Kertokaahan

Sielläkaukanakauansitten

Mikä saa ottamaan exään yhteyttä pitkän ajan jälkeen? Vilpitön kaipaus toista kohtaan? Itsensä piristäminen? Seksi? miksi itse olette ottaneet exäänne yhteyttä ja kuinka pitkän tauon jälkeen?

14

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon0n

      Rakkaus teetättää vaikka ja mitä.

    • anonymousmales

      Onneksi se on helppoa nykyään. Viesti vaikka Faceen ja odottamaan.... mut ei musta ole siihen, olen se odottaja, vaikka itse myös mameroin aikanaan... sillo ku ei ollut mitään nettiä tai tekstareita.

    • Muistelen

      Sattumalta tapasin poikaystävän yli 20 vuoden takaa. Tunnistin hänet heti ja sanoin, etten enää jaksa olla vihainen (erosimme riidoissa). Juttelimme hetken, ja annoin yhteystietoni. Muutaman päivän kuluttua mies kutsui kahville.

      Puhuimme kolmisen tuntia. Molemmilla on varmasti vielä tunteita, mutta myös ymmärrys siitä, että ei meistä olisi hyvää paria tullut. Helpotti silti selvittää vanhat asiat ja pyytää anteeksi. Itse olisin jo aikoinaan halunnut pysyä ystävänä, mutta mies ei siihen tyytynyt. En tiedä, pystyisikö hän siihen nyt. Hänen kanssaan oli taas niin helppo olla, joten haluaisin pitää jollain tapaa yhteyttä.

      Seksiä en kaipaa, arjen piristystä ehkä. Muistutusta siitä, että on ollut rakastettu. Elämäntilanteissamme on myös sellaisia yhtäläisyyksiä, joista olisi kiva keskustella, saada vähän miesnäkökulmaakin. Sovinto on kuitenkin se tärkein: nyt on mukavampi muistella nuoruuden päiviä.

    • repwg

      No ei sitä ainakaan voi yleistää, minkä takia otetaan yhteyttä. Vaikka kaipausta olisikin, ei se aina ole romanttista kaipausta.

    • suhdekoukerossa67

      Että ottaa yhteyttä johtuu siitä että sinusta on joskus jäänyt kuitenkin se hyvä mieli. Hyvät ja mukavat asiat tulevat mieleen jos vaikka katsoo vanhoja kuvia. Yhteiset tuttavat saattavat ohimennen kysyä mitä exälle kuuluu.. olen itsekkin eronnut ja aina silloin tällöin puhumme puhelimessa ja kuulostelemme toisiemme tekimisiä/elämän tilannetta.. sitä että haluaa tavata on aina mietittävä tarkkaan.
      Jos exän suhde on loppunut nykyisen kanssa niin voihan sitä haluta siksikin tavata..

    • KiittivaanT

      Noh,onneksi mun mieheni exä päätti ottaa mieheeni yhteyttä ja pilasi suhteemme seuraavaksi vuodeksi..että joo,ottakaa vain yhteyttä,kyllä kannattaa.

      • ensirakkaus

        Ei tainnut suhteenne kovin kantavalla pohjalla olla jos noin kävi. Muuten en tuota voi ymmärtää kuin niin että miehesi tunteet eksäänsä kohtaan on voimakkaat edelleen.


      • nomiksisiksi

        Meillä miehen exä ottaa yhteyttä kub tarvii joitain. Rahaa, autoa, tietsikkaa...jopa munaa on kinunnu. Exät luulevat omistavansa ja hallitsevansa exiään loppuiän.


      • KiittivaanT
        ensirakkaus kirjoitti:

        Ei tainnut suhteenne kovin kantavalla pohjalla olla jos noin kävi. Muuten en tuota voi ymmärtää kuin niin että miehesi tunteet eksäänsä kohtaan on voimakkaat edelleen.

        Tuskin on,kun ei minusta eronnut.En viitsi täällä juttua availla sen enempää.


    • totuusonihanaa

      Ikuinen rakkaus ja vilpitön kaipuu, koska todellisuudessa tietää miten paljon merkitsevät toisilleen

    • Into_ja_himo

      Tuttu ukkeli jonka kanssa on miellyttävää ja monipuolista seksiä. Ei tarvi ujostella, ollaan tapailtu jo noin 25 v. Varsinaisesta yhdessaolosta ei tulisi mitään, koska se on sekopää.

      • himostaonkyse

        Puhut varmaan kuin asia on. Nuo monenlaiset liirumlaarumit vilpittömästä kaipauksesta, ikuisesta rakkaudesta jne. ovat omien mielihalujen peittelyä ja selittelyä. Todellinen syy useimmiten on itse saada jotain hyötyä yhteydenotosta.

        Siinä mielessä viisasta onkin, erityisesti miehen, katsella miten monta exää naisellaan takanaan on. Naiset kun eivät yksinkertaisesti pysty jättämään exiään taakseen, vaikka miten väittävät. Mitä useampi exä löytyy, sitä enemmän yhteydenottoja tulee satelemaan, ja sitä varmemmin nainen niihin tulee reagoimaan ja vastaamaan.


    • Henkisestilyöty

      Oletko itse ottanut (tai aikeissa ottaa) EXääsi yhteyttä pitkän ajan jälkeen? Vai onkoEXäsi ottanut Sinuun yhteyttä pitkän ajan jälkeen? Niin...mikä todella saa ottamaan yhteyttä pitkän ajan jälkeen? Olen itse ihan loppuun palanut, kun noin vuoden verran mieheni on ollut yhteydessä EXäänsä. Mieheni aloitti tuon suhteen uudelleen 40 vuoden jälkeen, eikä suostu sanomaan, minkä takia. Puoli vuotta hän kielsi koko suhteensa sanomalla, ettei muka tiedä naisensa nykyistä nimeä. Valhe paljastui, kun hän kerskui suhteellaan serkulleni. Jatkuvasti hän "väliaikoinaan" etsii netistä tietoja hänestä. Puheluja on melkein joka päivä (joskus kolmekin puhelua päivässä)kestoltaan noin tunti/puhelu. Viime juhannusviikolla hän laittoi minut ja tyttäremme kauppaan, jotta hän voisi muka siivota. No, kun tulimme kaupasta, siivoamisesta ei ollut tietoakaan: hän puhui EXänä kanssa. Tämä vain yksi monista tapauksista.

      Olen todella väsynyt elämään tällaisessa avioliitossa, jossa ei voi luottaa kumppaniin. Pitäisikö minun lähteä pois tällaisesta 34 vuotta kestäneestä suhteesta. Seksin puutteesta ei pitäisi olla syytä moiseen. Seksiä on 12 krt/viikko

    • vainkerranelämässä

      Tosi rakkaus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe