Hei. Olen ottanut kulmalävistyksen yli 2kk sitten. Toissapäivänä siitä korusta oli lähtemässä pallo pois ja kun yritin pyörittää takaisin sitä niin pyöritin väärään suuntaan ja en saanut sitä enää siihen. Otin pois kokonaan korun ja ajattelin yrittää seuraavana päivänä koska en kerennyt siinä vaiheessa laittaa sitä.En muistanut eilen laittaa. Tänään yritin niin toinen reikä on ummessa. Siitä ei mene läpi enää se koru... Mitä teen? Lävistysliikettä ei ole lähellä. Annanko nyt kasvaa kokonaan umpeen ja vähän ajan päästä sitten käydä ottaa uusi lävistys siihen kohdalle vai mitä? :o
Kulmalävistyksen umpeen kasvu
lävistys
1
62
Vastaukset
- juuheivaan
Kokeile vauva.fi Aihe Vapaa. Siellä käy enemmän porukkaa. Ehkä joku osaa sanoa tarpeeksi nopeasti. Itse en osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211