kysyä mitä, mieltä eilen illallisesta mtv3 Leningrad cowboys plays Hurriganes-konsertista?
Itse pidin Remusta ja vanhoista Hurriganes-biisestä :))
nyt on pakko
23
772
Vastaukset
- kippari
sitä vähänaikaa ja eihän se ollut sitä mitä se aikoinaan oli,mut katsoihan sitä paremman puuteessa.Muistaa vaan ne ajat kun hurriganes oli pinnalla oli se aikaa :=)))))
- sydänystävä
tosiaankaan samaa,mutta ripaus kuitenkin tuli entiset ajat ja nuoruus ja hulluus mieleen ;))
- kippari
sydänystävä kirjoitti:
tosiaankaan samaa,mutta ripaus kuitenkin tuli entiset ajat ja nuoruus ja hulluus mieleen ;))
kun hurriganes soitti oli tosiaan aika kun vauhti oli kovaa;=))Mut ei voi sanoo et kova bändi se oli aikoinaan:=)))Nyt pitää mennä hyvää päivänjatkoo sinulle:=)))
- Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
tullut vanhuus ja viisaus tilalle;-))?
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
tullut vanhuus ja viisaus tilalle;-))?
minusta!! En ole vanha ja no ...enpä tiedä viisaskaan ;)))
- Carmencita
tullut katsottua, mutta Hurriganesista kyllä tykkään. Ne pojat osasivat vetää Rockkia !
;-)) mutta tuskin menetin mitään - viime viikolla tuli muuten kuluneeksi 30 vuotta "Roadrunner"-pitkäsoiton julkaisemisesta. Käsittämätön levy, johon vuodet eivät tunnu vaikuttavan mitenkään - kiva kuunnella aina silloin tällöin, ja muistella nuoruuttaan. Siinäkin yhtyeessä oli mies ja kitara - Albert-vainaalle terveiset sinne jonnekin. Niin - se toinen kitaristi on Esa Pulliainen, tyylitaituri vailla vertaa. Tämä siis minun mielipiteeni - musiikkihan on makuasia........., t. MM.
- sydänystävä
se oo,että musiikki asioista ei kannata kiistellä :))
Itselleni kelpaa jo nykyään rauhallisempikin 70-80luvun musiikki. - Doe-10
Älä unohda Ile Kalliota.
Doe-10 kirjoitti:
Älä unohda Ile Kalliota.
Pekka "Albert" Järvinen oli Kitaristi isolla K:lla, kun taas Ile Kallio pienellä k:lla. Ymmärtänet tarkoitukseni (=makuasioita!) - ja mitä taas tulee Esa Pulliaiseen, niin onpahan tehnyt meikäläiseen lähtemättömän vaikutuksen - jo tähänastisella elämäntyöllään. "Rautalanka on isänmaallista"..........., t. MM.
- Doe-10
Man-of-Mystery kirjoitti:
Pekka "Albert" Järvinen oli Kitaristi isolla K:lla, kun taas Ile Kallio pienellä k:lla. Ymmärtänet tarkoitukseni (=makuasioita!) - ja mitä taas tulee Esa Pulliaiseen, niin onpahan tehnyt meikäläiseen lähtemättömän vaikutuksen - jo tähänastisella elämäntyöllään. "Rautalanka on isänmaallista"..........., t. MM.
Ja olihan siellä Cisse Häkkinenkin..Ihan hyvä tyyppi Esa on,mutta kuten itse sanoit,niin makuasioita:-)Siinä varmaan ollaan samaa mieltä,että Jimi Hendrix Fender Stratocaster ovat parhaita;-)))Tulee vieläkin ihme kicksejä,kun jossain soi Woodoo Chile:-)))
- ell
ou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:D - elisant
..vähempää kiinnostaa!!!
- sydänystävä
musiikista sinä sitten pidät? :))
- yks typy
Kyseistä ohjelmaa. Jotenkin pidän enemmän vähän rauhallisemmasta rockista. Ja ehkä hieman melankolisesta musiikista. Varmaan tasoittaa mun muuten vilkasta luonnetta :=)))))
Ps. Rollarit on sitten asia erikseen :=))- sydänystävä
rokki...millaista se on ;))
niin virkeä luonne sinulla taitaa olla..se on vaan hyvä piirre!
Itse olen hieman arempi luonteeltani :(( - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
Itse olen hieman arempi luonteeltani :((Shadowsia.
- sydänystävä
Doe-10 kirjoitti:
Shadowsia.
bändin,mutta eikös se ole todellakin enempi rauhallista musiikkia esittävä,onko edes rokkia??:)
- yks typy
sydänystävä kirjoitti:
Itse olen hieman arempi luonteeltani :((tuossa mainitsikin jo yhden. No välillä vähän virkeämpi ja välillä masentunutkin. Sitten kun mulle masennus iskee, niin vaivunkin tosi alas. Mutta täytyy yrittää masennusta vastaan taistella :=))))
Sinäkö arka? Et kovin arka mun mielestä, mitä jutustelujasi oon lukenut :=))) - sydänystävä
yks typy kirjoitti:
tuossa mainitsikin jo yhden. No välillä vähän virkeämpi ja välillä masentunutkin. Sitten kun mulle masennus iskee, niin vaivunkin tosi alas. Mutta täytyy yrittää masennusta vastaan taistella :=))))
Sinäkö arka? Et kovin arka mun mielestä, mitä jutustelujasi oon lukenut :=)))sama vika "rahikaisellakin"...masennus meinaa joskus vallata :((
mutta eipä anneta periksi,eihän :)) - Doe-10
sydänystävä kirjoitti:
bändin,mutta eikös se ole todellakin enempi rauhallista musiikkia esittävä,onko edes rokkia??:)
Shadows oli aikansa rokkibändi.
- yks typy
sydänystävä kirjoitti:
sama vika "rahikaisellakin"...masennus meinaa joskus vallata :((
mutta eipä anneta periksi,eihän :))anneta. Mehän tytöt ei luovuteta :=)))
Onneksi naiset ovat paljon vahvempia luonteita kun miehet. Olkaamme onnellisia että olemme syntyneet naisiks. Kun nuo miehetkin on niin ihania. Varsinkin täällä huuhaalla :=)))
Missähän se yksi ihanteemme Kippari viipyy? Tulis nyt linjoille, niin otettas Kipparikin kunnon käsittelyyn :=))) - sydänystävä
yks typy kirjoitti:
anneta. Mehän tytöt ei luovuteta :=)))
Onneksi naiset ovat paljon vahvempia luonteita kun miehet. Olkaamme onnellisia että olemme syntyneet naisiks. Kun nuo miehetkin on niin ihania. Varsinkin täällä huuhaalla :=)))
Missähän se yksi ihanteemme Kippari viipyy? Tulis nyt linjoille, niin otettas Kipparikin kunnon käsittelyyn :=)))ajattelin minäkin juuri...kippariii,huuhuu?? :))
Täällä on kyllä aikas namuja noi urhot ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722390Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767