Elikkäs oon mies 20v ja mulla on lähtenyt puolen vuoden aikana säärestä karvoja ja löytyy semmosia ''kaljuja'' kohtia?Mulla on tosi karvaset jalat ja tummat ja näyttää pöljältä koska ei ole kasvanut takaisin? ja tosiaan huomannut että lisää on lähtenyt pikkuhiljaa.. Ja semmonen asia että mulla viikset kasvoi jo 14v, oli tuuheat ja näin ja leikkasin ne aina kun oli kasvanut ''liikaa' niin nytten tämän vuoden aikana(?) ei juurikaan viiksien karvoja näy? Parta kyllä kasvaa..
Karvat jaloista lähteneet
jouko20v
126963
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Millainen karvoitus Sinulla on muualla vartalolla. Miten tukka. Onko siinä päivikaljusutta. On erilaisia ihosairauksia, joissa voi olla tämän kaltaisia oireita. Sinun iässäsi ei voi olla syynä hormonitason muutoskaan, koska hormonitoiminta on vahvimmillaan juuri Sinun ikäisellä. Jos kovin vaivaa, niin menisin lääkärin juttusille.
Myös farkut kuluttavat karvoja sääristä etenkin niiden takaosasta. Kerro lisää.
Mulla kanssa farkut kuluttaneet.Ja pohkeista ja nilkan sivut kuluneet paljaiksi,samoin reisissä kohtia.Muutoksia näkyi myös sen jälkeen kun selän ahtauma muuttanut kävelytyyliä..(?)Ja otsalta tukka harventunut,johtuukohan kolestroloilääkkeistä kun ei suvussa kaljuutta ole...
Bootsien varret kuluttavat rajan nilkan karvoitukseen.
kannatta syödä testos teronia.lääkäri varmaan kirjoittaa reseptin.
En usko että lääkäri kirjoittaa testosteronia vain siksi ettei viikset kasva. Pitää olla muita puutoksesta tulevia oireita ja labratutkimuksissa havaittu vakava testosteronin puute.
Taidat olla homo?
Tämä on hyvä keino millä saa viikset kasvamaan ,ota kananpaskasta ne valkoiset
päät mene selälle ja laita nämä paskat(valkoiset)ylähuulen päälle ja anna olla yön
yli,en kyllä suosittele aukomaan suuta muuten voi tulla yrjö.
Ap tainnut ottaa naapurin ilkalta liikaa viikseen taikka nuollut jonkun akan vittua
Ootko hiljattain aloittanut opiskelut ammattikoulussa?
geenihäiriö, ehkä ne vielä kasvaa, voi kyllä olla ettei.
Käytätkö ehkäisypillereitä? Naishormonien käyttö voi aiheuttaa parrankasvun heikentymistä. Kannattaa tarkkailla mitä pillereitä popsii.
Moni transsukupuolinen olisi kiitollinen jos väittämäsi olisi totta. Jo alkanutta parrankasvua ei saa lopetettua lääkityksellä (paitsi sytostaatit). Siihen tarvitaa järeämmät keinot, mm. laseria.