Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tavattiin s24:ssa 12v sitten..

060814

Halusin jakaa oman stoorini tänne, luki sitä sit kukaan tai ei. Täällä ympyrä sulkeutuu. Tosiaan löysin täältä mukavan hepun about 12v sit. Oltiin samalta paikkakunnalta mutta ei tunnettu entuudestaan. Ystävystyttiin, ja pian ihastuttiin.. Rakastuin ja lujaa. Yritin taistella sitä vastaan koska kuuluin vielä lahkoon ja lahkon ulkopuolinen suhde oli tietty kiellettyä. Olin syntynyt tuohon lahkoon, joten en ollu aikasemmin kuvitellutkaan lähtöä siitä. Olin vielä kiinni lahkossa mutta tiesin että tulisin irtaantumaan jos haluisin suhteen ulkopuoliseen. Olin siis isossa risteyksessä ja vaikka halusin kovasti valita ekan rakkauteni, koin samalla turvattomuutta. Pelkäsin menettäväni ystävät, perheen.. Joten yritettiin aloittaa jotain, mutta se kaatui mun soutamiseen ja huopaamiseen. En uskaltanut tehdä valintaa. Kapinoin sitten kunnolla uskoani vastaan. Hylkäsin lahkon, mutta menetin hänetkin. Kävin melko pohjalla. Masennuin. Katkeroiduin. En saanu eroa käsitellyksi. Noh, lopulta löysin toisen jonka kanssa avioiduin ja perustin perheen. Välillä pidin jotain yhteyttä tähän ekaan, mutta molemmat olimme kuitenkin jatkaneet omaa elämää. Jokunen vuosi meni tässä välissä ettei ollu mitään. Alettiin reilu vuosi sitten uudestaan pitää yhteyttä, ystävinä. Hänen ollessa kyseessä olen kyllä aika heikko. Sanoin kyllä että eroomme liittyi pal käsittelemättömii tunteita ja en voisi varmaan koskaan ajatella hänestä puhtaasti kaverina. Mut yritettiin silti pysyä kavereina. Pidettiin yhteyttä lähes päivittäin. Välillä takaraivossa kummitteli, että joku päivä tää loppuu. Sitten hän ilmoitti että hänestä tulee isä. Se kolahti. Olin samaan aikaan todella onnellinen hänen puolestaan, mutta toisaalta olin surullinen. Tuntui että mun oli nyt annettava hänen keskittyä perheensä perustamiseen avovaimonsa kanssa. Ilmoitin sitten että mun on poistuttava kuvioista. Hän suuttui. Ymmärrän, hän näki mut ystävänään. Mutta itselleni oli vaikeeta olla läsnä vain täysin ystävänä. Aikaa on jonkin verran kulunut ja ikävöin häntä suunnattomasti. Oli rakas ystävä mullekin. Olen ehtinyt välillä katua päätöstäni ja heikko kun oon, välillä yrittäny kysellä perään. Mut ei enää mitään. Tähän se tais sit loppuu. :'( Mutta helmen löysin s24:sta. Sitä en kadu. :) Tää oli meidän stoori suppeesti kerrottuna, mun silmin.

3

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sov

      Kyllä se on minun mielestä niin ettei ystäviä voi olla liikaa. Ystävyyssuhteissa on vain yritettävä pitää yksipuoliset syvälliset tunteet piilossa. Tosi ystävyyden ja rakkauden raja on melkein kuin veteen piirretty viiva.

    • tk36m

      Pitäisköhän sulla "060814" jättää se exä vaan rauhaan? Anna sen keskittyä perheeseensä, ja keskity omaasi. Eikö ole vähän turhaa yrittää ylläpitää ystävyyttä jos et kuitenkaan siihen pysty? Tsemppiä.

    • 060814

      Kiitti kommenteista. Niissä oli pointtia jopa enemmän ku haluisin myöntää. Muutama päivä sitten jouduin kohtaamaan faktan, joka liittyi kasvatukseeni aiemmin mainitussa lahkossa. Ja näin ollen platoninen ystävyys vastakkaiseen sukupuoleen on lähes mahdoton. Ja tässä tapauksessa kun on vielä exäst kyse.. Eikö ole kuitenkin pettämisestä kysymys, jos ei nykyinen tiedä mitään meneillään olevasta suhteesta exään (siis vaikka olisikin platoninen)?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe