Karvat jaloista lähteneet

jouko20v

Elikkäs oon mies 20v ja mulla on lähtenyt puolen vuoden aikana säärestä karvoja ja löytyy semmosia ''kaljuja'' kohtia?Mulla on tosi karvaset jalat ja tummat ja näyttää pöljältä koska ei ole kasvanut takaisin? ja tosiaan huomannut että lisää on lähtenyt pikkuhiljaa.. Ja semmonen asia että mulla viikset kasvoi jo 14v, oli tuuheat ja näin ja leikkasin ne aina kun oli kasvanut ''liikaa' niin nytten tämän vuoden aikana(?) ei juurikaan viiksien karvoja näy? Parta kyllä kasvaa..

12

5406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erikoista

Millainen karvoitus Sinulla on muualla vartalolla. Miten tukka. Onko siinä päivikaljusutta. On erilaisia ihosairauksia, joissa voi olla tämän kaltaisia oireita. Sinun iässäsi ei voi olla syynä hormonitason muutoskaan, koska hormonitoiminta on vahvimmillaan juuri Sinun ikäisellä. Jos kovin vaivaa, niin menisin lääkärin juttusille.
      Myös farkut kuluttavat karvoja sääristä etenkin niiden takaosasta. Kerro lisää.

• lapsenatosikarvainen

Mulla kanssa farkut kuluttaneet.Ja pohkeista ja nilkan sivut kuluneet paljaiksi,samoin reisissä kohtia.Muutoksia näkyi myös sen jälkeen kun selän ahtauma muuttanut kävelytyyliä..(?)Ja otsalta tukka harventunut,johtuukohan kolestroloilääkkeistä kun ei suvussa kaljuutta ole...

• Jbulls
        lapsenatosikarvainen kirjoitti:

Mulla kanssa farkut kuluttaneet.Ja pohkeista ja nilkan sivut kuluneet paljaiksi,samoin reisissä kohtia.Muutoksia näkyi myös sen jälkeen kun selän ahtauma muuttanut kävelytyyliä..(?)Ja otsalta tukka harventunut,johtuukohan kolestroloilääkkeistä kun ei suvussa kaljuutta ole...

Bootsien varret kuluttavat rajan nilkan karvoitukseen.

• viiksetkinlähtee

kannatta syödä testos teronia.lääkäri varmaan kirjoittaa reseptin.

• Turha_toivo
        viiksetkinlähtee kirjoitti:

kannatta syödä testos teronia.lääkäri varmaan kirjoittaa reseptin.

En usko että lääkäri kirjoittaa testosteronia vain siksi ettei viikset kasva. Pitää olla muita puutoksesta tulevia oireita ja labratutkimuksissa havaittu vakava testosteronin puute.

• ÄiskäMartta

Taidat olla homo?

• taas

Tämä on hyvä keino millä saa viikset kasvamaan ,ota kananpaskasta ne valkoiset
      päät mene selälle ja laita nämä paskat(valkoiset)ylähuulen päälle ja anna olla yön
      yli,en kyllä suosittele aukomaan suuta muuten voi tulla yrjö.

• Kaikkeasitäå

Ap tainnut ottaa naapurin ilkalta liikaa viikseen taikka nuollut jonkun akan vittua

• amishviiksi

Ootko hiljattain aloittanut opiskelut ammattikoulussa?

• santerik

geenihäiriö, ehkä ne vielä kasvaa, voi kyllä olla ettei.

• mies_on_mies

Käytätkö ehkäisypillereitä? Naishormonien käyttö voi aiheuttaa parrankasvun heikentymistä. Kannattaa tarkkailla mitä pillereitä popsii.

• Turha_luulo

Moni transsukupuolinen olisi kiitollinen jos väittämäsi olisi totta. Jo alkanutta parrankasvua ei saa lopetettua lääkityksellä (paitsi sytostaatit). Siihen tarvitaa järeämmät keinot, mm. laseria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5703
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4182
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2379
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1770
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1696
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1477
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1355
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe