Nesteen kotipizza surkea!!!

voikunvit

Kävin tuossa Kesälällä kaverin kanssa ohikulkiessa Tornion kotipizzassa Nesteellä syömässä, 2 nuorta tyttöstä kikatteli siinä kun tilasimme pizzat, ja he myös tekivät ne. Kikattelu ei häirinnyt, mutta ne pizzat. En ole eläissäni niin huonoa pizzaa maistanut, ja olen saman pizzan ottanut ennenkin muutaman kerran eri kaupungeissa. Siis pizza oli löysä vetinen, että sanotaan sillai että lusikalla syötävää, ja pizzan muoto oli erikoinen elikkä neliskulmainen, kun kaikissa pohja ollut tähän saakka pyöreä niissä lukemattomissa pizzerioissa, joissa olen käynyt Minulla jäi syömättä muutaman haarukoinnin jälkeen. Kaveri taisteli melkein loppuun saakka pizzansa kanssa, mutta oli samaa mieltä täyttä pas..aa oli, ja siitä vielä maksettiin Siis halutti antaa se palaute heti suoraan, mutta pahoinvoinnilta en voinut. Nämä pizza taiturit ei uskoakseni ole varmaan muualla edes käyneetkään että tietisivät miltä pizza edes näyttää. Saatikka maistuu. Itse söin Oulussa mennessä uudestaan, ja olin tyytyväinen. Siellä on sen verran pizzerioita että ei ole varaa syöttää asiakkaille son**aa. Loppuu lyhyeen pitzzojen pyöritys. Sana kulkee.

69

6917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskmen

      No ei voi kehua sitä autogrilliäkään. On tekijästä kiinni.

    • damienking

      Ei torniossa kannata syödä pitsaa tai hamppareita.Hapitsun max on ok.

      • hahaaa

        Torniota kannattaa välttää jo muutenkin...eikä vähiten nolla arvoisten asuntojen takia...


      • Anonyymi

        Max on kehnopaikka.


    • Pettynytpaikallinen

      Tornion nesteellä on varmaan suomen huonoin kotipizza. En ymmärrä miten antavat edes myydä nuita pizzan kuvatuksia kotipizzan nimissä.

      Tämä sama homma on jatkunut jo vuosia.

      • Anonyymi

        Sanoisin että Niinan valmistama pizza on ollut loistavaa, mutta hän ei vissiin ole siellä enää.


    • ccx

      ihan hyvät lätyt olen minä saanut sieltä,piti vaan odottaa kauan,kun naisraukka teki ja leipoi yksin ja oli isot jonot.

    • tuttifrutti44

      Minkämaalainen pitää?Ahmed vai hamad nykyään?

    • laatty

      Yhden kerran käynyt Nesteellä pizzan syömässä, ja olen ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä, että ei syötävää. Enkä tiedä kyllä että onko muutakaan lättypaikat niin erikoisi Torniossa, mutta kun on kotipizzan ketjussa, niin pitäs vähän senkin takia panostaa lätyn tekoon.

    • soikkul

      pitsat olleet aivan hyviä siellä,mutta aina viikonloppuna hakiessa pitsaa,on miessakki ovensuussa tupakalla,ja se kauhea tupakan haju siinä!on epämiellyttävää kun ne miehet siinä tollottavat,ja ne ovat siinä joka kerta!talokin olisi kyllä remontin tarpeessa.

      • jjjytttyy

        Ei luulis tupakan polton haittaavan jos makuaistissa on vikaa


    • hahhaaaahhaa

      kilpailijat trollaa??

    • eivalittamista

      Kylläpäs on läpinäkyvää kommentointia onkos karvakourat asialla

    • kotpas

      Tuskin uskon että karvakourat asialla, mutta jos ois olleet jotku "tuurajat" lomien aikana. Tyttöset joille annettu 15 minuutin koulutus. Eihän kotipizzassa näin olisi mahdollista, mutta koska se on Torniossa onnistuuhan se.

    • tuopask

      Onkohan omistajan pyörittämä vai? Jokin ulkopuolinen yrittäjä. Myöskin syönnyt. Ei hyvä, eikä kyllä mikään pizzapaikkakaan. kuluneet vanhat nahkaverhoilut jakkarat. Pitää varovasti lähtee liikkeelle tuolista, että eivä luule että tuli sitä itteänsä housuihin. Pitävät juuri semmoista ääntä ne tuolit.

    • ewex

      eipä huvita kovin usein hakea sieltä pitzaa,kun ovensuussa on tupakkapaikka ja vanhat juokaleet aina siinä seisovat ja katsovat,kuin ei olisi enne ihmistä nähneet.

    • Lopexxx

      Mutta ne nuoret tytöt, onkos niitä nyt kolme, kaksi brunea ja yksi vaaleahiuksinen ne ovat ihania! Aina niin hyväntuulisia ja hymyileviä toisinko ne vanhemmat ihmiset... Pizza ihan syötävää mutta palvelu todella todella mukavaa !!!

    • budle

      joo,kerran kävin syömässä pizan Nesteellä,ei tartte toista kertaa minun mennä sinne, oli niin huono,keskustan juusto lillu valtavassa rasvassa,puolet jäi syömättä.maksoin täydestä

    • pitsapenat

      Kolme kertaa on tullut haettua sieltä pitsaa ja kolme kertaa on pettynyt. Ehkä nyt uskoo. Ainut kotipitsa jossa on pettynyt aina.

    • pettetty

      Mulla taas ei oo moitittavaa nesteen pitsasta ! mutta Marios pitseeria se vasta onkin karmeet pitsat! ja palvelu syvältä perseestä ! sitten kun ne ei osaa lukea omaa kirjoitusta , mitä asiakas on toivonut täytteitä pitsaan ! sieltähän löytyy sitä sun tätä! >:( ihme että pulju on pystyssä !!!! en enään kannata !

      • pipsaa12

        Samaa mieltä täällä. Jotku tuoltakin ostaa jotain kun kuulemma lujaa menee kioskin pitäjällä.


    • tahtoopitsaa

      Jos haluaa kunnon pitsaa, niin se on mentävä Kemin Puistopaviljonkiin. Jospa tähänkin kylään saataisiin joskus sellainen pitsapulju, josta voisi hakea. Sitä odotellessa.

      • jopjop

        Höpöhöpö. Piccolosta saa Tornion parhaat pitsat. Ja on parempia, kuin puistiksen.


    • Meerillemars

      Menkää meerin rillille,kuulema maailman paras mesta,kokeilkaa sitä mättö juustohamppia.

      • pitsapentti

        Joo.Tässä keskustelussa ei vaan ollut puhe majoneesiin hukutetusta lörtsähtäneestä hampparista vaan PITSASTA.


    • voipas

      Täyttä kuraa oli pizza Nälissäni yritin syödä, mutta huomasin että ei niin nälkä ollutkaan, eikä saa olla joka tuota pizzaksi kutsuu

    • ählämiboikottiin

      Nuo kaikki negatiiviset kommentit ovat jonkun ählämin kirjoittamia, sen huomaa aivan selvästi. Kun kukaan ei syö enää niiden salmonella kebabbia eikä niiden paska piirakoita niin yrittävät palstalla sitten mollata suomalaisen pizzaa. Vtun ählämit voivat viedä pissapaikkansa mennessään ja painua Suomesta helvettiin.

      • onniosmos

        Hieno kirjoitus! Olen samaa mieltä. Sutkeja koko lauma. Kylillä puhutaan myös näistä lätyn paistajista melko kiivaasti kummia.


      • 1982222

        Älä nyt kovin... tulee vielä kohtaus.Kyllä sinunlaisesi luuseri rasistit täällä mesoaa---toivottavasti saat kunnon ruokamyrkytyksen---vaipathan sulla on jo valmiina.


    • niinläskiäijä123

      Eipä sitä muualla kannata Torniossa syödäkkään kun Utopiassa ja Piccolossa jos pizzaa haluaa. Kummassakin erittäin hyvä palvelu ja hyvät lätyt

    • Mähömiäs

      Tänään olis aikoimus lähtee nesteen kotipizzaan, ulkona pakkasta ja 10km pyöräilylenkki. Saa luvan olla vaivan ja hinnan arvosta!

      • Hermannipellee

        Nesteen kotipitsa on ainut surkea kotipitseria.Kolme kokeilua riittää.


    • Kotipizzarules

      Minusta rasismia on se ettei suvaita rasisteja. Paska pizza ollu nesteellä. En tiedä sitten miten nyt kun remonttia tehty oiskoha aika taas kokeilla..

      • Keimokalevi

        Hyvät on pizzat nesteellä mutta parhaat saa kiinalaisesta (golden flower) hakkaa kemiläisten lätyt mennen tullen palatessa


      • Anonyymi
        Keimokalevi kirjoitti:

        Hyvät on pizzat nesteellä mutta parhaat saa kiinalaisesta (golden flower) hakkaa kemiläisten lätyt mennen tullen palatessa

        Vähemmän öljyrasvaset saa Saigon ja laadukkaita täytteitä käyttää, ei halvinta mahollista. Ommaan makkuun hakkaa Golden Flowerin pizzat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän öljyrasvaset saa Saigon ja laadukkaita täytteitä käyttää, ei halvinta mahollista. Ommaan makkuun hakkaa Golden Flowerin pizzat.

        Golden Showerin pitsat ole koskaan häävejä olleet.


    • tym

      Nesteellä hyvät pitsat.
      Pienet, mutta hyviä ovat.

      • Anonyymi

        Pahoja ne on. Ei paisteta kypsäksi ja useasti täytteetkään ei oo sitä mitä kuuluis.


    • 22lapp

      Parhaansa ne tyäret siellä varmaan tekevät. Jos on huonot niin mitä täällä huuteletta, menkää sanomaan siitä asiaankuuluville??

      • gasoil

        Ei tyäret osaa pitsaa vääntää, olis paree myydä vaan bensaa.


      • Suosinkotimaista

        Hyvää oli. Just söin. Sopivan kokoinen näin normi ihmisen kokoiselle. Kinkku oli oikeaa, pekoni ja kebab hyvää. Ja hinta sama kaikille.


      • Jovuodesta99

        Mitä tet täällä turhasta huuteletta


    • jaaaaapa

      lekelle

    • psffs

      Surkeimmat lätyt mariosissa. Viittivät vielä nostaa hintaa se entinen 6,50 sopi sille kengänpohjalle aivan hyvin, nyt 8,50e. Utopiassa ihan hyvät mutta sielläki aika hintavat lätyt 8,50-9,50e. Suosittelen käymään haaparannalla nuuskakuninkaan vieressä olevassa lättylässä. Hyvät kiekot.

    • toosa

      Suomen Torino on Tornio!

    • KotipizzaVälipala

      Eikös Kotipizzoissa ole aika vähän täytettä, joka mitataan 1dl mitalla, elikkä kyseinen pizza käy lähinnä välipalasta?.

    • Anonyymi

      No niin ....

    • Anonyymi

      Onko Torniossa yhtään erikoispitsoja leipovaa pitseriaa. Semmosia mitä ei muualta saa?

      • Anonyymi

        Ei oo.


      • Anonyymi

        Mee hoocityyn hakeen erikoispitsas


    • Anonyymi

      Menkää lenkille lihavat törniöloiset

      • Anonyymi

        Ei kun met menemmä pitsalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun met menemmä pitsalle.

        tule nesteelle,visvatan kikattaen sinunki neliskanttisen pölykapselin


    • Anonyymi

      Kylläpä ne näkyy nesteen pizzat kelpaavan ett ainaku käydään on tunnnin jono.suosittuja ovat.lähiöt käy vissin hakeen.

      • Anonyymi

        On ihmisiä, joille laatu on ihansama tai eivät kykene tunnistamaan eroja ruossa.


    • Anonyymi

      Ihan toista kun ne aikanaan keskustassa olleet laadukkaat Kotipizzat.

    • Anonyymi

      Kyseisestä paikasta ei ole laadullatehtyä Kotipizaa saanut sitten sen jälkeen ku muuttui Kesoilista Nesteeksi

      • Anonyymi

        Ei tainnu kesoilin aikana olla ees mitään pizzaa siellä.siittähän on aikaakin varmaan 30 vuotta!kun oli kesoili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnu kesoilin aikana olla ees mitään pizzaa siellä.siittähän on aikaakin varmaan 30 vuotta!kun oli kesoili.

        No niinpäs olikin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnu kesoilin aikana olla ees mitään pizzaa siellä.siittähän on aikaakin varmaan 30 vuotta!kun oli kesoili.

        Siis 30 vuotta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnu kesoilin aikana olla ees mitään pizzaa siellä.siittähän on aikaakin varmaan 30 vuotta!kun oli kesoili.

        Kun oli Kesoili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Eikö simne voi palkata useampaa leipuria kun aina saa oottaa tunnin pizzaa joskus kauemminkin.kysyntää on pizzoille niin siinähän voittaa kauppiaskin kun voi myydä enemmän pizzaa.

    • Anonyymi

      Onko lopun eelä neste?ois haettu pizzat eilen oli menny jo päivällä kiinni?

      • Anonyymi

        Ei ihme


    • Anonyymi

      Sateenko takia kiinni!!

    • Anonyymi

      Ja net myyjät ihan p*r*e*n tympeetä ja rumia

      • Anonyymi

        Itse olet tyhmä rumilus.


    • Anonyymi

      Näin on!

    • Anonyymi

      Surkea on Nesteellä joo.
      Kaupungissa parempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe