xl-s medical.

läääshki

Onko kellään kokemuksia tästä?? Toimiiko? Olis mukava tietää

9

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auni

Olen nyt pari kuukautta laihduttanut ja nyt käyttänyt tätä kaksi viikkoa. Mielestäni koko ajan on hieman "täysi" olo ja se hillitsee syömistä. Ja myös makean himo on muuttunut pienemmäksi. Tämä vaikutus tuli muutamassa päivässä. Laihdutustahti on ennen tätä ollut n puoli kiloa viikossa. Kaloreita menee n 1500, enemmän proteiinia ja kasviksia. Juon paljon niinkuin muutenkin olen tehnyt. Lisäksi liikun 2-3 kertaa viikossa. Nämä viikot kun zls on ollut käytössä on mennyt kilo viikossa. Uskon siis että toimii. Mitään en ole entiseen laihduttamiseen verraten muuttanut.
      Minulla ei ole mitään sivuvaikutuksia tästä tullut. Positiivinen tuote

• ullasinikka

Hei Auni! Kiitos vastauksesta. Kävin tänään apteekista ostamassa kyseistä laihdukseen puhtia antavaa tuotetta. Tuli kiva fiilis ja usko laihtumiseen. Liikuntaa ja jumppaa ja keveämpiä aterioita.

• Kissa2016

Hain eilen apteekista ,,hyvälle maistuu ainakin jauheena.Meinaan kokeilla....

• ohjeilla_ei_liho

Makean himoon auttaa kromi, kuulema. Mulla ei ole koskaan ollut makean himoa, niin hankala sanoa. Sokeri on ihan pyllystä muutenkin. Kannattaa syödä terveellisesti vihreää ja kasviksia liikunta! Jos liikut paljon, voit syödä mitä vain (no älä silti sitä sokeria syö, pöljäähän se on, tyhjiä kaloreita!)

• Kissa2016

Kissa käyttänyt nyt viikon reilusti,,,paino menee alaspäin pikkuhiljaa,,,ei ainakaan lisääntynyt ole....3 krt / päivässä.jatkan harjoituksia.......

• näin_se_vain_on

Vähennä hiilihydraateja ja lisää rasvaa, niin ei tarvitse tapella kaloreiden kanssa.

• seauttavaveku121

laihduttajilaa näyttää olevan todella vaikeaa ymmärtää että oikoteitä ei ole. Tölkutonta ruokavaliota ei pysty juoksemaan karkuun.

kysy:

[email protected]

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51