tällainen mies hakkaa

paiskottu seinille

kertokaapa väkivaltaiset miehet... että miksi käyttäydytte väkivaltaisesti.

42

10175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raimo66

      Pakostihan sitä alkaa vituttaa ku nuoriso etuilee nakkikipsan jonossa ja sataa vettä niskaan,eikä jaksais odotella,tana.
      taksi ja ravintelijonoissa tapahtuu kans kun joku hölö väittää olevansa häkkisen parturille sukua, perkele että tekee mieli tempasta.
      Alkaa tää kirjotteluki ottaa sen verran hermoon, että haen alkosta kolme litua viinaa,juon ne ja menen kipsalle vaanimaan,josko joku tohtis etuilla.tana.

      • Tanjuska

        on oma kokemukseni..ex avomieheni oli kaikkea mitä toivoin luotettava,piti musta hyvää huolta,rakasti,helli ym..oli just mun unelma.mulla oli/on edelleenkin erittäin paljon miespuolisii kavereita, siis vain kavereita. alkuun yli puoleen vuoteen en ollut tyttökavereiden kanssa yksin juhlimassa, mieheni oli aina mukana..mutta yksi perjantai lähdettiin eri suuntiin ja sitten meidän piti nähdä, samalle paikalle sattui exäni, hyvä kaverini, juteltiin ja mieheni sattui paikalle, tuli raivoamaan että viet mun naisen jota rakastan ja blaa,blaa..yritti lyödä exääni ja sitten sanoin että nyt mennään eri suuntiin, että sä rauhoitut, mua pelotti, en hallunut jäädä selvittään siihen välejä, niin raivona se oli.mistä aiemmin ei ollut mitään merkkejä.
        menin sitten eri aikaan kotiin ja herätin kultani että nyt tulin kotiin, voi jeesus sitä raivoa ja sanoja mitä suusta tuli..sit se kävi kiinni. lähdin pois ja tulin parin tunnin päästä takasii kotiin nukkumaan, aamulla se oli kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.yritin puhua asiasta..turhaan, yritin saada sitä menemään ammattiauttajalle että saataisiin meidän suhde toimimaan, sekin turhaan. se vain pyyteli anteeksi ja lupasi ja vanno ettei ikinä enää tekisi niin. annoin anteeksi koska ei ollut enää mitään merkkejä siitä pedosta mikä se oli perjantai yönä.
        kaikki jatkui täydelisesti vähän aikaa, mutta eihän se viimoinen kerta ollut.
        rakastan häntä vieläkin vaikka olemee eronneet, mutta olemme hyviä kavereita, joskus vähän liiankin.=)mutta olen onnellinen että nyt voin olla hänen kanssa ilman niitä ainaisia kyselyjä missä oot,mitä teet, kenen kanssa..toisaalta haluaisin jatkaa, mutta ei.jos meillä menee tälleen hyvin KAUAN aikaa, uskallan ehkä ottaa riskin.tai sitten en..aika näyttää..luulen kuitenkin että ihminen pystyy muuttumaan jos haluaa, mutta alkoholi ei silloin sovi kuvaan.

        mutta se sai kuulla että mulla on ollut jotain mies tuttuja sen jälkee kun ollaan erottu..mulle rupes huutaa/itkee et vielä välittää ja rakastaa mua, mutta olisi miettinyt sitä ennen kuin löi.

        Naiset joita hakataan..kannattaa lähteä, olla erossa,mennä ammattiauttajalle ja jättää se alkoholi(jos on tehnyt alkoholin vaikutuksen alaisena)pois kokonaan..niin suhteesta voi ehkä vielä tulla jotain, jso se mies oikeesti haluaa muuttua..
        mutta ainahan sanotaan että joka kerran lyö lyö toistekkin..

        niin monimutkasia asioita..!!=(


      • kohdannut
        Tanjuska kirjoitti:

        on oma kokemukseni..ex avomieheni oli kaikkea mitä toivoin luotettava,piti musta hyvää huolta,rakasti,helli ym..oli just mun unelma.mulla oli/on edelleenkin erittäin paljon miespuolisii kavereita, siis vain kavereita. alkuun yli puoleen vuoteen en ollut tyttökavereiden kanssa yksin juhlimassa, mieheni oli aina mukana..mutta yksi perjantai lähdettiin eri suuntiin ja sitten meidän piti nähdä, samalle paikalle sattui exäni, hyvä kaverini, juteltiin ja mieheni sattui paikalle, tuli raivoamaan että viet mun naisen jota rakastan ja blaa,blaa..yritti lyödä exääni ja sitten sanoin että nyt mennään eri suuntiin, että sä rauhoitut, mua pelotti, en hallunut jäädä selvittään siihen välejä, niin raivona se oli.mistä aiemmin ei ollut mitään merkkejä.
        menin sitten eri aikaan kotiin ja herätin kultani että nyt tulin kotiin, voi jeesus sitä raivoa ja sanoja mitä suusta tuli..sit se kävi kiinni. lähdin pois ja tulin parin tunnin päästä takasii kotiin nukkumaan, aamulla se oli kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.yritin puhua asiasta..turhaan, yritin saada sitä menemään ammattiauttajalle että saataisiin meidän suhde toimimaan, sekin turhaan. se vain pyyteli anteeksi ja lupasi ja vanno ettei ikinä enää tekisi niin. annoin anteeksi koska ei ollut enää mitään merkkejä siitä pedosta mikä se oli perjantai yönä.
        kaikki jatkui täydelisesti vähän aikaa, mutta eihän se viimoinen kerta ollut.
        rakastan häntä vieläkin vaikka olemee eronneet, mutta olemme hyviä kavereita, joskus vähän liiankin.=)mutta olen onnellinen että nyt voin olla hänen kanssa ilman niitä ainaisia kyselyjä missä oot,mitä teet, kenen kanssa..toisaalta haluaisin jatkaa, mutta ei.jos meillä menee tälleen hyvin KAUAN aikaa, uskallan ehkä ottaa riskin.tai sitten en..aika näyttää..luulen kuitenkin että ihminen pystyy muuttumaan jos haluaa, mutta alkoholi ei silloin sovi kuvaan.

        mutta se sai kuulla että mulla on ollut jotain mies tuttuja sen jälkee kun ollaan erottu..mulle rupes huutaa/itkee et vielä välittää ja rakastaa mua, mutta olisi miettinyt sitä ennen kuin löi.

        Naiset joita hakataan..kannattaa lähteä, olla erossa,mennä ammattiauttajalle ja jättää se alkoholi(jos on tehnyt alkoholin vaikutuksen alaisena)pois kokonaan..niin suhteesta voi ehkä vielä tulla jotain, jso se mies oikeesti haluaa muuttua..
        mutta ainahan sanotaan että joka kerran lyö lyö toistekkin..

        niin monimutkasia asioita..!!=(

        lyö varmasti uudelleen.


      • Anonyymi
        Tanjuska kirjoitti:

        on oma kokemukseni..ex avomieheni oli kaikkea mitä toivoin luotettava,piti musta hyvää huolta,rakasti,helli ym..oli just mun unelma.mulla oli/on edelleenkin erittäin paljon miespuolisii kavereita, siis vain kavereita. alkuun yli puoleen vuoteen en ollut tyttökavereiden kanssa yksin juhlimassa, mieheni oli aina mukana..mutta yksi perjantai lähdettiin eri suuntiin ja sitten meidän piti nähdä, samalle paikalle sattui exäni, hyvä kaverini, juteltiin ja mieheni sattui paikalle, tuli raivoamaan että viet mun naisen jota rakastan ja blaa,blaa..yritti lyödä exääni ja sitten sanoin että nyt mennään eri suuntiin, että sä rauhoitut, mua pelotti, en hallunut jäädä selvittään siihen välejä, niin raivona se oli.mistä aiemmin ei ollut mitään merkkejä.
        menin sitten eri aikaan kotiin ja herätin kultani että nyt tulin kotiin, voi jeesus sitä raivoa ja sanoja mitä suusta tuli..sit se kävi kiinni. lähdin pois ja tulin parin tunnin päästä takasii kotiin nukkumaan, aamulla se oli kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.yritin puhua asiasta..turhaan, yritin saada sitä menemään ammattiauttajalle että saataisiin meidän suhde toimimaan, sekin turhaan. se vain pyyteli anteeksi ja lupasi ja vanno ettei ikinä enää tekisi niin. annoin anteeksi koska ei ollut enää mitään merkkejä siitä pedosta mikä se oli perjantai yönä.
        kaikki jatkui täydelisesti vähän aikaa, mutta eihän se viimoinen kerta ollut.
        rakastan häntä vieläkin vaikka olemee eronneet, mutta olemme hyviä kavereita, joskus vähän liiankin.=)mutta olen onnellinen että nyt voin olla hänen kanssa ilman niitä ainaisia kyselyjä missä oot,mitä teet, kenen kanssa..toisaalta haluaisin jatkaa, mutta ei.jos meillä menee tälleen hyvin KAUAN aikaa, uskallan ehkä ottaa riskin.tai sitten en..aika näyttää..luulen kuitenkin että ihminen pystyy muuttumaan jos haluaa, mutta alkoholi ei silloin sovi kuvaan.

        mutta se sai kuulla että mulla on ollut jotain mies tuttuja sen jälkee kun ollaan erottu..mulle rupes huutaa/itkee et vielä välittää ja rakastaa mua, mutta olisi miettinyt sitä ennen kuin löi.

        Naiset joita hakataan..kannattaa lähteä, olla erossa,mennä ammattiauttajalle ja jättää se alkoholi(jos on tehnyt alkoholin vaikutuksen alaisena)pois kokonaan..niin suhteesta voi ehkä vielä tulla jotain, jso se mies oikeesti haluaa muuttua..
        mutta ainahan sanotaan että joka kerran lyö lyö toistekkin..

        niin monimutkasia asioita..!!=(

        Eli käyt nussimassa väkivaltaista eksääsi aina silloin tällöin. Muuta ei jäänyt kirjoituksestasi mieleen.


    • Tällainen mies hakkaa!

      Itse elin 2 vuotta ja 9 kuukautta erittäin väkivaltaisessa suhteessa kymmenen vuotta sitten. Ex- mieheni oli komea, urheilullinen ja tavoiteltu. Olin otettu, kun hän ihastui minuun pienen pojan yh- huoltajaan. Alkuun olimme todella rakastuneita, vaikka näin jälkeenpäin ajateltuna alkolla oli alusta asti suuri merkitys suhteesamme. Juhlimme paljon ja olin kuskina, kun Timo halusi juoda. kihlat vaihdoimme 3 kuukauden seurustelun jälkeen. Muutimme yhteen ja sitten pommi pamahti. Hän oli sairaaloisen mustasukkainen. En saanut puhua puhelimessa kauan, vaikka maksoin itse laskun. Jos olin viisi minuuttia myöhässä alkoi kova tentti heti miksi olen myöhässä. Hän alkoi haukkumaan ja moittimaan minua rumaksi ja tyhmäksi jota ei kukaan huoli. tyypillinen tapa saada nainen alas. Ensimmäisen kerran hän löi minua, kun olimme olleet yhdessä 4 kuukautta. Hän oli juonut ja minä olin sairaana kuumeessa. baanalle olisi pitänyt päästä ja, kun en 40 asteen kuumeessa pystynyt lähteä rattiin niin johan alkoi vääntää ranteista ja potkia. Se oli minulle hirveä järkytys. Sen jälkeen meni pitkä aika ennenkuin tapahtui uudestaan. Sitten siitä tulikin jo säännöllistä. itse hän petti minua minkä kerkesi ja oli kuitenkin kokoajan sairaaloisen mustasukkainen, mutta niinhän se usein onkin. Kuka itse on hirveä "häntäheikki" ja tietää miten helppoa on pettää on itse tosi "mustis". Elämäni oli yhtä pelkoa ja valvomista. Nyt joku ajattelee miksi en eronnut hänestä.. Hän uhkasi tappaa minut jos jätän hänet. Uhkaukseksi hän rikkoi peilipöytäni peilin ja osoitti minua isolla lasinpalasella kaulaani sanoen," tiedätkö miten helppoa sut on tappaa"?. Tein useita rikosilmoituksia, mutta ei ollut todisteita ja näkijöitä joten se siitä. Hän löi minua päähän ja niskaan. Lisäksi selkään ja näin myöhemmin ajateltuna olisin voinut saada munuaisvaurion.. lopuksi, vaan toivoin, että hän kuolisi pois, tai joku huolisi hänet. Niin lopulta sitten kävikin. Syy tähän oli se, että Ex huomasi, kuinka seksuaalisesti kylmä minusta oli tullut. En tuntenut enään aikoihin mitään. En itkenyt, kun hän löi. Kaverini Katja sitten lopuksi korjasi hänet talteen. Kaunis, kiltti ja hyväuskoinen... Niin hän sai maksaa suhteen Timpaan melkein lapsensa hengellä. Ravisteli pahoin 6 viikon ikäistä lastaan joka joutui sairaalaan kallovammantakia. Myöhemmin Timpalla todettiin paranoidinen skitsofrenia. Eli vainoharhainen. Se selitti paljon. Kauan meni ennenkuin uskalsin uudelleen luottaa miehiin. onneksi en pitänyt asioita sisälläni, vaan puhuin ne ulos. Mies käyttää väkivaltaa saadakseen valtaa. Hakiessaan hallintaa ihmiseen ja tämän elämään. Yleensä heillä on omassa kodissa ollut perheväkivaltaa, tai jonkin asteista kovuutta ihmissuhteissa. Enään en kanna asiaa sisälläni. Ja puhun siitä avoimesti. Ei häpeä ole koskaan ollut minun. Toivon muiden väkivaltaa kokeneiden kommentteja ja kokemuksia...

      • babe

        Olen pettänyt miestäni 2 kertaa.Hän sai tietää asiasta sen jälkeen on elämä ollut yhtä helvettiä,hän kysyy syytä jatkuvasti humalapäissään asia vain pahenee.kysymyksiä ja kysymyksiä ,kämmen lyöntejä jos en anna vastauksia uhkaa hengen lähdöllä jos on saanut jonkun taudin minulta.mitä teen?


      • pelkosi on tervettä
        babe kirjoitti:

        Olen pettänyt miestäni 2 kertaa.Hän sai tietää asiasta sen jälkeen on elämä ollut yhtä helvettiä,hän kysyy syytä jatkuvasti humalapäissään asia vain pahenee.kysymyksiä ja kysymyksiä ,kämmen lyöntejä jos en anna vastauksia uhkaa hengen lähdöllä jos on saanut jonkun taudin minulta.mitä teen?

        Tervehdys sinulle! miehellä ei kenelläkään ole koskaan oikeus lyödä oli tilanne mikä tahansa. Nykyään rikosturva on hiukan parempi, kuin silloin 90 luvun alkupuolella. Jos olisin sinä kertoisin , että uhkailukin on rikos ja peli ei vetele. Jos uhkailee pokkana, vaan kyttikselle tekemään ilmoitus siitä. Todennäköisesti kumppanisi mustasukkaisuus, vaan pahenee ajan myötä. Jos olet pettänyt niin se on jo tapahtunut mikä tapahtunut. tehtyä ei saa tekemättömäksi. tosin ehkä sun kannattaisi miettiä mikä teidän suhteessa mättää noin muutenkin? Jos sulla on tarve pettää niin silloin ei kaikki ole kunnossa. Oletko kyllästynyt? Entä onko sulla enään tunteita häntä kohtaan? Mitä muita ongelmia? On helppo sanoa, mutta älä jää tän asian kanssa yksin.. On sulla varmaan joku hyvä kaveri jolle voit puhua.. Älä vaikene, vaan kerro kumppanillesi, että et vaikene teidän ongelmista ja hänen on haettava apua jos halua jatkaa sinun kanssa. Sittenpähän näet kuinka tärkeä hänelle olet.. Tosin tuollaiset miehet eivät yleensä lopeta tapojaan.. Tilanne pahenee ajan kanssa. Tiedän omasta kokemuksesta. Lähde pois jos tilanne jatkuu.. Älä jää "sylkykupiksi" hänelle. Tunne oma arvosi ja saat varmaan jonkun paremman ajan kanssa. Tee hänelle rajat selviksi.. Mut hei kerro jatkossakin miten teillä menee...


      • N_27

        Minulla on ollut melkein samanlainen mies. Mutta ei sillä ole mitään skitsofreniaa. Eikä hän koskaan haukkunut ulkonäköäni...aina kehui kauniiksi...silloinkin kuin hakkasi minua, raahasi tukasta peilin eteen vessaan ja sanoi että katso huoraa. Väkivalta alkoi jatkuvalla huorittelemisella...tukasta repimisellä. Muuttui vähitellen yhä rajummaksi. Sain kerran aivotärähdyksen, lukuisia mustelmia ja haavoja. Häpesin, en kertonut kenellekään. Monta kertaa otin turpaani, en voinut uskoa että mies jota rakastan ja jonka pitäisi rakastaa minua voi kohdella minua tällä tavoin. En suostunut hyväksymään sitä. Sitten aloin voimaan pahoin henkisesti, jotakin kuoli minussa. Masennuin, olin kuin zombi...laihduin, olin kuin luuranko. Mutta samalla kuin jotakin tuntui minussa kuolevan, kuoli myös rakkauteni tähän sadistiseen mieheen. Jostakin sain voimaa lähteä. Se ei tapahtunut heti vaan lopulliseen eroon pääsyyn meni vuosia. Melkein 5 vuotta. Sekin on liian kauan elämää, jossa luulee kuolleensa ja joutuneensa helvettiin.


      • Anonyymi

        Sä osaat puhua ääneen,mä en...se vietiin


      • Anonyymi

        Minun ex- mieheni hakkasi minut lähes vuosi avioeromme jälkeen ,kun oli kuullut minun uudesta suhteestani. Meille tuli ero nimenomaan hänen väkivaltaisuuden, alkoholin käytön ja pettämisien jälkeen. Hänellä oli kuitenkin suhde toiseen naiseen silloinkin, kun hakkasi minut. Eli hän luulee edelleen omistavansa minut, vaikka hänellä on uusi suhde. Pelottaa vain kauanko menee ennen kuin uusin naisystävä saa turpaan.


      • Anonyymi

        Älä mies valehtele!


      • Anonyymi

        Ätmi leikkii taasen naisena, kirjoitus tyylistä tietää ton ilkeen konnan! Täytyy olla mieleltään sairas!


      • Anonyymi
        N_27 kirjoitti:

        Minulla on ollut melkein samanlainen mies. Mutta ei sillä ole mitään skitsofreniaa. Eikä hän koskaan haukkunut ulkonäköäni...aina kehui kauniiksi...silloinkin kuin hakkasi minua, raahasi tukasta peilin eteen vessaan ja sanoi että katso huoraa. Väkivalta alkoi jatkuvalla huorittelemisella...tukasta repimisellä. Muuttui vähitellen yhä rajummaksi. Sain kerran aivotärähdyksen, lukuisia mustelmia ja haavoja. Häpesin, en kertonut kenellekään. Monta kertaa otin turpaani, en voinut uskoa että mies jota rakastan ja jonka pitäisi rakastaa minua voi kohdella minua tällä tavoin. En suostunut hyväksymään sitä. Sitten aloin voimaan pahoin henkisesti, jotakin kuoli minussa. Masennuin, olin kuin zombi...laihduin, olin kuin luuranko. Mutta samalla kuin jotakin tuntui minussa kuolevan, kuoli myös rakkauteni tähän sadistiseen mieheen. Jostakin sain voimaa lähteä. Se ei tapahtunut heti vaan lopulliseen eroon pääsyyn meni vuosia. Melkein 5 vuotta. Sekin on liian kauan elämää, jossa luulee kuolleensa ja joutuneensa helvettiin.

        Ai, että ihan tukasta veti!!!??


    • selviytymis geeni!

      Miehet ovat kuten naisetkin olleet väkivaltaisia vuosituhannet...ei sitä yhdessä sukupolvessa geeneistä kitketä!

      Naiset ovat kivittäneet ja kivittävät tänä päivänä huoraajia ..miehet pieksevät lähimmäisiään joko huvikseen,syystä tai hulluuttaan.

      Väkivalta yksinkertaisesti kuuluu ihmisluontoon, jotkut pystyy hallitsemaan toimiaan siinämäärin,että eivät alennu hakkaajiksi (ainakaan vanhemmalla iällä)

    • babe

      Olen epätietoinen tulevaisuudesta,mies edelleen moittii uskottomuuttani ,täytyy hakea kuullemma apua,minussa vika

    • shakaali

      Kun avopuolisoni rikkoo tavaroita, virtsaa lattialle, hävittää valokuvia, uhkaa häiriösoitoilla työkavereille, on lähdössä ajamaan autoa romuksi, huutaa naapureita hereille, potkii ja repii hiuksista, en osaa muuta. En osaa muuta kuin pitää kiinni ja kaataa voidakseni tehdä niin. Häpeän, mutta en osaa muuta. Tiedän että se on väärin, mutta en osaa muuta. Yritän pitää elämääni järjestyksessä, mutta en keksi toista keinoa.

    • Anonyymi

      Vastasiko tähän monikin väkivaltainen mies.

      Ei , koska väkivallalle ei ole syytä. Se ei tarvitse motiivia eikä ärsykettä. Miehelle se on oikeus, joka on annettu syntyessään mieheksi.
      Oikeutusta hakiessa huomaat olevasi jotain vähän suurempaa suunnitelmaa tässä sairaassa maailmassa ja nielet kaiken vääryden mitä olet kokenut.

      • Anonyymi

        No niin, jopa tässä mies demonisoitiin, Vaikka perheessä vakivaltaa harjoittavat myös naiset.

        Voisin hyvin arvailla miksi mies voi lyödä. Siis sellainen mies, joka ei ole sadisti tai narsisti eli mieleltään sairas.

        Syynä voi olla kyllästyminen loputtomaan pilkkaan, huomautteluun, vähättelyyn, kunnioituksen puutteeseen. Taustalla voi olla stressiä ja masennusta.

        Otetaan esimerkiksi vaikka tilanne, että korjaat perheenne pesukonetta hankalassa asennossa myöhään illalla. Nainen ratkuttaa vieressä malliin.

        Nainen:"et sä sitä mitään kuntoon saa, kun olet tuollainen vätys ja nolla. Jätit astiatkin pöytään. Sun vaatteet likaantuu ja vessan lattia on ihan täynnä paskaa"

        Mies "no kutsutaan sitten korjaaja saatana"

        Nainen: No ei meillä ole varaa, kun olet tuollainen työtön paska jne.

        Entinen vaimoni katsoi myös oikeudekseen tulla tönimään kesken riidan . Itse on koskaan lyönyt, mutta joskus raahasin hänet pois tukasta tai niskasta, kun hän oli lyönyt lastamme. Siitähän tuo nainen sai oikeutuksen huutaa, että minä olen väkivaltainen, apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, jopa tässä mies demonisoitiin, Vaikka perheessä vakivaltaa harjoittavat myös naiset.

        Voisin hyvin arvailla miksi mies voi lyödä. Siis sellainen mies, joka ei ole sadisti tai narsisti eli mieleltään sairas.

        Syynä voi olla kyllästyminen loputtomaan pilkkaan, huomautteluun, vähättelyyn, kunnioituksen puutteeseen. Taustalla voi olla stressiä ja masennusta.

        Otetaan esimerkiksi vaikka tilanne, että korjaat perheenne pesukonetta hankalassa asennossa myöhään illalla. Nainen ratkuttaa vieressä malliin.

        Nainen:"et sä sitä mitään kuntoon saa, kun olet tuollainen vätys ja nolla. Jätit astiatkin pöytään. Sun vaatteet likaantuu ja vessan lattia on ihan täynnä paskaa"

        Mies "no kutsutaan sitten korjaaja saatana"

        Nainen: No ei meillä ole varaa, kun olet tuollainen työtön paska jne.

        Entinen vaimoni katsoi myös oikeudekseen tulla tönimään kesken riidan . Itse on koskaan lyönyt, mutta joskus raahasin hänet pois tukasta tai niskasta, kun hän oli lyönyt lastamme. Siitähän tuo nainen sai oikeutuksen huutaa, että minä olen väkivaltainen, apua.

        Tästä tuli mieleen mainos kun mies hakkasi putkea, vaimo vieressä: "joko soitan korjaajan." Ajattelin juuri tuossa kohtaa exä olisi alkanut raivota.
        Kummallisella tavalla asiat alkoivat sujua eron jälkeen.
        Ymmärrän ettei saa nalkuttaa.
        Minä kunnioitin silti häntä.
        Hiostaminen, oli kumpi tahansa, on vielä pahempaa. Kaikki naiset eivät harrasta tekaistuja syytöksiä.


    • Anonyymi

      Jostain syystä, ehkä ylpeyttään ja hyväuskoisuuttaan ihmiset jäävät myös parisuhdehelvetteihin. Puolessa tapauksista syyllisen voi olettaa oleva nainen ja puolessa mies.

      Itsetunto-ongelmaisen naisen väkivalta alkaa aina pitkällisellä henkisellä kiusaamisella. Mies ei asiaa voi auttaa, sillä toisella on parantumaton alemmuuskompleksi, jota ei voi parantaa muuten, kuin leikkimällä paljon huonompaa, mitä oikeasti on. Sitä ei kukaan jaksa. Joka tapauksessa, mies löytää lopulta löytää itseltään munat ja lyö vastaan. Ja luulee tyhmänä asian olevan sillä sujut - hänhän viimein puolustautui, vastasi haasteeseen. Naisen aikomus kuitenkaan ei ole mikään sovinnollinen elämä, vaan oman egon ylläpitäminen väkivallan avulla.

      Niinpä seuraa kierre lisää henkistä väkivaltaa, rikossyytteitä, pelottelua, uhkailua ja fyysistä väkivaltaa. Nainen haluaa edelleen määrätä ja mies ikuisesti naiiivina haluaisi elää sovinnossa väkivaltaisen naisensa kanssa.

      Kunnes nainen viimeisenä konrollointikeinona ottaa lapset ja maksattaa elatusmaksut. Jotta voisi ajatella hallitsevansa miestä seuraavat 17 vuotta. Kun se ja rahat on kulutettu, naisen pitää jostain etsiä uusi keino pönkittää itsetuntoaan. Ehkä uusi uhri ja näin naisen elämä jatkuu hautaan asti, jollei joku häntä haulikolla sitä ennen pysäytä.

      • Anonyymi

        Mieti vähän ennenkuin suollat tällaista tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti vähän ennenkuin suollat tällaista tänne.

        Toi mies kertoo ihan itsestään monessakin jutussaan!


    • Anonyymi

      Itse mietin samaa kysymystä,tuoreen parisuhde väkivallan uhrina.
      Miksi teki ja löi takaa päin raukkamaisesti,etten voinut edes puolustautua?
      Mikä saa tekemään noin " rakastamalleen ihmiselle".
      Ei ollut ensimmäinen kerta tosin.
      Alkoi kontrolloida,ei saanut ystäviä nähdä tai mennä ilman häntä.
      Hän sai mennä ja teki niinkuin halusi.
      Oli harrastukset ,työt ja ystävät.
      Alkoi töniä,huutaa ,riepotella, kuristaa ja nyt lyönti.
      Aina hänen aikataulujensa mukaan,ei koskaan ajatellut,kuin itseään.
      Uhrina menetin yöunet, itkuinen jatkuvaan,ajatukset seilaa laidasta laitaan.
      Aina ajattelin hänen parastaan jopa lyönnin jälkeen suojelin häntä ja vähättelin jopa tekoa poliiseille.
      En myöskään kertonut,että ei ollut ensimmäinen kerta.
      Uhrina miettii,miksi suojelen toista ja varsinkaan,kun ei aijo myöntää tekoaan?
      Sovitteluun meno,sitäkin miettinyt miksi yleensä suostuin siihen,kun pitäisi antaa lillua omassaan paskassaan.
      Haluaa jatkaa ja lupaa muuttua,uskonko siihen? En.
      Näyttänyt jo,ettei ajattele kuin itseään ja kuinka saisi tuomiotaan lievennettyä.
      Käräjiä odotellessa.

    • Anonyymi

      Yksin on hankala harrastaa perheväkivaltaa.

    • Anonyymi

      Miksi te ihmiset olette VÄKISIN yhdessä????? Nuoret ihmiset! Selviätte mistä vaan. Minä lähdin liian myöhään. oli iso virhe että ekan lyömisen jälkeen tehtiin lapset

      • Anonyymi

        Väkivaltaisille miehille seksi on äärimmäisen tärkeää. Purkavat agressioitaan seksin avulla. Jos eivät saa seksiä, hermostuvat ja muutyuvat agressiivisiksi. Raihoittuvat vain seksin avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisille miehille seksi on äärimmäisen tärkeää. Purkavat agressioitaan seksin avulla. Jos eivät saa seksiä, hermostuvat ja muutyuvat agressiivisiksi. Raihoittuvat vain seksin avulla.

        Kaksi kertaa päivässä seksiä ei riittänyt. Ja sitä piti olla aina kun vaati. Kävi käsiksi, väkisin yritti. Kymmeniä kertoja jouduin sanomaan ei, suojaamaan itseäni, pakenemaan toiseen huoneeseen. Valvotti keskellä yötä, vaikka oli päivällä saanut seksiä useamman kerran. Uuvuin ilman unia, ja työssä piti jaksaa. Sanoin, ettei voi määräillä eikä ahdistella ja ylittää fyysisiä rajoja. Hän edelleen kieltää kaiken. Näissä miehissä on se vika, että koskaan eivät myönnä tekojaan, tai jos myöntävät, se on vain manipulaatiota saada sinut palaamaan suhteeseen. Menee pari päivää ja taas kieltää kaikki tekonsa, jotka oli jo aiemmin myöntänyt. Anteeksi ei kasvokkain ikinä pyytänyt. Tekstarilla tuli joskus anteeksipyyntö. Väkivalta ei jäänyt tähän vaan paheni. Ei myöskään hänen juomisensa. Lopulta jätin tämän miehen ja joutuu vastaamaan teoistaan vielä.


    • Anonyymi

      Vaikka miehen ihastus menee ohi ja arki alkaa se ei ole syy kiusata/ alustaa/hakata naista. Hyviäkin miehiä on olemassa. Johtukoot mistä tahansa...

    • Anonyymi

      Väkivaltainen mies ei parane, ellei pysty myöntämään tekojaan. Sellaisen ihmisen kanssa väkivalta vain yleistyy ja pahenee.

    • Anonyymi

      VÄKIVALTA ON VALINTA.
      AIVAN KUTEN PETTÄMINEN.
      FAKTA TIETO

    • Anonyymi

      Kun oma verbaliikka tai uskottavuus sanomisessa ei riitä. Vahvemman oikeus/ vallan halu. Naisen raivo voi olla myös yksi syy, kunnioituksen puute miestä kohtaan. Ärsyttävä nainen. Nämä oletuksia, en ole itse koskaan ollut väkivaltainen naista kohtaan. Isäni oli.

      • Anonyymi

        Vallan halusta siinä on miehellä kyse ja huonosta itsetunnosta. Fyysisellä ylivoimalla ja fyysiset rajat rikkomalla pitää toista jatkuvassa pelossa. Ei ole terve mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallan halusta siinä on miehellä kyse ja huonosta itsetunnosta. Fyysisellä ylivoimalla ja fyysiset rajat rikkomalla pitää toista jatkuvassa pelossa. Ei ole terve mies.

        Joo, ei ole tervettä. Isäni oli epäsosiaalinen ihminen, humalassa oli sitten ihan eri ihminen. Naapureille, serkuille antoi itsestään myönteisemmän kuvan. Perhe on kulissi monille ja perhe kärsi isän arvaamattomasta käytöksestä. Itse jopa pelkäsin isääni lapsena, just sen arvaamattomuuden takia.

        Koin jo lapsena sen epänormaalina ja siksi koin huonommuuden tunnetta lapsena muita kohtaan ja se tuli esille rauhattomana käytöksensä, jopa agressiona, joka tuntui silloin jollain tavalla hyväksytyltä, isät toimivat esimerkkinä lapsilleen? Näin sen koen aikuisena.


    • Anonyymi

      Pähkinän kuoressa tämän ketjun vastaukset : eli miehet vetää naisia turpiin kun naiset jakaa persettä koko kylän väelle. Sanoisin että kummatkin toimet ovat ettenkö sanoisi hieman arveluttavia!

      • Anonyymi

        Miksi olet naisen kanssa joka jakaa persettä. Onko sekin että luulee oikeus hakata toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet naisen kanssa joka jakaa persettä. Onko sekin että luulee oikeus hakata toinen?

        En ole enkä hakkaa! Toistin vain sen mitä porukka oli täällä vastannut! Eli miehiltä kysyttiin ja pääosin naiset vastasi mutta oletettavasti syy oli kai se pettäminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enkä hakkaa! Toistin vain sen mitä porukka oli täällä vastannut! Eli miehiltä kysyttiin ja pääosin naiset vastasi mutta oletettavasti syy oli kai se pettäminen!

        Väkivaltainen mies vaikka keksii ne syyt. Suuttuu mistä vain ja on mustasukkainen tyhjästä. En ikinä pettänyt väkivaltaista miestäni mutta hän kyllä petti minua. Oli sairaalloisen mustasukkainen. Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltainen mies vaikka keksii ne syyt. Suuttuu mistä vain ja on mustasukkainen tyhjästä. En ikinä pettänyt väkivaltaista miestäni mutta hän kyllä petti minua. Oli sairaalloisen mustasukkainen. Mieti sitä.

        Etköön se sie ole se mies, josta yrität kertoo, haehan hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköön se sie ole se mies, josta yrität kertoo, haehan hoitoon!

        Katsokaa Yle Areenasta sarja nimeltä: Gaslightnig tai Gaslihgt, ( Sumutus) se kertoo parisuhteessa tapahtuvasta seksualivökivallasta ja muustakin, myös henkisestä väkivallasta ja kumppanin taholta tapahtuvasta manipuloinnista ja kontrolloinnista, siitä miten se ilmenee ja mitä siitä seuraa uhrille, yleensä naispuoliselle.
        Alun siirappimaisuus voi joitain aluksi ällöttää mutta sarja tiivistyy loppua kohden ja on lopulta hyvin järkyttävä totuudenmukaisessa ja raadollisessa kuvauksessaan.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe