Tossa järkeilin et koska suurin osa sinkuista on eronnu elämänsä aikana ja koska varmiten eroavat/katoavat jännämiehet (kiltit miehet eivät uskalla erota koska he eivät välttämättä saisi enää puolisoa eron jälkeen) niin tällä palstalla pitää olla jännisten exiä/nyksiä. Jännämiehestähän ei varsinaisesti erota koskaan koska nainen on hänen omaisuutta hautaan asti.
Niin me kaikki tiedämme jännämiesten hyviä ominaisuuksia, saa pillun märäksi litslits saa tuntemaan olevans elossa. Jännämiehen kanssa elämä on kuin elokuvaa ja juonenkäänteet ei lopu!
Mutta...mitkä on ne huonot puolet? Naiset ja miehet saa vastata! Miehet on varmaan seurnnu sivusta jännärin elämää ha tietävät jotain.
Jännämiesten huonot puolet
7
<50
Vastaukset
- hinttibemaristi
Jännämies on (usein) aggressiivinen kännissä eli nakkijonossa
Omistushaluinen
Mustasukkainen
Manipuloija
Epäluotettava
Pettää helposti
Kovat puheet
Alkoholi maistuu - Nytnauranjo
Mua on raivostuttanu sellanen et oon tuntikausii laittautunu johonkin häntä varten ostamaani eroottiseen asuun ja sit hän ei tulekaan, ovikello ei soikaan. Oon tehny ton jopa kolmena päivänä peräkkäin, kauhee vaiva meikata ja pukeutua. :D
Joo ja tämä on totta ja nykysin hän näkee minut vain jogginghousuissa. Haistakoon paska.- Nytnauranjo
idompsu kirjoitti:
Mistä tällasia muka löytyy?
Helsingistä. Kuui? :)
- PikkuPia
Onhan mut ns ´jännämies´ joskus ottanut. Seurustelinkin jopa, kun ei lapsia vielä ollut. Eniten harmitti sellainen, että oli koko ajan lähdössä pois. Oli seksiä tai ei. Taisin olla ihastunut, vaikka olin todellisuudessa jokin krapulapano. Nyt on tilanne sellainen, että pelkään taas olevani moisen kanssa.
- ruma-ätmi
Naapurissa asuu nainen jolla on jännämies. Se mies juopottelee joka viikonloppu ja riehuu ja huutaa ja hakkaa naista. Ovat siis kovin väkivaltaisia ja agressiivisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183130Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813015- 612954
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2872262- 412132
- 542111
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.1011073