Minkälaista liksaa maksaa kokeneille ukoille? Saako lomakorvauksen yms. liksan yhteydessä, jos tehdään määräaikaisena hommia?
Onko hommat ollu mistään kotosin? Taloja saa varmaan vaihdella tiuhaan, siellä missä hommia on.
Kokemuksia tänne Baronasta. Iso talo tietääkseni on, eli liksat ja muut hoituu normaalisti.
Barona varastohommat?
3
433
Vastaukset
- suosittelemm
Eivät taida ikinä maksaa enempää kuin TES sanoo.
Itse olen ollut baronalla varastohommissa ja pääsin yhdelle varastolle "vakkariksi", eli ei tarvinnut pomppia varastolta toiselle töiden perässä.
Palkat ja muut hoitui kuten kuuluukin.
Olen muutamassa vuokrafirmassa ollut ja voin sanoa että barona on näistä kyllä ylivoimaisesti paras vaihtoehto ja voisin mennä uudestaan. - liitonmies
Tutustu alan työehtosopimukseen. Sieltä selviää kaikki.
- Burana1234
Olin Baronalla 2010-2011. Pääsin "isoon taloon", joten nollasopparista huolimatta se oli ihan pitkäaikaista kokoaikatyötä. Palkat tulivat ajallaan, ei valittamista, mitä nyt yhteyshenkilöt vaihtuivat aika tiuhaan. En päässyt siihen tehtävään, johon alun perin hain. Se taisi olla vain houkutin, ja oikeat keikat jaettiin sitten tiskin alta niille, jotka oli jo hyväksytty reserviin.
Ihan alussa tein pari lyhyempää keikkaa. Niistä "sain kenkää" ja työn loppumisesta ilmoitettiin samana päivänä. Baronan lupaukset keikkojen kestosta pitivät kuitenkin suunnilleen viikkotasolla paikkansa. En tiedä, onko tuollainen yhtäkkinen potkiminen enää sallittua. Uutta työputkea sitten kyllä tuli. Ja lopulta päädyin asiakkaan kirjoille.
Palkka oli tunnilta jopa n. 20 snt parempi kuin TES. Okei, myöhemminhän sitä sitten tajusi, että vakituiset saivat kuussa satoja euroja enemmän, koska kuuluivat työnantajansa kannustinjärjestelmän piiriin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346