http://www.hs.fi/kotimaa/a1441949602217?ref=hs-prio-A4
♥
"Rakastaa ei ole sama kuin katsoa toisiaan silmiin, se on katsomista yhdessä samaan suuntaan." — Antonie de Saint-Euxepéry
Nainen, mies mitä sä ajattelet tästä uutisesta??
5
<50
Vastaukset
- Ikis__M
No naisethan aina ajatteleee noin niin kuin se jutunkin nainen:
""Sataprosenttisen aidosti olemme avioliitossa rakkaudesta. Tiedän, että kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy riskejä, oli kumppani kuka tahansa. Mieluummin otan riskin, että tulee turpiin, kuin kadun joskus keinutuolissa, että enpä uskaltanut elää", nainen sanoo." - atännä
Kurja juttu heille, mutta mun naapurillanikin on isommat murheet tällä hetkellä kuin noilla lehtijutun ihmisillä.
- loveIS88
Aidon rakkauden tunnistaa siitä, että yhdessä on hyvä olla, kommunikaatio toimii, viihtyy yhdessä, on kipinä tallella, kunnioittaa toista... ja lista jatkuu vielä. :) Tärkeimpänä se, että suhteen eteen tekee töitä. Ettei ala pitämään toista itsestäänselvyytenä..
- takasinvain
Jokainen päättää itse kenen kanssa menee naimisiin. Mutta suomalaisilla ei ole velvollisuutta elättää kenenkään kehistysmaalaisia puolisoita. Aviopuolison oikeus elää Suomessa pitää poistaa kokonaan, ellei ole itse varaa elättää itseään Suomessa. Eikun takaisin kotiaan ja vaimo perään, jos haluaa elävät yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865