Kertokaa tietonne urheilijan tyrästä.
Mistä johtuu?
Miten ja missä oireilee?
Miten hoidetaan?
Kauanko toipuminen kestää?
Kiitti!
Urheilijan TYRÄ?
3
2500
Vastaukset
- Mik
Syy tyrälle on vatsakalvossa oleva aukko, joko synnynnäinen tai sitten urheillessa pettänyt (yleinen voimailulajeissa). Itse huomasin sen pattina niveltaipeessa 10 cm navasta alaspäin ja tuntuu hieman kivuliaalta. Rasvakerros voi tietenkin estää ettei pattia huomaa. Voidaan leikata avohaavalla sekä tähystyksellä. Suosittelisin tähystystä jos on rahaa koska paraneminen vei vain kaksi viikkoa, muuten rehellisesti sanottuna noin seitsemän viikkoa. Lääkärit puhuvat lyhyemmästä ajasta mutta sen voi unohtaa jos tekee vähän reippaampaa työtä. Itseltäni leikattu avattuna kolmesti ja tähystyksellä toiseltapuolelta kerran, laittoivat verkon että kestää!
- leikattu
Minä menin kahden viikon sairasloman jälkeen töihin, oli vielä viikon ajan vähä aran oloinen. Paraneminen hämmästytävän nopeaa kun puudutuksen hälvettyä se oli niin hemmetin kipeä.(avohaava)
- TTJ
Minkä verran tuosta tähystysleikkauksesta joutuu pulittamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275