Arabiassa "kristityn pyhä avioliitto"=homousasia

Kiihkomieliset kristityt tulisi usuttaa jonnekin arabiamaihin, mikäli eivät hyväksy homoseksuaaleja tai heteroiden välisiä avoliittoja vaan niistä täytyy aina olla "varuillaan" tuleeko joku avoliitossa elävä avomies iskemään aviovaimonne tai avoliitossa elävä avovaimo aviomiehenne tai homosekseksi.
Arabeissa kiihkomieliset kristityt saattaisivat olla onnensa kukkuloilla kun siellä homoseksuaalit saisivat kuolemantuomion eli muuttakaa sinne, muttei teidän "kristillisesti pyhää avioliittoannekaan" pidettäisi liioin siellä kaikkein "pyhimpänä" (kuten monet kristityt pitävät sitä täällä Suomessa toitottavat) vaan kyllä sielläkin jonkinlainen rangastus seuraisi niille "kristillisissä pyhässä avioliitossa" olleille, että se aviovaimo menisi jonkun Arabimaan sheikille tai sulttaanille panopuuvaimoksi ja se aviomies mestattaisi hyvin julkisesti.
Kumman te kiihkomieliset kristityt siis valitsisitte konservatistisen Arabimaan vai länsimaisen liberaalisen Suomen elinympäristöksenne.
Ennakkoluuloja on täysin koko teidän elämänkuvanne. Esim. Pekka Haavisto "julkisena homoseksuaalina" on otettu vastaan monissa Arabimaissa yksin SEKÄ hänen puolisonsa kanssa! saiko hän kuolemantuomioita noista maista?!
Kauan kestäneistä avoliitoista on todisteita että ovat olleet paljon "sitovampia" kuin lopulta tavalliset maistraattiavioliitot ne teidän kiihkomielisten kristityiden kaikkein "pyhimmät avioliitot ylitse muiden"! Avioliitot (ne "pyhimmätkit") päättyvät avoliittoja useammin eroon!!
Kyseinen on hyvin hypoteettinen väite yhtä paljon kuin väitteenne siitä, että jumala voisi olla olemassa, mutta todennäköisyys tuolle mun väitteelleni on kuitenkin todennäköisesti suurin fakta!
Avoliitto on minulle "yhtä sitova" kuin avioliittokin, muttei se ole niin että muita naisia ei saisi katsella...kunhan ei koske on se raja. Joillekin mies puolisille uskoville taas avioliiton periaate on se ettei tule katsoakaan muita naisia kuin omaa aviovaimoaan...sekin on jo miltein sama kuin "aviorikos"!?! :) Mä en vaan voi käsittää moista!? Silti minulle heterolle ollaan latelemassa ohjeita kiihkokristityiden toimesta: "sinun ei tule katsoa muita naisia kun elät avoliitossa"!? :) Ihan kuin se suhteeni pilaantuisi moisella pelkällä katsomisella. Miehiäkö mun pitäis vaan "stondata"!? Kiihkokristityt miehet ovat itse piilohomoja, jos ei siedä sitä että tuolla naiset juoksentelee trikoissa kaupungilla ja muotina pitää yllä ruokakaupassakin tiukkaa peppua.
Sitten kristityt puhuvat jostakin homojen eheyttämisestä ja haluavat mieskristityt haluavat samalla kieltää muilta parisuhteessa heteroilta kaupungilla naisten farkkupeppujen kattomisen (EI KOSKETTAMISEN). Eiks tommoinen ole niin hiton ristiriitaista ajatutapaa? Te ette näe kuin oman vaimonne peffan jumalaisen kauniina ja kun sallitte vain HETEROT niin nekään eivät saisi kuin nähdä ja katsoa vain oman vaimonsa peffan kaupungilla. Mä en halua elää moista kristityiden elämää...se on miestä orjuuttavaa!

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups, tuli paljon kirjoitusvirheitä kunnei ole mun elämääni ohjailemassa mikään tuhansista jumalista, eikä ole oikein minun päivänikään. :)
      esim. mun piti sanoa ekassa kirjoituskappaleessani "homosekseksi" kohdalla "homoseksuaali iskisi puolisonne" tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      500
      8685
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      129
      5968
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      342
      5040
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      59
      4677
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      74
      4226
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      3993
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3828
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1788
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      100