Otin käsivarsiin lohikäärme-aiheet. Sattu niin hemmutisti ja kuulin, että tulee näyttää todella karseelta kun oon jo 5-kymppinen. Ja myrkkyjäkin sain yhden syövän verran... kuulemma.
Oon tosi tyytyväinen kuviin. Nyt vaan rasvailen niitä aikani, kunnes siirryn öljyllä kiillottaan koko kroppaani, että leimatkin korostuu. Sit lähden uimahalliin. Koska kuulin, että on ihmisryhmä jota oikein inhottaa lihaksikkaat tatuoidut miehet. Olikohan ne kalmanvaaleita riisikeppejä, en nyt muista...
Hyvä kokemus
lisää_ottaa
4
109
Vastaukset
- epoitpwoeiut
Muistin äsken, että miksi sukulaisten väliset avioliitot on kielletty lailla.
- faktalla.päin.näköä
Ne kiellettiin heti syntymäsi jälkeen, koska nähtiin, miten vakavia ongelmia ne aiheuttavat.
- Itseansaittu
Otin varmuuden vuoksi liekit kaulaan ja kyyneleet silmiin ettei tarvitse ikinä mennä töihin.
- Kohtaeityöntekokannata
Kyllä sitä alkaa jo pääsemään töihin niilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3454369Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422448Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822076- 1441606
- 261137
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431120- 321086
- 781013
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337951