Tapaat netissä ihmisen, joka jollain tavalla osoittautuu erilaiseksi kuin itseään kuvaili tai antoi ymmärtää?
Tutustuin mieheen, joka aloitusviestissään kysyi, että etsinkö pitkäaikaista parisuhdetta. Olin jo profiilissa tämän tuonut esille. Tutustuimme toisiimme pari kuukautta ja kun, seurusteluasiat tulivat puheeksi taas niin hän kertoi käytännössä, että haluaa "olla yhdessä, muttei seurustella" eli "harrastetaan seksiä, mutta älä mitenkään kiinny minuun liikaa!" Ota tästä sitten selvää!!
Tapasin miehen, joka ennen treffejä sanoi: "Tavataan parin tunnin päästä, koska olen työvaatteissa, joten pitää siistiytyä ensin." (maajussin poika) Treffeille hän sitten tuli kirjaimellisesti turvakengissä, maastohousuissa ja kumihanskoissa.
Lisäksi esim. totaalinen katoaminen suutelemisen jälkeen toisilla treffeillä, (kun sanoin, ettei oikein tunnu siltä tässä vaiheessa) ja 2kk viestittely ja selfieiden lähettely miehen puolelta, mutta ikinä hänellä ei ollut aikaa tavata, vaikka toivoi minulta 100% mukana oloa, jotta parisuhde alkaisi toimia. :)
Mikä ei mennyt niin kuin piti?
opiskelijannn
0
183
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961747Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2641190Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180867- 61768
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom64759- 43751
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah224750Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63725- 47694
- 85677
- 41634
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74631- 139625
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50613Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68600Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal192574- 31568
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24556Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30517Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma25515