Kun lapseni putesi syöttötuolista

vänksy

pää edellä lattiaan niin minä vain nauroin ja sanoin että siinäpehän oppii!:)

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se siitä opi.

      • ösildiöfOEWRA

        Idiootti. Lopeta kirjoittelu täällä kun olet niin vitun tyhmä


      • ösildiöfOEWRA kirjoitti:

        Idiootti. Lopeta kirjoittelu täällä kun olet niin vitun tyhmä

        Se ei opi siitä. Tipahda itse päältes 2,5metrin korkeudesta millä todennäköisyydellä niskat poikki. Ja sun äitis nauraa.
        Sitä varten on valjaat keksitty syöttötuoliin.


      • huumorintajuton.ja.tyhmä
        moraalinvartija kirjoitti:

        Se ei opi siitä. Tipahda itse päältes 2,5metrin korkeudesta millä todennäköisyydellä niskat poikki. Ja sun äitis nauraa.
        Sitä varten on valjaat keksitty syöttötuoliin.

        Se olikin vitsi, jota et tajunnut.


      • huumorintajuton.ja.tyhmä kirjoitti:

        Se olikin vitsi, jota et tajunnut.

        Nyt kunhan otat rauhallisesti X)
        Ei tässä pahasti onneksi sattunut.


      • ihana.pieru
        moraalinvartija kirjoitti:

        Nyt kunhan otat rauhallisesti X)
        Ei tässä pahasti onneksi sattunut.

        Rakastatko pieremistä? Mä tykkään jopa omien pierujeni hajusta :) Oletko moraalinvartija nähnyt koskaan omaa peräaukkoasi? Entä onko kukaan muu nähnyt? Minä peilasin kerran ja piereskelin samalla, voi hitto se näytti hassulta :D


      • ihana.pieru kirjoitti:

        Rakastatko pieremistä? Mä tykkään jopa omien pierujeni hajusta :) Oletko moraalinvartija nähnyt koskaan omaa peräaukkoasi? Entä onko kukaan muu nähnyt? Minä peilasin kerran ja piereskelin samalla, voi hitto se näytti hassulta :D

        Ei ole minun juttuni jos en koe huoletta. Ei ole iloni täyttymys perä aukkoa tutkistella.

        Nämä on jotenkin lapsien juttu enemmän itsetutkimukset ja kivat äänet.ja aikuisena sitä kasvaa yli.

        Joku sanoi kun olin mukelo että oli aina sorminenässä matoja kaivelemassa suuhun ja räkänokaksi haukkui minun lapsi vuotenani.

        Mitä vanhemmaksi sitä hyegiseemmäksi muuttuu kun ymmärtää enemmän maailmaa.

        Kyllä sitä hölmöjä itse kukanenkin tekee ja yleensä niistä kasvaa ulos ja joillekin niistä kasvaa ilo


        Tänään olivat lapset taas luovia paperipalloja kasteliin mossöksi ja heitteli vessanseinää.


      • vähäntaustaa
        moraalinvartija kirjoitti:

        Se ei opi siitä. Tipahda itse päältes 2,5metrin korkeudesta millä todennäköisyydellä niskat poikki. Ja sun äitis nauraa.
        Sitä varten on valjaat keksitty syöttötuoliin.

        Tässä vitsaillaan vänksy-nimisestä aikanaan rekisteröidystä kirjoittajasta, jolla oli tuollaisia lapsiin huolettomasti suhtautuvia kommentteja. Mutta hänellä ei ollutkaan huoltajuutta, vänksyn lasten isä hoiti lapsia, vänksyn haaveillessa nuoruuden rakkaudestaan ja hienosta talosta työttömänä kotona. Vänksy piti itseään hyvin heikkona ja hauraana ja hänestä miehellä oli oikeus raiskata nainen halutessaan. Hän myös ilmoitti, että ei huolisi koskaan ketään palstalaista kumppanikseen, koska he olivat kaikki luusereita.


      • vähäntaustaa kirjoitti:

        Tässä vitsaillaan vänksy-nimisestä aikanaan rekisteröidystä kirjoittajasta, jolla oli tuollaisia lapsiin huolettomasti suhtautuvia kommentteja. Mutta hänellä ei ollutkaan huoltajuutta, vänksyn lasten isä hoiti lapsia, vänksyn haaveillessa nuoruuden rakkaudestaan ja hienosta talosta työttömänä kotona. Vänksy piti itseään hyvin heikkona ja hauraana ja hänestä miehellä oli oikeus raiskata nainen halutessaan. Hän myös ilmoitti, että ei huolisi koskaan ketään palstalaista kumppanikseen, koska he olivat kaikki luusereita.

        Harmillista.


      • eieiei____
        vähäntaustaa kirjoitti:

        Tässä vitsaillaan vänksy-nimisestä aikanaan rekisteröidystä kirjoittajasta, jolla oli tuollaisia lapsiin huolettomasti suhtautuvia kommentteja. Mutta hänellä ei ollutkaan huoltajuutta, vänksyn lasten isä hoiti lapsia, vänksyn haaveillessa nuoruuden rakkaudestaan ja hienosta talosta työttömänä kotona. Vänksy piti itseään hyvin heikkona ja hauraana ja hänestä miehellä oli oikeus raiskata nainen halutessaan. Hän myös ilmoitti, että ei huolisi koskaan ketään palstalaista kumppanikseen, koska he olivat kaikki luusereita.

        Vitsaillaan...?
        Ei, vaan kirjoittaja on sairas ihminen, joka purkaa omaa ahdistustaan palstalle tällaisella törkykirjoittelulla. Ei ole sullakaan ihan kaikki piparit enää purkissa, sori vaan. Ehkä siis oletkin tämä palstahäirikkö itse.


      • palstanhuumoripläjäys
        eieiei____ kirjoitti:

        Vitsaillaan...?
        Ei, vaan kirjoittaja on sairas ihminen, joka purkaa omaa ahdistustaan palstalle tällaisella törkykirjoittelulla. Ei ole sullakaan ihan kaikki piparit enää purkissa, sori vaan. Ehkä siis oletkin tämä palstahäirikkö itse.

        Et varmaan muista tätä huvittavaa vänksy-kirjoittelijaa. Juuri tuollainen oli. Ei ole edes kärjistettyä.


      • voi_sinua_parkaa__
        palstanhuumoripläjäys kirjoitti:

        Et varmaan muista tätä huvittavaa vänksy-kirjoittelijaa. Juuri tuollainen oli. Ei ole edes kärjistettyä.

        kirjoitat ja naurat siellä ihan yksiksesi. Toivon että saat itsellesi edes hiukan sisältöä elämääsi.


      • enoleyksinhuvittunut
        voi_sinua_parkaa__ kirjoitti:

        kirjoitat ja naurat siellä ihan yksiksesi. Toivon että saat itsellesi edes hiukan sisältöä elämääsi.

        Nauran kyllä noita teräviä aloituksia. Hyvää imitointia jollakulla.


      • plop_plop____
        enoleyksinhuvittunut kirjoitti:

        Nauran kyllä noita teräviä aloituksia. Hyvää imitointia jollakulla.

        säälipisteitä ropisee.......


      • ymmärränerilaisuutta
        plop_plop____ kirjoitti:

        säälipisteitä ropisee.......

        En varsinaisesti säälinyt vänksyä, hän vaikutti ihan tyytyväiseltä erikoiseen pikku maailmaansa.


      • sdghtikpmng
        ymmärränerilaisuutta kirjoitti:

        En varsinaisesti säälinyt vänksyä, hän vaikutti ihan tyytyväiseltä erikoiseen pikku maailmaansa.

        Ajattelet menneisyydessä. Eli hän ei ole enää täällä mielestäsi. Joku juttu jäi vaivaan?


      • stupidstupid
        palstanhuumoripläjäys kirjoitti:

        Et varmaan muista tätä huvittavaa vänksy-kirjoittelijaa. Juuri tuollainen oli. Ei ole edes kärjistettyä.

        Todella. Näin varmaan oli. Harva täällä järjellä kommentoi. Oikeastaan ihmetyttää, et kukaan ei ottanut oikein hippaa. Ehkä me kaikki täällä olimme liian rikkinäisiä siihen. Minun lisäksi.. Olen kasvanut niistä ajoista monin tavoin. Enää en nauraisi ja taputtaisi käsiä pintakomiikalle, jos muukin mahdollisuus olisi jutella.


      • ymmärränerilaisuutta
        sdghtikpmng kirjoitti:

        Ajattelet menneisyydessä. Eli hän ei ole enää täällä mielestäsi. Joku juttu jäi vaivaan?

        En osaa tuohon vastata. Vänksy ei ole täällä, jos ei kirjoita vänksynä. Ehkä hänellä on joku uusi hahmo palstalla, en voi tietää, mutta minä kommentoin vänksyä sellaisena kun hän täällä esiintyi.
        Ei jäänyt mikään vaivaamaan.Olisiko pitänyt?


      • lapsen-etu
        ösildiöfOEWRA kirjoitti:

        Idiootti. Lopeta kirjoittelu täällä kun olet niin vitun tyhmä

        Putket poikki vaan kaikilta äidiksi kelpaamattomilta.


      • hyvä_äiti
        lapsen-etu kirjoitti:

        Putket poikki vaan kaikilta äidiksi kelpaamattomilta.

        Miksi heille annettaisiin ilmainen ehkäisy, epäreilua :(


      • voi_sua___
        ymmärränerilaisuutta kirjoitti:

        En varsinaisesti säälinyt vänksyä, hän vaikutti ihan tyytyväiseltä erikoiseen pikku maailmaansa.

        Nyt ymmärsit ihan väärin. Säälin nimittäin sinua ja sinun elämääsi... HAAHHAAAAAA HEHHHEEEE!!!!!
        BUAAAHHHAAA!!!


      • ymmärränerilaisuutta
        voi_sua___ kirjoitti:

        Nyt ymmärsit ihan väärin. Säälin nimittäin sinua ja sinun elämääsi... HAAHHAAAAAA HEHHHEEEE!!!!!
        BUAAAHHHAAA!!!

        Harmi vain, ettet tiedä siitä mitään, RUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA! Kadehtisit, jos tietäisit. Joten parempi, ettet tiedä.


      • pieru-ukko
        moraalinvartija kirjoitti:

        Ei ole minun juttuni jos en koe huoletta. Ei ole iloni täyttymys perä aukkoa tutkistella.

        Nämä on jotenkin lapsien juttu enemmän itsetutkimukset ja kivat äänet.ja aikuisena sitä kasvaa yli.

        Joku sanoi kun olin mukelo että oli aina sorminenässä matoja kaivelemassa suuhun ja räkänokaksi haukkui minun lapsi vuotenani.

        Mitä vanhemmaksi sitä hyegiseemmäksi muuttuu kun ymmärtää enemmän maailmaa.

        Kyllä sitä hölmöjä itse kukanenkin tekee ja yleensä niistä kasvaa ulos ja joillekin niistä kasvaa ilo


        Tänään olivat lapset taas luovia paperipalloja kasteliin mossöksi ja heitteli vessanseinää.

        Tällä videolla ukko on varmaan seitsemänkymppinen ja silti pieru naurattaa edelleen:
        https://youtu.be/ADjFIZCM-f0?t=3m25s


      • wänksy_oli_Mainio
        stupidstupid kirjoitti:

        Todella. Näin varmaan oli. Harva täällä järjellä kommentoi. Oikeastaan ihmetyttää, et kukaan ei ottanut oikein hippaa. Ehkä me kaikki täällä olimme liian rikkinäisiä siihen. Minun lisäksi.. Olen kasvanut niistä ajoista monin tavoin. Enää en nauraisi ja taputtaisi käsiä pintakomiikalle, jos muukin mahdollisuus olisi jutella.

        .

        "Eniwei wänkyränainen oli ihan mainio poskettomine juttuineen"

        ahr!1

        .


    • Olit_Huolimaton---

      .

      "ET ollut huolehtinut tarpeeksi monesta pönkkätyynystä"

      har!11

      .

    • Jokainen lapsi on pudonnut ja kaatunut, ei ehkä syöttötuolista mutta jostain ja jotenkin kuitenkin. Vauvojen kallot ovat joustavia ja kestävät paljon enemmän kuin aikuisten. Pienestä kolauksesta ei kallo- taikka aivovaurioita aiheudu. Voihan niitä kakaroita sitoa kiinni ja pukea niille kypärät ja sun muut vauvuudesta selviämisvarusteet. Varusteilla ei kuitenkaan voi välttää velvollisuuttaan huolehtia jälkikasvustaan.

      Naisilla on sisäänrakennettu biologinen ominaisuus suhtautua hysteerisesti kaikkeen vauvojen ja lapsien ympäristössä tapahtuvaan toimintaan. He luonnollisesti kokevat lähes kaiken olevan jonkinlainen uhka ja suhtautuvat siihen tavanomaisen hysteerisesti. Kuitenkin suuri osa varsinki pojista on murrosikään mennessä kokeillut ja tehnyt juuri niitä asioita, joista äidit heitä varoittelevat ja suojelevat.

      Tervetuloa elämään.

    • päästään_eläkkeellä

      siinä on taas yksi tuleva veronmaksaja pää tohjona jo ennenkuin peruskoulu alkaa, tulevaisuuden toimeentulo eläkeläisenä.

    • sjfskldjfklsdfjkl

      Naiset varmaan suuttuu mulle mutta ne nyt suuttuu mulle aina jokatapauksessa niin sama tunnustaa että olen nauranut hervottomana noille youtuben girl fail videoilla näkyville naisten toilailuille xD

    • todistuson

      Paula teki noin:(

    • sodiugoe

      toistoa, lopeta jo, ei naurata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe