Pahimmat treffimokailut!

värjättytukka

Kertokaa mitä olette töppäileet treffeillä?

Minulle sattui sellainen ikävä asia. Olin hakemassa deittiäni ja aikomus oli mennä syömään. Se oli toinen kerta kun näimme. Naiset kun ovat niin surullisen kuuluisia ajotaidoistaan, ajoin sitten ojaan. Tunnen vieläkin niin suurta häpeää siitä tilanteesta vaikka aikaa onkin kulunut paljon. Siinä tilanteessa kun huomasin että nyt mennään niin hävetti ihan suunnattomasti. Deitti näytti siltä että oli ihan kauhuissaan. Saatiin auto tielle ja käytiin me syömässäkin siinä. En ole uskaltanut enää pitää yhteyttä siihen mieheen kun hävettää. Harmittaa kovasti, koska mies vaikutti niin ihanalta. Tuskin se koskaan minun kyytiin uskaltaisi edes astua. Haluaisin kuitenkin nähdä miestä vielä, mutta olen kova häpeämään. Apua

Keventäkää mieltäni :D kertokaa pahimmat treffimokat

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellaistasattuu

      Höps sua. Jos sulla tallessa miehen nro niin rohkeasti ota yhteyttä vaikka viestillä. Voithan heittää vitsinä että olisiko hänellä ehdottaa muuta kulkemistapaa kuin viimeksi ;)..
      No mun typerä moka oli tavata ravintolassa enkä ollut syönyt mitään koko päivänä ja harvoin join. Humahti alko päähän totaalisesti ja olin lähes kanttu vei.. yli 6v yhteistä taivalta on tallattu silti.

    • Sydän.sulaa

      Sano sille miehelle että hän oli niin komee ja ihana ja mitä kaikkea ...että sä häkellyit ja ajoit ojaan :D

    • fdsafafsaf

      Joo, ei muuta kuin otat yhteyttä mieheen ja kerrot että hävettää se ojaanajo, mutta haluaisit kovasti tavata vielä uudelleen. Tiedä mitä teistä vielä tulee, tuohan on vain hauska mauste teidän tarinaan.

    • otaYhteyttähäneen

      Samaa mieltä. Otat rohkeasti yhteyttä vaan. Tuo tarinasihan voisi olla romanttisen elokuvan käsikirjoituksesta.

    • joskuseimeeputkeen

      No eihän tossa mitään, anna palaa vaan. Juttu jolle nauraa seuraavat 100 vuotta :D

      Itse menin toisilla treffeillä töppäämään hienosti. Olin tehnyt pommiin nukkumisen takia oharit edellisellä kerralla ja nyt halusin, että kaikki menee hienosti kun sain toisen mahdollsiuuden. Lähdin ajoissa, mutta moottoritiellä irtosi autosta sulkijanpyyhkijä hirveässä räntäsateessa. Kuskin puolelta vielä. Kun lopulta sain uuden olin jo myöhässä. Tulin paikalle ja sain palautteen, että mulla on verta naamassa, olin pyyhkijää vaihtaessa telonut käteni huomaamattani. Mentiin kahville ja kävin vessassa pesemässä naamani. Kun tulin ulos, näin tummatukkaisen naisen seisomassa selin minuun päin. Kävelin hänen viereen, nojasin kevyesti olkapäälläni häneen ja sanoin hymyillen, että josko nyt riittää nämä vahingot. Nainen ei ollut treffikumppanini vaan tuntematon nainen.

      • taaskaaneimennyputkeen

        Sulkijanpyyhkijä = pyyhkijänsulka. wtf... :D


      • AinaEiMeePutkeenJuu

        Sait mut ainaski nauramaan, kiitos! Sitä sattuu ko tapahtuuki.. :)


    • ajo-ope

      Miehet kuitenkin ajaa ehdottomasti suurimman osan kolareista. ;) Ei se ole totta että naiset on huonompia kuljettajia, kun miehet tekee paljon enemmän virheitä ihan suhteessa siihenkin että ajavat enemmän (eli pitäisi olla ajokokemusta, mutta kun ajetaan koko ajan väärin niin ei se kokemus silloin joka tilanteessa auta). Että ihan turhaan mietit noin. Sattuuhan sitä joskus ja onneksi ei pahemmin käynyt.

    • ranneke

      niin oohan oletettavaa oletessaavissa onko kyseessä nainen vaii miess????en perusta kyseistä juttuani homobaariinn,,ihjme lääpijät,,.mut sitäkinntapuntuu nois ns hetero jutkisss,,ko tollaset vanhat muijat tulee muaa läppiin,,,ja sitäkin mä varmaan kaipaan,,ko olin häihin menossa,,,omiini mut pikkasen myöhästyin,,,ko ol muuta säpykkää,,,ko oli jokin kottarainen,,no joo,,,jota se siitä hää yöstä,,,,

    • Sesittensiitä

      No,olin ekoilla treffeillä vähän ujonpuoleisen naisen kanssa, mentiin sitten baarista ulos tupakalle ja kaivoin taskusta tulitikut,mutta otin vahingossa kaikenvaralta ostamani kondomipakkauksen ja näpertelin tikkuaskin sijaan sitä............sen koommin niitä ei sen naisen kanssa tarvittu, kuulemma liian selvä vinkki loppuillan varalle.

      • söpöstellen

        Aika paha. Tutti unilelulla varmempi valinta ;D


    • Yökötys

      No joo mul sattu että eukko oli valmis ja mentiin hotelliin ja alettiin riisuun ja jumalaut mikä lemahdus suorastaan yököttävä vanhan pimpslooran haju pesemätön..ja eukko tahot ett nuolen sen pimppaa..arvatkaapa nuolinko? no mä aloin pukee taksin vaateit päälle ja läksi meneen.en taakse vilkaisukkaan.

    • No ehkä se noloin tilanne oli silloin kun olin yhden miehen kanssa toisilla treffeillä, oltiin menossa syömään ja kävelin suoraan lasiovea päin.
      Herrasmiehenä hän yritti kyllä avata oven mutta ei ehtinyt kun minä innokkaana yritin rynnätä suoraan lasin läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe