Arabiassa "kristityn pyhä avioliitto"=homousasia

Kiihkomieliset kristityt tulisi usuttaa jonnekin arabiamaihin, mikäli eivät hyväksy homoseksuaaleja tai heteroiden välisiä avoliittoja vaan niistä täytyy aina olla "varuillaan" tuleeko joku avoliitossa elävä avomies iskemään aviovaimonne tai avoliitossa elävä avovaimo aviomiehenne tai homosekseksi.
Arabeissa kiihkomieliset kristityt saattaisivat olla onnensa kukkuloilla kun siellä homoseksuaalit saisivat kuolemantuomion eli muuttakaa sinne, muttei teidän "kristillisesti pyhää avioliittoannekaan" pidettäisi liioin siellä kaikkein "pyhimpänä" (kuten monet kristityt pitävät sitä täällä Suomessa toitottavat) vaan kyllä sielläkin jonkinlainen rangastus seuraisi niille "kristillisissä pyhässä avioliitossa" olleille, että se aviovaimo menisi jonkun Arabimaan sheikille tai sulttaanille panopuuvaimoksi ja se aviomies mestattaisi hyvin julkisesti.
Kumman te kiihkomieliset kristityt siis valitsisitte konservatistisen Arabimaan vai länsimaisen liberaalisen Suomen elinympäristöksenne.
Ennakkoluuloja on täysin koko teidän elämänkuvanne. Esim. Pekka Haavisto "julkisena homoseksuaalina" on otettu vastaan monissa Arabimaissa yksin SEKÄ hänen puolisonsa kanssa! saiko hän kuolemantuomioita noista maista?!
Kauan kestäneistä avoliitoista on todisteita että ovat olleet paljon "sitovampia" kuin lopulta tavalliset maistraattiavioliitot ne teidän kiihkomielisten kristityiden kaikkein "pyhimmät avioliitot ylitse muiden"! Avioliitot (ne "pyhimmätkit") päättyvät avoliittoja useammin eroon!!
Kyseinen on hyvin hypoteettinen väite yhtä paljon kuin väitteenne siitä, että jumala voisi olla olemassa, mutta todennäköisyys tuolle mun väitteelleni on kuitenkin todennäköisesti suurin fakta!
Avoliitto on minulle "yhtä sitova" kuin avioliittokin, muttei se ole niin että muita naisia ei saisi katsella...kunhan ei koske on se raja. Joillekin mies puolisille uskoville taas avioliiton periaate on se ettei tule katsoakaan muita naisia kuin omaa aviovaimoaan...sekin on jo miltein sama kuin "aviorikos"!?! :) Mä en vaan voi käsittää moista!? Silti minulle heterolle ollaan latelemassa ohjeita kiihkokristityiden toimesta: "sinun ei tule katsoa muita naisia kun elät avoliitossa"!? :) Ihan kuin se suhteeni pilaantuisi moisella pelkällä katsomisella. Miehiäkö mun pitäis vaan "stondata"!? Kiihkokristityt miehet ovat itse piilohomoja, jos ei siedä sitä että tuolla naiset juoksentelee trikoissa kaupungilla ja muotina pitää yllä ruokakaupassakin tiukkaa peppua.
Sitten kristityt puhuvat jostakin homojen eheyttämisestä ja haluavat mieskristityt haluavat samalla kieltää muilta parisuhteessa heteroilta kaupungilla naisten farkkupeppujen kattomisen (EI KOSKETTAMISEN). Eiks tommoinen ole niin hiton ristiriitaista ajatutapaa? Te ette näe kuin oman vaimonne peffan jumalaisen kauniina ja kun sallitte vain HETEROT niin nekään eivät saisi kuin nähdä ja katsoa vain oman vaimonsa peffan kaupungilla. Mä en halua elää moista kristityiden elämää...se on miestä orjuuttavaa!

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups, tuli paljon kirjoitusvirheitä kunnei ole mun elämääni ohjailemassa mikään tuhansista jumalista, eikä ole oikein minun päivänikään. :)
      esim. mun piti sanoa ekassa kirjoituskappaleessani "homosekseksi" kohdalla "homoseksuaali iskisi puolisonne" tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe