Arabiassa "kristityn pyhä avioliitto"=homousasia

Kiihkomieliset kristityt tulisi usuttaa jonnekin arabiamaihin, mikäli eivät hyväksy homoseksuaaleja tai heteroiden välisiä avoliittoja vaan niistä täytyy aina olla "varuillaan" tuleeko joku avoliitossa elävä avomies iskemään aviovaimonne tai avoliitossa elävä avovaimo aviomiehenne tai homosekseksi.
Arabeissa kiihkomieliset kristityt saattaisivat olla onnensa kukkuloilla kun siellä homoseksuaalit saisivat kuolemantuomion eli muuttakaa sinne, muttei teidän "kristillisesti pyhää avioliittoannekaan" pidettäisi liioin siellä kaikkein "pyhimpänä" (kuten monet kristityt pitävät sitä täällä Suomessa toitottavat) vaan kyllä sielläkin jonkinlainen rangastus seuraisi niille "kristillisissä pyhässä avioliitossa" olleille, että se aviovaimo menisi jonkun Arabimaan sheikille tai sulttaanille panopuuvaimoksi ja se aviomies mestattaisi hyvin julkisesti.
Kumman te kiihkomieliset kristityt siis valitsisitte konservatistisen Arabimaan vai länsimaisen liberaalisen Suomen elinympäristöksenne.
Ennakkoluuloja on täysin koko teidän elämänkuvanne. Esim. Pekka Haavisto "julkisena homoseksuaalina" on otettu vastaan monissa Arabimaissa yksin SEKÄ hänen puolisonsa kanssa! saiko hän kuolemantuomioita noista maista?!
Kauan kestäneistä avoliitoista on todisteita että ovat olleet paljon "sitovampia" kuin lopulta tavalliset maistraattiavioliitot ne teidän kiihkomielisten kristityiden kaikkein "pyhimmät avioliitot ylitse muiden"! Avioliitot (ne "pyhimmätkit") päättyvät avoliittoja useammin eroon!!
Kyseinen on hyvin hypoteettinen väite yhtä paljon kuin väitteenne siitä, että jumala voisi olla olemassa, mutta todennäköisyys tuolle mun väitteelleni on kuitenkin todennäköisesti suurin fakta!
Avoliitto on minulle "yhtä sitova" kuin avioliittokin, muttei se ole niin että muita naisia ei saisi katsella...kunhan ei koske on se raja. Joillekin mies puolisille uskoville taas avioliiton periaate on se ettei tule katsoakaan muita naisia kuin omaa aviovaimoaan...sekin on jo miltein sama kuin "aviorikos"!?! :) Mä en vaan voi käsittää moista!? Silti minulle heterolle ollaan latelemassa ohjeita kiihkokristityiden toimesta: "sinun ei tule katsoa muita naisia kun elät avoliitossa"!? :) Ihan kuin se suhteeni pilaantuisi moisella pelkällä katsomisella. Miehiäkö mun pitäis vaan "stondata"!? Kiihkokristityt miehet ovat itse piilohomoja, jos ei siedä sitä että tuolla naiset juoksentelee trikoissa kaupungilla ja muotina pitää yllä ruokakaupassakin tiukkaa peppua.
Sitten kristityt puhuvat jostakin homojen eheyttämisestä ja haluavat mieskristityt haluavat samalla kieltää muilta parisuhteessa heteroilta kaupungilla naisten farkkupeppujen kattomisen (EI KOSKETTAMISEN). Eiks tommoinen ole niin hiton ristiriitaista ajatutapaa? Te ette näe kuin oman vaimonne peffan jumalaisen kauniina ja kun sallitte vain HETEROT niin nekään eivät saisi kuin nähdä ja katsoa vain oman vaimonsa peffan kaupungilla. Mä en halua elää moista kristityiden elämää...se on miestä orjuuttavaa!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups, tuli paljon kirjoitusvirheitä kunnei ole mun elämääni ohjailemassa mikään tuhansista jumalista, eikä ole oikein minun päivänikään. :)
      esim. mun piti sanoa ekassa kirjoituskappaleessani "homosekseksi" kohdalla "homoseksuaali iskisi puolisonne" tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe