Transval???

jormakka1233

Minkälainen paikka tää transval nykyään on??

281

24811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukeri112

      Itsellä ei mitään pahaa sanottavaa. Palkat hyvät, hyvä työilmapiiri ja rento työtahti. Täällä on yksi keskustelu liittyen transvaliin, mutta itse en siihen ota kantaa, sillä jokaisella on omat mielipiteensä. Itse suosittelen

      • Tominen

        Jos sun mielestä 12-13Euroo on hyvä palkka niin onnittelut sulle vaan.Jokainen rekry ja niitäkäyttävävät yritykset syövät työntekijän leipää.No jos oot justiin valmistunnut pojan kloppi joka asuu äiskän ja iskän helmoissa niin onhan palkka varmaan sinulle hyvä.


      • Anonyymi

        Aivan takamuksesta eräskin työpaikka, perehdytys työhön oli pelkkä paperin palanen. Itse oli kaikki tehtävät keksittävä ja otettava selvää. Itse asiassa kun työtä ei ollut, annettiin uudelle tulokkaalle lähtöpassit kun ei kerran omaksunut työtä tarpeeksi hyvin. Olen kyllä suuresti kiitollinen päästessäni pois moisesta paikasta. En suosittele tätä kellekkään


      • Anonyymi

        Huonoin paikka missä olen tähän asti ollut. Jos löytyy huonompi paikka, niin se on jo kova suoritus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoin paikka missä olen tähän asti ollut. Jos löytyy huonompi paikka, niin se on jo kova suoritus

        Juu naurattaa ne ihmiset kekkä ei taju suksia vittuun tuolta


      • Anonyymi

        Palkat hyvät?? Samasta työstä saa muualla 3e/ tunti vähintään enemmän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoin paikka missä olen tähän asti ollut. Jos löytyy huonompi paikka, niin se on jo kova suoritus

        Ei paskempaa työpaikkaa enää voi olla kun transpaska on. Risto Vilo se täys paska onkin. Sopii hyvin puljun nimeen kuin yks yhteen. 😂


      • Tominen kirjoitti:

        Jos sun mielestä 12-13Euroo on hyvä palkka niin onnittelut sulle vaan.Jokainen rekry ja niitäkäyttävävät yritykset syövät työntekijän leipää.No jos oot justiin valmistunnut pojan kloppi joka asuu äiskän ja iskän helmoissa niin onhan palkka varmaan sinulle hyvä.

        No Suomi pääminsteri paikka on tyhjä ,Haluatko hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoin paikka missä olen tähän asti ollut. Jos löytyy huonompi paikka, niin se on jo kova suoritus

        Ei voi olla huonompi kuin Pernotrans 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkat hyvät?? Samasta työstä saa muualla 3e/ tunti vähintään enemmän!

        Transval ei maksa kuin tessin pohjapalkkojen mukaan, eli samaa skeidaa kun jossain mäkkärin kassalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan takamuksesta eräskin työpaikka, perehdytys työhön oli pelkkä paperin palanen. Itse oli kaikki tehtävät keksittävä ja otettava selvää. Itse asiassa kun työtä ei ollut, annettiin uudelle tulokkaalle lähtöpassit kun ei kerran omaksunut työtä tarpeeksi hyvin. Olen kyllä suuresti kiitollinen päästessäni pois moisesta paikasta. En suosittele tätä kellekkään

        En suosittele


    • Transvaal_Etelä-Afrikka

      Lue ketjut Somen Transval sekä Kokemuksia vuokratyöstä. Eli ihan jees mesta jos vaihtoehtona on elävältä nylkeminen tai vesikidutus.

      • Anonyymi

        Vesikidutus on pientä verrattuna Transvalissa olemiseen


    • työ on työ on työ.

      • Veli-Matias

        Transval kouluttaa moverelle ynm:uille firmoille pätkätyöläisiä ja palkka on surkea.Joutuu tekemään töitä olan takaa ja solmivat pidempiaikaisia sopimuksia kun firma käyttää työntekijää ainakin osassa paikoissa .Sitten työnantaja sanoo vaan työntekijän irti mitään pätevää syytä.Tämähän ei tietty kaikilta osilta ole tietenkään aina näin.Muutkin rekryt toimivat samoin .Monessa rekryfirmoissa otetaan esimerkiksi kaksi samasta rekryfirmasta töihin ja toinen myhempää kuin toinen ja kun tilaukset vähenevät toinen tai kummatkin sanotaan irti.Rekryt veloittaa työntekijästä työnantajalta noin vähän yli kolmekymmentä euroa ja maksavat pienen osan työntekijälle ja hoitavat telli ja vellit.Ja pitävävät loput itsellään siis kannattava bisnes .Ennen kuin työntekijijän sopimus loppuu se sanotaan firmantoimesta irti tai rekry tekee uuden alipalkatun sopimuksen työntekijän kanssa.


      • Anonyymi
        Veli-Matias kirjoitti:

        Transval kouluttaa moverelle ynm:uille firmoille pätkätyöläisiä ja palkka on surkea.Joutuu tekemään töitä olan takaa ja solmivat pidempiaikaisia sopimuksia kun firma käyttää työntekijää ainakin osassa paikoissa .Sitten työnantaja sanoo vaan työntekijän irti mitään pätevää syytä.Tämähän ei tietty kaikilta osilta ole tietenkään aina näin.Muutkin rekryt toimivat samoin .Monessa rekryfirmoissa otetaan esimerkiksi kaksi samasta rekryfirmasta töihin ja toinen myhempää kuin toinen ja kun tilaukset vähenevät toinen tai kummatkin sanotaan irti.Rekryt veloittaa työntekijästä työnantajalta noin vähän yli kolmekymmentä euroa ja maksavat pienen osan työntekijälle ja hoitavat telli ja vellit.Ja pitävävät loput itsellään siis kannattava bisnes .Ennen kuin työntekijijän sopimus loppuu se sanotaan firmantoimesta irti tai rekry tekee uuden alipalkatun sopimuksen työntekijän kanssa.

        Veli-Matias on täysin oikeilla linjoilla asiassa, homma vaan menee juurikin näin.


    • Junkkukunkku

      Noh, se on vähän mistä tykkää. Jos käyt vaikka paskalla kahvintauon jälkeen, niin joku ihana pikku tiiminvetäjä tulee kyselemään mitä olet tehnyt viimeisen 30 min aikana, eli kytätään tietokoneelta keruuta. Sairasajan palkka ollut useasti maksamatta ja palkat muutenkin maksettu vähän väliä väärin. Työkaverit on ollut mukavia. Töitä pitää kyllä painaa, mutta eiköhän joka työpaikassa niin ole. Lyhyesti, useassa pisteessä työnjohto on ihan täyttä hupisakkia joiden pitäisi opetella käyttämään kalenteria asioiden muistamiseksi.

    • tuttelintiira

      Työ on työ. Transvalilla se työ miestä syö.

      • Anonyymi

        Työ on työ. Transvalilla se työ miestä syö. sitten kun vittuuntuu niin pomoa turpaan lyö ja putkassa viettää yön. jos huonosti käy niin valtion leipää syö


    • Pasqfirma

      Jos on tarpeeks ruskea kieli niin pääsee pitkälle! Tärkeintä on kyttäillä työkavereita ja vasikoida työnjohtajille ja muistaa nauraa heidän paskoille läpille niin ura on taattu.

    • sukkajumala

      TES sanoo että pitää olla kuukausipalkka, mutta nää apinat taas tekee vain tuntisoppareita, jonka varjolla voi jättää esim arkipyhät sun muut lisät maksamatta...

      • Anonyymi

        40 h työviikkoon kuuluu arkipyhät.


      • Anonyymi

        Sukkajumala, totta 8-vuotta osa-aika sopparilla, eivät suostuneet päivittämään. Lähin menemää.

        Nimim. Oikeassa työpaikassa nykyään

        Transval on omiaan elämänkoululaisille ja kehitysvammaisille, joita siellä pääasiassa on.

        Vuosien saatossa huomas miten juurikin normaalit ja tyypit jotka miellin älykkäiksi lähtivät menemää!


      • Anonyymi

        Sepä juuri ja nää raasut ei taju pitää puoliansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40 h työviikkoon kuuluu arkipyhät.

        Mut transul teekki vaan 37.5 h ni jää lisät saamatta;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukkajumala, totta 8-vuotta osa-aika sopparilla, eivät suostuneet päivittämään. Lähin menemää.

        Nimim. Oikeassa työpaikassa nykyään

        Transval on omiaan elämänkoululaisille ja kehitysvammaisille, joita siellä pääasiassa on.

        Vuosien saatossa huomas miten juurikin normaalit ja tyypit jotka miellin älykkäiksi lähtivät menemää!

        Siellä pesii kehari komppania, toinen toistaa idiootimpaa porukkaa, pikkupomot samaa kastia


    • ikeuktyuktu

      Transval suurinta paskaa mitä maa päällänsä kantaa.

      • Mikämikämaa

        Erittäin osuvasti sanottu ja todettu!


    • Eero11

      Kaksi vuotta ollut poissa kyseisestä firmasta, oli aika kokemus joo. En sitä suosittele kenellekkään. Ennemmin kannattaa opiskella itselleen hyvä ala! Työnjohtajat ja operatiivisetpäälliköt todella ammattitaidottomia.

      • Anonyymi

        Monen työpaikan pilaa huono esimiestaito sekä yrityksen katteen.


    • Narujohto

      Ja mitä vielä veronmaksajien posti ostaa tämän ylihinnalla ja myydään ihan pilahintaan "laman " aikana , ostaneet myös starkin varaston hallinnan , eli firmat pyörittää tätä puljua 6-0 , näin tämä yhteiskunta toimii , eli ilman valtion firmoja joutuis normi oyr kaivaa paskaa ihan itse , velaton välkky mä vaan.
      Postin toimarit ja hallitus on naruissa.

      • Itse oon töissä ollut transvalilla 2 kuukautta ja ainut työpaikka tähän mennessä joka on mukavaa ja aika kuluu nopeesti,ja palkka 15-16 tunnissa ei ole huono


      • Anonyymi
        Danskulih00 kirjoitti:

        Itse oon töissä ollut transvalilla 2 kuukautta ja ainut työpaikka tähän mennessä joka on mukavaa ja aika kuluu nopeesti,ja palkka 15-16 tunnissa ei ole huono

        Sama homma minulla tällä hetkellä, mutta olen aivan untuvikko työelämässä, ehkä missaan nyt jotakin.... kovasti olen tykännyt ja itseasiassa kun kysyin tauoista että milloin kehtaa käydä tupakalla niin muut työntekijät sanoneet useaan otteeseen että "ei meitä täällä kukaan vahdi". Siis noilla sanoilla.

        Työkaverit olleet muuten aivan mahtavia. Minullahan ei siis ole mainittavaa työkokemusta ja urpoilustani huolimatta ovat aina todella ystävällisiä, en muista että kertaakaan olisi tullut sanomista, edes silloin kun ihan oikeasti tyrin asioita. Auttavat vain korjaamaan mokani. Auttavat muutenkin kaikessa mitä en osaa tai mistä en meinaa selvitä. Kontrasti on valtava erääseen perheyritykseen josta lähdin lähes saman tien, mutta se on toinen tarina.

        Sanottakoon että oikea työnjohtaja on ollut lomalla, saa nähdä miten sitten kun hän palaa. En vaan jaksaisi uskoa näitä lukemiani juttuja.... todella hyvin olen viihtynyt tähän asti.

        Ehkä tässä vaikuttaa se edellinen paikka joka oli oikeasti suoraan helvetistä, mutta alusta alkaen Transval on vaikuttanut ammattitaitoiselta ja helposti lähestyttävältä kaltaiselleni keltanokalle. Tuntuu, että viimeinkin annetaan mahdollisuus oppia se työ ja kohdellaan kuin ihmistä eikä saa huutoja siitä että laittoi kynään korkin (tuo siis oikeasti tapahtui... pitäisi aloittaa keskustelu siitä paikasta kun koko ajan meinaan muutenkin.)

        Mutta niin, vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa, päin vastoin. Eniten pelottaa että en saisi jatkaa, mutta sitä rekrytoinnista asti lupailtiin ja loppuhan on minusta kiinni...?


      • Anonyymi
        Danskulih00 kirjoitti:

        Itse oon töissä ollut transvalilla 2 kuukautta ja ainut työpaikka tähän mennessä joka on mukavaa ja aika kuluu nopeesti,ja palkka 15-16 tunnissa ei ole huono

        Millä ilmeellä transval maksaa 15-16€ alotuspalkkaa? Itse kun transvalilla alunperin alotin niin tuntipalkka 12,37€ ja työpaikan vaihdon jälkeen (transvalin sisäinen siirto) tippui palkka 11€/h.
        Tällä palkalla en kyllä kovin pitkää tulevaisuutta transvalin leivissä nää. Töitä saa painaa ku viimestä päivää ja käteen ei laskujen jälkeen jää mitään. Molemmissa työpaikoissa kyllä alyttömän mukavia työkavereita se on ainut mikä saanu jatkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma minulla tällä hetkellä, mutta olen aivan untuvikko työelämässä, ehkä missaan nyt jotakin.... kovasti olen tykännyt ja itseasiassa kun kysyin tauoista että milloin kehtaa käydä tupakalla niin muut työntekijät sanoneet useaan otteeseen että "ei meitä täällä kukaan vahdi". Siis noilla sanoilla.

        Työkaverit olleet muuten aivan mahtavia. Minullahan ei siis ole mainittavaa työkokemusta ja urpoilustani huolimatta ovat aina todella ystävällisiä, en muista että kertaakaan olisi tullut sanomista, edes silloin kun ihan oikeasti tyrin asioita. Auttavat vain korjaamaan mokani. Auttavat muutenkin kaikessa mitä en osaa tai mistä en meinaa selvitä. Kontrasti on valtava erääseen perheyritykseen josta lähdin lähes saman tien, mutta se on toinen tarina.

        Sanottakoon että oikea työnjohtaja on ollut lomalla, saa nähdä miten sitten kun hän palaa. En vaan jaksaisi uskoa näitä lukemiani juttuja.... todella hyvin olen viihtynyt tähän asti.

        Ehkä tässä vaikuttaa se edellinen paikka joka oli oikeasti suoraan helvetistä, mutta alusta alkaen Transval on vaikuttanut ammattitaitoiselta ja helposti lähestyttävältä kaltaiselleni keltanokalle. Tuntuu, että viimeinkin annetaan mahdollisuus oppia se työ ja kohdellaan kuin ihmistä eikä saa huutoja siitä että laittoi kynään korkin (tuo siis oikeasti tapahtui... pitäisi aloittaa keskustelu siitä paikasta kun koko ajan meinaan muutenkin.)

        Mutta niin, vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa, päin vastoin. Eniten pelottaa että en saisi jatkaa, mutta sitä rekrytoinnista asti lupailtiin ja loppuhan on minusta kiinni...?

        LOL taidat olla trolli tai joku tiimi esimies/henkilö tms.. tollasta ei vaan ole siellä oikeasti, miksi vaivaudut jauhamaan täyttä paskaa täällä????


    • Eläkää

      Sulla taitaa olla saatanan hyvä lääkitys päällä tai sitten oot sen tarpeessa kun tuommoista
      paskaa päästät suustas ulos. Jos haluut kroonisen vitutuksen ja ahdistuksen päälle niin menkää kyseiselle työleirille jossa rottweiler on perässäsi seuraten jokaista liikettäsi kuin kiimainen hintti persvakosi mielessä.

    • Anonyymi

      Kyllä niin oli että semmosta kyttäämistä.huh huh porukkaa lähti jonossa.natsi meininkiä.

    • Anonyymi

      Aivan perseestä. En suosittele kenellekään! Ellei sitten välttämättä halua tulla poljetuks. Esimiehet ei hoida tehtäviään, vastuu siirretään aina muualle, palkat maksetaan miten sattuu.. Lista olis loputon jos vaan jaksais kirjoittaa. Terv: Itse hyvin mielin poistunut kyseisestä firmasta eikä todellakaan ole ikävä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos haluaa kokea maanpäällisen helvetin Transvalilla se onnistuu. Paikkaa ei pysty edes sanoin kuvaamaan. En voi suositella kenellekään.
      Sieltä lähtöni jälkeen näin viikon vielä painajaisia ja heräsin öisin tunteeseen, että olen vielä siellä töissä.
      Huom! Palkka 10.50€/tunti ja tähän pitää urakalla tai vieläkin hurjemmin töitä.

      • Anonyymi

        Miten voi olla muka hurja tahti jos suuri osa porukkaa mummoja jotka liikkuu kuin hidastetussa filmissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla muka hurja tahti jos suuri osa porukkaa mummoja jotka liikkuu kuin hidastetussa filmissä?

        Mitähän sulla on niitä mummoja vastaan? Eiköhän niillä oo parempi työmoraali kun tommosella kitisevällä kakaralla. Näinköhän itse jaksat juosta ja painaa hommia täysillä hautaan asti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sulla on niitä mummoja vastaan? Eiköhän niillä oo parempi työmoraali kun tommosella kitisevällä kakaralla. Näinköhän itse jaksat juosta ja painaa hommia täysillä hautaan asti!

        Naurahdin vain hurja tahti väitteelle😂


      • Anonyymi

        tai kielitaidoton joka ei ennen varastoa tai pumppukärryä nähnyt kävelemään käytäville. asiakasfirma sen kävelevän porukan liksat maksaapi juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla muka hurja tahti jos suuri osa porukkaa mummoja jotka liikkuu kuin hidastetussa filmissä?

        Nuollu pomojen persettä ja toimii niiden silminä ja korvina vitun autisti! Ja eihän ne saa sinne nuorta väkee jäämään! Ja mimmojen eläke kertyy hyvin ku saavat kytätä päivät pitkät ja esittävät tekevänsä töitä!


    • Anonyymi

      Kuka on niin tyhmä että lähtee vuokrafirmojen orjaksi mitättömällä liksalla?
      Se pitää itse kokea niin tajuaa koko homman mielettömyyden.

      Ei ihme että työvoimapulaa kitistään kun todellisuudessa palkanmaksuhalut ovat pyöreä nolla.

      Suomesta halutaan tehdä hikipajamaa, mutta onneksi kantikset eivät paskaa niele ja herrat saavat raapia apinansa kehitysmaista tänne ja lopulta kaikki
      maksavat näiden halpisten oleskelun kun jossain kohtaa ei halpiskaan enää kelpaa kun nuorempaa ja halvempaa tulee lisää jatkuvasti.

      Siten kela elättää yhä enemmin mamuja ja paperittomia täällä, mutta kerman kuorii suomi kusettaja firmat ja etupäässä vuokraorja firmat.

      Luuleeko joku että tällä systeemillä Suomi pysyy enää pystyssä?
      Suomi on jo Pohjolan paskin maa mistä kantikset muuttavat työnperässä heti kun tulee mahdollisuus, tilalle tulee kehitysmaa sakkia ominen sairaine tapoineen kuten kunniamurha, kivikautiset lait, uskonto ja muu täysin epädemokraattinen käyttäytyminen.

      Toivottavasti moni firma saa paskan palkaksen kun ostovoima on jo romahtanut ja palkkojen poljenta osuu jo niiden omaan nilkkaan.

      YT:tä odotellessa pop cornit esiin.

    • Anonyymi

      Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval

      • Anonyymi

        Vai vielä välittää työntekijöistä ja millä tavalla
        Saat hihi hatussa paiskia töitä ja ei mitään kiitosta
        Ja vielä kehittyä pitäis


      • Anonyymi

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,

        Ihan normaalia esimiesten toimintaa Transvallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,

        Palkat maksetaan ajallaan ja oikein. Työilmapiiri taas kuin lasten päiväkodissa. Aikuset miehet rääkyy ja kiljuu kuin pikkutytöt... Ei kukaan jaksa tehä hanttihommaa jos joutuu tuollaista kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,

        Nimittely on kiellettyä työpaikalla pitäisi puuttua.on se ihanaa kun huudetaan niin että
        Koko varasto kaikuu heti aamusta ennen klo 06.00 vaikka työaika ei ole alkanut. Onko työt loppu vai??.Niinhän se on että nuolijoita ja juoru akkojen nro1 aina suojellaan ne saavat
        työajalla tehdä mitä tahtoo "omaa aikaa" voi voi
        Kello käy nopeammin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittely on kiellettyä työpaikalla pitäisi puuttua.on se ihanaa kun huudetaan niin että
        Koko varasto kaikuu heti aamusta ennen klo 06.00 vaikka työaika ei ole alkanut. Onko työt loppu vai??.Niinhän se on että nuolijoita ja juoru akkojen nro1 aina suojellaan ne saavat
        työajalla tehdä mitä tahtoo "omaa aikaa" voi voi
        Kello käy nopeammin

        Nyt oot tuol sie tuol siel tuol. Nyt teet tota tätä sitä.


      • Anonyymi

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimittely on kiellettyä työpaikalla pitäisi puuttua.on se ihanaa kun huudetaan niin että
        Koko varasto kaikuu heti aamusta ennen klo 06.00 vaikka työaika ei ole alkanut. Onko työt loppu vai??.Niinhän se on että nuolijoita ja juoru akkojen nro1 aina suojellaan ne saavat
        työajalla tehdä mitä tahtoo "omaa aikaa" voi voi
        Kello käy nopeammin

        Jännä tosijjjaa et toisille on hurjan tahdin vaatimukset ja toisilla on luppoaikaa toisten toimijoiden työntekijöiden tulo/lähtö/taukojen seuraamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja

        Ja vitut siä kilpailu kykystä palkkaa oo nähty koskaa kaikenmailman paska tessejä käyttää siä!


      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa siä eioo kokemusta nähtykään!! Johtajat ihan pihalla lupaillaan kaikee si mikään ei toteudu. Väki vaihtuu jatkuvasti puuteita osaamisessa ihan älyttömästi. Näin kauniisti sanottuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja

        Kusetti tessit ihan paskas palkka huononi edut katos arkipyhä vapaat katos palkattomiks si käytät kaupan vapaita niihin ! Voi vittu mikä pulju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja

        Transval hyvätyönantaja minulla hyvä esimies hyvä johtaja.Liukuv työaika minulle paras paikka tähän asti ..ollut töissä 6vuotta..alkuun hirvitti kun meidät myytiin transvalille.
        TODELLA hyvät työkaverit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,

        Niinpä.,sitten pitäisi puuttua häirintään ja epäasialliseen käyttäytymiseen jne.mutta se ei näytä oikein siltä että siihen.puututaan.palautteisiin ei vastailla???.
        Sitten jäävät hampaan koloon ja tuntuu niin mukavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja

        Et usko itsekkään tuota paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """Transval on nykyään äärimmäisen hyvä työnantaja, joka oikeasti välittää työntekijöistä. Asiantunteva johtoporras, kokeneet ja osaavat esimiehet, mukavat duunikaverit ja kilpailukykyinen palkka. Transval tarjoaa osaaville työntekijöille kehittymis mahdollisuuksia transval akatemian kautta. Helppo on porskuttaa, ei muutaku samalla lailla etiäpäin! #Asenne ratkaisee #Transval""

        Terv. Transvalin Operatiivinen johtaja

        Et usko itsekkään tuota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeappa hyvinkään konepajan tontilla kattomassa transvalin toimintaa/työntekijöitä.Ei edes tsv ota kantaa vaan nauraa kun kerrot nimittelystä ,huutamisesta ym.täysin työpaikkakiusaamisen täyttävästä toiminnasta.Siellä sellasia kavereita suojellaan,

        No sehän on kuin lahden cm kaupassa.


    • Anonyymi

      Itse olen todella kiitollinen Transvaalille saamastani työkokemuksesta =)

      • Anonyymi

        Kiljun


      • Anonyymi

        No opikko sen että hae ny hyvä ihminen muualle töihin?!


      • Anonyymi

        Transvalin jälkeen ainakin tietää millainen on huono työnantaja. Jos on huonompia työnantajia, niin se jo on kova saavutus


    • Anonyymi

      Transval on Suomen markkinajohtaja ulkoistuslogistiikassa. Palvelemme noin 500 asiakastamme Suomessa ja Baltian maissa

      • Anonyymi

        Orjuutatte !


    • Anonyymi

      Transvalin liikevaihto vuonna 2020

      1-3/2020: 50,2 M€

      1-6/2020: 100,1 M€

    • Anonyymi

      Yhtä perhettä kirjaimellisesti.

      • Anonyymi

        Sitäkin. Olemme yhtä.


    • Anonyymi

      Meistä on ikävä kuulla negatiivisista kokemuksista Transvalilla ja otamme asian hyvin vakavasti. Pahoittelemme suuresti jos kohdallesi on sattunut jokin asia, joka vaikutti/vaikuttaa negatiivisesti viihtymiseesi työpaikallasi. Työntekijöidemme viihtyvyys on turvallisuuden lisäksi ykkösprioriteettimme ja olemme epäonnistuneet tässä joidenkin kommentoijien kohdalla. Pyrimme siihen, ettei kenellekään jää mitään hampaankoloon työnantajaa kohtaa. Pyydämme anteeksi.

      Kuulisimme oikein mieluusti palautetta, jossa kerrot mitä voisimme parantaa organisaatiossamme, jotta työskentelystä tulisi mieluisampaa. Palaute on meille arvokasta ja kehitämme toimintatapojamme aina mahdollisuuksien mukaan. Voit jättää palautetta https://www.transval.fi/yhteys/yhteydenottolomake/, muistathan kuitenkin tehdä sen rakentavasti. Kehitämme myös sisäistä palautteenantoprosessiamme, jotta saamme tiedon ongelmista heti niiden ilmaannuttua ja pystymme tarttua niihin aikaisemmin.

      Kiitämme myös mukavasta positiivisesta palautteesta, toivottavasti viihdyt Transvalilla vielä jatkossakin tai jos olet jo siirtynyt uusiin haasteisiin, tsemppiä tulevaan!

      Ystävällisesti,
      Jani, Transval
      https://www.transval.fi/yhteys/yhteydenottolomake/

      • Anonyymi

        Moi Jani ja kiva, kun joku teiltä seuraa nettikeskusteluja nykyään.

        Yksi asia aiheuttaa erityisen paljon pitkäaikaista pahaa mieltä ja työnantajamielikuvan huononemista: TYÖPAIKKAKIUSAAMINEN. En ole vielä tähän mennessä törmännyt Transvalilla anonyymiin järjestelmään, jonka kautta nimenomaisesta ongelmasta voisi vihjata. Esimerkiksi tuolla linkkaamassasi lomakkeessa pitää syöttää yhteystiedot. Olisin voinut tietysti laitaa sinne keksityt tiedot ja käräyttää erään kohtaamani työpaikkaiusaajan, mutta en kehdannut ainakaan vielä näin tehdä. Muutenkin asian arkaluontoisuuuden vuoksi olisi toivottavaa olla jokin hienotunteinen ja nopea reitti ilmoittaa tämmöisistä.

        Samoin kannattaisi olla kohteesta vastaavan esimiehen "keskusteluetäisyydellä" ja kommentoida muutakin kuin keräilijöiden liian pitkiksi venyneitä kahvitaukoja, niin kaikenlaiset huolenaiheet tulisivat pomotason tietoon, eivätkä jäisi pyörimään pitkin käytäviä / Suomi24. Ainakaan itsellä on ollut sen verran eri työaikoja kuin pomolla, että on saattanut viikkojakin kulua näkemättä koko henkilöä. Tällöin saattaa unohtua ottaa puheeksi sellaiset pikkujutut, joilla kuitenkin saattaisi olla suuri vaikutus työyhteisön kannalta.

        Terveisin anonyymi varastotyöntekijä


      • Anonyymi

        Transvallilla on monia paikkoja.hoitaa hyvin rekryn .itse mihin menin oli todella pettymys
        Kova työtahti heti niin kuin olis jo heti heti.riviin Mars . kiristystä. Vaadittiin liikaa. Vaikka työntekijät antoi palautetta niin mikään muuttunut. Tuntuin vain siltä että asioille ei tehdä yhtään mitään mitää. Onko palaute tosiaan arvokasta


      • Anonyymi

        Transvall on ihan hyvä ok .mutta se paikka missä olin töissä oli ihan ???.ei voi syyttää siitä transvallia
        se ei ole niiden vika. Isoveli valvoo työntekijät ei aina valitettavasti jaksa uupuvat väsyvät.jne.
        sitten porukkaa lähtee jonossa .


      • Anonyymi

        Hei Jani koska Transval hankkii osaavaa johto porrasta palvelukseensa ja irti sanoo vanhan kaluston? Voisit samalla irtisanoo ittes!!


    • Anonyymi

      Rikoslain mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkauksesta on kyse myös silloin, kun henkilö myös muilla tavoin halventaa toista.

    • Anonyymi

      Verenimijät imutti kuiviin jo ennen koronaa, transtroijalainen, kukapa tietää.

    • Anonyymi

      työnantaja ei saanut ilman työntekijän suostumusta muuttaa työntekijän työvuoroluettelon mukaista työvuoroa sitä pidentämällä sen jälkeen, kun työntekijä oli saapunut kyseiseen työvuoroon.

    • Anonyymi

      Hyvä rentomeininki.

    • Anonyymi

      Vuosituhansien ajan miehet ovat onnistuneet vakuuttamaan valtaosalle naisista, etteivät he opi matematiikkaa, filosofiaa, tieteitä eivätkä valtionhallintoa ja ovat saanet pitää itsellään nämä usein varsin mielenkiintoiset inhimillisen toimeliaisuuden alueet. Saavutusta voidaan pitää tarkoitushakuisen nujertavan kritiikin riemuvoittona ja osoituksena miesten yllättävän suuresta manipulatiivisesta taidosta..

    • Anonyymi

      Luottamusmies on työntekijöiden edustaja työpaikalla. Luottamusmiestä tarvitaan. valvomaan sopimusten ja lakien noudattamista työpaikalla. Transvallilla tämä on pakotusta lähtemään aikaisemmin kuin vuorolista sanoo pois!!!

    • Anonyymi

      Äitii äiiitiii erota toi äiiitiiiii!

    • Anonyymi

      Suomen paras.

    • Anonyymi

      #Asenne ratkaisee

      • Anonyymi

        Niin asentta ???.Asennetta joo kyllä vaan löytyy
        Jos kirjoittaisin kaikki mitä kyseisessä Hiekkalaatikossa oli ja on vieläkin tulisi pitkä lista.
        Syyttelyä päänaukomista.vahtimista kiristystä
        Kun kysyi jotain ryhmän johtajalta tiimin vetäjältä
        Niin tuli irvistys ei vastausta . minkälainen asenne pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin asentta ???.Asennetta joo kyllä vaan löytyy
        Jos kirjoittaisin kaikki mitä kyseisessä Hiekkalaatikossa oli ja on vieläkin tulisi pitkä lista.
        Syyttelyä päänaukomista.vahtimista kiristystä
        Kun kysyi jotain ryhmän johtajalta tiimin vetäjältä
        Niin tuli irvistys ei vastausta . minkälainen asenne pitäisi olla.

        Pitäisi olla hyvä asenne :) Eikä tollainen negatiivinen niinkuin sinulla ollut, kun et keksi kuin pelkästää huonoa sanottavaa.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö, ei kiinnosta pesä =) Hyvää vappua sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, ei kiinnosta pesä =) Hyvää vappua sinulle

        Aekuinen mies ja määkii kun lammas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla hyvä asenne :) Eikä tollainen negatiivinen niinkuin sinulla ollut, kun et keksi kuin pelkästää huonoa sanottavaa.

        Hunajapupu kultalusikka suussa miltä maistuu
        Lue tarkemmin näitä kirjoituksia.Jos tykkäät niin kyttäämisestä ym.Työntekijät kirjoittavat
        kokemuksia jos sinulla on niin hyvä ja ihana asenne.jos vaihtuvuus on SUURI niin eikö se jo kerro jotain.kerro kerro kuvastin.????.
        Asennevamma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunajapupu kultalusikka suussa miltä maistuu
        Lue tarkemmin näitä kirjoituksia.Jos tykkäät niin kyttäämisestä ym.Työntekijät kirjoittavat
        kokemuksia jos sinulla on niin hyvä ja ihana asenne.jos vaihtuvuus on SUURI niin eikö se jo kerro jotain.kerro kerro kuvastin.????.
        Asennevamma

        Mitä sä selität? Takas koulunpenkille opettelaan kirjoittamista, niin saa jotain selvää tuosta tekstistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aekuinen mies ja määkii kun lammas

        Ite oot lammas =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla hyvä asenne :) Eikä tollainen negatiivinen niinkuin sinulla ollut, kun et keksi kuin pelkästää huonoa sanottavaa.

        Käyppä kokeileen ite 11.78 e h palkalla ja paskat edut ja pomo nussii työn tekiöitä viä ni pärstä kerroin ratkasee ni miten keksit mitää hyvää


    • Anonyymi

      Vielä kerran tahdon tuntea sen
      sen fiiliksen huuman keruiden
      vielä kerran tahdon elää sen
      sen fiiliksen huuman keruiden

    • Anonyymi

      Paska liksa, vitun urpoo jengiä, nääs kun pääsee sisään vailla minkäänlaista koulutusta. Olin opiskelu aikaan pätkä duunissa, sain inssi opinnot suoritettua ja en ikinä toivottavasti joudu samanlaiseen paikkaan ikinä, aivan stnan paskaa homaam paska liksalla, vitun urpojen kanssa

    • Anonyymi

      Transval on nii kiva paikka että mää tykkään siitä ku SIKA JOULUSTA

    • Anonyymi

      Hölmö tekee liian nopeesti ettei sille jää töitä! Silti pitää liikaa taukoa! Viisi minuuttia ollut se teki mun tekemän mokani! En opeta uutta kun en jaksa!

    • Anonyymi

      Suomen markkinajohtaja ulkoistuslogistiikassa.

    • Anonyymi

      En oo pettynyt, mietin vaan et minkä virheen tein
      Kun sinusta tuli noin laiska
      En oo surullinen, mietin vain et missä väärin tein
      Kun sinusta tuli noin saamaton
      Laiska ja tyhmä ja saamaton
      Tiskaat astiat vain jos sua käskytetään
      Huonees lainehtii roskissa ja julisteissa
      Äitis imuroi, kantaa sulle ruokaa eteen
      Soitat suutasi, ryystät kaljaa kaupungilla
      Et voi odottaa, että sulle tuodaan kaikki valmiina

      • Anonyymi

        Tässä p.hen ammmuttu rääkätty laiska vetys
        Töitä heti niin kuin olis jo.Opettele tyyliin itse
        Minuutti vielä työaikaa ja omasta ajasta kyllä
        Pidettiin kontrollia.Jos Transvall välittää työntekijöistä ja ilmapiiri on niin ihana se ei kyllä pidä paikkansa.Kesä aikana ei saanut kääriä housun lahkeita kun oli kuuma.Huudettiin Osoitettiin sormella noin ei saa tehdä vaaralllista??


    • Anonyymi

      Transvaali on vuokratyön aatelia. Lakki päästä ja lepo

    • Anonyymi

      Loistavia työmahdollisuuksia. Mahtava upea palkkaus.

      • Anonyymi

        Se on niin upea ja mahtava mahdollisuus että ei kannata kahvihuoneesta poistua tolla palkalla mitä maksaa muutakun paskahuusiin pelaan puhelinta tai mennä mollin sivuille kattoon uutta työpaikkaa:);)!!


    • Anonyymi

      Tehokkuudesta rankaistaan ja laiskuudesta palkitaan ylitöillä mille ei oikeasti ole edes tarvetta. Valtion työmaa best.

    • Anonyymi

      Kiusaajan heikkous on se, että kiusaaja on täysin riippuvainen kiusatusta. Kiusaajalla ei ole itsellään mitään, hän ei ole luonut mitään. Ilman kiusattavaa kiusaaja ei ole mitään, ilman kiusattavaa ei voi olla kiusaajaakaan.

    • Anonyymi

      Joko transvalilla pääsee yli 2000€/kk liksoille? Vai vieläkö mennää lähellä köyhyys rajaa =)

      • Anonyymi

        Tuo on minimipalkka. Kova palkka ja henkilöstöedut.


      • Anonyymi

        Ei sitten millään kyllä ihan talkoo työtä on!!


    • Anonyymi

      Kun ei keksi oikeita syitä vihata, keksitään ne :)

    • Anonyymi

      omalla työpaikalla on 50/50 naisia, mutta siellä kissatappelut (eli neitien väliset kisailut) ovat yleisiä miespuolisten työntekijöiden kesken.

    • Anonyymi

      Ihanaa ku tiiminvetäjä nulikat vinkuu nasaali äänellä ja koittaa pitää kuria. Elämän koululaisia koko firma täynnä ja sen kyllä huomaa. Kenelläkään ei ole mistään mitää hajua. Työntekijöitä kohdellaan kun olisi jotain 1800-luvun orjia. Kyllähän tuolla töissä on jos vaihtoehtona on jalkapohjien kutittaminen jalkapuussa tai vesikidutus.

      • Anonyymi

        Mene kahvitauolle puhumaan työkavereista paskaa ja kaivamaan nenää. Suosio on taattu.


      • Anonyymi

        Pätevät asioista niille jotka ei saamaa työtä tee, jota tekevät joka päivä. Olevinaan jotain fiksujakin.


    • Anonyymi

      Toisia opetetaan kädestä pitäen, toisia ei ollenkaan. Sitten valitetaan ettei osaa.

      Toisille tauko on minuutilleen ja toisilla voi mennä tunniksi

      • Anonyymi

        Toisilla kahvitauko on tunnin ja toisilla kaksi tuntia. Toisilla taas minuutilleen muutama minuutti. Toisilla ei sitäkään. Toisista jauhetaan paskaa vuodesta toiseen sen minkä omalta elämältään ja työlyään ehtii ja toisista ei ikinä. Toisten työ perustuu vain pelkän paska jauhamiseen etenkin kevättalvisin ja sitten mennään omaan koloon ”talviunille” loppuvuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla kahvitauko on tunnin ja toisilla kaksi tuntia. Toisilla taas minuutilleen muutama minuutti. Toisilla ei sitäkään. Toisista jauhetaan paskaa vuodesta toiseen sen minkä omalta elämältään ja työlyään ehtii ja toisista ei ikinä. Toisten työ perustuu vain pelkän paska jauhamiseen etenkin kevättalvisin ja sitten mennään omaan koloon ”talviunille” loppuvuodeksi.

        Liian kovaa ei saa. Sit ku taas teet hitaasti oot epävarma etkä ees osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla kahvitauko on tunnin ja toisilla kaksi tuntia. Toisilla taas minuutilleen muutama minuutti. Toisilla ei sitäkään. Toisista jauhetaan paskaa vuodesta toiseen sen minkä omalta elämältään ja työlyään ehtii ja toisista ei ikinä. Toisten työ perustuu vain pelkän paska jauhamiseen etenkin kevättalvisin ja sitten mennään omaan koloon ”talviunille” loppuvuodeksi.

        Kahville nauramaan työkavereille moneks tunniks ja se palkitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla kahvitauko on tunnin ja toisilla kaksi tuntia. Toisilla taas minuutilleen muutama minuutti. Toisilla ei sitäkään. Toisista jauhetaan paskaa vuodesta toiseen sen minkä omalta elämältään ja työlyään ehtii ja toisista ei ikinä. Toisten työ perustuu vain pelkän paska jauhamiseen etenkin kevättalvisin ja sitten mennään omaan koloon ”talviunille” loppuvuodeksi.

        On joo se niin toiset saa tehdä mitä haluaa. kyllä kaikille työntekijöille kuuluu lakisääteiset tauot .samat säännöt kaikilla mutta näin ei vaan ole. Ei saa puhua työntekijöiden kanssa siitä tullaan huomauttamaan Näin se vaan menee
        mykkäkoulua.Talvipakkasella varasto kylmä kaulaliinaa ei saanut pitää "kuristumisvaara"
        Heti vuorojen alussa joka ikinen päivä kokoontuminen oletko paikalla.onko akku ladatturissa. Keskitysleiri paskanpuhumisella ja nuolemalla pärjäät kultalusikka suusssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo se niin toiset saa tehdä mitä haluaa. kyllä kaikille työntekijöille kuuluu lakisääteiset tauot .samat säännöt kaikilla mutta näin ei vaan ole. Ei saa puhua työntekijöiden kanssa siitä tullaan huomauttamaan Näin se vaan menee
        mykkäkoulua.Talvipakkasella varasto kylmä kaulaliinaa ei saanut pitää "kuristumisvaara"
        Heti vuorojen alussa joka ikinen päivä kokoontuminen oletko paikalla.onko akku ladatturissa. Keskitysleiri paskanpuhumisella ja nuolemalla pärjäät kultalusikka suusssa

        Lisää vauhtia keruuseen hiki hatussa, mutta hiki ei saa haista tai neideille tulee paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla kahvitauko on tunnin ja toisilla kaksi tuntia. Toisilla taas minuutilleen muutama minuutti. Toisilla ei sitäkään. Toisista jauhetaan paskaa vuodesta toiseen sen minkä omalta elämältään ja työlyään ehtii ja toisista ei ikinä. Toisten työ perustuu vain pelkän paska jauhamiseen etenkin kevättalvisin ja sitten mennään omaan koloon ”talviunille” loppuvuodeksi.

        Piti parin minuutin maskitauon ulkona menen nyt heti kyllä kertomaan esimiehelle!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo se niin toiset saa tehdä mitä haluaa. kyllä kaikille työntekijöille kuuluu lakisääteiset tauot .samat säännöt kaikilla mutta näin ei vaan ole. Ei saa puhua työntekijöiden kanssa siitä tullaan huomauttamaan Näin se vaan menee
        mykkäkoulua.Talvipakkasella varasto kylmä kaulaliinaa ei saanut pitää "kuristumisvaara"
        Heti vuorojen alussa joka ikinen päivä kokoontuminen oletko paikalla.onko akku ladatturissa. Keskitysleiri paskanpuhumisella ja nuolemalla pärjäät kultalusikka suusssa

        Sellasta se on valitettavasti tuo!!


      • Anonyymi

        Pitää täysin paikkaansa☝🏻


    • Anonyymi

      Tarjosi ilmaiset konvehtirasiat työntekijöilleen :)

    • Anonyymi

      Järvenpään elementtitehdas, moitteen sijaa.

    • Anonyymi

      Etsivät ahtaajia vuosaaren satamaan. Millainen työpaikka?

      • Anonyymi

        Toisia suotta mollaamalla itsetunnon boostaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia suotta mollaamalla itsetunnon boostaamista

        Järveen npäässä


    • Anonyymi

      Loistava työilmapiiri, mielenkiintoista työtä palkka oikein hyvä.

      • Anonyymi

        Aivan huikeeta perseraiskausta ja iteensä myymistä 11e h


    • Anonyymi

      Taukoja ei kytätä ja opastus loistavaa.

      • Anonyymi

        🤣😂😂😂


      • Anonyymi

        Kyllä taukoja kytättiin, jos niitä sai.


    • Anonyymi

      Hyvä työpaikka. Työntekijöistä välittävät pomot.

      • Anonyymi

        Aistin vitunmoista sarkasmia🤣🤣😂


      • Anonyymi

        Paska työpaikka hyväks käyttävät pomit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska työpaikka hyväks käyttävät pomit!

        Tarkotit varmaa paska mesta ja hyväks käyttävät pomot


    • Anonyymi

      Transvalin liikevaihto vuonna 2020

      1-3/2020: 50,2 M€

      1-6/2020: 100,1 M€

      1-9/2020: 151,2 M€

    • Anonyymi

      Millaista on aamuhyllytys työ Transvallilla?

      • Anonyymi

        Nannaa tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nannaa tietysti

        Millä tavalla?


      • Anonyymi

        Unelmaa hyvillä lisillä ja tauoilla


    • Anonyymi

      No ihan normaalia kun esimieheksi ylennetään "hyviä" tyyppejä ilman minkäänlaista kokemusta esimiestöistä. Hyvän tyypin leiman saat kun et kieltäydy ylitöistä. Huomaa että vaatimustaso ei siis päätä huimaa.

      • Anonyymi

        Hyvät tyypit pitää palkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät tyypit pitää palkita.

        Miten palkitseminen hoituu ja milloin on tavalliset palkanmaksupäivät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten palkitseminen hoituu ja milloin on tavalliset palkanmaksupäivät?

        Ylitöitä kiitoksena ylivenyneistä kahvitauoista.


    • Anonyymi

      Millainen Transval on Hyvinkäällä?

      • Anonyymi

        Varmaa ihan jees =)


    • Anonyymi

      monipuolista ja mielenkiintoista työtä

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä toimipisteestä nää kaikki kirjotukset on vai onko kaikki yhdestä paikasta?
      Itse olin Pennalassa mikä siis on Lahdessa ja voin sanoa että työttömänä ja sairaana olisi ollut parempi.
      Vieläkö Pennalassa etenee kun antaa päällikölle pesää? Muistan kuinka keräilijästä tuli hetkessä kouluttaja kun oli päällikön kanssa vähän sillain ja rupesivat vielä seurustelemaan. Säälittävää sanon minä. Vieläkö siellä on venäläisellä aksentilla varustettu "Työnjohtaja" Joka on Kjirjottamassa Vjarotusta kaikille milloin mistäkin syystä????
      Oli niin paljon paskaa Transvalilla että moni ei edes usko kun niitä kertoo.
      Kuitenkin tuosta paikasta ei siis ole mitään hyvää sanottavaa ja jos joku joka on sinne töihin menossa lukee tätä niin oikeasti suosittelen jäämään kotiin.

    • Anonyymi

      Jollain ollu aika vauhdikas tiistain ja keskiviikon välinen yö =)

    • Anonyymi

      Transvallin palkalla ei kannata paljoo töitä tehä saat melki saman rahan jos myyt jäätölöä kesällä 😄! Mitä jutellu parin transvallin työntekijän kanssa ni palkka on molemmilla niin huono että köyhäin apua joutuu hakeen että selviää elmästä! Eli kertoo kaiken oleelisen

      • Anonyymi

        Joo eipä tolla päälle 11e /h kauheenpitkälle pääse laskujen makselunjälkee muttaa saa sentää voita leivänpäälle eitarvii kuivana syödä töitä löytyy kyllä mutta palkka on vähä mitä on hyvä lafka jos tykkää tyytyä vähään


    • Anonyymi

      Kusettaa sen minkä kerkee palkoissa ylityöt maksetaan miten sattuu ja jos erehdytviikonloppuja tekeen ni heillä on ihan omat tulkinnat mitä siitä pitää maksaa:(! Että kannattaa mennä ihan oikeisiin työpaikkoihin ja jättää tollateet Transvallit ihan omaan armoon ja kokeilematta!

    • Anonyymi

      Pennalan karvanen läski pomo ny yrittää vikitellä kaikkia muijia! Yritti kerran lähenellä yhtä muijaa ja ehotteli kaiken näköstä sopimatonta! Ei muija lämenny ni meni työtunnit 0 että sellanen sika Pennalassa röhkii!

    • Anonyymi

      Emme hyväksy minkäänlaista häirintää emmekä syrjintää

      Tällä palstalla on epäilty yhden kirjoittajan toimesta, että työpaikallamme olisi tapahtunut epäasiallista käyttäytymistä. Emme hyväksy keneltäkään työntekijältämme epäasiallista, hyvien käytöstapojen tai arvojemme, lain tai viranomaisten ohjeiden vastaista käytöstä. Esimiehiltämme odotamme sitoutumista ja toimimista myös johtamisperiaatteidemme mukaisesti.

      Arvomme ja vastuullisuusperiaatteemme konkretisoituvat Työntekijän toimintaohjeessamme, joka määrittää oikeat toimintatavat eri tilanteissa. Kaikkien työntekijöidemme on noudatettava aina kaikkia sovellettavia lakeja ja säännöksiä sekä viranomaisten määräyksiä ja ohjeita kaikessa toiminnassa. Lisäksi kaikkia työntekijöitämme velvoittaa eettiset toimintaohjeet, jossa määritellään jokaisen työntekijän käyttäytymisstandardit, vastuut ja velvollisuudet. Ohjeiden noudattaminen koskee kaikkia meitä, työtehtävästä tai työasemasta riippumatta.

      Puutumme häirintään, syrjintään tai epäasialliseen käyttäytymiseen välittömästi. Kannustamme kaikkia työntekijöitämme ilmoittamaan huomaamansa tai mahdollisesti itseensä kohdistuvasta epäasiallisesta käyttäytymisestä välittömästi esimiehelle tai yksikön johtoon. Meillä jokaisella on velvollisuus ja oikeus puuttua havaitsemaansa epäasialliseen käytökseen.

      Ystävällisin terveisin,
      Timo Hämäläinen, Transvalin tuotantojohtaja

      • Anonyymi

        Kauniita sanoja mutta ei mitään käytäntöö teiän puljussa! Ihme ku kyseinen johtaja saa jatkaa


      • Anonyymi

        Hei

        Emme hyväksy yhtiössämme minkäänlaista häirintää emmekä syrjintää. Emme hyväksy keneltäkään työntekijältämme epäasiallista, hyvien käytöstapojen tai arvojemme, lain tai viranomaisten ohjeiden vastaista käytöstä. Kaikkia työntekijöitämme velvoittavat eettiset toimintaohjeet, jossa määritellään jokaisen työntekijän käyttäytymisstandardit, vastuut ja velvollisuudet. Ohjeiden noudattaminen koskee kaikkia transvalilaisia - työtehtävästä tai työasemasta riippumatta.

        Puutumme häirintään, syrjintään tai epäasialliseen käyttäytymiseen välittömästi. Henkilöstömme voi ilmoittaa huomaamansa tai mahdollisesti itseensä kohdistuvasta epäasiallisesta käyttäytymisestä välittömästi myös nimettömänä.

        Jotta voimme tutkia viestissä nostettua asiaa, pyydän, että laitat viestiä osoitteeseen:
        https://www.transval.fi/yhteys/yhteydenottolomake/

        Ystävällisesti
        Anniina / Transval


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Emme hyväksy yhtiössämme minkäänlaista häirintää emmekä syrjintää. Emme hyväksy keneltäkään työntekijältämme epäasiallista, hyvien käytöstapojen tai arvojemme, lain tai viranomaisten ohjeiden vastaista käytöstä. Kaikkia työntekijöitämme velvoittavat eettiset toimintaohjeet, jossa määritellään jokaisen työntekijän käyttäytymisstandardit, vastuut ja velvollisuudet. Ohjeiden noudattaminen koskee kaikkia transvalilaisia - työtehtävästä tai työasemasta riippumatta.

        Puutumme häirintään, syrjintään tai epäasialliseen käyttäytymiseen välittömästi. Henkilöstömme voi ilmoittaa huomaamansa tai mahdollisesti itseensä kohdistuvasta epäasiallisesta käyttäytymisestä välittömästi myös nimettömänä.

        Jotta voimme tutkia viestissä nostettua asiaa, pyydän, että laitat viestiä osoitteeseen:
        https://www.transval.fi/yhteys/yhteydenottolomake/

        Ystävällisesti
        Anniina / Transval

        Ööööö, tohon sä et usko itekkään😂


    • Anonyymi

      Ihan hyvä paikka tuo oli. Jälkeepäin mietittynä ei mitään ihmeempää valittamista. Joka paikassa niitä ongelmia on, ei Transval ole ainut

    • Anonyymi

      Hei. Transval on etsimässä Loimaalta työntekijöitä. Katsoin googlesta, että heillä on huonot palkat. Esm Loimaan laitoshuoltajalla palkka 3000 euroa/kk:ssa.

      • Anonyymi

        Miksi kyseinen paikka ei vastaa puheluihin, viesteihin, mihinkään?! Puhelin hälyttää mutta kukaan ei vastaa tai, numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Työpaikkailmoitusten yhteyshenkilöitä ei saa kiinni vaikka yrittäis millä saada kontaktia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyseinen paikka ei vastaa puheluihin, viesteihin, mihinkään?! Puhelin hälyttää mutta kukaan ei vastaa tai, numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Työpaikkailmoitusten yhteyshenkilöitä ei saa kiinni vaikka yrittäis millä saada kontaktia!

        Hei!

        Meillä on ollut erinomaisen kiireinen vuosi, mutta ei tämä anna syytä puolustella, kun emme ole päässeet vastaamaan sinulle. Meille on tärkeää, että meille hakevat henkilöt tuntevat itsensä tervetulleiksi. Teemme parhaamme, että pääsemme vastaamaan kaikille meille soittaneille tai yhteydenottopyynnön jättäneille. Lisäämme myös tällä hetkellä rekrytoijiemme määrää.

        Osassa työpaikoistamme on aika pitkäkin hakuaika, ja otamme yhteyttä hakijoihin vasta hakuajan päätyttyä. Osa avoimista paikoista puolestaan täytetään heti sopivan hakijan löytyessä.
        Avoimet työpaikkamme ovat sivulla https://www.transval.fi/avoimet-tyopaikat/

        Terveisin
        Transvalin rekrytointitiimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyseinen paikka ei vastaa puheluihin, viesteihin, mihinkään?! Puhelin hälyttää mutta kukaan ei vastaa tai, numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Työpaikkailmoitusten yhteyshenkilöitä ei saa kiinni vaikka yrittäis millä saada kontaktia!

        Osaava henkilökunta kuka välittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!

        Meillä on ollut erinomaisen kiireinen vuosi, mutta ei tämä anna syytä puolustella, kun emme ole päässeet vastaamaan sinulle. Meille on tärkeää, että meille hakevat henkilöt tuntevat itsensä tervetulleiksi. Teemme parhaamme, että pääsemme vastaamaan kaikille meille soittaneille tai yhteydenottopyynnön jättäneille. Lisäämme myös tällä hetkellä rekrytoijiemme määrää.

        Osassa työpaikoistamme on aika pitkäkin hakuaika, ja otamme yhteyttä hakijoihin vasta hakuajan päätyttyä. Osa avoimista paikoista puolestaan täytetään heti sopivan hakijan löytyessä.
        Avoimet työpaikkamme ovat sivulla https://www.transval.fi/avoimet-tyopaikat/

        Terveisin
        Transvalin rekrytointitiimi

        Eihän teille edes pääse töihin


    • Anonyymi

      Älkää ikinä menkö tähän lafkaan töihin, helvetillinen vuosi takana.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu siältä takaa


    • Anonyymi

      Jos on nuori ja asuu kotona ja kaipaa jotain tuloja, eikä tarvitse stressata saako vuokran maksettua niin onhan tää siinä mielessä ihan ok, kai. Itsellä oli vaan niin hirveä pomo, että edelleen välttelen kyseistä kauppaa aamupäivisin, ettei tarvitse nähdä sitä hirviötä. Jos joutuisin sinne uudelleen niin karaisisin itseni enkä enää suostuisi kuuntelemaan sen vinoilua. Tosin muuttaisin ennemmin sillan alle kuin menisin enää hänen kyykytettäväkseen. Onneksi sain paremman työn.

      • Anonyymi

        Hei sama täällä onnea ja kaikkea hyvää. Niin se on kyykkyyn ylös jne.kannattaa aina lähteä jos ei jaksa ja kestä


    • Anonyymi

      Palkat ja kohtelu surkeeta paitsi niillä jotka sattuu oleen ”johtajan” sukulaisia tai perän putsaajia. Oma ja kamujen mielipide on että suunta muuttunu paskemmaksi

      • Anonyymi

        Tämä pitää täysin paikaansa osaaminen voi olla paljon huonompaa mutta palkka isompi ! Yks pomon tuttu tuli töihin hänen palkkansa vastaa 3 vuoden kokemusta itse ollu 5 vuotta töissä firmassa saan vähä paremmin kuin hän mutta se ei ole asian ydin. Vaan se että saa parempaa palkaa kuin he kekkä on ollu 2v töissä ja kyseinen henkilö on käyny vaan lukion. Minusta vika ei ole työntekiän vaan johtajien kekkä määrää palkan astin tässä suosimista eikä ole ensimmäinen henkilö kuka Transvallilla on lipsauttanu palkkansa ohi suunsa. Tälläiseen pomojen suosimiseen pitäisi puuttua! Tai sitten pitäisi tulla kattavemmat osaamis lisät;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pitää täysin paikaansa osaaminen voi olla paljon huonompaa mutta palkka isompi ! Yks pomon tuttu tuli töihin hänen palkkansa vastaa 3 vuoden kokemusta itse ollu 5 vuotta töissä firmassa saan vähä paremmin kuin hän mutta se ei ole asian ydin. Vaan se että saa parempaa palkaa kuin he kekkä on ollu 2v töissä ja kyseinen henkilö on käyny vaan lukion. Minusta vika ei ole työntekiän vaan johtajien kekkä määrää palkan astin tässä suosimista eikä ole ensimmäinen henkilö kuka Transvallilla on lipsauttanu palkkansa ohi suunsa. Tälläiseen pomojen suosimiseen pitäisi puuttua! Tai sitten pitäisi tulla kattavemmat osaamis lisät;)

        Lisäksi olisin ymmärtäny isomman palkan koulutuksella tai aikasemmalla työkokemuksella mutta tämä on hänen ensimmäinen työpaikka


    • Anonyymi

      Kartan ihan vaalejakin.

    • Anonyymi

      Transvalille pääsin haastikseen vuokrafirman kautta, jäinkin vanhaan mieluisampaan duuniin, kun satuin näitä arvosteluja lukemaan mm. paikan kyttäysmeininki yms. Soitin miten asia oli, että sain jatkosopparin nykyisestä työpaikastani (jossa en ole vuokrafirmalla töissä) ja joka piti paikkaansa. Noh joku oletettavasti vastavalmistunut tradenomi tyttönen siinä sitte puhelun päätteeksi hymähti siitä etten haastikseen tullutkaan tai, että peruin sen ja omien sanojensa mukaan vaati käydä kertomassa myös mun ”omistajille” asiasta tämän (Transval) asiakasyrityksen lisäksi. Keikkatyöläisenä vituttaa miten olisit tämmösten paskalafkojen, kuten Transval orja vuokratyöntekijänä jolle ei taatusti irtoa sunnuntai vuoroja ja illatkin tekee tiukkaa. Jos jo haastiksessa sut leimataan heidän eli Transvalin ”asiakkaaks” vaikka oot heillä rahaa vastaan töissä, niin et taatusti ole tasavertainen vakkareihin nähden, vaikka kuinka näin väitettäisiin (kokemusta on paikasta, jossa vuokratyöntekijät heitettiin ulos työttömiksi ja heitä myöhemmin tulleet vakkarit jätettiin yrityksen listoille), No joka tapauksessa ajattelin huvinvuoksi tulla haastikseen, mutta ei enää vastattu takaisin, jätin sitten tulematta ja hyvä niin. Aion vältellä kyseistä yritystä jatkossa.

    • Anonyymi

      Minulla ei mitään hyvää sanottavaa. Työnantaja niin sanotusti ylhäältä sanoo,
      eli työntekijältä kysymättä, että työntekijät voivat luopua omasta ajastaan. Eikä ylitöitä ilmoiteta etukäteen. Taukoja on harvoin jos ollenkaan

    • Anonyymi

      Työkavereina pelkkiä transuja, ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Epätoivoista markkinoida yritystänne radiokanavilla, kannattaisi korjata ne työpaikan ongelmat, nii vois jopa ollakin niitä tulijoita t: exduunari

    • Anonyymi

      Jos joku työnantaja on huonompi kuin transval, niin silloin se on jo hurja saavutus

      • Anonyymi

        Niinpä niin joka työpaikasta valitettavasti riittää moneen junaan ja perävaunuun porukkaa.juorutaan ihmetellään missä löytyy se täydellinen ja ihana työpaikka mihin on kiva mennä. Työnteko on mennyt nykypäivänä ihan p.ksi. jos transvallilla on ongelmia niin kyllä löytyy muissa vuokrafirmoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin joka työpaikasta valitettavasti riittää moneen junaan ja perävaunuun porukkaa.juorutaan ihmetellään missä löytyy se täydellinen ja ihana työpaikka mihin on kiva mennä. Työnteko on mennyt nykypäivänä ihan p.ksi. jos transvallilla on ongelmia niin kyllä löytyy muissa vuokrafirmoissa.

        Transval se paskin


    • Anonyymi

      Huonoin paikka missä oon ollut. Työajat ihan mitä sattuu, vittumaisia ja ylimielisiä ”työkavereita” ym. Perehdytys pelkkä paperin palanen niin kuin joku jo sanoikin. Tauoista ei puhuta mitään ja todella törkeää käytöstä. En suosittele kenellekään. Itse aion lopettaa. Kaikkea kytätään

      • Anonyymi

        Kannattaa lähteä mitä sitä kiduttaa itseään
        Suoraan sanottuna ahdistavin työpaikka missä olen ollut.
        Niin transvallilla puututaan epäasialliseen käyttäytymiseen.mutta se ei oikein näyttänyt siltä
        ????.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lähteä mitä sitä kiduttaa itseään
        Suoraan sanottuna ahdistavin työpaikka missä olen ollut.
        Niin transvallilla puututaan epäasialliseen käyttäytymiseen.mutta se ei oikein näyttänyt siltä
        ????.

        Näin se on. Ajattelin ehkä vielä ainakin tämän viikon olla siellä niin sais vähän palkkaa siitä. Todella ahdistava paikka en ole koskaan nähnyt mitään paskempaa paikkaa kuin tuo. Eikä epäasialliseen käyttäytymiseen puututa koska kaikki transvallilla ovat epäasiallisia, ihan rekrystä alkaen johtoon asti. Jos sanoo jotain, siitä ei välitetä ja ensin vastataan sähköposteihin mutta nyt sekin loppui eli ei edes vastata enää. Pitäkööt tunkkinsa. Vissiin eivät halua työntekijöitä koska tuollaisella käyttäytymisellä ei kyllä pidetä mitää työntekijöitä talossa. Ei kukaan siellä kauaa ole, ainakaan täysjärkinen. Paska juttu vaan että sit tulee karenssit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Ajattelin ehkä vielä ainakin tämän viikon olla siellä niin sais vähän palkkaa siitä. Todella ahdistava paikka en ole koskaan nähnyt mitään paskempaa paikkaa kuin tuo. Eikä epäasialliseen käyttäytymiseen puututa koska kaikki transvallilla ovat epäasiallisia, ihan rekrystä alkaen johtoon asti. Jos sanoo jotain, siitä ei välitetä ja ensin vastataan sähköposteihin mutta nyt sekin loppui eli ei edes vastata enää. Pitäkööt tunkkinsa. Vissiin eivät halua työntekijöitä koska tuollaisella käyttäytymisellä ei kyllä pidetä mitää työntekijöitä talossa. Ei kukaan siellä kauaa ole, ainakaan täysjärkinen. Paska juttu vaan että sit tulee karenssit

        Jep nyt on työpaikkoja haku päälle.löydät varmasti
        Kerran se kirpaisee kun pääsee p.kasasta pois
        En ole ikinä nähnyt sellaista touhua sääntöjä jne.
        Ja sopparia pitäisi noudattaa mutta näin ei ollut
        Ryhmänvetäjä sai kiristellä työtahtia .ei osannut normaalisti puhua alkoi päätä.virnuii jne.vaikka kuinka teit valituksen niin vastausta ei kuulunut
        Niin mitä tämmöistä työpaikassa voisi viihtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep nyt on työpaikkoja haku päälle.löydät varmasti
        Kerran se kirpaisee kun pääsee p.kasasta pois
        En ole ikinä nähnyt sellaista touhua sääntöjä jne.
        Ja sopparia pitäisi noudattaa mutta näin ei ollut
        Ryhmänvetäjä sai kiristellä työtahtia .ei osannut normaalisti puhua alkoi päätä.virnuii jne.vaikka kuinka teit valituksen niin vastausta ei kuulunut
        Niin mitä tämmöistä työpaikassa voisi viihtyä

        Kyllä, ryhmänvetäjä käyttäytyy törkeästi, aukoo päätään ja vittuilee vaikka tekeekin työnsä hyvin. Täys idiootti mesta ei voi kukaan viihtyä täällä. Säälittävä meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ryhmänvetäjä käyttäytyy törkeästi, aukoo päätään ja vittuilee vaikka tekeekin työnsä hyvin. Täys idiootti mesta ei voi kukaan viihtyä täällä. Säälittävä meno

        Niin nämä idiootit ne on sitten niin ihania ja niitä paijataan hysssätään.ja nuolijoita riittää.Ei sitä jokapäiväistä päänaukomista suoraan sanottuna jaksa kuunnella.pahoittaa työntekijöiden mielen
        Ja töitä pitäisi äkkiä niin kuin olis jo että tällainen tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Ajattelin ehkä vielä ainakin tämän viikon olla siellä niin sais vähän palkkaa siitä. Todella ahdistava paikka en ole koskaan nähnyt mitään paskempaa paikkaa kuin tuo. Eikä epäasialliseen käyttäytymiseen puututa koska kaikki transvallilla ovat epäasiallisia, ihan rekrystä alkaen johtoon asti. Jos sanoo jotain, siitä ei välitetä ja ensin vastataan sähköposteihin mutta nyt sekin loppui eli ei edes vastata enää. Pitäkööt tunkkinsa. Vissiin eivät halua työntekijöitä koska tuollaisella käyttäytymisellä ei kyllä pidetä mitää työntekijöitä talossa. Ei kukaan siellä kauaa ole, ainakaan täysjärkinen. Paska juttu vaan että sit tulee karenssit

        Tsemppiä paljon kyllä se siitä lähtee elämä rullaamaan. Ei kun pois vaan mitä sitä miettimään
        ja murehtimaan. muuten menee oma terveys ja rupeaa voimaan huonosti.aidan toisella puolella on varmasti vihrempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ryhmänvetäjä käyttäytyy törkeästi, aukoo päätään ja vittuilee vaikka tekeekin työnsä hyvin. Täys idiootti mesta ei voi kukaan viihtyä täällä. Säälittävä meno

        SIITÄ PÄÄN AUKOMISESTA SAA SITTEN HYVÄN MIELEN TYÖNTEKIJÄLLE. SITTEN KUN SANOT JOTAIN VASTAAN NIIN EI OLE OK.JA TYÖTÄ PITÄÄ TEHDÄ JA KESKITTYÄ TYÖHÖN JA VITTUILLAAN HUUDETAAN JNE .JA NÄILLE ASIOILLE PITÄISI TEHDÄ JOTAIN. MUTTA NÄIN EI OLE..???.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIITÄ PÄÄN AUKOMISESTA SAA SITTEN HYVÄN MIELEN TYÖNTEKIJÄLLE. SITTEN KUN SANOT JOTAIN VASTAAN NIIN EI OLE OK.JA TYÖTÄ PITÄÄ TEHDÄ JA KESKITTYÄ TYÖHÖN JA VITTUILLAAN HUUDETAAN JNE .JA NÄILLE ASIOILLE PITÄISI TEHDÄ JOTAIN. MUTTA NÄIN EI OLE..???.

        Kyllä aivan järkyttävää sanon minä. Ei siellä voi olla, pitää vaan lähteä muuten tosiaan terveys menee niin ku onkin alkanut jo mennä ei siinä kauaa mennyt. Aivan järkyttävää vittuilua ja kyttäämistä jatkuvasti ja naljailua ihan turhista asioista. Saavatkohan bonusta siitä että vittuilee työntekijöille. No onnea vaan heille, menettävät työntekijöitään paskamaisuudellaa ja toivottavasti ihmiset lukee tän palstan ja ymmärtää ett sinne ei helvetissäkään kannata mennä töihin. ! Vittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aivan järkyttävää sanon minä. Ei siellä voi olla, pitää vaan lähteä muuten tosiaan terveys menee niin ku onkin alkanut jo mennä ei siinä kauaa mennyt. Aivan järkyttävää vittuilua ja kyttäämistä jatkuvasti ja naljailua ihan turhista asioista. Saavatkohan bonusta siitä että vittuilee työntekijöille. No onnea vaan heille, menettävät työntekijöitään paskamaisuudellaa ja toivottavasti ihmiset lukee tän palstan ja ymmärtää ett sinne ei helvetissäkään kannata mennä töihin. ! Vittu.

        Nii ja sit vielä pitäs mukamas olla niin helvetin nopea ja tehokas. Sitähän tekee työnsä niin nopeasti kuin pystyy ei täs nyt mitään robotteja sentään olla. Tekis itte sit sen työn jos me työntekijät mukamas ollaan niin ”huonoja” heidän mielestään. Ja pitäisi olla niiiiin tarkka ja huolellinen mutta samaan aikaan nopea kuin raketti. Ihan mahdotonta. Työviihtyvyys täysi nolla siinä paikassa. Ja osaamattomat esimiehet jotka myös häiritsee vapaa-ajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aivan järkyttävää sanon minä. Ei siellä voi olla, pitää vaan lähteä muuten tosiaan terveys menee niin ku onkin alkanut jo mennä ei siinä kauaa mennyt. Aivan järkyttävää vittuilua ja kyttäämistä jatkuvasti ja naljailua ihan turhista asioista. Saavatkohan bonusta siitä että vittuilee työntekijöille. No onnea vaan heille, menettävät työntekijöitään paskamaisuudellaa ja toivottavasti ihmiset lukee tän palstan ja ymmärtää ett sinne ei helvetissäkään kannata mennä töihin. ! Vittu.

        Ei ei missään nimessä kannata menettää terveyttään työn takia. Paha mieli tulla töihin varpaillaan saat olla mitä päivä tuo tullessaan hyökätään kimppuun jne työtehot sitten laskee
        ja siitä sanotaan.ja syy tietenkin työntekijän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei missään nimessä kannata menettää terveyttään työn takia. Paha mieli tulla töihin varpaillaan saat olla mitä päivä tuo tullessaan hyökätään kimppuun jne työtehot sitten laskee
        ja siitä sanotaan.ja syy tietenkin työntekijän

        Niin totta, allekirjoitan tuon täysin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aivan järkyttävää sanon minä. Ei siellä voi olla, pitää vaan lähteä muuten tosiaan terveys menee niin ku onkin alkanut jo mennä ei siinä kauaa mennyt. Aivan järkyttävää vittuilua ja kyttäämistä jatkuvasti ja naljailua ihan turhista asioista. Saavatkohan bonusta siitä että vittuilee työntekijöille. No onnea vaan heille, menettävät työntekijöitään paskamaisuudellaa ja toivottavasti ihmiset lukee tän palstan ja ymmärtää ett sinne ei helvetissäkään kannata mennä töihin. ! Vittu.

        Joka asiasta sanotaan päivän aikana.miten työtä oikein pitäisi tehdä että ollaan tyytyväisiä .vahditaan jokainen liike ja työssä pitäisi jaksaa
        miten??.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aivan järkyttävää sanon minä. Ei siellä voi olla, pitää vaan lähteä muuten tosiaan terveys menee niin ku onkin alkanut jo mennä ei siinä kauaa mennyt. Aivan järkyttävää vittuilua ja kyttäämistä jatkuvasti ja naljailua ihan turhista asioista. Saavatkohan bonusta siitä että vittuilee työntekijöille. No onnea vaan heille, menettävät työntekijöitään paskamaisuudellaa ja toivottavasti ihmiset lukee tän palstan ja ymmärtää ett sinne ei helvetissäkään kannata mennä töihin. ! Vittu.

        Olen samaa mieltä. Työpaikka joka vaatii työntekijältä niin paljon, mutta ei anna takaisin muuta kuin vittuilut ja pahan mielen. Koskaan ei kehuja anneta.


    • Anonyymi

      Välttäkää kuin ruttoa

      • Anonyymi

        Ihanaa kun en ottanut työtä vastaan kyseisestä firmasta koko työ haastattelu oli jotenkin outo.liian hyvä ollakseen totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun en ottanut työtä vastaan kyseisestä firmasta koko työ haastattelu oli jotenkin outo.liian hyvä ollakseen totta

        Onnea että et ottanut! Niin oli meikäläiselläkin outo haastattelu eli jo siinä vaiheessa huomasi firman huonon ilmapiirin. Olis itekin silloin pitänyt vaan jättää ottamatta


    • Anonyymi

      p.stä koko paikka

      • Anonyymi

        Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole

        no kyllä se nyt vaan on. turha siinä väittää vastaan. oot varmaan joku transvalin surkea ammattitaidoton esimies selailemassa tätä palstaa


    • Anonyymi

      Transval Extran kirjoilla Pennalassa aivan sairasta. Matala palkka, epäasialliset ja ammattitaidottomat esimiehet, olemattomat edut.

      • Anonyymi

        Näin on joka paikassa Transvalilla


    • Anonyymi

      Työvuorot vaihtelee, töihin mennessä ei tiedä kuinka pitkä päivä. Eli ei tiedä varaako eväät onko lounas vai vain kahvitauko. Huonosti organisoitu työ, sopii nuorille, joille esim. säännöllinen ruokailu ei tärkeä työssäjaksamisessa ja tyypeille jotka voi olla töissä epäsäännöllisen ajan epäsäännöllinä päivinä.

      • Anonyymi

        On todella huonosti organisoitu tosiaan ei tiedä kuinka pitkä päivä jne. Onkohan laillista edes. Mutta en allekirjoita tuota että sopii nuorille, kyllä nuoretkin tarvitsevat ruokataukoja ja muita oikeuksia. ihmisiä ne on siinä missä muutkin. Mutta nuoria nuo juuri kusettaakin koska ne ajattelee että nuoret ei tiedä oikeuksiaan


    • Anonyymi

      Hyvinkäällä johto karannut päiväkodista. Heitetään varotuksia ties mistä eikä olla valmiita edes ohjeistamaan koska ne ei edes itse osaa!!! Pari hyvää johtajaa tullut vastaan mut nekin varmasti poltettu loppuun koska yritys ei ota vastuuta edes omasta toiminnastaan. Apua saa vittuilun muodossa!!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Esimiehet myös kertovat toisten henkilökohtaisia asioita muille työntekijöille mikä on laitonta ja haukkuvat selän takana työntekijöitä sekä johtoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Esimiehet myös kertovat toisten henkilökohtaisia asioita muille työntekijöille mikä on laitonta ja haukkuvat selän takana työntekijöitä sekä johtoa!

        sairasta lukea näitä juttuja, Itse olen ollut työelämässä pitkään ja ennen kuin menin transvalille olin ollut 7 vuotta toisessa paikassa töissä ihan vakituisena ja kokoaikaisena sekä kävin myös armeijan missä olin 1 vyoden. Ikinä ei ollut mitään ongelmia tuon 8 vuoden aikana, ei vittuiltu eikä palkan kanssa ollut ongelmia. Vähän kuitenkin rupes kylästymään ja kaveri sitte sanoi että tuu Transvalille töihin "tää on ihan ok paikka" noh kävin haastattelussa ja siellä puhuttiin kuinka hyvä paikka ja blaa blaa. Sitten tein elämäni isoimman virheen ja irtisanoin itseni ja aloitin transvalilla. Ensimmäset 2 viikkoa kun olin ollut niin olin jo järkyttynyt kuinka esimiehet haukkuu työntekijöitään rööki paikalla ja puhui avoimesti että vielä yksikin keruu virhe ja se saa potkut. Tämä kaveri teki keruu virheen ja hänelle annettiin kenkää vedoten koeaikaan. itsellä ei ollut ongelmia ensimmäisen 6 kk aikana mutta sitten ne alkoi. Taukoja ruvettiin kyttäämään kameroista, palkoissa koko ajan puutteita. Yksi tiiminvetäjistä oli ottanu silmätikuks ja marmatti aivan päättömistä asioista. Kun otin asian puheeksi niin silloin minusta yritettiin päästä eroon oikeen kunnolla. Kolmen seuraavan vuoden aikana kirjoiteltiin varoituksia milloin mistäkin ja luottamusmieskin naureskeli niille. Jossain vaiheessa sitä alkoi epäilemään myös itseä että mitä teen väärin, mutta jälkeenpäin on tajunnu että firma oli vaan täysin mätä. nyt jo 7 vuotta muualla töissä ja tähänkään viimeiseen 7 vuoteen ei ole ollut ongelmia työpaikalla. Välttäkää jos mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sairasta lukea näitä juttuja, Itse olen ollut työelämässä pitkään ja ennen kuin menin transvalille olin ollut 7 vuotta toisessa paikassa töissä ihan vakituisena ja kokoaikaisena sekä kävin myös armeijan missä olin 1 vyoden. Ikinä ei ollut mitään ongelmia tuon 8 vuoden aikana, ei vittuiltu eikä palkan kanssa ollut ongelmia. Vähän kuitenkin rupes kylästymään ja kaveri sitte sanoi että tuu Transvalille töihin "tää on ihan ok paikka" noh kävin haastattelussa ja siellä puhuttiin kuinka hyvä paikka ja blaa blaa. Sitten tein elämäni isoimman virheen ja irtisanoin itseni ja aloitin transvalilla. Ensimmäset 2 viikkoa kun olin ollut niin olin jo järkyttynyt kuinka esimiehet haukkuu työntekijöitään rööki paikalla ja puhui avoimesti että vielä yksikin keruu virhe ja se saa potkut. Tämä kaveri teki keruu virheen ja hänelle annettiin kenkää vedoten koeaikaan. itsellä ei ollut ongelmia ensimmäisen 6 kk aikana mutta sitten ne alkoi. Taukoja ruvettiin kyttäämään kameroista, palkoissa koko ajan puutteita. Yksi tiiminvetäjistä oli ottanu silmätikuks ja marmatti aivan päättömistä asioista. Kun otin asian puheeksi niin silloin minusta yritettiin päästä eroon oikeen kunnolla. Kolmen seuraavan vuoden aikana kirjoiteltiin varoituksia milloin mistäkin ja luottamusmieskin naureskeli niille. Jossain vaiheessa sitä alkoi epäilemään myös itseä että mitä teen väärin, mutta jälkeenpäin on tajunnu että firma oli vaan täysin mätä. nyt jo 7 vuotta muualla töissä ja tähänkään viimeiseen 7 vuoteen ei ole ollut ongelmia työpaikalla. Välttäkää jos mahdollista.

        Kyllä näin on ei kannata jäädä mätänemään
        siinä aika menee ja kuluttaa itsensä loppuun
        Törkeää uhkailla työntekijää potkuilla jos virheen tekee.kaikki tekee virheitä työpaikoilla koeajalla on niin helppo potkia ulos.työnopastus on opettele itse kapula käteen ja keräämään mitä kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sairasta lukea näitä juttuja, Itse olen ollut työelämässä pitkään ja ennen kuin menin transvalille olin ollut 7 vuotta toisessa paikassa töissä ihan vakituisena ja kokoaikaisena sekä kävin myös armeijan missä olin 1 vyoden. Ikinä ei ollut mitään ongelmia tuon 8 vuoden aikana, ei vittuiltu eikä palkan kanssa ollut ongelmia. Vähän kuitenkin rupes kylästymään ja kaveri sitte sanoi että tuu Transvalille töihin "tää on ihan ok paikka" noh kävin haastattelussa ja siellä puhuttiin kuinka hyvä paikka ja blaa blaa. Sitten tein elämäni isoimman virheen ja irtisanoin itseni ja aloitin transvalilla. Ensimmäset 2 viikkoa kun olin ollut niin olin jo järkyttynyt kuinka esimiehet haukkuu työntekijöitään rööki paikalla ja puhui avoimesti että vielä yksikin keruu virhe ja se saa potkut. Tämä kaveri teki keruu virheen ja hänelle annettiin kenkää vedoten koeaikaan. itsellä ei ollut ongelmia ensimmäisen 6 kk aikana mutta sitten ne alkoi. Taukoja ruvettiin kyttäämään kameroista, palkoissa koko ajan puutteita. Yksi tiiminvetäjistä oli ottanu silmätikuks ja marmatti aivan päättömistä asioista. Kun otin asian puheeksi niin silloin minusta yritettiin päästä eroon oikeen kunnolla. Kolmen seuraavan vuoden aikana kirjoiteltiin varoituksia milloin mistäkin ja luottamusmieskin naureskeli niille. Jossain vaiheessa sitä alkoi epäilemään myös itseä että mitä teen väärin, mutta jälkeenpäin on tajunnu että firma oli vaan täysin mätä. nyt jo 7 vuotta muualla töissä ja tähänkään viimeiseen 7 vuoteen ei ole ollut ongelmia työpaikalla. Välttäkää jos mahdollista.

        Huh .eikö.niitä taukoja voi kytätä leimauslaitteista
        Onko kameravalvonnalle joku sääntö että taukoja
        Vahditaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh .eikö.niitä taukoja voi kytätä leimauslaitteista
        Onko kameravalvonnalle joku sääntö että taukoja
        Vahditaan

        siis sehän on aivan vitun laitonta.


    • Anonyymi

      Muistan hyvin myös sen kun minulla oli selkä pahasti jumissa ja pyysin päästä työterveyteen, esimiehen piti soittaa henkilöstö päällikölle joka ei vastannut ja en päässyt työterveyteen. Silloin kuin olin tuolla ei siis ollut työterveyttä, väittivät kovasti että oli mutta kun soitit mehiläiseen sanoivat että tarvitsee erillisen lähetteen työnantajalta ja sitä ei siis ikinä saanut. Julkiselle puolelle vaan ja sieltähän ei saanut mitään muuta kuin saikkua ja ihmettelyä että miten ei ole työterveyttä. Päällikkö oli soitellu luottamusmiehellä ja kyselly miksi olen saikulla ja selvittävät asiaa oli sanonut "että vittu se jätkä lähtee". Sellanen paikka tuo on että kannattaa pysyä poissa.

      • Anonyymi

        No niin voi helvetin helvetti Todella törkeätä onko tämmöinen touhu ihan normaalia.selkä on selkä ja se on hoidettava kyllä pitäisi meteli nostaa huh


      • Anonyymi

        KAUHEATA OMA TERVEYS.IHMEELLISTÄ EN OLE TÄMMÖSTÄ VIELÄ KUULLUT.MITEN KIPEÄLLÄ SELÄLLÄ VOI TEHDÄ TÖITÄ SÄRKY YM.KANNATTAA LÄHTEÄ POIS SEMMOISESTA PAIKASTA JA SELKÄ KUNTOON


    • Anonyymi

      ihan normaalia Transval arkea.

    • Anonyymi

      Eikö Transvallin työntekijöiden olisi hyvä yhdistyä liiton jäseniksi ja valita keskuudestaan luottamusmies, Olen varma että asiat paranisi huomattavasti mutta asiat ei heti huomenna korjaanu mutta vähitellen. Luottmusmies tietenkin liiton koulutukseen ,ja siitä se lähtisi.... Tämä on aivan orjatyötouhua eitällaista voi hyväksyä sivistyneessä yhtiekunnassa. Ymmärränkö oikein että tämä on postin tytäryhtiö jonka johtajilla hirvittävät palkat ja golgosakkeet työnantjan puolesta, ministeritkin eronneet tämän orjatyöpaikan johdosta eikä mikään ole muuttunut mihinkään.

      • Anonyymi

        Luottari on pomojen puolella, tuli kokeiltua. Ei mitään hyötyä.


    • Anonyymi

      No kun luin tätä keskustelua, niin olipa onni etten päässyt tähän läfkaan töihin. Taitaa olla aika surkea paikka. Eipä tarvii enään laittaa hakemuksia tuonne.

    • Anonyymi

      Täyttä sontaa koko pulju, olin ja riitti ei enää ikinä

    • Anonyymi

      Työntekijä poltetaan loppuun. Sovitut tuntimäärät eivät pidä. Jos sairastut, pitäisi itse hankkia joku tilalle tekemään työt.

    • Anonyymi

      Moi. Transvall on ihan hyvä työpaikka jos on nopean rahan tarve tai opiskelee ohessa. Paikka ei sovi jos haluat nostetta urallesi tai etsit vakituista työpaikkaa. Vakituiset työpaikat jaetaan henkilöstön sisäisesti yleensä sukulaisten suosituksilla. Olen myös huomannut, että jos olet afrikasta tai muualta niin paljon paremmat mahdollisuudet saada parempia työvuoroja tai vakituisia sopiuksia. Transvallilla on myös muslimeille oma rukoushuone ja heidän toiveet menevät työsopimusten edelle.

      Onko tämä Transvallin mielestä tasa-arvoista ?

      Mustat ja Arabit saavat kaikki yövuorot ja lepposimmat työt sekä heiltä ei yleensä edes vaadita mitään. Suomalaisilta tarkastetaan tauot sekä tehot jatkuvasti. ulkomaalaiset saavat tauottaa miten itse kokee parhaaksi.

      En näe ongelmaa jos ulkomaalainen olisi riittävän hyvä työssään ja ansaitsisi nämä etuoikeudet, mutta Transvallilla tilanne on päinvastoin.

      • Anonyymi

        Kyllä suomalaiset ja arabit ovat siellä samalla tasolla kun ovat samaa. Mutta kaikella tavalla vieraat eli itäaasialaiset, kaakkoisaasialaiset ja niiden kanssa samanlaiset keskiaasialaisten saavat vältellä töitä, kun suomalaiset ja arabit joutuvat tekemään niiden työt


    • Anonyymi

      Olen ollut kolme vuotta täällä töissä ja hyvälle tuntuu. En tunnista tai tiedä mistään vanhoista asioista, joita täällä nostettu esille. Jos meillä jostain haluaa nimettömänä kertoa, niin sille on oma kanava. Suurin osahan meistä on ihan tavallisesti yhtiössä töissä, ei vuokratyöntekijänä. vaikka ei siinäkään mitään huonoa ole.

    • Anonyymi

      Sopimuksessa lukee 'Työterveys Mehiläisen kautta maksusopimuksella' ja kun kysyin asiasta vastaus "ei sulla oo mitään, liian uusi työntekijä." Just. 6kk duunissa kolme vuoroa viikossa ilman poissaoloja, eikä siis työterveydestä mitään palveluita? Kuulostaa laittomalta. Samoin kun työtahti, 5-6h ilman taukoa suurin osa vuoroista minimipalkalla vajaa 12e/tunti. Varautukaa tähän jos otatte työn vastaan.

      • Anonyymi

        Hei

        Nyt kyllä kuulostaa kummalliselle....lakisääteisen työterveyshuollon lisäksi kaikille työntekijöillemme kuuluu vähintään sairaanhoitopalvelut. Toki pitää tietty määrä olla työssäoloaikaa yhtiössämme, olisikohan sinun kohdallasi ollut niin, että työsopimuksessasi kerrottu aikamääre ei olisi ollut täyttynyt vielä ko. hetkellä? Suosittelen aina kääntymään oman esihenkilön puoleen ja juttelemaan, asioilla on tapana ratketa parempaan suuntaan kuin yksin miettiessä. Jos esihenkilö ei syystä tai toisesta osaa vastata, niin hän voi kysyä omalta esihenkilöltään, HR:stä tai rekrytoinnistamme lisätietoa. Tieto löytyy kyllä.

        Kirjoitat myös taukoasiasta - eri työehtosopimuksissa on erilaisia käytänteitä taukojen pitämisestä. Esimerkiksi kaupan työehtosopimuksessa 4-6 tunnin työpäivään kuuluu yksi kahvitauko. Se, mitä työehtosopimusta kussakin työssä noudatetaan, lukee jokaisen omassa työsopimuksessa. Myös taukoasioista voi kysyä esihenkilöltä ja toki työehtosopimuksista on todella hyvin tietoa verkkosivuillakin.

        Olen pahoillani, että sinulle on jäänyt asioista epäselvä kuva - rohkaisen sinua kääntymään esihenkilösi puoleen meillä tai mahdollisessa uudessa työssäsi.

        Mukavia työpäiviä,
        Anniina/Transval


      • Anonyymi

        Meillä taas niin, että jos saikutat et saa vuoroja. Ei tarvi maksaa sairasajan palkkaa nääs. Otan aina screenshotit vuorolistasta, välillä ovat hävinneet jo merkityt vuorotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Nyt kyllä kuulostaa kummalliselle....lakisääteisen työterveyshuollon lisäksi kaikille työntekijöillemme kuuluu vähintään sairaanhoitopalvelut. Toki pitää tietty määrä olla työssäoloaikaa yhtiössämme, olisikohan sinun kohdallasi ollut niin, että työsopimuksessasi kerrottu aikamääre ei olisi ollut täyttynyt vielä ko. hetkellä? Suosittelen aina kääntymään oman esihenkilön puoleen ja juttelemaan, asioilla on tapana ratketa parempaan suuntaan kuin yksin miettiessä. Jos esihenkilö ei syystä tai toisesta osaa vastata, niin hän voi kysyä omalta esihenkilöltään, HR:stä tai rekrytoinnistamme lisätietoa. Tieto löytyy kyllä.

        Kirjoitat myös taukoasiasta - eri työehtosopimuksissa on erilaisia käytänteitä taukojen pitämisestä. Esimerkiksi kaupan työehtosopimuksessa 4-6 tunnin työpäivään kuuluu yksi kahvitauko. Se, mitä työehtosopimusta kussakin työssä noudatetaan, lukee jokaisen omassa työsopimuksessa. Myös taukoasioista voi kysyä esihenkilöltä ja toki työehtosopimuksista on todella hyvin tietoa verkkosivuillakin.

        Olen pahoillani, että sinulle on jäänyt asioista epäselvä kuva - rohkaisen sinua kääntymään esihenkilösi puoleen meillä tai mahdollisessa uudessa työssäsi.

        Mukavia työpäiviä,
        Anniina/Transval

        Mehiläiseen ei saa aikoja ainakaan Lahdessa. Eli ei ole työterveyshoitoa.


    • Anonyymi

      Onko kukaan ollut Inexillä Sipoossa tän firman kautta hommissa et miten siellä hommat toimii?

    • Anonyymi

      Asenne ratkaisee, sanovat, eli vastuu on työntekijällä. Transvalin kautta voi olla kovin erilaisissa hommissa ja asemissa, Transvalin yksikössä "oikealla" työsopimuksella tai asiakkaalle vuokrattuna nollasopparilla tai jotain epäselvää välimuotoa. Täten työntekijöiden kokemukset vaihtelevat paljon. Joku voi päätyä vakituiseen työsuhteeseen siihen firmaan, jossa on ollut ensin Transvalin vuokratyöntekijänä, se lienee palkitsevaa.

      Itse olin Transvalilla kolme vuotta ja näin useamman työpaikan. Siinä tuli oma raja vastaan, kuinka kauan sitä altistaa itseään työympäristön haitallisille aineille - joista kukaan ei vuokratyöntekijän ollessa kyseessä vaikuta pitävän kirjaa - ilman lupaustakaan työterveystarkastuksista. Terveystarkastuksistakin voi tietenkin aina kysyä esihenkilöltä (jonka kautta kulkee tai junnaa muutenkin kaikki asiat, oli hän sitten töissä tai lomalla), joka sitten "laittaa asian eteeenpäin". Työterveyshuolto esimiehen myöntämällä maksusitoumuksella on muutenkin käytännössä sitä, että pääsee hakemaan saikkulapun lääkäriltä, kun ei ole työkunnossa. Siinä jää pitkäaikaiset työn pahentamat vaivat hoitamatta siihen asti, että kroppa/hengitystiet/mieli hajoaa. Eli ihan väliaikahommiahan nämä ovat, tai sitten tarvitaan vain lisää sitä ratkaisevaa asennetta.

      Pahimmalta tuntuu kuitenkin se, miten Transval mainostaa itseään työnantajana, ja mikään siitä, mitä Transval sanojensa mukaan tarjoaa, ei näy omalla kohdalla. Tarjoavat ehkä jollekin jossain, mutta eivät sinulle. Asenne ratkaisee. Itse luovuin en-ansaitse-normaalia-työsuhdetta -asenteesta ja lopetin.

      • Anonyymi

        Olen nuori, ja Transval on vasta toinen "oikea" työni. Aikaisempi työ oli liian uuvuttavaa henkisesti, ja olin ulkopuolinen koko työporukasta, irtisanouduin ja hain Transvalille.
        Alkuun sain todella hyvän kuvan työpaikasta, maksoivat edes vähäsen paremmin kuin aikaisempi paikka, mukavat työkaverit ja suhteellisen laajasti pääsi tekemään töitä.
        No mutta eihän sitä menoa kauaa voinut katsoa niiden vaaleanpunaisten lasien läpi, kun todellisuus iski naamaan kuin nyrkki.
        Aivan surkea palkka ottaen huomioon miten raskasta työ on ja kuinka paljon sitä pitäisi keskimäärin pitäisi pystyä tekemään ( max. Mitä täällä voi kuulemma tienata on 12e, ja sitäkin vain jos on ollut pitkään tai osaa kaikkien muidenkin työtehtävät omien lisäksi)
        Paljon vikoja ja paska valuu aina alaspäin, osa esimiehistä ja "toimistoherroista" todella vaikeasti lähestyttäviä ja kohtelevat kuin en omistaisi tunteita tai aivoja.. sekä painotetaan ylitöiden tärkeyttä, vaikka tekisi valmiiksi jo 40h viikkoja.
        Näin nuorehkona (muihin verrattuna), vaikkakin yhtälailla aikuisena, koen, että minua ei oteta aina tosissaan ja puhutaan kuin olisin taapero. Kysyt x asiaa mielen virkistykseksi, sinulle selitetään miten koko systeemi toimii aivan kuin et käyttäisi samaa systeemiä päivittäin.
        Ainut miksi en ole vielä lähtenyt, on työn ajoittainen monipuolisuus ja muutamat työkaverit.
        Kaikki läheiseni jotka ovat kuunnelleet pähkäilyäni, ovat neuvoneet lähtemään mahd. Pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nuori, ja Transval on vasta toinen "oikea" työni. Aikaisempi työ oli liian uuvuttavaa henkisesti, ja olin ulkopuolinen koko työporukasta, irtisanouduin ja hain Transvalille.
        Alkuun sain todella hyvän kuvan työpaikasta, maksoivat edes vähäsen paremmin kuin aikaisempi paikka, mukavat työkaverit ja suhteellisen laajasti pääsi tekemään töitä.
        No mutta eihän sitä menoa kauaa voinut katsoa niiden vaaleanpunaisten lasien läpi, kun todellisuus iski naamaan kuin nyrkki.
        Aivan surkea palkka ottaen huomioon miten raskasta työ on ja kuinka paljon sitä pitäisi keskimäärin pitäisi pystyä tekemään ( max. Mitä täällä voi kuulemma tienata on 12e, ja sitäkin vain jos on ollut pitkään tai osaa kaikkien muidenkin työtehtävät omien lisäksi)
        Paljon vikoja ja paska valuu aina alaspäin, osa esimiehistä ja "toimistoherroista" todella vaikeasti lähestyttäviä ja kohtelevat kuin en omistaisi tunteita tai aivoja.. sekä painotetaan ylitöiden tärkeyttä, vaikka tekisi valmiiksi jo 40h viikkoja.
        Näin nuorehkona (muihin verrattuna), vaikkakin yhtälailla aikuisena, koen, että minua ei oteta aina tosissaan ja puhutaan kuin olisin taapero. Kysyt x asiaa mielen virkistykseksi, sinulle selitetään miten koko systeemi toimii aivan kuin et käyttäisi samaa systeemiä päivittäin.
        Ainut miksi en ole vielä lähtenyt, on työn ajoittainen monipuolisuus ja muutamat työkaverit.
        Kaikki läheiseni jotka ovat kuunnelleet pähkäilyäni, ovat neuvoneet lähtemään mahd. Pian.

        Kannattaa lähteä itsellä sama tilanne


    • Anonyymi

      Tässä kun lukee näitä kommentteja työterveyshuollosta niin onko sinne kukaan päässyt vai onko vaan Transvallin paskanpuhumista että sellainen muka olis,onko ees työhöntulotarkastusta?

      • Anonyymi

        Ei ooo mittää tarkastuksia


    • Anonyymi

      Työterveyshuolto on kyllä olemassa, mutta "tarjoamme työterveyspalvelut" on ihan kummallista mainostusta. Se että pääsee akuuttitapauksessa työterveyteen soittamalla ennen ajanvarausta esimieheltä lupaa mennä, ei mielestäni ole "työterveyspalvelut". Työhöntulotarkastusta en ole kuullut kenellekään järjestettävän, ja muitakin terveystarkastuksia vain ns. omalle väelle, eli tietääkseni yksikään vuokratyöntekijä ei ole sellaiseen päässyt, korkeintaan on elänyt siinä uskossa, että on jonossa ja kutsu on tulossa.

      • Anonyymi

        Transvalli harrastaa ikärasismia vai väitättekö vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transvalli harrastaa ikärasismia vai väitättekö vastaan

        En väitä olen kokenut transvallin ikärasismin


    • Anonyymi

      Kyllä tämä Transvallin perehdytys ainakin hyllytyksen osalta on ala-arvoista! Vajaa tunnin ajan esihenkilö luki valmista listaa ja thats it.
      Itse pitää muilta kysellä mitä tehdä.
      Sitten kun teet virheen vaikka ekana päivänä niin vaahdotaan että kyllä "perehdytyksessä" sanottiin. Että mitä vittua! Joissain paikoissa nämä ns "nokat" on just pahimpia perseennuolijoita, alle 30v tärkeileviä typyköitä. Ei kaikki mutta osa. Seurasin pitkään niin valitettavasti juuri nuo keräävät oman klaanin jonka kanssa hengaavat ja lässyttävät paskaa että voispa vetää kännit jne.
      Se vaan kuvastaa tätä että väärät ihmiset ovat väärässä asemassa,ei koulutusta, hyvät mielistelytaidot riittää.
      Aluevastaavissa on eroja. Jotkut aloittavat haastattelut tyylillä "jos nään teidän tekevän näin niin suutun ja ei hyvä heilu" eli uhkaillaan jo alkuun. Ei näin. Transval katsoo tulosta, ei ihmistä. Kuulin monia keskusteluja esihenkilöiden toimesta ja lähinnä oksettaa toiminta. AINOA hybä puoli oli muutama työkaveri.

      • Anonyymi

        Onko kukaan törmännyt näihin poika "nokkiin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan törmännyt näihin poika "nokkiin"

        Ei niitä ole. Pissikset hoitaa noit hommii.


      • Anonyymi

        Juurikin näin. Työntekijät oli yleensä ok mutta nokat olivat ihan pellejä eikä perehdytystä ollut ollenkaan. Naurettava paikka!


    • Anonyymi

      Vieläköhän työehtoshoppailevat ja maksavat puusepänteollisuuden tes:n mukaan noin 11 euroa tunti.

      • Anonyymi

        Voi kuule kyllä! Itse näin kyseiseisessä firmassa työskentelevänä ei juurikaan positiivista sanottavaa löydy. Tuntuu olevan sen luokan suojatyöpaikka kaikenmaailman idiooteille ja lusmuille ettei mitään rajaa. Ja ainoastaan oikeasti hyville työntekijöille vingutaan kyllä joka asiasta, 5min liian kauan tauolla, edellisen kk aikana ollu yks ruokis 10min yliaikaa, mitäs täällä seisoskelet juttelemassa työkavereiden kanssa kun töitäkin vähän olisi(moni muu siis seisoskelee joka päivä vähintään puolet päivästä). Eniten naurattaa se että "Transvalin arvoihin kuuluu tasa-arvo" Se ei sitten ilmeisesti vaan koske kaikkia eikä joka asiaa??? Itse suht tunnollisena ja ahkerana työntekijänä vituttaa suunnattomasti se, että saa muutaman muun kanssa tehdä monen muunkin työt jotka kuitenkin saavat saman palkan, eivätkä saa minkäänlaista sanomista perseilystään. Mutta muille ollaan kyllä heti vinkumassa joka asiasta. Kerran olin 2 minuuttia myöhässä työpisteellä niin siitäkin tultiin heti valittamaan vaikka nämä kyseiset lusmut eivät ikinä ole tasalta paikalla. Tuskin on heille valitettu asiasta kun ei ole miksikään muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kyllä! Itse näin kyseiseisessä firmassa työskentelevänä ei juurikaan positiivista sanottavaa löydy. Tuntuu olevan sen luokan suojatyöpaikka kaikenmaailman idiooteille ja lusmuille ettei mitään rajaa. Ja ainoastaan oikeasti hyville työntekijöille vingutaan kyllä joka asiasta, 5min liian kauan tauolla, edellisen kk aikana ollu yks ruokis 10min yliaikaa, mitäs täällä seisoskelet juttelemassa työkavereiden kanssa kun töitäkin vähän olisi(moni muu siis seisoskelee joka päivä vähintään puolet päivästä). Eniten naurattaa se että "Transvalin arvoihin kuuluu tasa-arvo" Se ei sitten ilmeisesti vaan koske kaikkia eikä joka asiaa??? Itse suht tunnollisena ja ahkerana työntekijänä vituttaa suunnattomasti se, että saa muutaman muun kanssa tehdä monen muunkin työt jotka kuitenkin saavat saman palkan, eivätkä saa minkäänlaista sanomista perseilystään. Mutta muille ollaan kyllä heti vinkumassa joka asiasta. Kerran olin 2 minuuttia myöhässä työpisteellä niin siitäkin tultiin heti valittamaan vaikka nämä kyseiset lusmut eivät ikinä ole tasalta paikalla. Tuskin on heille valitettu asiasta kun ei ole miksikään muuttunut.

        Niinpä. Pennalassa henkilöstöä johdetaan itäisen suomen opeilla. Eli pelon ilmapiiri on käsin kosketeltava. Toki osin voi johtua kielen ja kulttuurin ymmärtämättömyydestä. Musta vihko on todellakin ollut käytössä. Väen vaihtuvuus on hurjaa. Nuoret, kiertäkää Transval kaukaa. Palkkausehtoja muutetaan tämän tästä. Aina työntekijöiden tappioksi. PAM on luvannut vihdoin viedä asioita oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Pennalassa henkilöstöä johdetaan itäisen suomen opeilla. Eli pelon ilmapiiri on käsin kosketeltava. Toki osin voi johtua kielen ja kulttuurin ymmärtämättömyydestä. Musta vihko on todellakin ollut käytössä. Väen vaihtuvuus on hurjaa. Nuoret, kiertäkää Transval kaukaa. Palkkausehtoja muutetaan tämän tästä. Aina työntekijöiden tappioksi. PAM on luvannut vihdoin viedä asioita oikeuteen.

        Vitt-u pennalan penat on persiis-tä, ovet paukkuu rankasti molempiin suuntiin


    • Anonyymi

      Jos oot töissä si kai se sun lähtö palkka on 11.78 ni ei sinne kannata mennä! Totaalisia luusereita ja vätyksiä kekkä jää transun leipiin

      • Anonyymi

        11,73 on lähtöpalkka🤣 Ja ei todellakaan kannata mennä. Itellä oli työttömyys jatkunu jo 2vuotta ja sit tuli korona niin ainoo vaihtoehto oli toi paskapaikka. Paremmin sieltä sentää rahaa saa kun kelan työttömyystuki, joten sikäli. Ihan paskaahan se on, jos varmuudella parempi paikka löytyis nii vaihtaisin heti mut eipä oo toistaseks parempaakaan ollu tarjolla.


    • Anonyymi

      Yritin hakea Transvallille hyllyttäjäksi. Palaute oli mm."Edellytämme sujuvaa suomen kieltä, peruskuntoa, joustavuutta työvuoroihin". Mun hakemuksessa cv:ssä oli mainintaa et Suomi äidinkieleni ja hyvä, harrastan koiran kanssa lenkkeilyä 3x päivässä mut se ei ilmeisesti riitä että ois hyvä peruskunto, ja mainitsin että olen joustava työvuoroissa. Eli kaikki oli niinku he halusivat mut ei riitäkään näköjään. Peruskunto pysyy käsittääkseni hyvänä kun käy 3 kertaa päivässä koiran kanssa lenkit.No eiköhän töitä löydy jossain vaiheessa täältä Tampereelta.

      • Anonyymi

        Sulla voi olla 10 x A4 paperia täynnä sun harrastuksista-Cv.stä-osaamisesta-yms.. niillä ei ole mitään merkitystä, jos olet riittävän kehari niin sinut valitaan. onnittelut, olet selkeästi fiksu ihminen kun sinua ei sinne valittu


    • Anonyymi

      Transvallilta voi saada potkut ihan tosta noin vaan,syytä kun erehdyt kysymään niin kierrellään ja kaarrellaan. Ihan sama onko sun työ panos hyvä vai huono niin työntekijää ei arvosteta,paitsi näitä pomojen kulta poikia jotka saa tehdä töissä (huom olla tekemättä) mitä vaan. Ja nälviä sekä kytätä muita työntekijöitä. En suosittele työpaikkaa kenellekkään itseään arvostavalle.🤮

      • Anonyymi

        Näin kävi. Työt loppu kun seinään. Transvalli ei edes viitsinyt ilmoittaa että työ loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kävi. Työt loppu kun seinään. Transvalli ei edes viitsinyt ilmoittaa että työ loppuu.

        Reilu 3kk tein töitä Transvallille ensin Lokessa ja sitten Hyrylässä. Töitä piti olla...eipä ollut. En luota tähän yritykseen.


      • Anonyymi

        Tää on muuten totta. Hyrylässä palkkitie 1 c varastossa näitä tapauksia on. Esimiehen kaveri voi olla tekemättä töitä 8h. Riittää että pitää seuraa ja käy esimiehen kanssa syömässä ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on muuten totta. Hyrylässä palkkitie 1 c varastossa näitä tapauksia on. Esimiehen kaveri voi olla tekemättä töitä 8h. Riittää että pitää seuraa ja käy esimiehen kanssa syömässä ;D

        Tämä pitää paikaansa.
        -MS


    • Anonyymi

      Välttäkää Prisma Triplan pistettä ainakin. Esihenkilö taso mallia apukoulun pikkujoulut.

    • Anonyymi

      Mikä tilanne Palkkitiellä Hyrylässä?

      • Anonyymi

        Aivan loistava! ":)"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan loistava! ":)"

        Hah 24.8 -"Aivan loistava?".
        Onko vielä?
        -MS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah 24.8 -"Aivan loistava?".
        Onko vielä?
        -MS

        Vieläkin loistavaa. Asenne ratkaisee!
        BR. -Kl


    • Anonyymi

      Luulisi olevan lain vastaista toimintaa kun ollaan tuntityössä jossa työt loppuu milloin tekeminen loppuu, ei esim. edes tasatunnein vaan palkka minuutilleen siitä ajasta minkä oot kirjautuneena sisään töihin , ETTÄ edellisenä päivänä ennen työvuoroa (jotka saadaan noin 2vkoa ennen, viikon työvuorolistat kerrallaan) kysellään pomojen viesteillä "Olisi vapaapäiviä tarjolla huomiselle 3kpl, jos haluat" -- ja näitä vapaita (eli palkatonta kun ei ole töissä) otetaan vastaan PALJON -- eli osa työntekijöistä ei halua / tarvitse edes tulla töihin? Mielenkiintoista näin sellaisena joka tarvitsee 15h / vko että saa vuokran maksettua, miksi edes tämmöistä opiskelijatuilla yms elelevää otetaan töihin kun palkaton vapaa kiinnostaa enemmän.

      • Anonyymi

        Tätä tapahtuu Triplan Prismassa koko aika.
        Harvase päivä Lounakoski tarjoaa vapaapäiviä.
        Ks henkilön kannattaisi käydä jonkun sortin esihenkilö kurssi, järkyttävää johtamista.
        Välttäkää paikkaa.


    • Anonyymi

      Ja Itäisen Helsingin vastaava esimieshlö on kyllä täysi idiootti, vuoronvaihdot menee väärin ja lomapäiviä ei kirjata oikein ylös, ja vajaa-miehityksellä vuoroissa töissä syytetään työntekijöitä hitaudesta, eikä ole mitään infoa kesälomien ajankohdasta( onko toivotut päivät ok) tullut vieläkään - kukakohan nämä esimies/vastaava työpaikat oikein jakaa tässä firmassa, tuntuu menevän epäpätevyyden mukaan. Ja loman palkka maksetaan tässä firmassa (mutta ei esim HOKilla missä ystävä töissä) vasta kuukausi loman jälkeen tänä vuonna, kiitos porsaanreiän uudessa TESissä.

    • Anonyymi

      Eli Transvallilla ei mikään toimi???

      • Anonyymi

        Ei toimi ei. Aiempaan kommenttiin viitaten niin Triplan Prisman esihenkilö toiminta on jotain sanoin kuvaamatonta. Mistä ne kaivaa näitä kouluttamattomia tärkeilijöitä,huhhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi ei. Aiempaan kommenttiin viitaten niin Triplan Prisman esihenkilö toiminta on jotain sanoin kuvaamatonta. Mistä ne kaivaa näitä kouluttamattomia tärkeilijöitä,huhhuh

        En tunne näitä yksikköjä, ihmisiä, enkä ole ollut Transvalilla. Hain yhtä päällikön paikkaa ja sama paikka oli myös Transvalin haussa hintaan alk 3000 € brutto.

        Voitte siellä keskenänne miettiä, millaisen päällikön saa tohon hintaan. Varmaan jonkun, jolla on tarpeeksi nestettä päässä, että pelkkä titteli lämmittää mukavasti. Ei tossa hirveästi kannata sykkiä.


    • Anonyymi

      Kohta rupeevat palkkaamaan kausityöntekijöitä lokeen...paljonkohan antavat työpäiviä viikkoon? 2-3?

    • Anonyymi

      Parhaat pomot, parhaat työkaverit
      Palkka vois olla isompi mutta.. kaikki muutt jutut..on hienoa :)

    • Anonyymi

      Mites transvallilla nykyään asiat toimii?

    • Anonyymi

      Paska. Kannattaa hakea muualle.

    • Anonyymi

      Transval taitaa nykyään kuulua Joblinkille.

      • Anonyymi

        Ei ihan, vaan Joblink osti yhden organisaation Transvalista syyskuussa 2023, Transval Myymäläpalvelut.


    • Anonyymi

      Ei just transvalista oo kokemusta mutta ulkoistusfirmoista kyllä muuten. kun liikkeen luovutuS tulee niin tärkeintä on olla kirjoittamatta uutta työsopimusta. pitää mennä vanhalla. nää ketkufirnat muotoilee sen uuden sopimuksen nolla sopimus tyyliseksi. ja sen kirjoittaminen on virhe

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe