Neuvokaa hyviä merkkejä kasvovoiteista naiselle joka on lähellä 50 vuotta! Ihoni on herkkä ja kuivuuteen taipuvainen , ilmeisesti vaihdevuodetkin alkaa vaivata minkä huomaa ihossakin. Haluaisin löytää erittäin ravitsevan viiteen mikä saisi heleyden takaisin iholleni. Ruokavalio ohjeita en tarvitse tiedän ne kaikki, mutta apu voiteiden puolelta uupuu vielä.
kasvovoide naiselle lähellä 50
6
139
Vastaukset
- ageing
Heippa, suosittelen kokeilemaan italialaista Idea Toscanan BIO Kasvovoidetta, joka sopii herkällekin iholle ja kosteuttaa sopivan kevyesti. Saman sarjan Anti-age -voide on myös hyväksi havaittu. www.ideatoscana.fi/kasvovoide.htm
- kaikkiongelmathäipyyheti
Kaikista parhain,kun ostat Bio-oilia.Se todellakin kosteuttaa ja häivyttää vielä ihojuonteitakin.Itse olen saman ikäinen ja en todellakaan vaihtaisi tuota tuotetta enää muuhun.
- 45vee
Suomalainen Eho Pharman (ammattilaissarja) vadelmayövoide.
- No_vaikka
Kokeile vaikka L300 sarjaa.
http://l300.fi/tuotteet/anti-age/ - rypytönkuusikymppinen
Manteliöly 8 euroa pullo. Kestää 2 kk. Apteekista. Puhdas luonnotuote. Täydellinen. Sopii myös kastikkeisiin.
- Luontaituote
Suosittelen kasvovedeksi ruusuvettä ja ainakin yökäyttöön Arganöljyä. Lue tuotteesta, se tekee minkä lupaa! Päivävoiteena Frantsilan Ravitseva kasvovoide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894