Elikkäs oon mies 20v ja mulla on lähtenyt puolen vuoden aikana säärestä karvoja ja löytyy semmosia ''kaljuja'' kohtia?Mulla on tosi karvaset jalat ja tummat ja näyttää pöljältä koska ei ole kasvanut takaisin? ja tosiaan huomannut että lisää on lähtenyt pikkuhiljaa.. Ja semmonen asia että mulla viikset kasvoi jo 14v, oli tuuheat ja näin ja leikkasin ne aina kun oli kasvanut ''liikaa' niin nytten tämän vuoden aikana(?) ei juurikaan viiksien karvoja näy? Parta kyllä kasvaa..
Karvat jaloista lähteneet
12
5406
Vastaukset
- Erikoista
Millainen karvoitus Sinulla on muualla vartalolla. Miten tukka. Onko siinä päivikaljusutta. On erilaisia ihosairauksia, joissa voi olla tämän kaltaisia oireita. Sinun iässäsi ei voi olla syynä hormonitason muutoskaan, koska hormonitoiminta on vahvimmillaan juuri Sinun ikäisellä. Jos kovin vaivaa, niin menisin lääkärin juttusille.
Myös farkut kuluttavat karvoja sääristä etenkin niiden takaosasta. Kerro lisää.- lapsenatosikarvainen
Mulla kanssa farkut kuluttaneet.Ja pohkeista ja nilkan sivut kuluneet paljaiksi,samoin reisissä kohtia.Muutoksia näkyi myös sen jälkeen kun selän ahtauma muuttanut kävelytyyliä..(?)Ja otsalta tukka harventunut,johtuukohan kolestroloilääkkeistä kun ei suvussa kaljuutta ole...
- Jbulls
lapsenatosikarvainen kirjoitti:
Mulla kanssa farkut kuluttaneet.Ja pohkeista ja nilkan sivut kuluneet paljaiksi,samoin reisissä kohtia.Muutoksia näkyi myös sen jälkeen kun selän ahtauma muuttanut kävelytyyliä..(?)Ja otsalta tukka harventunut,johtuukohan kolestroloilääkkeistä kun ei suvussa kaljuutta ole...
Bootsien varret kuluttavat rajan nilkan karvoitukseen.
- viiksetkinlähtee
kannatta syödä testos teronia.lääkäri varmaan kirjoittaa reseptin.
- Turha_toivo
viiksetkinlähtee kirjoitti:
kannatta syödä testos teronia.lääkäri varmaan kirjoittaa reseptin.
En usko että lääkäri kirjoittaa testosteronia vain siksi ettei viikset kasva. Pitää olla muita puutoksesta tulevia oireita ja labratutkimuksissa havaittu vakava testosteronin puute.
- ÄiskäMartta
Taidat olla homo?
- taas
Tämä on hyvä keino millä saa viikset kasvamaan ,ota kananpaskasta ne valkoiset
päät mene selälle ja laita nämä paskat(valkoiset)ylähuulen päälle ja anna olla yön
yli,en kyllä suosittele aukomaan suuta muuten voi tulla yrjö. - Kaikkeasitäå
Ap tainnut ottaa naapurin ilkalta liikaa viikseen taikka nuollut jonkun akan vittua
- amishviiksi
Ootko hiljattain aloittanut opiskelut ammattikoulussa?
- santerik
geenihäiriö, ehkä ne vielä kasvaa, voi kyllä olla ettei.
- mies_on_mies
Käytätkö ehkäisypillereitä? Naishormonien käyttö voi aiheuttaa parrankasvun heikentymistä. Kannattaa tarkkailla mitä pillereitä popsii.
- Turha_luulo
Moni transsukupuolinen olisi kiitollinen jos väittämäsi olisi totta. Jo alkanutta parrankasvua ei saa lopetettua lääkityksellä (paitsi sytostaatit). Siihen tarvitaa järeämmät keinot, mm. laseria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195