Moro. Olen noin 15-vuotias poika, joka on jo pitkään kiinnostunut taistelusukeltaja-varusmiespalveluskesta pitkään. Olen katsonut sarjan, joka kertoo varusmiehistä, jotka suorittivat kyseisin kurssin, ja ilmeisesti uimataitoa pitää olla ika paljonkin siellä. Sanoisin, että lihaskuntoni on normaalia parempi, ja kuntoni keskitasoinen. Ymmärrän, että lenkillä pitää käydä, mutta voisiko uinti korvata lenkkeilyn, etenkin kun on tuommoinen motiivi? Ja kuinka monta kertaa salia ja uintia olisi hyvä minulle?
Vastaukset 2
- twetwet
Aikanaan harkitsin itse kait raivaajasukeltajaksi hakea. Muistaakseni noissa on myös erittäin kovat vaatimukset kuivalla maalla tehtäviin hommiin, alkaen cooperin testistä jne, joten tarvii paljon sekä aerobista, että anaerobista treeniä. Keskitasoinen kunto ei riitä. En ole asiantuntija, kannattanee kysyä suoraan intistä. Muistaisin, että sukeltajien pääsyvaatimukset ovat netissä, niistä voinee päätellä, paljonko hommaa itse tarvitsee päästäkseen niihin tasoihin. Anyway, uinti ei voine korvata kokonaan mitään kuivan maan treenimuotoa
- WadapHesari
Juu, pääsykokeet oon huomannu ja ei todellakaan mitkään helpot ole. Noh, nyt ainakin 3 kertaa salia ja uintia välipäivinä (paitsi sunnuntai, jolloin lepopäivä.) Kiitti nyt kuitenkin vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606