Perjantai-bileet!

yybeeoffina

62

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pistän jo upfront ensi perjantaille "pileet" musaa...muistakaa sitten kuunnella. Näen jo silmissäni kun YB ja palstan neidot tanssivat viinilasi kädessä itsensä pökerryksiin tämän tahdissa.

        http://bit.ly/1Vud9AK


    • kontrollirunoilija
      • Alaikäisenä, pakko olla silloin -82 :P


      • Toljake kirjoitti:

        Alaikäisenä, pakko olla silloin -82 :P

        12v. Turun konserttitalolla, muiden saman ikäisten ja vähän vanhempien joukossa kirk.. nauttimassa musiikista :)


    • määmy
      • Ja minä kuuman neeke... No jonku kukku-jampon :P



      • soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...


      • Toljake kirjoitti:

        soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...

        Liikaa heppalimua kitusissa, alkaa kirjaimet tippuun sanoista, kumma homma, hieno humma.


      • Toljake kirjoitti:

        soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...

        tä? kyä ny niinku eniten palkittis jättää ne juutuubin suositellut videot iha vaa omiin oloihinsa ja tehä niinku mää sanon,
        tiiäkkö niinku, :P


      • Toljake

        Mulla on sipilä-kompleksi, eli minä MÄÄRÄÄN.
        Niin ja piste.


      • Toljake kirjoitti:

        Mulla on sipilä-kompleksi, eli minä MÄÄRÄÄN.
        Niin ja piste.

        kutsunko mää sua pääministeriksi..?


      • Totaaaa... No emmä tiiä oisko se niin paha, sittenkään :D


      • Toljake kirjoitti:

        Totaaaa... No emmä tiiä oisko se niin paha, sittenkään :D

        kyllä herra ministeri, eiku päääministeri,



      • ja kiitti letuista,
        soita ny edes sitä eläkeläisiä eihä tätä muuten jaksa..



      • murriperkele kirjoitti:

        ei ristus ja maaria,

        mä tuun laulaan sulle huomena taukoamatta booten annaa..


      • Tottamooses, sana ja maa on vapaat, kunhan laulat iha hiljaa. Parvekkeella. Naapurin parvekkeella. Viereisessä taloyhtiössä. Ämpäriin. Joo :)


      • Toljake kirjoitti:

        Tottamooses, sana ja maa on vapaat, kunhan laulat iha hiljaa. Parvekkeella. Naapurin parvekkeella. Viereisessä taloyhtiössä. Ämpäriin. Joo :)

        ootappa kuule, minen edes ossaa sitä biisiä paitsi kertsin ja senkin huonosti..
        pittääki laittaa kello herättään aamulla, saatampa lyyä tahtia kattilankansilla vielä,
        pusi pusi


      • Ne muuten lens ne meidän kattiloiden kannet just äsken pihalle, voit käydä poimiin ne tuolta pihalta aamujumppana... Toivottavasti naapureita ei ketuta, eihän kelloka oo viä paljoo. Joo...


      • Toljake kirjoitti:

        Ne muuten lens ne meidän kattiloiden kannet just äsken pihalle, voit käydä poimiin ne tuolta pihalta aamujumppana... Toivottavasti naapureita ei ketuta, eihän kelloka oo viä paljoo. Joo...

        no eihä siinä, kunhan on kattiloita ja kapustoja.. ;P
        (ja miten voit vihjatakaan et mun buns of steel edes tarvis enempiä jumppia..?!)


    • lydettäjä10

      Lyde lyytikäinen

    • motorunoilija
      • tää siis vaan tanssi-ihmisille.


    • pianon

      pilleet!!

    • määmy
      • aikuisten.oikeesti

        Rytmilortot stagella =))


    • coverrunoilija
      • öööääätype

        Öööääh


    • tunnelmarunoilija
    • Nyt on vihdoin syksy, eikä täällä ollunna edes myrskyä, vaikka luvattiin. Mullakin on majuri, ollaan sielun siskoja I:n kanssa <3 (vähän samanlainen miesmakukin, tä?)

      https://www.youtube.com/watch?v=_ZZ4_aPl0SU

      • "Äiti,sä näytät ihan Titanicin Roselta" Tämä toisena päivänä, seuraavana näytän noita-akalta :D Harmi vaan, etten mä ole koskaan lämmenyt leonardolle, kuten hän..

        Jotain yhteistä sentään. Tämä minun ja tyttäreni suosikkimies ja -biisi:

        https://www.youtube.com/watch?v=0j_hksPFLgg






      • Joo, kiitos, itekkii oot sellainen hirmuliini:)


    • rakkausrunoilija
      • No olihan hitto, PMD, missähän sekin luuraa, Turuus..?Niin määkin huomenna :D

        Tämän tietää, ketkä tietää, tää on mun yhdessä työssä :) Rakkaassa sellaisessa, 90-luvulta <3



        https://www.youtube.com/watch?v=E3xzb2eubf0



    • soittorunoilija
    • paluurunoilija
    • kontrollirunoilija
      • kurjuusrunoilija


      • rockrunoilija

    • kantrirunoilija

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1724
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1391
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1139
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      78
      1005
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      851
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      729
    7. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      684
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      636
    Aihe