Oon funtsinu et skeittaamisen lisäks vois alkaa parkouraa koska mä tykkään just urbaaneista lajeista. Te jotka parkouria ootte harrastanu mitä mieltä voiko farkuissa parkouraa vai onks se jotenki "väärin" lajin ideaa kohtaan? :D Mua ei oikeen innosta pitää minkäänlaisia collareita tai verkkareita joita suurin osa pitää parkourissa vaan tarkotus ois vetää farkuissa. Onks ok? :D
Vastaukset 3
- nerojaska
mä kans oon miettinyt et voisin alkaa kaivinkoneompelijaksi. Siis niinku kerta... nii.
- maiioo
Ihan ok jos ne ei liian löysät oo.
- joopajoooooo
Ja seuraavaks freeballerboy taas jatkaa "mutku must ois kiva parkkouraa ilman alushousuja kun on niin kiva ku kikkeli hankaa farkkuihin ja mäli lentää..." Sama virsi joka ketjussa xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535