Lävistys Gallup!!

smaragdi

1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi?

hmm.. Itseni mielestä napa- ja kulmalävistykset on kivoja.. itelläni on napaläväri...:)

57

11364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ther

      1. Napalävistys on mielestäni kaunein.
      2. Rumia on moniakin, esim. smiley, septum, medusa, kulmaläväri renkaalla...
      3. Itsellä kaksi lävistystä, navassa ja kielessä.

      • mä vaan!!

        mä tykkään kielest ja napa on kans iha ok!! mut nänni lävistys olis tosi hieno... mä en tykkää nenäkorust HUOM! mun mielepide!! mul on itselläni navas ja 2 kieles 10 korvas ja toises korvas 2.... et shillee =)


    • Tuulia

      1.a)kaunein... toi industrial on kyllä aika hieno
      b)rumin mitä oon nähny on venytetty huuliläväri

      2. mulla on vasemmassa korvassa 6 ja oikees 2 plus industrial, nenässä ja kielessä.

      3. suunnittelen septumia (ei oikeestaan ois tarvinu ees laittaa mut...:) )

    • DiupaDaupaDii. :o

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys? ~ a) Kieli- ja napalävistykset b) Öö. Sellaset jotka menee silleen ihonläpi esim. niskassa tai käsivarressa. Entiä minkä nimisestä lävistyksestä on kyse.~
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä? ~Nooh, ei oo, jos ei korviksii lasketa :D~
      3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi? ~Kielikorun ja napakorun. Mieluummin kieleen, ku kaikilla tutuilla on tulehtunu napakoru. ;/ ~

    • Lezter

      1a) Labret 1b) Kauneus riippuu kantajasta. :)
      2) On. 3. Tongue, Labret, Frenum

    • pennywise

      1.a) kaunein omaan silmään on varmaan huuliläväri, ja oikein aseteltu kulmaläväri.
      b) industrial on kammottavan näkönen, eikä septumikaan oo näteimmästä päästä.

      2. mulla löytyy 4 korvanlehden lävistystä, yks rustosta ja huuli. ^^ kielen lävistämistä oon ja harkinnu, kun/jos budjetti antaa myöten. :P

    • Minä ite

      1. a) napa kieli b)bridge, unicorn, madonna, medusa
      2. 3 korvalehdissä yht. 8 rusto

    • .........

      1. a) madonna b) inhottavimpia ovat genitaalilävistykset.
      2. Lävistyksiä löytyy 4 kpl korvissa 4 (jos lasketaan :)) elikkäs napa,kieli,madonna,nenä.
      3. Vastaan vaikka minulla on..Tahtoisin kulmaan tai smileyn.

    • N23

      1a b: Eri ihmisille sopii erilaiset korut. Rumia ovat huonosti asetellut ja huonosti parannetut (tulehtuneet) korut.
      Mielestäni rumaa on myös se, jos on useampia lävistyksiä naamassa ja kaikissa on täysin erityyliset korut. Tulee jotenkin sekava vaikutelma.

      2: Nenänsivu, meduusa, labret, kieli, nännit ja 12mm korvat. Eli yhteensä 8.

      3: En todennäköisesti ota enää lävistyksiä.

    • mauku

      1. a) riipuu aika paljon, toisella joku on ylihieno toisella taas vähemmän.. b) smiley

      2. korvissa on muutamia ja sit kulma

    • jensku

      1 a) napakoru on siedettävin b) kauhein nännilävistys 2. mulla on napakoru ja nenäkoru

      • sented

        a) mielestäni kaunein on huulilävistys tai napa...b)kauhein on luultavasti silmienvälissä oleva,jossa koruina isot piikit. :( ittellä on alahuulessa kolme,kulmassa kaksi,nännikorut,kielessä ja nenässä.


    • Tumppi

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys
      * madonna on oikealla ihmisellä nätti, samoin nännilävistys

      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      * poskiläväri (siis ihan poski), penislävärit ja tietysti tulehtuneet tapaukset. Ja vääränlaisella ihmisellä mikä tahansa läväri on ruma.

      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      * korvissa useat ja nännissä.

    • m29

      Vain sairas ihminen puhkoo tervettä ihoaan.

      Mua oksettaa, jos naisella on nenässä läväreitä, korvikset menettelee jotenkin. Napa- nänni- ja genitaalijutut ovat ihan pimeitä. Ja kulmalävistys on säälittävä. Siitä jää arpikin helposti, mikä sitten ihan varmasti vituttaa myöhemmin.

      Joskus 10 vuoden kuluttua ihmettelet, miten ääliömäisesti olet kohdellut lihaasi ja nahkaasi. Onneksi toiset tajua jo nuorena kunnioittaa kroppaansa, joka on sellaisenaan aikamoinen evoluution luoma taideteos eikä TODELLAKAAN tarvitse mitään metalliromua koristeekseen. Joulukuuset ovat asia erikseen, ripustakaa ne rihkamanne vaikka sellaiseen.

      • Anonyymi

        Olen edellisen kanssa samaa mieltä, lävistykset ovat inhottavia ja vain todella pahoinvoiva ihminen koettaa niitä itseensä laittaa. Paitsi, että evoluulio on tuulesta temmattu. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, kauniiksi, ehyeksi ja onnelliseksi. Ja ihminen löytää tämän tasapainon ja onnen, kun hän vastaanottaa Jeesuksen, tie, joka johtaa Jumalan luo. Jeesus sanookin, että, "Minä olen tie, totuus ja elämä" sekä "joka tulee Minun tyköni, sitä mitä en heitä ulos". Sano Jeesukselle, että tule minun sydämeeni ja anna rauhasi ja ilosi minulle ja anna kaikki syntini anteeksi. Ei sen jälkeen tarvita enää mitään lävistyksiaä yms. Siunausta elämääsi!


    • tytsy

      1A)kieli,kulma ja napa
      1B)genitaalit ja nieburh
      2.on lävistyksiä.11kpl.oikeassa korvassa 3 rustokorua ja 2tavallista.vasemmassa korvassa 4tavallista ja 1 tragus ja sitten on smiley;)että sellasta...
      3.Haluaisin kieleen ja kulmaan,,,mutta kieleen otan heti kun vaan oon täysikänen ja isäll ei oo enää päätösvaltaa=)

      • joonii

        sulla on siis 5 lävistystä, tai oikeestaan kaks.


    • pikkukisu1

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys -napa
      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys? -varmaan septum, ei vaan jotenki mun silmää miellytä
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä? -ollut kulmassa (2 kertaa), nenässä ja traguksessa. tällä hetkellä on vaan kielessä ja navassa :)

      • a[R]mi

        1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
        -------a)Napa on kaunis
        -------b)Yleensäkin kaikki missä on pakkolukollinen rengas, esim. kulmassa tai huulessa tappi on ihan jees mutta rengas kamala.
        2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
        -------Oisko näitä 10. Napa, kieli, madonna, tragus, 3 x rusto ja 3 x lobe
        3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi?
        -------No rookin varmaan vielä hommaan ja inner conchin =)


    • Cowgirl

      1. a) kaunein tai siedettävin lävistys
      -huuli ja nenä on ne parhaat ;) Myös kulma on ihan hieno.
      b) rumin tai inhottavin lävistys?
      -tuohon sierainten väliin laitettava ja sitten peukalon ja etusormen välissä olevassa poimussa.
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      -eip ole.
      3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi?
      -Huulilävistystä yritän ruinata. pelottaa vaan, että koru hankaa hampaita ja ikeniä ja sitten joudun juurihoitoon ja näin. huhhuh.

      • Cowgirl

        ..eli ei ole lävistystä, mutta molemmassa korvanlehdessä kaksi reikää.


    • anet

      1. a)musta napaläväri on ihan kaunis.
      b) itse en ikinä ottais kieleen lävistystä. sen on pakko jo sattuukkin ihan liikaa?? :)

      2. mulla on itsellani korvissa eli korvikset ja napakoru eli uht.3 lävistystä :P

    • kawa

      1. Mikä on mielestäsi
      a) kaunein tai siedettävin lävistys
      -Kielilävistykset kun niitä on enemmän kuin yksi, korvalävistykset, genitaalilävistykset sekä erikoisemmat lävistykset (niska, muut surface-lävärit).
      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      -Napakoru :(

      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      -On, 9 2 ammuttua. Molemmat nännit, kielessä kaks, nenänpieli, molemmissa korvissa ~11mm lobet, oikeassa lisäksi inner conch sekä tragus, vasemmassa ne 2 ammuttua.

      3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi?
      -Vastaan vaikka minulla on jo lävistyksiä :P Haluaisin septumin (a.k.a. häränrengas), smileyn (ylähuulen ja ikenen välinen jänne), niska, niebuhr ja unicorn (silmien väliin vaakaan ja pystyyn), ehkä poskiin molemmille puolille, madonna (ylähuuleen sivulle), medusa (ylähuuleen keskelle, mutta saattaa tulla ongelmia smileyn kanssa), kieleen vielä kolmas ainakin, tissien väliin surface-lävistys, ehkä käsivarsiin pocketing-menetelmällä muutama vänkyrä, toisen nännin haluaisin laittaa uusiksi, pimppiin haluaisin vertical clithoodin (klitoriksen huppuun pystyssä) ja christinan (tohon karvoitusalueelle pystyssä).

      • minäitseniin

        Minkälainen koru sulla on medusassa?


    • Mullamyös

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?

      A) Korvakoru siinä tavallisimmalla paikalla ja sellanen nenälävistys kuijn on Intialaisilla naisilla. Klitorisksen hupun lävistys on myös TODELLA kaunis.
      B) Monet muut lävistykset on rumia.
      2. Itselläni on PA-lävistys ja pari frenulum-lävistystä.

    • Sami79

      1. a) kaunein lävistys on ilman muuta kielilävistys ja siedettävin on huulilävistys.
      b) rumin lävistys on silmien välissä ja inhottavin on terskalävistys.
      2. On yks kielessä.

    • lävistetty_90

      1.a)nenässä:)
      b)nännilävistys on hirvee! kuinka joku voi ikinä miettiikkää pistävän siihe!!! sehä sattuu nii saatanast...:P

      2.mulla on nenässä, oikeassa korvassa 1 ja vasemmassa 3.

      • novoielämä

        mistäs tiiät kuinka paljon sattuu jos ei sulla kerta oo...


    • Yoki_

      1.a) poskilävistys tai en tiedä kauneudesta, mutta oon hulluna siihen vieläkin.
      1.b) Napalävistys. En kyllä tiedä miksi, paitsi että se on hankala.. tai ainakin luulen niin. (sori kaikille...)
      2. Korvissa 9 yhteensä, unicorn ja poskiläväri.
      3. Voisin ottaa kulmaan yhden..

    • llotta

      1. a) kauneushan on katsojan silmissä. jos on nätti maha, niin napalävistys on nätti. mut tykkään myös kaikista mitä korvaan voi ottaa.
      b) no tota. onko sellasii?

      2. Mulla on vasemmassa korvassa industrial ja viis tavallista. ja oikeessa korvassa viis tavallista. lisää on tulossa!

      3. Luultavasti korviin tulee lisää.. :P

    • MinnieQ

      1.a) Poskilävistys, smiley, septum, vertical Labret..
      1.b) NAPALÄVISTYS on ehdottomasti hirvein, oikein oksettava!!! *oksentaa*
      2. On 9. Tongue, 2x Madonna, Septum, 2x Eyebrow, Labret, Molemmat nännit.
      3. Paljon vielä lisää tulee.

    • .. :D

      1 a) omista tykkään ja sit madonna. (omat lukee alempana. :) )
      b)en voi jotenki sietää surfaceja. :S
      2. On kaks, kulmassa ja navassa. Madonnan halusisin ja otan sen tossa keväällä. :)
      3. -

    • M4lv4

      Juu. No vastaus kysymykseen
      1. a) Nenäkoru b) nänni tai intiimille alueelle tehty lävistys
      2. Minulla on korvareiät (lasketaanko ne läväreiksi?) ja nenäkoru

    • Duncala

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys
      - Kauneimpia lävistyksiä on mielestäni nenäkoru, industrial ja surface lävistys joka on niskassa.

      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      - Septumista en hirveästi tykkää, mutta kaikki riippuu aina korun kantajasta. Kyllä joillekkin septum sopii :).
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      - Nenäkoru löytyy, ei muuta. Tulossa on industrial.
      3. Jos sinulla ei ole lävistystä, niin minkä lävistyksen voisit kuvitella ottavasi?
      - Industrialin, surfacen niskaan ja kieleen lävistyksen haluaisin

    • emma

      itellä on vasemmas korvas kolme korvista, oikees kuus ja yks niistä rustos, sitte mulla on huules ja nyt on tarkotus ottaa viä industrial.

    • klop

      -Kauniita ovat melkein kaikki lävistykset, jos ne sopivat kantajansa tyyliin, eli tämä on sinut niiden kanssa ja kantaa ne luontevasti. Eniten tykkään nenä- ja huulilävistyksistä (jälkimmäisiä ei mulle valmiiks huonohampaiselle!) ja korvalävistyksistä (paitsi ehkä industrialista). Ja niskalävistys on nätti.
      -Rumimpia jotkut genitaalilävistykset, kuten ampallang tai prinssi Albert. Ennen kaikkea kuitenkin liika on liikaa! Naama täynnä rojua ei pue ketään. Muutama tyylikäs lävistys sen sijaan näyttää hyvältä.
      -Itsellä on monta reikää korvissa ja kaksi helix- lävistystä, kaksi microdermaalia rintakehän alueella ja ollut nenälävistys, jonka otin pois työelämän vaatimusten takia. Haluan vielä niskalävistyksen.

    • ehdoton suosikkini on..

      1. Ehdottomasti huulilävistykset,mutta jos pitää tarkemmin kertoa niin jestrum.

      2. Jokaisella on oma mielipide joten en vastaa tähän.

      3. Ei ole,mutta aijon ottaa lähipäivinä jestrumin. :)

    • Kakkalörönrörörö

      1. Septum, bridge, labret
      2. Nännit, ja kaikki genitaali
      3. Indrustrial, Snakebites ja Bridge löytyy jo :D

    • kipale

      1a) ehkä tragus 1b) bridge, smiley, unicorn, ja mikäs se oli se sonninrengas..
      2. on ollut lävistykset molemmissa nänneissä, kielessä, kulmassa, ylä- sekä alahuulessa useita (ei samaan aikaan). Enää ei ole yhtäkään.
      3. voisin kuvitella ottavani korkeintaan korvaan jonkun, vaikka sen traguksen.

      • kipale

        Niin ja siis nännilävistys kuuluu kanssa tuonne hienoihin, nimenomaan naisilla hienoja, ei vaan kovin käytännöllinen..


    • klaustrofobia

      1. a) nännilävärit tai industrial. b) kaikki naamassa 'sivulla' olevat esim nenäkoru tai kulmakoru.
      2. 2 8mm venyä korvissa, 3 korvista, industrial ja oli septum mut otin pois. kohta on nännit.
      3. jaa-a

    • tyttömaalta

      1 a) kauneimpia on mielestäni kaikki korvissa olevat mormireiällä olevat jutut, myös nenänsivu, nänni ja napakorut tosi ok. B) ällöttävimpiä on paljon venytetyt korvareiät, ja oikeestaan kaikki huulissa olevat lävistykset.
      2. Mulla on 3 normikorvista molemmisa korvissa, 2 molemmisa ylärustoissa, molemmat tragukset, oikeessa nenänsivussa pieni nappi, molemmat nännit on lävistetty, napakoru, ja clithood. Cristinakin oli, mutta en erityisemmin tykänny, joten otin sen pois.

    • lnflnf

      - Korvakorut ovat kauneimmat.

      - Pahin ja iljettävin on kielilävistys. Se on epähygieninen ja osa kielestä lähtee irti. Toinen kammotus on korvalehden venyttäminen. Kuka haluaa roikkuvat nahkapalat vanhana?

      - Suunnittelen ottavani lisää korvalehteen reikiä. Napakorua joskus aattelin mutta en viitti koska napa on aina piilossa ja kuulin että jollakin repesi napa kun kiskaisi paidan pois.

    • Rossu1

      1. a.) smiley tai huulikoru :) b) genitaali

      2. Kulmakoru, snake bitet ( 2x alahuuli ), 2x tragus, 2x perusrusto, smiley, napakoru, 10mm venäri ja 12mm venäri jotka suurenee 18mm asti :3

      3. Kaks kieleen, toinen napakoru, industrial, surface ja tongue web :)

    • totta 1

      Minusta vain korvakorut ovat asiallisia.
      En muuten ymmärrä alkuunkaan miksi lävistyksiä jotkut käyttää kun ne vaikuttaa kaameilta ja osoittaa jotain sivistyksen mittaa.
      Miksi pitää olla vaikeasti pidettäviä koruja onko se jotain itse kuritusta.
      No eipä se minulle kuulu vaikka näkyykin.

    • Rautanaama

      a) riippuu ihmisestä, tykkään niiiiiin monista :3
      b) joku sopii yhdelle, toinen toiselle, inhokkia ei ole
      c) 4 korvikset c: kulmakoru, angelbitesit ja tämä niin paljon inhottu bridge :DD

    • se erilainen nainen

      1. itseni silmiä miellyttää eniten napakoru ja septum :) mielestäni smile ei ole oikeinh minun makuun, mutta myöskään kulmakoru renkaalla ei ole niin kaunis :) mutta jos kuiten sopivat sille henkilölle niin mikä ettei :)
      2. on, napakoru(otin 1kk sitten) , ja oli rusto kunnes kyllästyin ja päätin ottaa pois :)
      3. voisin kuvitella ottavani vielä traguksen ja microdermalit niskaan :)

    • myöhässä

      1. a.) mielestäni septum, ja huulikorut on nättejä. b.) ehkä rumin mielestäni on kulmakoru ja poskilävistykset.
      2. Onhan minulla tuossa nenässä tuo septum
      3. Haluaisin ehkä helixin ja traguksen

    • Läwämies

      1.
      a) Kaikki ovat omalla tavallaan kauniita jos sopivat kantajalleen, mutta erityisen hieno on bridge kauniissa naiskasvoissa (mutta ei paha miehilläkään).
      b) Kulmaan on vähän ristiriitainen suhde. Toisille se istuu hienosti, mutta monille ei. Yleensäkin olen symmetrian ystävä. Ainoa mikä on yksiselitteisen ruma on isoksi (d > 1 cm) venytetty korva jossa muovinen koru, erityisesti valkoiset.

      2. Molemmissa nänneissä on. Jonkin aikaa oli peruskorviksetkin, mutta ne ei ikinä parantuneet loppuun asti ja luovuin niistä sittemmin. Aion kyllä vielä joskus yrittää niitä uudestaan. Harkinnassa microdermaleja (lasketaan tässä lävistyksiksi) ja huulet.

    • piercingbeauty

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys
      -Napakoru, smiley ja helix
      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      -Genitaalialue, nännikorut ja unicorn

      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      -Nenäkoru, napakoru ja 8 korvista

    • juuurinäin

      1. Kauneimmasta en osaa sanoa, se miltä lävistys näyttää riippuu aina ihmisestä. Rumimpia ovat varmaan madonna ja monroe lävistykset, sopivat aika harvoille.
      2. Tällä hetkellä on 14 lävistystä. Multa löytyy venytykset, normi korvakoruja, industrial ja rustokoru, smiley ja nännilävistykset. Mulla on ollut myös frenulum, kulmalävistys, napakoru ja hand web.
      3. Joku uusi rustokoru (esim rook) vois olla ihan kiva... :)

    • watercolourtattoo

      1. a) Kaikki korvien lävistykset ovat mielestäni kauniita, kunhan niitä ei ole yhdellä ihmisellä liikaa kerralla. Lisäksi pidän microdermaleista - erityisesti niskassa.

      b) Kaikki huonosti tehdyt lävistykset ovat kammottavia, mutta jos pitäisi jokin valita, niin ehkä vähiten pidän kulmalävistyksestä. Se sopii mielestäni todella harvalle, ja antaa jotenkin vähän halvan vaikutelman.

      2. Itselläni on perus korvisreikien lisäksi industrial ja septum.

      3. Tragus olisi jossain vaiheessa tarkoitus hankkia. Haluaisin myös smileyn, mutta en halua pilata hampaideni kiillettä, joten annan sen pysyä vain haaveena.

    • heijjj

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys
      - kaunein ehkä septum (vaan niille keille se oikeesti sopii hyvin) ja varmaa kieli
      b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      -noh ei oikee oo mitenkää erityistä kunhan sopii kantajalleen, eli kaikki mitkä ei sovi (itselle en ottaisi ikinä kulmaa varsinkaan renkaalla tai nenää)
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      - kolme, smiley ja huulessa kaksi (snake bites)

      Haluisin vielä kieleen, otan luultavasti vielä tämä vuonna joskus talvella tai syksyllä ja tongue web

    • ieok

      1. Mikä on mielestäsi a) kaunein tai siedettävin lävistys b) mikä on mielestäsi rumin tai inhottavin lävistys?
      - a) Kaunein on kieliläväri.
      b) Joku yksittäinen basic nenäkoru, yks huulikoru toisella puolella ja sit se uvulaan tehty.
      2. Onko sinulla lävistystä? Jos on niin monta? Ja mikä?
      - Jos venärit lasketaan mukaan nii 14. Järjestyksessä septum, daith, snake bites, helix, industrial, double nostrils, kieli, microdermal poskipäässä, ja uusimpana smiley. Ja 12mm ja 14mm venärit

    • Niinpäsjoo

      1 a)Kaunein on varmaankin peruskorvikset.

      1b) Ällöttävimpiä on kaikki huulissa olevat jutut.

      2. Mulla on vasemmassa korvassa 4 korvista alhaalla, ja 2 ylärustossa, oikeessa korvassa on alhaalta ylös yhteensä 9 korvista, kaikki on laitettu liikkeessä ampumalla joskus teinivuosina.
      Sitten on nenäkoru oikeessa nenänsivussa, jonka otin 16-vuotiaana, samoihin aikoihin otin myös napakorun.
      Itselleni 18-vuotislahjaksi otin sitten cristina-lävistyksen, ja samalla kerralla lohikäärmetatskan navan alapuolelle. 25- vuotiaana otin clithood lävävärin, ja oikealle puolelle traguksen, vuotta myöhemmin nännilävärit molempiin nänneihin, ja vasemmalle puolelle traguksen.

      Nyt ikää 37, ja kaikki reiät edelleen auki, ja useimmiten niissä korutkin kiinni, nännärit on olleet irti aina imetysajan, mutta joka kerta imetyksen loputtua on menneet hyvin takaisin.

    • Hamsteri98

      Kaunein mielestäni kielikoru
      Rumin venytykset, nännikoru, napakoru, kulmaläväri, ISO septum, nenävenytys, poskivenytys, spider bites ja Madonna/Monroe
      Ei ole lävistystä
      Osaisin kuvitella itselläni kielikorun

    • Anonyymi

      Naamassa lävistykset on vähän ehkä rumia... Mutta... Naisella alapäässä mitä enmmän metallia sen seksikäämpi se on... Omalla puolisollani on 4 kpl uloimissa häppäreissä puolellaan ja nytten on myös 8-12 mm paksut riipuen paikasta... Ääärimäisen seksikästa. Ainostaan olen tässä yrittänyt ronkua että ottas enemmän kun. ulommaiset Häppärit on venynyt niin tullut renkaitten väliin lisää lävistetävää nahkaa =) Itse tykkään niiten äänestä ja ulkonäöstä ja se mille ne tuntuu on aivan huippua... Cristina on viellä lisänä kanssa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe