Transval???

jormakka1233

Minkälainen paikka tää transval nykyään on??

23

1422

Vastaukset

• Itsellä ei mitään pahaa sanottavaa. Palkat hyvät, hyvä työilmapiiri ja rento työtahti. Täällä on yksi keskustelu liittyen transvaliin, mutta itse en siihen ota kantaa, sillä jokaisella on omat mielipiteensä. Itse suosittelen

• Jos sun mielestä 12-13Euroo on hyvä palkka niin onnittelut sulle vaan.Jokainen rekry ja niitäkäyttävävät yritykset syövät työntekijän leipää.No jos oot justiin valmistunnut pojan kloppi joka asuu äiskän ja iskän helmoissa niin onhan palkka varmaan sinulle hyvä.

• Lue ketjut Somen Transval sekä Kokemuksia vuokratyöstä. Eli ihan jees mesta jos vaihtoehtona on elävältä nylkeminen tai vesikidutus.

• 7,5 h päivässä töitä ihan hirveellä vauhdilla, Peruspalkka on sietämättömän surkea ja joskus voi jotain suoritetta saada päälle ja sen jälkeen rajoja rukataan niin että et enää mitään voi saada, taukoja ei saa pitää ja jos pitää niin jollain tapaa rangaistaan, Suurimmalla osalla työntekijöistä ei ole työterveyttä, ainoastaan " kuukausi palkkalaisilla " ja työnjohtajilla. Suurimmalla osalla työntekijöistä 0 Sopimus millä työnantaja voi kiristää työntekijöitä miten haluaa, PALKAT AINA VÄÄRIN, lähes joka toinen tili väärin, työnjohto on täysinhaluton tekemään asialle mitään koska firmassa paljon ihmisiä jotka pelkäävät mennä sanomaan. varotuksilla uhkaillaan kun käy paskalla. Sovituista asioista ei ikinä pidetä kiinni. Asiat tuppaa " aina unohtumaan ".
    verokortit ja saikkulaput katoaa yllättäen.
    työilmapiiri kiristyy kokoajan.

Siinä nyt muutama asia mitä tuli mieleen jokainen tehköön päätöksensä itse.
    Olen aivan varma että tulee olemaan ensimmäinen työpaikka missä tapahtuu suomen ensimmäinen Työpaikka Massa Murha.
    Onneksi itse pääsen pois keskitysleiriltä viikon päästä.

• Vanhan ohje tää.
    Kaukaa kiertäkää.
    Sairas paikka.

• työ on työ on työ.

• Transval kouluttaa moverelle ynm:uille firmoille pätkätyöläisiä ja palkka on surkea.Joutuu tekemään töitä olan takaa ja solmivat pidempiaikaisia sopimuksia kun firma käyttää työntekijää ainakin osassa paikoissa .Sitten työnantaja sanoo vaan työntekijän irti mitään pätevää syytä.Tämähän ei tietty kaikilta osilta ole tietenkään aina näin.Muutkin rekryt toimivat samoin .Monessa rekryfirmoissa otetaan esimerkiksi kaksi samasta rekryfirmasta töihin ja toinen myhempää kuin toinen ja kun tilaukset vähenevät toinen tai kummatkin sanotaan irti.Rekryt veloittaa työntekijästä työnantajalta noin vähän yli kolmekymmentä euroa ja maksavat pienen osan työntekijälle ja hoitavat telli ja vellit.Ja pitävävät loput itsellään siis kannattava bisnes .Ennen kuin työntekijijän sopimus loppuu se sanotaan firmantoimesta irti tai rekry tekee uuden alipalkatun sopimuksen työntekijän kanssa.

• Noh, se on vähän mistä tykkää. Jos käyt vaikka paskalla kahvintauon jälkeen, niin joku ihana pikku tiiminvetäjä tulee kyselemään mitä olet tehnyt viimeisen 30 min aikana, eli kytätään tietokoneelta keruuta. Sairasajan palkka ollut useasti maksamatta ja palkat muutenkin maksettu vähän väliä väärin. Työkaverit on ollut mukavia. Töitä pitää kyllä painaa, mutta eiköhän joka työpaikassa niin ole. Lyhyesti, useassa pisteessä työnjohto on ihan täyttä hupisakkia joiden pitäisi opetella käyttämään kalenteria asioiden muistamiseksi.

• Työ on työ. Transvalilla se työ miestä syö.

• Jos on tarpeeks ruskea kieli niin pääsee pitkälle! Tärkeintä on kyttäillä työkavereita ja vasikoida työnjohtajille ja muistaa nauraa heidän paskoille läpille niin ura on taattu.

• TES sanoo että pitää olla kuukausipalkka, mutta nää apinat taas tekee vain tuntisoppareita, jonka varjolla voi jättää esim arkipyhät sun muut lisät maksamatta...

• Transval suurinta paskaa mitä maa päällänsä kantaa.

• Erittäin osuvasti sanottu ja todettu!

• Kaksi vuotta ollut poissa kyseisestä firmasta, oli aika kokemus joo. En sitä suosittele kenellekkään. Ennemmin kannattaa opiskella itselleen hyvä ala! Työnjohtajat ja operatiivisetpäälliköt todella ammattitaidottomia.

• Ja mitä vielä veronmaksajien posti ostaa tämän ylihinnalla ja myydään ihan pilahintaan "laman " aikana , ostaneet myös starkin varaston hallinnan , eli firmat pyörittää tätä puljua 6-0 , näin tämä yhteiskunta toimii , eli ilman valtion firmoja joutuis normi oyr kaivaa paskaa ihan itse , velaton välkky mä vaan.
    Postin toimarit ja hallitus on naruissa.

• Itse oon töissä ollut transvalilla 2 kuukautta ja ainut työpaikka tähän mennessä joka on mukavaa ja aika kuluu nopeesti,ja palkka 15-16 tunnissa ei ole huono

• Danskulih00 kirjoitti:

Itse oon töissä ollut transvalilla 2 kuukautta ja ainut työpaikka tähän mennessä joka on mukavaa ja aika kuluu nopeesti,ja palkka 15-16 tunnissa ei ole huono

Sama homma minulla tällä hetkellä, mutta olen aivan untuvikko työelämässä, ehkä missaan nyt jotakin.... kovasti olen tykännyt ja itseasiassa kun kysyin tauoista että milloin kehtaa käydä tupakalla niin muut työntekijät sanoneet useaan otteeseen että "ei meitä täällä kukaan vahdi". Siis noilla sanoilla.

Työkaverit olleet muuten aivan mahtavia. Minullahan ei siis ole mainittavaa työkokemusta ja urpoilustani huolimatta ovat aina todella ystävällisiä, en muista että kertaakaan olisi tullut sanomista, edes silloin kun ihan oikeasti tyrin asioita. Auttavat vain korjaamaan mokani. Auttavat muutenkin kaikessa mitä en osaa tai mistä en meinaa selvitä. Kontrasti on valtava erääseen perheyritykseen josta lähdin lähes saman tien, mutta se on toinen tarina.

Sanottakoon että oikea työnjohtaja on ollut lomalla, saa nähdä miten sitten kun hän palaa. En vaan jaksaisi uskoa näitä lukemiani juttuja.... todella hyvin olen viihtynyt tähän asti.

Ehkä tässä vaikuttaa se edellinen paikka joka oli oikeasti suoraan helvetistä, mutta alusta alkaen Transval on vaikuttanut ammattitaitoiselta ja helposti lähestyttävältä kaltaiselleni keltanokalle. Tuntuu, että viimeinkin annetaan mahdollisuus oppia se työ ja kohdellaan kuin ihmistä eikä saa huutoja siitä että laittoi kynään korkin (tuo siis oikeasti tapahtui... pitäisi aloittaa keskustelu siitä paikasta kun koko ajan meinaan muutenkin.)

Mutta niin, vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa, päin vastoin. Eniten pelottaa että en saisi jatkaa, mutta sitä rekrytoinnista asti lupailtiin ja loppuhan on minusta kiinni...?

• Sulla taitaa olla saatanan hyvä lääkitys päällä tai sitten oot sen tarpeessa kun tuommoista
    paskaa päästät suustas ulos. Jos haluut kroonisen vitutuksen ja ahdistuksen päälle niin menkää kyseiselle työleirille jossa rottweiler on perässäsi seuraten jokaista liikettäsi kuin kiimainen hintti persvakosi mielessä.

• Kyllä niin oli että semmosta kyttäämistä.huh huh porukkaa lähti jonossa.natsi meininkiä.

• Aivan perseestä. En suosittele kenellekään! Ellei sitten välttämättä halua tulla poljetuks. Esimiehet ei hoida tehtäviään, vastuu siirretään aina muualle, palkat maksetaan miten sattuu.. Lista olis loputon jos vaan jaksais kirjoittaa. Terv: Itse hyvin mielin poistunut kyseisestä firmasta eikä todellakaan ole ikävä!

• Jos haluaa kokea maanpäällisen helvetin Transvalilla se onnistuu. Paikkaa ei pysty edes sanoin kuvaamaan. En voi suositella kenellekään.
    Sieltä lähtöni jälkeen näin viikon vielä painajaisia ja heräsin öisin tunteeseen, että olen vielä siellä töissä.
    Huom! Palkka 10.50€/tunti ja tähän pitää urakalla tai vieläkin hurjemmin töitä.

• Kuka on niin tyhmä että lähtee vuokrafirmojen orjaksi mitättömällä liksalla?
    Se pitää itse kokea niin tajuaa koko homman mielettömyyden.

Ei ihme että työvoimapulaa kitistään kun todellisuudessa palkanmaksuhalut ovat pyöreä nolla.

Suomesta halutaan tehdä hikipajamaa, mutta onneksi kantikset eivät paskaa niele ja herrat saavat raapia apinansa kehitysmaista tänne ja lopulta kaikki
    maksavat näiden halpisten oleskelun kun jossain kohtaa ei halpiskaan enää kelpaa kun nuorempaa ja halvempaa tulee lisää jatkuvasti.

Siten kela elättää yhä enemmin mamuja ja paperittomia täällä, mutta kerman kuorii suomi kusettaja firmat ja etupäässä vuokraorja firmat.

Luuleeko joku että tällä systeemillä Suomi pysyy enää pystyssä?
    Suomi on jo Pohjolan paskin maa mistä kantikset muuttavat työnperässä heti kun tulee mahdollisuus, tilalle tulee kehitysmaa sakkia ominen sairaine tapoineen kuten kunniamurha, kivikautiset lait, uskonto ja muu täysin epädemokraattinen käyttäytyminen.

Toivottavasti moni firma saa paskan palkaksen kun ostovoima on jo romahtanut ja palkkojen poljenta osuu jo niiden omaan nilkkaan.

YT:tä odotellessa pop cornit esiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.