Varoitus joogasta

Varoitusjoogasta

12

207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottakaaselvääparemmin

      Hyvä, että joku varoittaa!

    • Varoitusjoogasta

      Minulla oli vieraana eräs joogailija, joka yöpyi vierashuoneessa.
      Hän oli joogaillut siellä huoneessa.

      Kun menin siihen huoneeseen sitten , niin mikä helvetillinen tunne siellä oli!
      En oo ikinä aikaisemmin kokenut sellaista! En osaa edes kuvailla, miten inhottava tunne!

      Tämän jälkeen ei ykskään vierailija (joka harrastaa joogaa) tule minun taloon!
      Jooga on saatanallista.
      (Minulla on henkien erottamislahja).

      Ette tarvitse joogaa, se on hindulaisuutta. Lukekaa joogasta ja älkää uskoko kaikkea "tekopyhää" hömpötystä, kun joogaa ylistetään!
      Kauheinta on että yhteiskunta nykyisin tosiaan toitottaa joogasta, jopa pienille lapsille on joogakerhoja! Ja Ruotsin prinsessa Sofia on jooga-ohjaaja, hirveää, että Ruotsilla on tälläinen "prinsessa"!
      Ruotsi alkaa olla ulalla. - Samaa kuin tää prinsessa Madeleinen touhut ja kuninkaan huorailut...

      • Kotitekoinen-dosentti

        "Jooga on saatanallista. (Minulla on henkien erottamislahja)."

        Kovin näyttää köykäiseltä "lahjasi".


    • hathaks

      Olen harrastanut hieman astanga joogaa se on hieman fyysisempää. Itse haen joogasta liikkuvuutta ja tasapainon hallintaa kroppaani ja hyvin olen onnistunutkin. Voimisteluliikkeissä ei niinkään haeta tuota puolta liikkeissä.
      Ei siinä tunnissa ehdi uskontoja miettiä sen verran se ottaa niin fyysisesti kuin aerobisestikin kroppaan.
      Tulkaa tekin joogaamaan ja kirjoittakaa sit kokemuksistanne.

    • älkääjoogatko

      Jo oot harhateillä.

      Luepas tarkemmin mitä se jooga oikeasti on!

      Voit hakea "liikkuvuutta ja tasapainon hallintaa" muutenkin!

      Nuo sun tekopyhät selittelyt ovat tosi löllöä. Lue lisää joogasta ja elä mee noin halpaan!

      • Harhaista-sakkia

        Suomi24-kristittyjä....


    • Cult-of-Jew
    • JoogaOnKivaa

      LOL !! Mites kun Buddhalaisetkin harjoittavat Joogaa... Mielenrauhan saavuttamiseksi <3 on nyt jollain mennyt asiat ja aiheet sekasin... Voi harjoittaa pelkkänä liikuntana, ilman jotta hurahtaa tms...

    • Ikuinenaloittelija

      Nyt työ ootte kaikki oikeessa.
      Joogan voi aloittaa lattiatasolta, silloin fysiikka on etusijalla ja voimistellaan ja vahvistetaan kroppaa.
      Pikkuhiljaa edistyessä, joogan teorian mukaan , saattaa harjoittaja innostua enemmän elämää koskevista kysymyksistä. Mitä syödä, mikä on oikea toimeentulo, mikä ihminen on ja mistä se on tullut.
      Henkistyneempi joogi on harjoituksissa innostuneempi mieltä kehittävistä harjoitteista. Tästä kun mennään vielä eteenpäin niin jooga onkin yhtä mielen harjoittamista ja korkeampien tasojen saavuttamista.
      Kaikki tasot on oikein, ei ole väärin käydä voimistelemassa ja hakemassa voimaa salilta.
      Syvemmin ajateltuna länsimaalaiseen yhteiskuntaan syntynyt ihminen on syntynyt juuri oikeaan paikkaan ja sitä kautta saatavilla oleva jooga täyttää kriteerit. Jos on korkea joogi niin hän syntyy silloin muille maille. Nyt taisi mennä turhan korkealuontoiseksi tekstiksi..
      Hauskoja hetkiä kaikille joogan parissa..

    • joogaajaakokeillut

      jooga on urheilua. terve mieli terve ruumis sankar` jylhän kuusiston
      uskonnot aika sosiaalista puuhaa
      ei kannata jos ei oo vinksahtanu hihhuliksi
      kiva jälkikäteen selitellä mikä meni pieleen kun lopetti

    • Pohjanmaan-poika

      Mielenkiintoista=) löytyisiköhän ketään Joogagurua myös täältä Seinäjoen seudulta. Noi kansalaisopiston kurssit ovat toki mukavia, mutta tavallaan alkavat taas aina samasta pisteestä. Olisi mukava päästä syvemmälle=)

    • mietivähän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe