Moro. Olen noin 15-vuotias poika, joka on jo pitkään kiinnostunut taistelusukeltaja-varusmiespalveluskesta pitkään. Olen katsonut sarjan, joka kertoo varusmiehistä, jotka suorittivat kyseisin kurssin, ja ilmeisesti uimataitoa pitää olla ika paljonkin siellä. Sanoisin, että lihaskuntoni on normaalia parempi, ja kuntoni keskitasoinen. Ymmärrän, että lenkillä pitää käydä, mutta voisiko uinti korvata lenkkeilyn, etenkin kun on tuommoinen motiivi? Ja kuinka monta kertaa salia ja uintia olisi hyvä minulle?
Uinti ja kuntosali
2
283
Vastaukset
- twetwet
Aikanaan harkitsin itse kait raivaajasukeltajaksi hakea. Muistaakseni noissa on myös erittäin kovat vaatimukset kuivalla maalla tehtäviin hommiin, alkaen cooperin testistä jne, joten tarvii paljon sekä aerobista, että anaerobista treeniä. Keskitasoinen kunto ei riitä. En ole asiantuntija, kannattanee kysyä suoraan intistä. Muistaisin, että sukeltajien pääsyvaatimukset ovat netissä, niistä voinee päätellä, paljonko hommaa itse tarvitsee päästäkseen niihin tasoihin. Anyway, uinti ei voine korvata kokonaan mitään kuivan maan treenimuotoa
- WadapHesari
Juu, pääsykokeet oon huomannu ja ei todellakaan mitkään helpot ole. Noh, nyt ainakin 3 kertaa salia ja uintia välipäivinä (paitsi sunnuntai, jolloin lepopäivä.) Kiitti nyt kuitenkin vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990