Ex-pua, pyydän sinulta synninpäästöä ja anteeksiantoa. Olen nyt rekisteröitynyt henkesi vallassa. Tunnustan että olen helka ja olen tehnyt kaksoisrekisteröimisen mutta kadun asiaa syvästi. Tunnustan että olen aisuri, valkoritari ja kaikki paha mitä maailmassasi on. Olen paha kurppa helka. Olen matoakin alempana ja suutelen jalkojasi jos minulle anteeksi annat. Minä kadun, sydämeni on mustaakin mustempi kun nyt ymmärrän uudella MA-tasolla kaikki totuutesi jotka meille ja minullekin jaoit.
Tai no vitut.. muija meni autolla töihin mutta mie meen mopolla lähibaariin kaljalle että repikää siitä :D
Ex-pua, anna synninpäästö
miesvm_1967x
3
<50
Vastaukset 3
- Ex---PUA
Saat anteeksi :)
- 876
Mun kurpparaivo nousee ja kivekset imeytyy sisään....
Muista ettei mopolla saa sit ajaa jurrissa... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527