Mut on kahdesti.
Onko sut jätetty koskaa ilman mitää syytä??
31
75
Vastaukset
- Nnnaaaiinen
Joo. En kuulema pitäny tarpeeks sukulaisiini yhteyt ja katoin vääriä tv-sarjoja. Onhan tuossa toki syytä! :D
Mitäs ne väärät sarjat sitte oli? Mulle ainakin Emmerdale on NOT ja Kauniit&Rohkeat kauhistus samoin kuin Salkkarit. Tosin en kiellä vaimoani niitä katsomasta, ainahan sitä voi keksiä siksi aikaa muuta tekemistä kuten tulla tänne palstalle hääräämään :D
- Nnnaaaiinen
miesvm_1967x kirjoitti:
Mitäs ne väärät sarjat sitte oli? Mulle ainakin Emmerdale on NOT ja Kauniit&Rohkeat kauhistus samoin kuin Salkkarit. Tosin en kiellä vaimoani niitä katsomasta, ainahan sitä voi keksiä siksi aikaa muuta tekemistä kuten tulla tänne palstalle hääräämään :D
Joo joku salkkarit tais olla pahast :D
- Sininen_Kissa
On. Aamulla tuli rakkausviestejä ja puoliltapäivin jätettiin. Ei kertonut syytä muutakuin itseään syytteli. Kuullemma liikaa tykkäsi. Tämän jälkeen ei mitään yhteyttä, totaalinen block out - ml. FB torjunta. Minä en tehnyt mitään noiden tuntien aikana - yhden viestin lähetin, jossa kysyin, koska tulee, kun aiemmin oli ollut sellaista puhetta. Joku paniikki hälle tuli.
Aika outoa käytöstä..? No teille ei vaan synkannu siinä määrin kuin luulit, semmosta sattuu :/
- Sininen_Kissa
miesvm_1967x kirjoitti:
Aika outoa käytöstä..? No teille ei vaan synkannu siinä määrin kuin luulit, semmosta sattuu :/
Niinpä. Tuohon tulokseen itsekin olen tullut, vaikka itsestäni syytä olen etsinyt. Kauhea shokki se oli, ja vieläkin sitä päivittäin mietin, vaikka aikaa yli kaksi kk kulunut. Tällaista sattuu, ei sille mitään voi, mutta asian voisi tietysti hoitaa toisinkin.
- 0706
Yhdelle naispuoliselle kaverille kävi sillä tavalla, että oli tapaillut miestä muutaman kuukauden ajan ja aamulla herätessä mies sanoi vielä rakastavansa häntä (ei ollut ensimmäinen kerta), mutta yhtäkkiä pari tuntia myöhemmin mies sanoikin ettei pysty tähän ja ei tarkoittanut sanomiansa. Tietenkin minulla on vain kaverini kuvaus tapahtumasta, mutta hänen sanojensa mukaan päivä ei poikennut mitenkään, eivät riidelleet, eikä ehdottanut mitään yhteenmuuttoa tai vastaavaa. En tiedä mikä sille tuli sitten. Oli aika iso shokki kaverille, kun kuvitteli viettävänsä loppuelämänsä tuon miehen kanssa.
- 1212
Ei ole mitenkään outoa käytöstä.
Kuvauksen perusteella sanoisin 99,99% varmuudella että se mies löysi toisen naisen (tai lähes varmasti sellainen oli rinnalla koko ajan). Siksi nopea jättö ja FB-blokki ettei se toinen nainen huomaa että sinäkin olit kuvioissa.
Trust me. Minulla on kaksi pelimieskaveria jotka toimivat juuri noin. Aina useampi nainen haarukassa, jättäminen tehdään niin kuin nämä miehet ystäviään neuvovat, klassisella pelimiestaktiikalla "syy ei ole sinussa vaan minussa". - Sininen_Kissa
1212 kirjoitti:
Ei ole mitenkään outoa käytöstä.
Kuvauksen perusteella sanoisin 99,99% varmuudella että se mies löysi toisen naisen (tai lähes varmasti sellainen oli rinnalla koko ajan). Siksi nopea jättö ja FB-blokki ettei se toinen nainen huomaa että sinäkin olit kuvioissa.
Trust me. Minulla on kaksi pelimieskaveria jotka toimivat juuri noin. Aina useampi nainen haarukassa, jättäminen tehdään niin kuin nämä miehet ystäviään neuvovat, klassisella pelimiestaktiikalla "syy ei ole sinussa vaan minussa".I trust. Olet varmaan oikeassa, vaikka vaikea sitä on itselleen myöntää.
- 1212
Sininen_Kissa kirjoitti:
I trust. Olet varmaan oikeassa, vaikka vaikea sitä on itselleen myöntää.
Usko vain. Tuohonhan se peli perustuu, hivellään naisen itsetuntoa. Kun pakit annetaan noin, naiselle jää usko että hän sai itsellen komeamman ja sytyttävämmän miehen kuin uskoi saavansa -> nainen on parempi ja seksikkäämpi kuin itsekään uskoi olevansa. "Olit liian hyvä minulle, tykkäsin sinusta liikaa", tms.
Toimii kuin häkä erityisesti naisiin jotka kaipaavat jatkuvasti itsetunnon boostausta miehiltä saadulla huomiolla. Huono juttu on siinä että naiset haluavat uskoa saavansa saman tasoisen miehen suhteeseen, ja hairahtavat pian seuraavaan pelimieheen.
Molemmat pelimieskaverini toimivat noin, ovat kaataneet reippaasti yli 100 naista mieheen joten kokemusta löytyy. - Sininen_Kissa
1212 kirjoitti:
Usko vain. Tuohonhan se peli perustuu, hivellään naisen itsetuntoa. Kun pakit annetaan noin, naiselle jää usko että hän sai itsellen komeamman ja sytyttävämmän miehen kuin uskoi saavansa -> nainen on parempi ja seksikkäämpi kuin itsekään uskoi olevansa. "Olit liian hyvä minulle, tykkäsin sinusta liikaa", tms.
Toimii kuin häkä erityisesti naisiin jotka kaipaavat jatkuvasti itsetunnon boostausta miehiltä saadulla huomiolla. Huono juttu on siinä että naiset haluavat uskoa saavansa saman tasoisen miehen suhteeseen, ja hairahtavat pian seuraavaan pelimieheen.
Molemmat pelimieskaverini toimivat noin, ovat kaataneet reippaasti yli 100 naista mieheen joten kokemusta löytyy.Niinpä. Oli tosi kiva ja auttavainen tämä ihminen. Mielestäni hän itse olisi kaivannut 'boostausta' - oli jotkin asiat vähän sellaisella mallilla, esim. taloudellisesti huonommassa asemassa kuin minä. Varoituskellot kyllä soivat päässäni, koska hänellä oli useita avioeroja takanaan, mutta en niihin reagoinut. Itse en tuollaisista 'taso' -asioista paljon perusta, yritän vaan katsoa ihmisen sisimpään. Tai - onhan siinäkin tietty tasoajattelu, mutta lähinnä henkistä tasoa tarkoitan.
Ehkäpä olen oppinut tästä jotain. Outoa on vaan nykyihmisten käytös ihmissuhteissa tänä päivänä - ei juurikaan arvosteta toista ihmistä. - 2322
Sininen_Kissa kirjoitti:
Niinpä. Oli tosi kiva ja auttavainen tämä ihminen. Mielestäni hän itse olisi kaivannut 'boostausta' - oli jotkin asiat vähän sellaisella mallilla, esim. taloudellisesti huonommassa asemassa kuin minä. Varoituskellot kyllä soivat päässäni, koska hänellä oli useita avioeroja takanaan, mutta en niihin reagoinut. Itse en tuollaisista 'taso' -asioista paljon perusta, yritän vaan katsoa ihmisen sisimpään. Tai - onhan siinäkin tietty tasoajattelu, mutta lähinnä henkistä tasoa tarkoitan.
Ehkäpä olen oppinut tästä jotain. Outoa on vaan nykyihmisten käytös ihmissuhteissa tänä päivänä - ei juurikaan arvosteta toista ihmistä.No älä nyt ihan sokeasti tuota pelimiesteoriaakaan usko. Osa miehistä on juuri sellaisia kuin 1212 kuvaa, tunnen itsekin kaverina muutaman vastaavan tapauksen, mutta on myös olemassa oikeasti epävakaita ja helposti ahdistuvia miehiä.
Mutta ei kai sillä väliä, kummankaan miestyypin kanssa ei parisuhteesta tule mitään. Parasta unohtaa koko homma. - Sininen_Kissa
2322 kirjoitti:
No älä nyt ihan sokeasti tuota pelimiesteoriaakaan usko. Osa miehistä on juuri sellaisia kuin 1212 kuvaa, tunnen itsekin kaverina muutaman vastaavan tapauksen, mutta on myös olemassa oikeasti epävakaita ja helposti ahdistuvia miehiä.
Mutta ei kai sillä väliä, kummankaan miestyypin kanssa ei parisuhteesta tule mitään. Parasta unohtaa koko homma.Siihen pyrin - unohtamaan ja eteenpäin katsomaan. Tällainen ero jättää paljon avoimia kysymyksiä. Kun niihin ei vastausta ole saanut, on unohtaminen vaikeampaa, mutta aikaa myöden kyllä kysymyksetkin unohtuvat. Tunnen sääliä ja jollain tavalla myötätuntoakin näitä ns. pelimiehiä ja epävakaita tyyppejä kohtaan. Omalla käytöksellään tekevät myös itselleen pahaa.
- sinkkumies35
Kyllä, jouduin työttömäksi joten minut jätetettiin.
- voielämäää
Ainahan jättämiseen syy on, eri juttu hyväksyykö/tajuaako se jätetty sen.
Jättämiseen on aina joku syy. Jotkut ei vaan kerro todellista syytä tai sitten keksii jonkun tekosyyn.
Vaihteeksi samaa mieltä superätmin kanssa, joku syyhän siihen on, jos toinen haluaa lopettaa suhteen.
Sitten on niitä tapauksia, kun ei vielä olla (molempien mielestä) edes yhdessä kun toisen kiinnostus jo loppuu, mutta sitä en kutsuisi jättämiseksi.
Onhan noita tapahtunut, suuntaan ja toiseen.
- nimimerkitönj
Ei ilman syytä, mutta kerran on syy jäänyt mieheltä kertomatta. Voin vain arvata, etten ollut tarpeeksi kiinnostavaa seuraa. :)
- MarkoBoyka
Exäni saattaa ehkä ajatella, että jätin hänet ilman "syytä" vaikka niitä oli useitakin. Keskustelin kyllä erosta koko yön hänen kanssaan, että kumpikin saisi käsiteltyä asian ja ei jäisi avoimia kysymyksiä. Valehtelin hänelle kuitenkin oikeista syistä ja kerroin vain jotain ympäripyöreätä hänelle (tarvitsen omaa aikaa, hän tuntui hyvältä ystävältä jne.)
- Gurbatsov
Mut on jätetty ilman selitystä 14v yhdessä asumisen jälkeen tyhjentämällä kämppä työpäiväni aikana. Laittakaa tästä paremmaksi! Sanaakaan ei olla puhuttu senjälkeen edes puhelimessa. (Jokunen txt viesti joissa ei asiaa käsitellä vaan "asiaviestejä" esim, laitatko tilille tonnin, kun bemari levisi)
- nimimerkitönj
En pysty, olen tuntenut jos jonkinlaisia juntteja jne. mutta en yhtään noin röyhkeetä.
- outoa.kyllä
Oliko teillä jotain riitaa ennen tätä? Pelkäsikö hän mahdollisesti sinua?
- eräsjätös
Tuskin. Mutta useimmiten syy on jäänyt kertomatta, ja ehkä ihan hyvä niin.
Monesti on jäänyt myös kertomatta, että minut on jätetty, ja se olisi ollut kylläkin tarpeellinen info. Ainakin kerran on jäänyt kertomatta sekin, että minua ei ole jätetty. Ja joskus on kerrottu, että minut on jätetty, mutta peruttu se seuraavana päivänä.
Joskus olen miettinyt jostain ihmisestä, että pitäisikö sille kertoa todennäköinen syy, miksi sen exä on jättänyt sen tai miksei kukaan mene sen kanssa toisille treffeille. Mutta enhän minä mikään äiti Teresa ole, hoitakoot muut omat ongelmansa. - Rose23
Mikä on ilman syytä? Kyllä eroon aina joku syy on, mutta ehkä sitä ei aina uskalleta sanoa. Vai tarkoittaako "ilman syytä" tilannetta, jossa eron syy on jätetyn mielestä liian pieni?
Minut on kerran jätetty tapailuvaiheessa. Kaikki oli ihan hyvin, mutta sitten poikaa alkoi ahdistaa ja tämä tunnusti, ettei ollut päässyt vielä yli entisestä tyttöystävästään. Harmitti se silloin hetken, mutta toisaalta olin kiitollinen, että poika oli rehellinen.- mitääpahaatehnyt
Esim. Minut jätettiin 2kk jälkeen, ja fb vaa oli vaihtanu et sinkku jälleen. Ei vastannut puhelimeen ja ei avannut ovea mulle. Sitä edellisenä päivänä syötii ateria sen luona.
- AinaJätetty
Minut on jätetty 37 kertaa elämäni aikana. Koskaan syytä ei olla kerrottu vaikka olen kysynyt. Eikä koskaan enään jätetä kun olen päättänyt pyhittää loppuelämäni vain itselleni. Tyhmähän olisin jos en oppisi noista kerroista että jos suhteeseen päädyn on tulos kolme kuukautta ja "tämä oli tässä" ja taas kuukausien sydänsuru.
- Asidofilu
Siihen on aina syynsä. Esimerkiksi työttömyys on ihan hyvä syy, jos se korpeaa toista.
- näinkävimulle
Myös oman äidin vakavan sairastumisen aiheuttama suru. Se oli syy miksi elämäni rakkaus jätti mut. En olisi saanut surra äidin perään. Ensin menetin elämäni rakkauden sitten äidin. Luottamus naisiin meni kerrasta kokonaan ja ei enään koskaan palaa.
- plaaahhh
Ei. Kyllä siihen aina on löytynyt jokin syy.
On...
- tyynepuhuja
mies jätti kun kanssani oli asiaankuulumattoman kivaa. pystyin kuitenkin ympäripuhumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203770- 613054
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813045Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002435- 412182
- 542141
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71235- 421210
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241118