Hei, mihin osoitteeseen voi lähettää ilmoituksia vaarallisista paikoista Kemin ja Tornion liikenteessä? Vaaranpaikka tuli mieleen vasta päivän kuluessa, enkä enää löydä osoitetta.
vaaranpaikka
myö.hästynyt
4
<50
Vastaukset
Eikös se liikennevirasto vastaa näistä teillä olevista vaaranpaikoista?
- a.loittaja
Osoite oli ihan tänään netissä, koski nimenomaan Kemiä ja Torniota ja aika jolloin sai ilmoittaa oli lyhyt ja lupasivat tutkia kaikki ilmoitetut paikat.
Jaa se oli tämä! Eli siis Pohjolansanomat (Lapinkansa) jonne voi ilmoittaa sähköpostitse. Tekevät sitten vissiin jonku jutun?
Toimittajilla aiheet lopussa, aivan kuten työpaikkansakin. Heh heh. ...
http://www.pohjolansanomat.fi/lappi/ilmianna-liikenteen-vaaranpaikka/- Pyöräilijä-äiti
Kiitos, panin kommentin Kemin citymarketin pihasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058747
- 936710
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636479Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345261Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634457- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886