Loistava kirjailija Jari Tervo kirjoittaa päivän kolumnissaan niin totuudenmukaisesti ja hienosti suomalaisista että alta pois. Me rovaniemiläiset saamme olla ylpeitä Jarista! Lisää tällaista hienoa tekstiä!
http://yle.fi/uutiset/jari_tervo_suomalainen_nonsensus/8301984
Jari Tervo - Totuus Suomesta
101
257
Vastaukset
- taaskohdalleen
Osuu kyllä naulan kantaan, Tervo on loistavan älykäs ja osaava kirjoittaja.
- Dance2U
Jari Tervon juttu on luettu ja se laittoi porukan tanssimaan ihan puhtaasta ilosta
http://static.mvlehti.net/uploads/2015/09/11994547_880338275379298_1420650119_n.mp4?_=1
- MahtavaKolumni
Tervon Jarihan on ihan paras. Oikeaan osunut kolumni ja niin totta!
- PazkatTervolle
No ei tuo nyt niin kaksinen kirjoitus ole. Pitkäveteistä, tyhjänpäiväistä lällyä...lällä lääääää......
- varsinainen.örkki.tervo
TOTUUS JARI TERVOSTA:
Laitan tähän väliin. Aika erikoinen aloitus, me rovaniemIläiset......., että oikein lasket minutkin meihin rovaniemiläisiin. Koska roskakirjailija Tervo on myös suomalaisten ratsistien kirjoituksia syynäävä kielipoliisi niin minäkin leikin huumorimielessä kielipoliisia vaikka isänmaallisena suomalaisena olen pelle Tervon mielestä ratsisti, meitä ratsisteja on Suomessa koraanin halaaja Tervon mielestä 700 000 tuhatta. Jos heistä vaikka vain 10 % osaa kirjoittaa sosiaaliseen mediaan niin siinä olisi kielipoliisi suvis Tervolle vähäksi tarkastettavaa, onko ratsistien kirjoitusten kieliopit kohillaan. Ei tarvitsisi joka päivä lukea niitä suvaitsevaisen Tervon aivopieruja ratsistisista suomalaisista pakkoveroYLENannon kanavilla. Suvaitsevainen Tervo ei suvaitse isänmaallisia ajatuksia, että Suomi kuuluu suomalaisille ja maassa maan tavalla. On siinä suvaitsevaisuutta ja sananvapautta kerrakseen. Itse itsensä Suomen "älyköksi" nostanut Tervo ei tunnu ymmärtävän käsitteitä sananvapaus, logiikka ja ristiriita. Joten ei muuta kuin korkalovaaran pelle Tervo: Osaatko googlata (Taisi olla liian älykäs vihjaus vihjaus "älykkö" Tervolle) ?
Aloittajalle, oletko muuten itse Jari Tervo: rovaniemiläiset kirjoitetaan me rovaniemeläiset (vinkki: yhden kirjaimen ero, aloittaja ei varmaan huomaa ilman vihjettä)
Ensimmäinen ja viimeinen kokemus roskakirjailija juoppo alkoholisti Jari Tervon sisällön tuotannosta oli 1.5 sivun mittainen kirjansa pyhiesi yhteyteen. Havaitsin 1.5 sivun lukemisen jälkeen ettei tätä paskaa lue sokea-Reettakaan. Että se siitä me rovaniemeläisyydestä ja Tervon ylistämisestä.
Taitaa olla mullqwist Tervo itse tuon aloituksen takana , että heippa vaan pakkoveroYLENannon buffaama valtakunnan pelle.
Tervon sisällön tuotanto pitää sisällään lähes täysin kertomuksia varkaista, juopoista, huorista, valehtelijoista, viinanmyyjistä, salakuljettajista, tappajista jne. Koska en itse edusta mitään em. ihmisryhmistä, ei voisi vähempää kiinnostaa roskakirjailija Tervon mielenmaisemat. Kertaus on opintojen äiti: EVVK roskakirjailija Jari Tervo EVVK.
Seuraavalla videolla näette Jari Tervon omimmillaan ja mielipuuhassaan, pelle talutetaan kapakasta ulos venäläisten huor***n taustapuheen sorinassa: Hupsista - Jari Tervo talutetaan "luovassa tilassa" ulos ravintolasta.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hupsista-Jari-Tervo-luovassa-tilassa-talutettiin-ulos-ravintolasta-video/1032746
Minun mielipiteeni on että itse itsensä Suomen "älyköksi" nostanut juoppo Tervo on ÖRKKI Tervo.
PS. Ja se pelle Hermanni Tervo on semmoinen homma, että kun julkisuuteen lähtee ja sanoo minua isänmaallista, suomalaisen pottunokkaisuuden puolustajaa ratsistiksi, niin minulla on myös sananvapauden nimissä oikeus sanoa mielipiteeni sinusta, sinä olet Jari Tervo kaikkien suomalaisten pellehermannien äiti, ja vittu minun pitää pakkoverolla olla mukana maksamassa sinun kaljoja Kallion pubeissa vaikka sinä voisit juomisesi ráhoittaa itsekin ja antaa pakkovero YLEnannolta saamasi aivopieru-kirjoituspalkkiot suomalaisuuden päätuhoajalle SPR:llä.
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, vai mitä suvaitsevainen Jari Tervo.
Terveisin isänmaallinen pottunokka suomalainen, joka sinun mielestä on ratsisti. - TervoOnParas
Hiiren logiikkasi jyllää. Minä pidän Papillon kirjasta ja en ole koskaan lusinut. Eikö olekin hirvittävää? Hanki elämä uuno!
- minunsukunitarina
Loistava kolumni! Lisää juuri tuollaista lukijat kaipaavatkin! Saipahan taas nauraa vatsansa kipeäksi, on se Tervo loistava sanankäyttäjä!
- hyvämielituli
tervohan pistää taas parastaan
sana on hallussa sillä miehellä
samaa mieltä olen ja huumoria pitää olla mukana ja sen tervo osaa- omastamielestään
Jari Tervo... aina oikeassa!
- Åskådare
Jari Tervon Raamatunheittelyt televisiossa kertoo Tervon maailmankuvasta, suvaitsevuudesta ja toisten ihmisten vakaumuksenkunnioituksesta selkeästi.
- MuhammettiAhmetti
Åskådare kirjoitti:
Jari Tervon Raamatunheittelyt televisiossa kertoo Tervon maailmankuvasta, suvaitsevuudesta ja toisten ihmisten vakaumuksenkunnioituksesta selkeästi.
Sittwn, kun JT hettää Uutisvuodossa Koraanin lattialle, nostan hattua. Väitän, ettei uskalla.
- AntiTervo
Tervo kehumassa täällä itseään
- taashyväätekstiä
Loistava sanankäyttäjä! Rovaniemeläisten lisäksi myös me helsinkiläiset saamme olla ylpeitä Tervosta! Ja syystä.
- MeilläOLIunelma
Tuo puujalkahuumorin "mestari", tissiposkitervo alkaa olla jo menneen talven lumia, kirjamyynti sakkaa pahasti. Joku lantti tulee aikansa eläneestä ja elähtäneestä, valmiiksi nauretusta uutisvuoto-ohjelmasta. Kuka vittu sitäkin katsoo?
Pakko on tuonkin pikkutakkijupin pyristellä framilla kun ei jaksa enää kapakassa hillua. Samantyyppinen äljäke kuin oli se entinen suuruus, A. Paasilinna, juoponsorttisia luusereita molemmat. Kohtalokin lienee sama.
Kolumni oli taasen vanhojen paskojen pyörittelyä ja maailmojen syleilyä tyypilliseltä hyväosaiselta, we will overcome.- tiedoksilukutaidottomall
Kirjamyynti sakkaa pahasti? Viimeksi tarkistetussa verotuksessa Tervon tulot olivat hiukan yli 265 000 euroa. Tuosta hän maksoi veroa toistasataa tuhatta. Miten oma veronmaksusi on sujunut? Oletko edes elämäsi aikana maksanut veroja yhtä paljon kuin Tervo yhdessä vuodessa?
Jotta saisit kadehtia lisää Tervoa niin pieni linkki iltalukemisiksi:
http://www.hymy.fi/uutiset/nain-okysti-asuu-ja-tienaa-jari-tervo
PS. Sinun kannataisi miettiä miksi Tervon kirjat myy niin perkeleen hyvin ja hän elää kuin upporikas. Ei se tee Tervosta "huonoa kirjailijaa" jos hän on eri mieltä kanssasi pakolaisista. - MeilläOLIunelma
tiedoksilukutaidottomall kirjoitti:
Kirjamyynti sakkaa pahasti? Viimeksi tarkistetussa verotuksessa Tervon tulot olivat hiukan yli 265 000 euroa. Tuosta hän maksoi veroa toistasataa tuhatta. Miten oma veronmaksusi on sujunut? Oletko edes elämäsi aikana maksanut veroja yhtä paljon kuin Tervo yhdessä vuodessa?
PS. Sinun kannataisi miettiä miksi Tervon kirjat myy niin perkeleen hyvin ja hän elää kuin upporikas. Ei se tee Tervosta "huonoa kirjailijaa" jos hän on eri mieltä kanssasi pakolaisista.Eihän se minun vika ole että kustantaja on erehtynyt maksamaan menneen maailman meriiteistä tissiposkelle vielä yhä ansiotonta arvonnousu-fyffeä. Ja Yle-veroista niille maksetaan kollektiivisesti paskan tuottamisesta rahaa, en tiedä kyllä miksi.
Suomessa on satoja kirjailijoita, tissiposki on vain yksi median ylös nostama luomisvoiman menettänyt hiipuva "tähti".
Onneksi se kohta romahtaa kasaan. - tervopaalaarahaa
MeilläOLIunelma kirjoitti:
Eihän se minun vika ole että kustantaja on erehtynyt maksamaan menneen maailman meriiteistä tissiposkelle vielä yhä ansiotonta arvonnousu-fyffeä. Ja Yle-veroista niille maksetaan kollektiivisesti paskan tuottamisesta rahaa, en tiedä kyllä miksi.
Suomessa on satoja kirjailijoita, tissiposki on vain yksi median ylös nostama luomisvoiman menettänyt hiipuva "tähti".
Onneksi se kohta romahtaa kasaan.Kuinka moni nykykirjailija pystyy Tervon kirjojen myyntilukemiin? Tervohan on aika tuottoisa kirjailija ja uusi romaani ilmestyy parin vuoden välein. Jos mies kipuaa säännöllisesti kymppikärkeen uudella kirjallaan niin en pitäisi sitä minään romahduksena. Tulotaso on ainakin hirmuinen.
Toisaalta sitä "paskaa" Uutisvuotoa katseli viimeksikin yli 550 000 suomalaista. Jos sinä et sitä katso niin sinä et ole koko Suomi.
Miten muuten omat TV-ohjelmasi ovat menestyneet ja montako bestselleriä olet kirjoittanut? Toivottavasti sinulla menee paremmin kuin Jari Tervolla. Minun ei tarvitse olla kateellinen kenellekään enkä suutu siitä jos Jari Tervo on jostain asiasta eri mieltä kanssani. - MeilläOLIunelma
tervopaalaarahaa kirjoitti:
Kuinka moni nykykirjailija pystyy Tervon kirjojen myyntilukemiin? Tervohan on aika tuottoisa kirjailija ja uusi romaani ilmestyy parin vuoden välein. Jos mies kipuaa säännöllisesti kymppikärkeen uudella kirjallaan niin en pitäisi sitä minään romahduksena. Tulotaso on ainakin hirmuinen.
Toisaalta sitä "paskaa" Uutisvuotoa katseli viimeksikin yli 550 000 suomalaista. Jos sinä et sitä katso niin sinä et ole koko Suomi.
Miten muuten omat TV-ohjelmasi ovat menestyneet ja montako bestselleriä olet kirjoittanut? Toivottavasti sinulla menee paremmin kuin Jari Tervolla. Minun ei tarvitse olla kateellinen kenellekään enkä suutu siitä jos Jari Tervo on jostain asiasta eri mieltä kanssani.Eihän tuollainen nuoleskelija muuta kun ruokkii jonkun tervon omahyväisyyttä. Tervo nauraa omaan partaansa tuollaisten kihojen ympärillä pyöriskelylle ja pyllyn nuoleskelijoille.
Siinäpä tuijottele sitä paskaruutua ja hekumoi samankaltaistesi muumioitten kanssa, yli 550 000 ääliötä jakaa tunteen kanssasi, onnittelut siitä, pitkälle on elämässä päästy.
Niin, en toimi TV-alalla ja kirjoittelen ainoastaan muutamille pölvästeille täällä. - tervosuurmies
Pidä rauhassa sitä perseen nuoleskeluna jos arvostan Jari Tervoa kirjailijana ja katson Uutisvuotoakin joskus.
Tuo viimeinen virkkeesi herättää hilpeyttä. Minä teen ihan samaa. - Suomiukko
MeilläOLIunelma kirjoitti:
Eihän se minun vika ole että kustantaja on erehtynyt maksamaan menneen maailman meriiteistä tissiposkelle vielä yhä ansiotonta arvonnousu-fyffeä. Ja Yle-veroista niille maksetaan kollektiivisesti paskan tuottamisesta rahaa, en tiedä kyllä miksi.
Onneksi se kohta romahtaa kasaan.Olihan Big Brotherillakin faninsa, miksei myös Jari Tervolla. Sama kuin klassisessa lauseessa: Syö paskaa, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
Lukekaa Mukkaa, siinä oli kirjailija. - Tervoeihuvita
tiedoksilukutaidottomall kirjoitti:
PS. Sinun kannataisi miettiä miksi Tervon kirjat myy niin perkeleen hyvin ja hän elää kuin upporikas. Ei se tee Tervosta "huonoa kirjailijaa" jos hän on eri mieltä kanssasi pakolaisista."Ei se tee Tervosta "huonoa kirjailijaa" jos hän on eri mieltä kanssasi pakolaisista."
Kyynikko Tervosta tekee huonon kirjoittajan se, että hän kosiskelee kansan suosiota mielipiteillä, joilla ei ole mitään pohjaa, mutta jotka sattuvat olemaan yhdensuuntaisia eliitin suvaitsevaiston mielipiteiden kanssa. Ei näitä samoja mielipiteitä tarvitse enää tarjoilla suomalaisille missään huvittavaksi naamioidussa, uudessa paketissa. Kyllä nämä mielipiteet on nähty ja kuultu jo moneen kertaan ilman Tervoakin. Olisi vallan hyvin riittänyt se, että Tervo olisi vaan kirjoittanut, että olen samaa mieltä suvakkien kanssa. Ei siinä enää mitään kyynistä suomalaisen kansanluonteen analyysia olisi tarvittu.
Suomessa ei ole ketään tai mitään yhtä suvaitsematonta kuin maahanmuuton puolesta rumpua lyövä eliitti suvaitsevaisto. Näiden ihmisten mielipiteet ja arviot eri mieltä olevista kanssaihmisistään ovat suorastaan rasistisia kuten Tervonkin teksteistä näkyy.
Lopetin Uutisvuodon katsomisen niihin aikoihin, kun kertomukset tervon toilailuista helsinkiläisissä ravintoloissa tulivat ensi kerran julkisuuteen. Tervon ajatusmaailman pinnallisuus paistaa kyllä hänen kirjoituksistaankin, eikä niissä lähteen tietäen ole mitään huvittavaa. - luejaopi
Kirjoitat seuraavasti: "Tervosta tekee huonon kirjoittajan se, että hän kosiskelee kansan suosiota mielipiteillä, joilla ei ole mitään pohjaa."
Lauseestasi tulee ensimmäisenä mieleen politiikasta persut ja Timo Soini. Sama asia.
Näillä "suvakeilla" on Suomessa noin 82% kannatus joten älä puhu vähemmistöstä. Nauran väitteitäsi, Tervo olisi siis loistava kirjailija jos hän olisi rasisti? Tuo on juuri sitä hiiren logiikkaa.
- tervo_nolaa_rasistit
Kyllä sai taas hirnua. On se Tervo mahtava mies ja kaikenlisäksi kolumnihan oli aivan huippu ja täysin totta. Tervo on huumorimies ja sitä eivät kaikki juntit vain tajua. Ei kaikkea pidä ottaa niin tosissaan.
- poromieskunon
Tervo syö taitelija-apurahoilla eli muiden rahoilla.
- jokulauloiEI
https://youtu.be/2FS7qjMz2A0
Ei kaikkea pidä ottaa niin tosissaan, vaikka jos tyttö sanoo ei.. - naurattaavieläkin
Tervo pilasi rasistien päivän kolumnillaan. Hullu-aholaiset pillastuivat kun totuus tuli julki.
- Lorukirjailia
Totuus taitaa vielää tulla eteen sille tervollekin ja muille sen nuoleskelijoille, lipilipi vain vielä ehtii lipaista.
- skldkslkskldsksdkldsk
Pääasia ettei nuole rasisti-natseja. Se on kaikkein ala-arvoisinta mitä ihminen voi tehdä.
- eiasiaabaareihinenää
vielä ala-arvoisempaa on nuoleskella keltasilmäjaria
- Lihakuorma
Miksiköhän ei voi kommentoida Ylen sivuilla Tervon kelvotonta raapustelua? Ei siitä taida olla miestä vastaamaan puheistaan.
Pöljä mies, puree ruokkivaa kättä. - NaapuriKylästä
Hänen kirjansa täyttä sontaa,yhtäkään en ole pystyny lukemaan.Yhtä turha julkkis Tuksun tasoa.Myypi itseään kuin joku huora,sopii tähän hömppä suomeen kuin sormi sian peerrrrrssseeennnn
- jokoniitänäkyy
https://ylilauta.org/satunnainen/40634707
Ei kestä,,,kevennysmusaa:
https://www.youtube.com/watch?v=6Fzwt9bPgcM - EnVarmastiLuePasaa
Ehkä vajaa 10 minuttia olen yhteensä katellut elämäni aikana uutisvuotoa. Senkin räpsiessä kavavilta toiselle.
Kyllä se niitä paskimpia ohjelmia on mitä maa päällään kantaa.
Hyi kuiten Tervot jne.
Huono kolumni. Sitä samaa iänikuista jankkaamista.
Samaa mitäänsanomatonta mantraa vuosikymmenestä toiseen.- tervo_on_paras
Jos Jari Tervo kehuisi täällä persuja ja kirjoittaisi rasistisen kolumnin niin jokainen näistä Tervon arvostelijoista kehuisi että onpa hyvä kirjailija, mainio kolumninn kirjoitti ja Uutisvuotokin on niin hyvä ohjelma.
Teidän pitäisi kiimassanne yrittää selvittää päätänne sen verran että ymmärtäisitte ettei mielipide liity taiteilijan tasoon millään tavalla. Olen Tervon kanssa monista asioista eri mieltä, esin. jatkuva Venäjän ja Kekkosen pilkkaaminen ei ole mieleeni. Silti arvostan suuresti että Rovaniemeltä tavallisen rakennusmaalarin poika on noussut maamme eturivin kirjailijoiden joukkoon ja on sanalla sanoen pinnalla.
Teille jotka halveksitte Tervoa: Kehoitanpa teitä itseänne kirjoittamaan kirjan ja vielä sellaisen jota myydään muutamia kymmeniä tuhansia. Tai menkääpä telkkariin töihin ja esiintykää siellä yli puolelle miljoonalle suomalaiselle, minä arvostelen sitten työnäytteenne.
Kasvakaahan aikuiseksi. - julmajuha
tervo_on_paras kirjoitti:
Jos Jari Tervo kehuisi täällä persuja ja kirjoittaisi rasistisen kolumnin niin jokainen näistä Tervon arvostelijoista kehuisi että onpa hyvä kirjailija, mainio kolumninn kirjoitti ja Uutisvuotokin on niin hyvä ohjelma.
Teidän pitäisi kiimassanne yrittää selvittää päätänne sen verran että ymmärtäisitte ettei mielipide liity taiteilijan tasoon millään tavalla. Olen Tervon kanssa monista asioista eri mieltä, esin. jatkuva Venäjän ja Kekkosen pilkkaaminen ei ole mieleeni. Silti arvostan suuresti että Rovaniemeltä tavallisen rakennusmaalarin poika on noussut maamme eturivin kirjailijoiden joukkoon ja on sanalla sanoen pinnalla.
Teille jotka halveksitte Tervoa: Kehoitanpa teitä itseänne kirjoittamaan kirjan ja vielä sellaisen jota myydään muutamia kymmeniä tuhansia. Tai menkääpä telkkariin töihin ja esiintykää siellä yli puolelle miljoonalle suomalaiselle, minä arvostelen sitten työnäytteenne.
Kasvakaahan aikuiseksi.Kumpi on läskempi Soini vai Jari.
- Tytytytyyyyyy
Soini, 162 kg wikin mukaan.
- Pieniylipaino
Soini, 162 kg tietojen mukaan.
- hpoooghooohh
Poromies luulee kaikkia suomalaisia saamattomiksi persjalkaisiksi lihaviksi valtion siivellä loisiviksi läskeiksi juopoiksi, Väyrysessä esiintyy vastaavaa narsismia. Mielisairaudet ovat Lapissa muuta maata yleisempiä.
- KiitosTeilleLukemisesta
No. Kukaan ei varmaan halveksi Tervo-parkaa. En tunne miestä yhtään, enkä tiedä mitään hänen tuotostaan jne.
Viittaan vain tuohoan esiteltyyn iltasanomien juttuun. Jota vilkaisin vähän.
Niin tavanomaista mielenkiinnotonta iänikuista mantraamista kuin ikinä olla voi.
Enkä ole katellut sitä tv. täkään.
Inhoan turhia höpö höpö ohjelmia. Eihän sieltä muuta tulekkaan.
Hyvä se. Ei tartte kuunnella, eikä katella. Säästyy aikaa parempaan touhuun.
UUtisvuoto on niin, niin, niin paskaa kuin ikinä olla voi.- YlenLoisetSyöttiläät
Niin tai ylen loisien juttuhan se olikin. Silläpä se niin paska sitten onkin.
- Samaamieltäsinusta
YlenLoisetSyöttiläät kirjoitti:
Niin tai ylen loisien juttuhan se olikin. Silläpä se niin paska sitten onkin.
Eikö olekin ikävä kun joku jauhaa samaa mantraa. Esim. Höyryää loisista vuosikaudet?
- YleloispesäkeKallis
Samaamieltäsinusta kirjoitti:
Eikö olekin ikävä kun joku jauhaa samaa mantraa. Esim. Höyryää loisista vuosikaudet?
No älä ole loinen virkamies. Mene tuottavaan työhön. No jaa....ei teikäläisestä ole oikeaan työhön. olette vetolihalaiska virkaloinen.
- gögle
Kaksi, jotka äkkiä liputettava ulos. Väyrynen ja tervo. Sairaita molemmat.
- Ryillkjggff
Soinille äkkiä punainen kortti ja ulos Suomesta asioita pilaamasta.
- klafbhpö
Tarkoitit kai sipilä, se suomentuho?
- massaNaamojaPaskantamass
Sehän on vain sen merkki että tyhmiä on paljon. siis se kun 500 000 kattelee sitäkin oksennusnaamarikakkaa kuin uutisvuoto. Hyi helkkari. Kamalaa kun on niin paljon tyhymiä paskantajia.
Samoin tervon paskateokset...oletan ne paskaksi. En ole lukenut riviäkään. Enkä varmasti lue kakkaa.
Tyhymän näkönenki jo. itterakas massanaama - TervoHetiIrakiin
Tervolle terveisiä:
http://rodionr.vuodatus.net/lue/2015/05/maassa-ei-maan-mutta-musulmaanin-tavoilla - Hyväkolumnihanseoli
Tervon kolumni levisi facebookissa miljoonalle, peukkua sille. Kaikki tykkäävät, nuoret on fiksuja.
- Miljoonaidioottia
Mahtava juttu! Loruilija on nyt uransa huipulla, on jaettu feispuukissa, mahtavaa!
- ehdottomastifbkamaa
Miljoonaidioottia kirjoitti:
Mahtava juttu! Loruilija on nyt uransa huipulla, on jaettu feispuukissa, mahtavaa!
Kun se oppis vielä piirtämään, niin meillä olisi entistä hauskempaa!
http://i43.tinypic.com/ideoet.gif - Ovatkosamoja
Onko nämä fiksut nuoret niitä samoja, jotka on ajaneet Suomen konkurssin partaalle ja edelleen jatkavat silmälaput päässä samaan suuntaan, kun eivät saa katsetta irti Naamakirjasta?
Ja nyt on sitten todistettu sekin, että Suomessa on ainakin miljoona typerystä? Eipä ihme, jos mikään ei suju, tavarat ei valmistu ja kauppa ei käy.
- AlexUbergood
Minun onneni oli syntyä Suomeen. Elin onnellisen nuoruuden, mitä nyt jotkut pitsin kauppaajat silloin tällöin häiritsivät elämää.
Olimme maatilan ja talojen omistajia Viipurissa, mutta vapaassa Suomessa elettiin nikemmin. Isoisä oli jäänyt rintamalle, joten isoäidin elämä 8 lapsen kanssa ei ollut varsinaista gloriaa. Hautaan en ihan kerinnyt, kun suomalaiset pääministeristä alkaen toivottavat muslimitaistelijat tervetulleiksi antamaan väriä elämään.
Minä oikeastaan eläisin mieluummin venäläisten, kuin muslimien ja suomenruotsalaisten kanssa. Venäläinen on ystävällinen eikä koskaan ryyppää yksin.
Millaiseen riemuun vatipää Tervo ryhtyy, kun Putin avaa rajan. Ukrainasta voi siirtää vaikka monta miljoonaa pakolaista, kun ne niin humaanisti täällä vastaanotetaan.
Pääministeri antoi asuntonsa ja entinen presidentti kerää rahaa asemalla.
Putinille varmaan annetaan eduskuntatalo residenssiksi, Finlandia talo ruokailuun ja oopperaan balettia. Putinin Bermudan kolmio. Velcome refugees!
Suomen vittumainen kansa katoaa yhdessä sukupolvessa.- irtieustA
Putin ei avaa rajoja, tässä asiassa ryssään voi luottaa.
- Hghghhghhh
Tervo kirjoitti hyvän kolumnin, fiksu mies.
- Ghghhghhh
Samaa ei voi sanoa tästä kommentoijasta, joka näyttää tuntevan kaksi aakkosten kirjaintakin.
Ei typeryydessä ole mitään hyvää eikä huvittavaa.
Sensijaan nimimerkin "AlexUbergood" kirjoitusta voi pitää hyvänä. - olettosityperä
Ghghhghhh kirjoitti:
Samaa ei voi sanoa tästä kommentoijasta, joka näyttää tuntevan kaksi aakkosten kirjaintakin.
Ei typeryydessä ole mitään hyvää eikä huvittavaa.
Sensijaan nimimerkin "AlexUbergood" kirjoitusta voi pitää hyvänä.Totta. Sinun typeryydessäsi ja yksisilmäisyydessäsi ei ole mitään huvittavaa.
Jos et tunne apukoulupohjaltasi kuin kaksi kirjainta niin se ei liene ole minun vikani.
AlexUbergoodin kirjoitus on keskinkertainen nuoren rasistin oksennus. Ei muuta ja piste.
- Hyvääpäiväätaas
Tervo on niin oikeassa...
- Meitäonmoneenjunaan
Ainoa asia, mikä on puolusteltavissa Tervon kirjoituksessa on piste kirjoituksen lopussa. Se ei voi sisältää kovin paljon paskaakaan, kuten muu osa kirjoituksesta.
- TavallinenPaskahousuArto
En ole lukenut mitään tervoa. Enkä kuunnellutkaan. En katsellutkaan. Enkä aijokaan koskaan.
Vaikea löytää vielä paskempaa ohjelmaa kuin uutisvuoto.
Emme me halveksi senkummemmin emmekä inhoa tervoa sen enempää kuin muitakaan.
Mutta se on kuitenkin se henkilöpalvonta jotenkin vähä-älyisten ominaisuus.
Kuten se Kekkosvainaankin ylistys. Omahyväinen tavallinen paskiainen sekin oli.
Valta nousi kuin kusi päähän.
no esim. Sibelius ansaitsee sen kuuluisuutensa omilla ansioillaan.
Musiikki on ja elää ikuisesti. Siis hyvä musiikki.- JarinTakahalkioNuuskija
Niin tarkoitin Jaria. Paskahousu son.
En katso. En lue. En kuuntele. paskokoon rauhassaan vaan. Kuskoon kans.
En perusta semmosista ukoista.
- Rasistionreppana
Tervo, olet oikeassa. Anna paskahousujen inistä.
- Paljononpaskaamaassa
Taitaa suomalaisen yhteiskunnan paskahousut olla ihan muualla kuin maahanmuuttopolitiikan ja Tervon arvostelijoiden joukoissa. Mutta sitähän paskahousu itse ei ymmärrä.
- Haiseese
Juopolla on juopon jutut,onko sTervo taas paskonut taxsiin.Vai mistä tämä älämöly?
- TervonKynäSonti
Ashraf Benyamin
ylilääkäri, Kouvola
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10153690896983395&id=530268394
Pari lainausta:
...-Sipilän hallituksen ristiriitaiset toimet ovat aiheuttaneet hämmennystä monille. Samaan aikaan kun väitetään, että pitää säästää ja keksitään erittäin tiukka säästökuuri, niin samalla esitetään 300 miljoonaa euroa pakolaisten kotouttamiseen!!
...-Kun suomalaiset kritisoivat maahanmuuttopolitiikkaa, heti heidät leimataan rasisteiksi ja heidän kirjoituksensa vihapuheeksi. Tässä maassa jossa väitetään, että se on edelläkävijä sananvapaudessa, estettiin kansalaisten mielipiteitä koskien maahanmuuttopolitiikkaa suuressa osassa mediaa!
Olen asunut Suomessa useita vuosia ja tiedän, että suomalaiset ovat hyvin myötätuntoisia ja he rakastavat muiden auttamista. Toisaalta suomalaiset eivät koskaan hyväksy, että heitä huijataan tai väärinkäytetään.
-...Jos olet samaa mieltää, voitko jakaa sen eteenpäin? - heihalootyhmät
Hallituksen syytä ei ole tämä pakolaiskriisi. Kerrohan miten vasemmisto/vihreät hoitaisi pakolaisasian jos olisivat vallassa nyt?
- HyvinhänSeSoiniToimii
Eikä tämä Suomen taloustilanne ole Soinin syytä.
Edelliset sossuhallitukset ovat syyllisiä. Ruottalaiset, kristilliset, kommarit. lievekommarit, takinkääntökommarit, sossudemokraattikommarit, vihiriät takinkääntökommarit, tyhymät arhilaiset kommarit takinkääntöineen ja paskanjauhatuksineen jne. - haistakoonpaskanpetturit
Miksi persut eivät saa hallituksessa mitään muuta aikaan kuin paskanjauhantaa?
- tässätotuutta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015091920381534_uu.shtml
...
Dawoud puhuu suomen lisäksi arabiaa ja englantia. Hän aikoo olla Kemissä ainakin keskiviikkoon asti.
- Olen myös mennyt junaan mukaan Kemistä Rovaniemelle, jos sinne päin on ollut paljon menijöitä.
VR:n tulkkina toimii kaksi linja-autonkuljettajaa ja kaksi lähijunien konduktööriä. Lauantaipäivän kokemuksen perusteella he ovat sitä mieltä, että Suomeen tulee turhautunutta ja väsynyttä väkeä.
- He ovat tulleet Suomeen huhujen perusteella. He odottavat liikoja ja pettyvät. Osa palaa heti takaisin Ruotsiin, Dawoud sanoo.
Hänen mukaansa esimerkiksi lauantaina Ruotsiin palasi takaisin useita kymmeniä turvapaikanhakijoita. - Suomiukko
Paitsi huono kirjailija, Jari Tervo on myös toivottoman yksisilmäinen mielipiteissään. Harvoin lukee niin junttimaisia kommentteja kuin hänen ns. viisaat mielipiteensä. Sitäpaitsi hän käy suomi24:lla itsekin, koskapa tietää niin hyvin tämän sivuston tason.
- Tervoolioikeassa
Tervo osui kolumnissaan juuri oikeaan. Sen osoituksena on tässäkin ketjussa muutaman vatipäärasistin itkua.
Ps. Tuo huono kirjailija on miljonääri, eli muu Suomi taitaa olla eri mieltä kanssasi, heh heh heh.- Suomiukko
Syö paskaa koska miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Logiikkaa mielipiteisiin kiitos.
- Suomiukko
Sitäpaitsi maailmassa on melko määrä lahjattomia miljonäärejä, varsinkin viihdealalla. Että hehheh vaan. :D
- kiitostiedostaurpo
No sinun kaltainen luuserihan söisi sitä paskaa käskystä jos lupaisin sinulle pari kaljaa ilmaiseksi. Naurattaa tuo "logiikkaa mielipiteisiin" heittosi, voi ziesus. Hiiren logiikalla varustettu ihminen siinä neuvoo muita...
PS. Ai oikein viihdealalla on lahjattomia ihmisiä? Käytä logiikkaasi, he eivät olisi miljonäärejä jos heillä ei olisi lahjoja siihen hommaan mitä tekevät. Ja eikö sinulla itsellä vituta olla lahjaton, rutiköyhä ja helvetin tyhmäkin vielä? - Suomiukko
Anteeksi nyt jos osuin arkaan paikkaan. Ja aika monta päätelmää teit minusta lyhyen kommentin perusteella. No myönnän että olihan kirjoitukseni typerä yhdessä suhteessa. Kirjoitin sen suomi24-palstalle. Turha kuitenkaan itkeä jos et itse kykene erottamaan rikasta lahjakkaasta. Että heheh vaan. :D
Sitäpaitsi jos muu Suomi tai varsinkin suomi24 on kanssani erimieltä, niin todennäköisesti se tarkoittaa sitä, että olen oikeassa. :D - Suomiukko
kiitostiedostaurpo kirjoitti:
No sinun kaltainen luuserihan söisi sitä paskaa käskystä jos lupaisin sinulle pari kaljaa ilmaiseksi. Naurattaa tuo "logiikkaa mielipiteisiin" heittosi, voi ziesus. Hiiren logiikalla varustettu ihminen siinä neuvoo muita...
PS. Ai oikein viihdealalla on lahjattomia ihmisiä? Käytä logiikkaasi, he eivät olisi miljonäärejä jos heillä ei olisi lahjoja siihen hommaan mitä tekevät. Ja eikö sinulla itsellä vituta olla lahjaton, rutiköyhä ja helvetin tyhmäkin vielä?Pakko lisätä vielä että sinun kommenttisi se vasta huokuukin syvällistä viisautta ja asoiden tiedostamista. Puhtaasta järjen ja logiikan loistosta puhumattakaan. Eikö ole hienoa olla noin ylivertainen ihminen ja aina oikeassa. :D
- cheekinihalijalle
Suomiukko kirjoitti:
Pakko lisätä vielä että sinun kommenttisi se vasta huokuukin syvällistä viisautta ja asoiden tiedostamista. Puhtaasta järjen ja logiikan loistosta puhumattakaan. Eikö ole hienoa olla noin ylivertainen ihminen ja aina oikeassa. :D
Itkeä? Luehan oma vuodatuksesi ja pohdi kuka täällä itkee. Lahjaton ihminen ei vain pysty hankkimaan miljoonaa omalla työllään varsinkaan taiteilijana. Tuo kärpäsjuttu vertaus on sitäpaitsi niin vanha vitsi että sitä käytettiin jo 70-luvulla, ei se toimi enää.
Jos Jari Tervon oikeaan osunut kolumni sai aikaan hiertymän sieluusi niin hae apua. Kateutesi saa minut nauramaan, kiitos siitä. Toiset ne vaan on miljonäärejä ja vielä lahjakkaita kirjoittajiakin, toiset taas eivät ole yhtään mitään. Ja "mieheksi" (Suomiukko) käytät aika paljon lapsellisia hymiöitä... - Kyseenalainenkirjailija
"Ps. Tuo huono kirjailija on miljonääri"
Miljonääri on Sipiläkin, mutta uskoisin, että vähintään puolet Suomen kansasta on sitä mieltä, että Sipilä ei siitä huolimatta ole hyvä pääministeri.
Ps. Tuo miljonääri on huono kirjailija. - Paskanpuhujaansattui
kiitostiedostaurpo kirjoitti:
PS. Ai oikein viihdealalla on lahjattomia ihmisiä? Käytä logiikkaasi, he eivät olisi miljonäärejä jos heillä ei olisi lahjoja siihen hommaan mitä tekevät. Ja eikö sinulla itsellä vituta olla lahjaton, rutiköyhä ja helvetin tyhmäkin vielä?No tämän kirjoittajasta voi sanoa, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. "Suomiukon" kirjoitus oli terävästä kynästä ja osuvasti sanottu, joten eipä ihme, että sattui paskanpuhujaan.
- rasistillavituttaa
Niin, sinun melestäsi Tervo on huono kirjailija. Julkaisehan sinäkin kirja ja yritä saada myytyä sitä 700 000 kpl? Taitaa se urakka ns. kusta? Aika moni näkyy pitävän Tervon kirjoista ja kolumneista eli se siitä.
Sipilästäkin pitää yli puolet Suomen kansasta. Heidän mielestään hän on hyvä pääministeri. Argumenttisihan kaatuvat mennen tullen ja palatessa, sinä et ole yksin se kansa, koeta ymmärtää.
Suomiukon (joka on muuten nainen) kirjoitus on sinun mielestäsi hyvä koska siinä ollaan samaa mieltä juuri sinun kanssasi. Se on aika outo arviointiperuste kirjoituksen tasolle. Oletko koskaan kuullut, että kirjoitus voi olla aivan loistava vaikka siinä oltaisiin ihan eri mieltä lukijan kanssa? Jos väitteet perustellaan hyvin niin pidän sellaista kirjoitusta aina hyvänä, joskus jopa loistavana. Näin juuri esim. Jari Tervo tekee. - Suomiukko
cheekinihalijalle kirjoitti:
Itkeä? Luehan oma vuodatuksesi ja pohdi kuka täällä itkee. Lahjaton ihminen ei vain pysty hankkimaan miljoonaa omalla työllään varsinkaan taiteilijana. Tuo kärpäsjuttu vertaus on sitäpaitsi niin vanha vitsi että sitä käytettiin jo 70-luvulla, ei se toimi enää.
Jos Jari Tervon oikeaan osunut kolumni sai aikaan hiertymän sieluusi niin hae apua. Kateutesi saa minut nauramaan, kiitos siitä. Toiset ne vaan on miljonäärejä ja vielä lahjakkaita kirjoittajiakin, toiset taas eivät ole yhtään mitään. Ja "mieheksi" (Suomiukko) käytät aika paljon lapsellisia hymiöitä...Myönnän käyttäväni paljon ns. lapsellisia hymiöitä. Lapsellisuudessa on se hyvä puoli että näkee ne "keisarin uudet vaatteet". Eli jos miljoona ihmistä kehuu jotain, osaa silti muodostaa oman mielipiteensä. Eikä automaattisesti oleta että myydyin artikkeli on se paras artikkeli.
Ja loppuun hymiö. :D - Suomiukko
rasistillavituttaa kirjoitti:
Niin, sinun melestäsi Tervo on huono kirjailija. Julkaisehan sinäkin kirja ja yritä saada myytyä sitä 700 000 kpl? Taitaa se urakka ns. kusta? Aika moni näkyy pitävän Tervon kirjoista ja kolumneista eli se siitä.
Sipilästäkin pitää yli puolet Suomen kansasta. Heidän mielestään hän on hyvä pääministeri. Argumenttisihan kaatuvat mennen tullen ja palatessa, sinä et ole yksin se kansa, koeta ymmärtää.
Suomiukon (joka on muuten nainen) kirjoitus on sinun mielestäsi hyvä koska siinä ollaan samaa mieltä juuri sinun kanssasi. Se on aika outo arviointiperuste kirjoituksen tasolle. Oletko koskaan kuullut, että kirjoitus voi olla aivan loistava vaikka siinä oltaisiin ihan eri mieltä lukijan kanssa? Jos väitteet perustellaan hyvin niin pidän sellaista kirjoitusta aina hyvänä, joskus jopa loistavana. Näin juuri esim. Jari Tervo tekee.Suomiukko on muuten nelikymppinen partasuu äijä ja viimeksi kun tarkistin niin kohtalaisen hyvin varustettukin. Enkä edes ole rasisti, vaikka en Tervoa arvostakaan.
Siinä olet oikeassa että hyvä kirjoitus on hyvä kirjoitus, vaikka siinä eri mieltä oltaisiinkin.
Ja ettei totuus unohdu, lisään iloksenne hymiön. :D
- kaaleppiitäraja
joo, se on semmonen homma että tääläki nuo tervon arvostelijat ovat itte surkeita pummeja
tuskinpa nuila on milijoonaa rahhaa ja luksusasunto mutta tervolapa on
jos siitä tervosta ei joku kaksnelosen hörhö tykkääkhän niin näkkyy nuo kirijat sillä kaupaksi menevän ko kattoo verotietoja
katteus syö ihimiset sisältä päin ja täälä palstala se näkkyy parhaiten
ja se kolumniha oli helevetin hyä,tykkäsin kovin siitä, ja oikiaa asiaahan poika tolokutti
semmosiahan met suomalaiset olhan minkäs sille voi - KukaPiruSitäkiKajehtii
Se semmonen henkilöpalvonta on tyhmyyden osoitus äärimmillään.
kuten vieläkin ne hempuliukon kekkosen perään haikailijat. Itterakas omahyväinen diktaattori soli se kekkonen. Tyhmäkin vielä ko vasemman jalan haiseva jatsari.
Kuka kuiten jotaki rumaa ukkoaki kajehtii. Kuten tuiki tuntematoanta tervoa.
Mulle son tuntematon suuruus. Niin pysyykin varmaan.
Elikkä tein johtopäätökseni tuosta ylhäällä olevasta viittauksesta. Muutaman sekunnin sitä vilkaisin. Tyhmä kirjoitus.- YlyOnPaskapesäke
YLE on yks vitun loispesäke. paskansuoltaja. Kallis parasiittikakkapesäke.
Pakkovero pitää maksaa loisille vaikkei ole ikinä kiinnostanut ylyn paskansuoltaminen eetteriin.
- envainjaksa
Jari Tervo on lahjakas kirjoittaja ja vittuilija. Pidän itseäni huumorontajuisena ja joustavana, siitä huolimatta en jaksa lukea Tervon kirjoja. Olen aloittanut muutamia, loppuun olen lukenut vain yhden.
- öuhil
pyöriänaama on piston juttuja kirjotellu ylös ja omina niitä muka kirjottaa,helevetin kuukkeli.
- kyllätervoloistaataas
Luin juuri tuon kolumnin kun ei tässä ole työkiireiden vuoksi täällä ehtinyt pistäytymään. Sanalla sanoen, jykevää tekstiä. Pitääpä ostaa Tervolle kalja jos se joskus vielä Pistossa piipahtaa.
- KamalaaNuoluaSanoisin
Mikä se sitte on tuo tervo ko sitä pitää niin nuolla.
Klub, klub, lurpsis, lups, lups........makiaa...lups, lups.....
Pylly, pylly...lups, lups, lups..... - Tervosähuudat
No tuo kirjoitus oli tervomaista vituilua kaikille niille jotka haluavat auttaa mutta suuttuvat jos autettavien joukko onkin kuin cheekkien kokoontumisajoista.
- SaattaaSeOllaPiilohomo
Sekö se olikin mikä tekee tervon pyllyn imuttamisen niin vimmatun makiaksi.
Niin se että se onneton tuhertaja vihaa perussuomalaisia pikkuisessa pilissään naisen puutteessa ta miehen. Jos sonki homo. - kiitosvaanurpolle
Viimeisenä keinonaan kun enää mitään ei ole hän vetää rohkeasti homokortin esiin.
Juuri sinunlaisesi tyypit saavat Tervon kirjoittamaan noita mainioita kolumneja suomalaisista. Todistat nimittäin ne oikeaksi ja todeksi. - ramppas
Tervo ei loista muuten kuin uittamalla Tšernobylin lauhdevedessä.
- voipikkuisiaitkijöitä
Tervo pisti sanansäilällään rasisti-rassukkojen mielenterveyden lopullisesti pois tolaltaan. Älkää hyvänen aika lukeko niitä kolumneja jos ette kestä totuutta.
- TervonPyllyFeronomit
Älkää kahutko kovin. Verenpaine nousee teillä. Yrittäkää toki rauhoittua sen tervon pyllyhajun kiimassanne.
- nolaatitsesäsiaina
Ja niin hän viimeisenä keinonaan iskee ääni itkusta väristen homokortin pöytään...
- PaskahousuHaisevaJep
Tervo on täysin tuntematon paskahousu. Ainaki mulle.
- juntiteiymmärrä
Uskon hyvin sen. Et loista muutenkaan tietämykselläsi.
- Woaaaaaaaaaaaaah
Hävisit jo väittelyn. Homokortilla niitä ei ole koskaan voitettu, kiitos! :)
- Anonyymi00104
Tervo, imelä ylen suosikki, nyt esittää politiikan asiantuntijaa ja suurta valtomiestä, ei mene läpi luuserin näyttely
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2206891Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3194801"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483643Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1173454Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693418Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492886Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702739Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842460- 252376
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951