Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minut haukuttiin huijariksi

voikoollatotta

Oli puhetta yli 40 vuotiaan miehen kanssa, että voisin mennä hänen luokseen. Meillä on välimatkaa yli 400 km. Pyysin häntä ensin luokseni, jotta tutustuttaisiin ja voitaisiin miettiä viihtyisimmekö toistemme seurassa. Jos, niin menisin ja olisin sitten pitempään. Hän ilmoitti, että hän ei tule, mutta minä olen tervetullut.

Ajattelin, että samahan se on ajella, kun mulla on aikaa. Sovittiin, että maksetaan mun menomatka puoliksi. Pyysin sitten hänen osuuttaan, että saan ostettua bensaa matkaani varten. Siihen hän kommentoi, että häntä ei huijata ja olen maksullinen nainen, kun pyydän rahaa.

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieromiehenlogo

      Haluatko sinä oikeesti noin dilleä pelleä edes nähdä ? Kiitollinen olisin jos kaikki örkki erkit itsensä paljastaisivat noin selvästi. Mies joka ei tule luoksesi on pettymysmies ja tietää sen itsekin. Mies tietää että ei teistä mitään tule ja ei siksi panosta mihinkään mutta kaikki ilmaiset palvelut on haluttua tavaraa.

    • maksasinä

      Mikä sinä olet, kun heti olet vaatimassa maksua vierailustasi? Jollei ole rahaa matkustaa, pysy kotona. Ei ihme, että mies pitää sinua huijarina.

    • rahastapulajatkuvasti

      Kaikki puheet naisista antavat täällä negatiivisenkuvan,olisi pitänyt sopia asiat paremmin matkan suhteen ,voihan olla vaikka toinen on työtön . Minä ainakin ajattelen näin.....

    • voikoollatotta

      Olimme sopineet, että maksamme matkan puoliksi, koska olemme molemmat työttömiä. Eihän ongelmaa olisi ollutkaan, jos minulla olisi ollut rahaa riittävästi.

      • miesvm_1967x_out

        Mä kyllä epäilen että jos sulla olis ollu rahaa ja olisit tosiaan körötelly sen miehen luo, niin sitten sulla vasta olisi ongelma ollut. Joku tuossa mainitsi ettei mies tullut luoksesi koska tiesi olevansa pettymys, ajattelin heti samoin.

        Ja matkaraha-asiankin olisi voinut sopia niin että jos menet niin mies maksaa perillä sulle puolet mutta ilmeisesti olisi ollut se pettymys ja olisit joutunut palaamaan kotiin eikä äijä olis mitään maksanu.

        Parempi varmaan että tuli huti tällä kertaa :/


    • 15ja13

      Itse olen tehnyt niin, että tapaan miehen puolessavälissä matkaa. Silloin se on tasapuolista.

    • puoliksihetialussa

      Se on oikein että puolimatkaan ,silloin tietää onko tosiaan kiinnostunut toisesta....

    • Ymmärrän miehen käytöksen. Ei tietenkään kannata lähettää rahaa etukäteen ihmiselle, jota ei ole edes tavannut. Hän olisi voinut kuitenkin ilmaista asian toisin.

      Ajeleminen 400 km:n päähän toista tapaamaan silloin, kun siihen ei ole varaa, ei kaiken kaikkiaan ole kovin järkevää. Entä jos niin hyvä tuuri olisi käynyt, että molemminpuolinen kiinnostus olisi herännyt (mikä ei todellakaan ole itsestäänselvyys), miten olisitte jatkaneet tutustumista, jos kummallakaan ei ole varaa matkustella toisen luo?

      Ottakaa Skype käyttöön ja tutustukaa ihan ensiksi sen välityksellä, ei maksa mitään.

    • eevastin

      Erkki onkin örkki terkkuja Poriin se mies maksattaa kaiken naisilla.

    • Kaikkea.sitä

      Olette kyllä... En ikikuuna päivänä lähtisi toisen varoilla mihinkään. Noloa olisi jo ehdotella että toinen maksaa. Jos ei itsellä ole rahaa, on menemättä.

    • treffimies

      Minä kävin naisen luona 300 kilsan päässä ja maksoin ihan itse matkani. Oli mukavaa :)

      • thtththhtv

        Samoin kävin minä aikanaan ja nyt jo toistakymmentä vuotta oltu yhdessä. :) Miehen luona siis kävin ja itse olen nainen, enkä bensarahoja kysellyt.


    • ajomeiseikiirehdi

      ajan tässä muutaman mirrin luokse viikottain enkä ole kysellyt bensarahojen perään, enkä myöskään ole maksanut mitään "hoidosta"
      sivuharrastuksena käyn paukuttelemassa suomi24 naisia joiden profiilissa lukee että jos etsit seksiseuraa siirry seuraavaan profiiliin kiitos
      olen huomannut että he iskevät kiinni parhaiten ja vklp pystyy nakutteleen joka asennossa niitä
      viikolla sitten ehdin seurustelemaan omien naisteni kanssa

      • jettassentääsniin

        ja sitte heräsit ja läksit yläasteelle tarpomaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe