Onko kellään kokemuksia tästä?? Toimiiko? Olis mukava tietää
xl-s medical.
9
451
Vastaukset
- Auni
Olen nyt pari kuukautta laihduttanut ja nyt käyttänyt tätä kaksi viikkoa. Mielestäni koko ajan on hieman "täysi" olo ja se hillitsee syömistä. Ja myös makean himo on muuttunut pienemmäksi. Tämä vaikutus tuli muutamassa päivässä. Laihdutustahti on ennen tätä ollut n puoli kiloa viikossa. Kaloreita menee n 1500, enemmän proteiinia ja kasviksia. Juon paljon niinkuin muutenkin olen tehnyt. Lisäksi liikun 2-3 kertaa viikossa. Nämä viikot kun zls on ollut käytössä on mennyt kilo viikossa. Uskon siis että toimii. Mitään en ole entiseen laihduttamiseen verraten muuttanut.
Minulla ei ole mitään sivuvaikutuksia tästä tullut. Positiivinen tuote - ullasinikka
Hei Auni! Kiitos vastauksesta. Kävin tänään apteekista ostamassa kyseistä laihdukseen puhtia antavaa tuotetta. Tuli kiva fiilis ja usko laihtumiseen. Liikuntaa ja jumppaa ja keveämpiä aterioita.
- Kissa2016
Hain eilen apteekista ,,hyvälle maistuu ainakin jauheena.Meinaan kokeilla....
- ohjeilla_ei_liho
Makean himoon auttaa kromi, kuulema. Mulla ei ole koskaan ollut makean himoa, niin hankala sanoa. Sokeri on ihan pyllystä muutenkin. Kannattaa syödä terveellisesti vihreää ja kasviksia liikunta! Jos liikut paljon, voit syödä mitä vain (no älä silti sitä sokeria syö, pöljäähän se on, tyhjiä kaloreita!)
- Kissa2016
Kissa käyttänyt nyt viikon reilusti,,,paino menee alaspäin pikkuhiljaa,,,ei ainakaan lisääntynyt ole....3 krt / päivässä.jatkan harjoituksia.......
- näin_se_vain_on
Vähennä hiilihydraateja ja lisää rasvaa, niin ei tarvitse tapella kaloreiden kanssa.
- seauttavaveku121
laihduttajilaa näyttää olevan todella vaikeaa ymmärtää että oikoteitä ei ole. Tölkutonta ruokavaliota ei pysty juoksemaan karkuun.
kysy:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239439Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861928Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3631922- 941638
- 4321635
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998