittää

Kiitos! Ahaa, en halua windows 10. Otin automaattipäivitykset pois käytöstä, voin nyt itse tarkistaa mitä ladataan ja asennetaan. Enempää ei varmaan voi enää tehdä.

• Useinpäivittää

Ei toimikaan, taas on ilmestynyt päivityksiä "asentaa päivitykset ja sammuttaa sittentietokoneen" ja, vaikka nettiyhteys ei ole ollut päällä.

• rottenpotatoes

Joku koneelle latautunut päivitys ei onnistu ja kone yrittää sitä aina vaan asentaa.
        Käy katsomassa päivityshistoriaa niin saatat huomata: päivitys xxxxxxx epäonnistui.

• Useinpäivittää

Lisätietoja: Kaveri sai just selvitettyä, että kone on yrittänyt asentaa samaa windows 10- päivitystä jotain , eli kaikissa on sama koodi: 80240020. Kaikissa lukee Epäonnistunut. Mutta ei tiedetä miten saan tämän pois, ettei sitä kokoajan yritetä asentaa? en halua windows 10.

• asennasevain

Eikun vaan Windows 10 asentumaan. On kehittyneempi kuin Windows 7 ja nopeampi.

• En-asenna
        asennasevain kirjoitti:

Eikun vaan Windows 10 asentumaan. On kehittyneempi kuin Windows 7 ja nopeampi.

Huonommin toimiva vaan, kokeiltu on ja palautettu Windows 7 takaisin kun kympissä ei oikein mikään toiminut kunnolla. Onneksi Windows 7 on tuettuna ja toimii vielä pitkään.

• Onko tuosta apuja? http://www.mbnet.fi/artikkeli/tietokoneet/kaatuiko_windows_10_paivitys_virhekoodiin_80240020_nain_korjaat

Mulla oli tuollainenkin ja 3 kertaa yritti ja aina epäonnistui, mutta hain päivityksen HP sivuilta

Microsoft driver update for hp LaserJet 1320 PCL 5

Asennuspäivämäärä: ‎6.‎9.‎2015 19:06

Asennustila: Epäonnistui

Virhetiedot: Koodi 800F020B

Päivitystyyppi: Valinnainen

This driver was provided by Microsoft for support of hp LaserJet 1320 PCL 5

Lisätietoja:
        http://winqual.microsoft.com/support/?driverid=4189

Ohjeita ja tukea:
        http://support.microsoft.com/select/?target=hub

http://ra.fi/WsZz

• hyvinpelaakyllä
        En-asenna kirjoitti:

Huonommin toimiva vaan, kokeiltu on ja palautettu Windows 7 takaisin kun kympissä ei oikein mikään toiminut kunnolla. Onneksi Windows 7 on tuettuna ja toimii vielä pitkään.

Toimii paremmin ja nopeammin

• joojoojoensuussa

• Ei-vaan-toimi-kunnolla
        hyvinpelaakyllä kirjoitti:

Toimii paremmin ja nopeammin

Ehkä jossain nettifoorumeille kirjoittelussa toimiikin mutta osa meistä käyttää konetta muuhunkin ja silloin kymppi on surkea valinta, seiska toimii huomattavasti paremmin. Jos nopeus on ongelmasi niin päivitä koneesi tälle vuosituhannelle, nykyaikaisella koneella nopeusero on niin marginaalinen ettei sitä edes huomaa käytössä.

• eimitäänongelmaa
        Ei-vaan-toimi-kunnolla kirjoitti:

Ehkä jossain nettifoorumeille kirjoittelussa toimiikin mutta osa meistä käyttää konetta muuhunkin ja silloin kymppi on surkea valinta, seiska toimii huomattavasti paremmin. Jos nopeus on ongelmasi niin päivitä koneesi tälle vuosituhannelle, nykyaikaisella koneella nopeusero on niin marginaalinen ettei sitä edes huomaa käytössä.

Toimii hyvin jos ei asenna humpuukkiohjelmia:)

• Useinpäivittää

siis en halua windows 10. seiska toimii tosi hyvin, ei ongelmia.
      nyt en ymmärrä; sopiiko tuo rottenpotatoesin linkki?

• siinäonsensyy

Kyllä haluat mutta et uskalla! Monella on se uusien asioiden oppimisen tuska ja uskallus..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      78
      1303
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      931
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56