Minut haukuttiin huijariksi

voikoollatotta

Oli puhetta yli 40 vuotiaan miehen kanssa, että voisin mennä hänen luokseen. Meillä on välimatkaa yli 400 km. Pyysin häntä ensin luokseni, jotta tutustuttaisiin ja voitaisiin miettiä viihtyisimmekö toistemme seurassa. Jos, niin menisin ja olisin sitten pitempään. Hän ilmoitti, että hän ei tule, mutta minä olen tervetullut.

Ajattelin, että samahan se on ajella, kun mulla on aikaa. Sovittiin, että maksetaan mun menomatka puoliksi. Pyysin sitten hänen osuuttaan, että saan ostettua bensaa matkaani varten. Siihen hän kommentoi, että häntä ei huijata ja olen maksullinen nainen, kun pyydän rahaa.

14

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieromiehenlogo

Haluatko sinä oikeesti noin dilleä pelleä edes nähdä ? Kiitollinen olisin jos kaikki örkki erkit itsensä paljastaisivat noin selvästi. Mies joka ei tule luoksesi on pettymysmies ja tietää sen itsekin. Mies tietää että ei teistä mitään tule ja ei siksi panosta mihinkään mutta kaikki ilmaiset palvelut on haluttua tavaraa.

• maksasinä

Mikä sinä olet, kun heti olet vaatimassa maksua vierailustasi? Jollei ole rahaa matkustaa, pysy kotona. Ei ihme, että mies pitää sinua huijarina.

• rahastapulajatkuvasti

Kaikki puheet naisista antavat täällä negatiivisenkuvan,olisi pitänyt sopia asiat paremmin matkan suhteen ,voihan olla vaikka toinen on työtön . Minä ainakin ajattelen näin.....

• voikoollatotta

Olimme sopineet, että maksamme matkan puoliksi, koska olemme molemmat työttömiä. Eihän ongelmaa olisi ollutkaan, jos minulla olisi ollut rahaa riittävästi.

• miesvm_1967x_out

Mä kyllä epäilen että jos sulla olis ollu rahaa ja olisit tosiaan körötelly sen miehen luo, niin sitten sulla vasta olisi ongelma ollut. Joku tuossa mainitsi ettei mies tullut luoksesi koska tiesi olevansa pettymys, ajattelin heti samoin.

Ja matkaraha-asiankin olisi voinut sopia niin että jos menet niin mies maksaa perillä sulle puolet mutta ilmeisesti olisi ollut se pettymys ja olisit joutunut palaamaan kotiin eikä äijä olis mitään maksanu.

Parempi varmaan että tuli huti tällä kertaa :/

• 15ja13

Itse olen tehnyt niin, että tapaan miehen puolessavälissä matkaa. Silloin se on tasapuolista.

• puoliksihetialussa

Se on oikein että puolimatkaan ,silloin tietää onko tosiaan kiinnostunut toisesta....

• Ymmärrän miehen käytöksen. Ei tietenkään kannata lähettää rahaa etukäteen ihmiselle, jota ei ole edes tavannut. Hän olisi voinut kuitenkin ilmaista asian toisin.

Ajeleminen 400 km:n päähän toista tapaamaan silloin, kun siihen ei ole varaa, ei kaiken kaikkiaan ole kovin järkevää. Entä jos niin hyvä tuuri olisi käynyt, että molemminpuolinen kiinnostus olisi herännyt (mikä ei todellakaan ole itsestäänselvyys), miten olisitte jatkaneet tutustumista, jos kummallakaan ei ole varaa matkustella toisen luo?

Ottakaa Skype käyttöön ja tutustukaa ihan ensiksi sen välityksellä, ei maksa mitään.

• eevastin

Erkki onkin örkki terkkuja Poriin se mies maksattaa kaiken naisilla.

• Kaikkea.sitä

Olette kyllä... En ikikuuna päivänä lähtisi toisen varoilla mihinkään. Noloa olisi jo ehdotella että toinen maksaa. Jos ei itsellä ole rahaa, on menemättä.

• treffimies

Minä kävin naisen luona 300 kilsan päässä ja maksoin ihan itse matkani. Oli mukavaa :)

• thtththhtv

Samoin kävin minä aikanaan ja nyt jo toistakymmentä vuotta oltu yhdessä. :) Miehen luona siis kävin ja itse olen nainen, enkä bensarahoja kysellyt.

• ajomeiseikiirehdi

ajan tässä muutaman mirrin luokse viikottain enkä ole kysellyt bensarahojen perään, enkä myöskään ole maksanut mitään "hoidosta"
      sivuharrastuksena käyn paukuttelemassa suomi24 naisia joiden profiilissa lukee että jos etsit seksiseuraa siirry seuraavaan profiiliin kiitos
      olen huomannut että he iskevät kiinni parhaiten ja vklp pystyy nakutteleen joka asennossa niitä
      viikolla sitten ehdin seurustelemaan omien naisteni kanssa

• jettassentääsniin

ja sitte heräsit ja läksit yläasteelle tarpomaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1078
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    Aihe