xl-s medical.

läääshki

Onko kellään kokemuksia tästä?? Toimiiko? Olis mukava tietää

9

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auni

      Olen nyt pari kuukautta laihduttanut ja nyt käyttänyt tätä kaksi viikkoa. Mielestäni koko ajan on hieman "täysi" olo ja se hillitsee syömistä. Ja myös makean himo on muuttunut pienemmäksi. Tämä vaikutus tuli muutamassa päivässä. Laihdutustahti on ennen tätä ollut n puoli kiloa viikossa. Kaloreita menee n 1500, enemmän proteiinia ja kasviksia. Juon paljon niinkuin muutenkin olen tehnyt. Lisäksi liikun 2-3 kertaa viikossa. Nämä viikot kun zls on ollut käytössä on mennyt kilo viikossa. Uskon siis että toimii. Mitään en ole entiseen laihduttamiseen verraten muuttanut.
      Minulla ei ole mitään sivuvaikutuksia tästä tullut. Positiivinen tuote

    • ullasinikka

      Hei Auni! Kiitos vastauksesta. Kävin tänään apteekista ostamassa kyseistä laihdukseen puhtia antavaa tuotetta. Tuli kiva fiilis ja usko laihtumiseen. Liikuntaa ja jumppaa ja keveämpiä aterioita.

    • Kissa2016

      Hain eilen apteekista ,,hyvälle maistuu ainakin jauheena.Meinaan kokeilla....

    • ohjeilla_ei_liho

      Makean himoon auttaa kromi, kuulema. Mulla ei ole koskaan ollut makean himoa, niin hankala sanoa. Sokeri on ihan pyllystä muutenkin. Kannattaa syödä terveellisesti vihreää ja kasviksia liikunta! Jos liikut paljon, voit syödä mitä vain (no älä silti sitä sokeria syö, pöljäähän se on, tyhjiä kaloreita!)

    • Kissa2016

      Kissa käyttänyt nyt viikon reilusti,,,paino menee alaspäin pikkuhiljaa,,,ei ainakaan lisääntynyt ole....3 krt / päivässä.jatkan harjoituksia.......

    • näin_se_vain_on

      Vähennä hiilihydraateja ja lisää rasvaa, niin ei tarvitse tapella kaloreiden kanssa.

    • seauttavaveku121

      laihduttajilaa näyttää olevan todella vaikeaa ymmärtää että oikoteitä ei ole. Tölkutonta ruokavaliota ei pysty juoksemaan karkuun.

      kysy:

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe