kysyä mitä, mieltä eilen illallisesta mtv3 Leningrad cowboys plays Hurriganes-konsertista?
Itse pidin Remusta ja vanhoista Hurriganes-biisestä :))
nyt on pakko
23
785
Vastaukset
- kipparisitä vähänaikaa ja eihän se ollut sitä mitä se aikoinaan oli,mut katsoihan sitä paremman puuteessa.Muistaa vaan ne ajat kun hurriganes oli pinnalla oli se aikaa :=))))) - sydänystävätosiaankaan samaa,mutta ripaus kuitenkin tuli entiset ajat ja nuoruus ja hulluus mieleen ;)) 
- kipparisydänystävä kirjoitti:tosiaankaan samaa,mutta ripaus kuitenkin tuli entiset ajat ja nuoruus ja hulluus mieleen ;)) kun hurriganes soitti oli tosiaan aika kun vauhti oli kovaa;=))Mut ei voi sanoo et kova bändi se oli aikoinaan:=)))Nyt pitää mennä hyvää päivänjatkoo sinulle:=))) 
- Doe-10sydänystävä kirjoitti:tosiaankaan samaa,mutta ripaus kuitenkin tuli entiset ajat ja nuoruus ja hulluus mieleen ;)) tullut vanhuus ja viisaus tilalle;-))? 
- sydänystäväDoe-10 kirjoitti:tullut vanhuus ja viisaus tilalle;-))? minusta!! En ole vanha ja no ...enpä tiedä viisaskaan ;))) 

- Carmencitatullut katsottua, mutta Hurriganesista kyllä tykkään. Ne pojat osasivat vetää Rockkia ! 
 ;-))
- mutta tuskin menetin mitään - viime viikolla tuli muuten kuluneeksi 30 vuotta "Roadrunner"-pitkäsoiton julkaisemisesta. Käsittämätön levy, johon vuodet eivät tunnu vaikuttavan mitenkään - kiva kuunnella aina silloin tällöin, ja muistella nuoruuttaan. Siinäkin yhtyeessä oli mies ja kitara - Albert-vainaalle terveiset sinne jonnekin. Niin - se toinen kitaristi on Esa Pulliainen, tyylitaituri vailla vertaa. Tämä siis minun mielipiteeni - musiikkihan on makuasia........., t. MM. - sydänystäväse oo,että musiikki asioista ei kannata kiistellä :)) 
 Itselleni kelpaa jo nykyään rauhallisempikin 70-80luvun musiikki.
- Doe-10Älä unohda Ile Kalliota. 
- Doe-10 kirjoitti:- Älä unohda Ile Kalliota. - Pekka "Albert" Järvinen oli Kitaristi isolla K:lla, kun taas Ile Kallio pienellä k:lla. Ymmärtänet tarkoitukseni (=makuasioita!) - ja mitä taas tulee Esa Pulliaiseen, niin onpahan tehnyt meikäläiseen lähtemättömän vaikutuksen - jo tähänastisella elämäntyöllään. "Rautalanka on isänmaallista"..........., t. MM. 
- Doe-10Man-of-Mystery kirjoitti:Pekka "Albert" Järvinen oli Kitaristi isolla K:lla, kun taas Ile Kallio pienellä k:lla. Ymmärtänet tarkoitukseni (=makuasioita!) - ja mitä taas tulee Esa Pulliaiseen, niin onpahan tehnyt meikäläiseen lähtemättömän vaikutuksen - jo tähänastisella elämäntyöllään. "Rautalanka on isänmaallista"..........., t. MM. Ja olihan siellä Cisse Häkkinenkin..Ihan hyvä tyyppi Esa on,mutta kuten itse sanoit,niin makuasioita:-)Siinä varmaan ollaan samaa mieltä,että Jimi Hendrix Fender Stratocaster ovat parhaita;-)))Tulee vieläkin ihme kicksejä,kun jossain soi Woodoo Chile:-))) 

- ellou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 
 :D
- elisant..vähempää kiinnostaa!!! - sydänystävämusiikista sinä sitten pidät? :)) 

- yks typyKyseistä ohjelmaa. Jotenkin pidän enemmän vähän rauhallisemmasta rockista. Ja ehkä hieman melankolisesta musiikista. Varmaan tasoittaa mun muuten vilkasta luonnetta :=))))) 
 Ps. Rollarit on sitten asia erikseen :=))- sydänystävärokki...millaista se on ;)) 
 niin virkeä luonne sinulla taitaa olla..se on vaan hyvä piirre!
 Itse olen hieman arempi luonteeltani :((
- Doe-10sydänystävä kirjoitti:rokki...millaista se on ;)) 
 Itse olen hieman arempi luonteeltani :((Shadowsia. 
- sydänystäväDoe-10 kirjoitti:Shadowsia. bändin,mutta eikös se ole todellakin enempi rauhallista musiikkia esittävä,onko edes rokkia??:) 
- yks typysydänystävä kirjoitti:rokki...millaista se on ;)) 
 Itse olen hieman arempi luonteeltani :((tuossa mainitsikin jo yhden. No välillä vähän virkeämpi ja välillä masentunutkin. Sitten kun mulle masennus iskee, niin vaivunkin tosi alas. Mutta täytyy yrittää masennusta vastaan taistella :=)))) 
 Sinäkö arka? Et kovin arka mun mielestä, mitä jutustelujasi oon lukenut :=)))
- sydänystäväyks typy kirjoitti:tuossa mainitsikin jo yhden. No välillä vähän virkeämpi ja välillä masentunutkin. Sitten kun mulle masennus iskee, niin vaivunkin tosi alas. Mutta täytyy yrittää masennusta vastaan taistella :=)))) 
 Sinäkö arka? Et kovin arka mun mielestä, mitä jutustelujasi oon lukenut :=)))sama vika "rahikaisellakin"...masennus meinaa joskus vallata :(( 
 mutta eipä anneta periksi,eihän :))
- Doe-10sydänystävä kirjoitti:bändin,mutta eikös se ole todellakin enempi rauhallista musiikkia esittävä,onko edes rokkia??:) Shadows oli aikansa rokkibändi. 
- yks typysydänystävä kirjoitti:sama vika "rahikaisellakin"...masennus meinaa joskus vallata :(( 
 mutta eipä anneta periksi,eihän :))anneta. Mehän tytöt ei luovuteta :=))) 
 Onneksi naiset ovat paljon vahvempia luonteita kun miehet. Olkaamme onnellisia että olemme syntyneet naisiks. Kun nuo miehetkin on niin ihania. Varsinkin täällä huuhaalla :=)))
 Missähän se yksi ihanteemme Kippari viipyy? Tulis nyt linjoille, niin otettas Kipparikin kunnon käsittelyyn :=)))
- sydänystäväyks typy kirjoitti:anneta. Mehän tytöt ei luovuteta :=))) 
 Onneksi naiset ovat paljon vahvempia luonteita kun miehet. Olkaamme onnellisia että olemme syntyneet naisiks. Kun nuo miehetkin on niin ihania. Varsinkin täällä huuhaalla :=)))
 Missähän se yksi ihanteemme Kippari viipyy? Tulis nyt linjoille, niin otettas Kipparikin kunnon käsittelyyn :=)))ajattelin minäkin juuri...kippariii,huuhuu?? :)) 
 Täällä on kyllä aikas namuja noi urhot ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8210015
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307751
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään554139
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603092
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077