Vihaan elämääni

eimullamuuta

Miten saan sydänkohtauksen?

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quick.easy.death

Onhan niitä helpompiakin kuolintapoja,miten olisi esim junan alle jääminen?

• junanallejoutaa

Itsekki olen jo monet vuodet halunnu hypätä junan eteen, mut vielä joku päivä teen niin. Kukaa ei jää kaipaamaan paitsi isoveli, mut sekin nii paljon töissä, että unohtaa kohta minutkin.

• there.is.hope
        junanallejoutaa kirjoitti:

Itsekki olen jo monet vuodet halunnu hypätä junan eteen, mut vielä joku päivä teen niin. Kukaa ei jää kaipaamaan paitsi isoveli, mut sekin nii paljon töissä, että unohtaa kohta minutkin.

Miksi haluat? Kannattaisi miettiä asia ihan loppuun asti, miten toivoton tilanteesi on?

• riittääkö-s
        there.is.hope kirjoitti:

Miksi haluat? Kannattaisi miettiä asia ihan loppuun asti, miten toivoton tilanteesi on?

Ei riitä enää raha elämiseen.
        Ei mahollista enää kouluttautua.
        Kukaa tykkää minusta.

• Naisasialooseri1

Hyvin riittää. Päteviä syitä todella paha lähteä kieltämään.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Hyvin riittää. Päteviä syitä todella paha lähteä kieltämään.

Seurannut kommentointiasi monet kerrat, nyt pakko, ekan kerran, sanoa että olen samaa mieltä kanssasi, toveri Naisasialooseri1

• ätminki

Sama juttu, olen arvoton ihmiseksi. En ole edes ihminen joten kuolema olisi helpotus.

• dontdoit

Mutta sitten kun pohja tulee vastaan on suunta vain ylöspäin.

• 11plus16

paitsi ätmeillä

• Onsehullutilannetää

Sitä saapi toivoo..ooteltu on kun pohjalla oltu jo ikuisuus.Jospa sitä on jotensaki idiootti.Ei nää kokonaiskuvaa.Mene ja tiedä.Luulis elämän olevan loppujen lopusk yksinkertaista.tekeekö ihminen itelleen se turhan vaikeeks.

• outoelämä
        Onsehullutilannetää kirjoitti:

Sitä saapi toivoo..ooteltu on kun pohjalla oltu jo ikuisuus.Jospa sitä on jotensaki idiootti.Ei nää kokonaiskuvaa.Mene ja tiedä.Luulis elämän olevan loppujen lopusk yksinkertaista.tekeekö ihminen itelleen se turhan vaikeeks.

Turhaa sodit itseäsi vastaan, pyri rauhaan. Enkä tarkoita R.I.P.

• outoelämä kirjoitti:

Turhaa sodit itseäsi vastaan, pyri rauhaan. Enkä tarkoita R.I.P.

Kuitenkin tarkoitit, eihän se ole kuin ainut vaihtoehto...

• outoelämä
        idompsu kirjoitti:

Kuitenkin tarkoitit, eihän se ole kuin ainut vaihtoehto...

No jokainen lukee niinkuin haluaa tai toivoisi.

• ikuisesti-yksin

Työ, raha, naiseton. Asioita joita on mahdoton saada joten miksi elää.

• Nyky-Suomessa... Ainoa asia joka pätee täällä...

• Niinsaatana

Minä en käsitä kanssa miksi ei ole ongelma jätelaitoksua ihmisille jotka ei pysty itsestään huolehtia rahallisesti eikä suostu alentumaan sossupummeiksi. Mulla on työpaikka mutta koko elämä kaatuu, jos vaikka auto levii eikä olis rahaa korjata enkä sit pääse töihin. Ei kulje julkiset. Mitä sitten!? Saan karenssin ja menen sossuun itkee?? Nehän laskee mun tulot et niillä pitäisi elää koko seuraava vuosi ja oma syy etten ole säästänyt!!

Mutta jos ei kukaan auta ni pakko sit mennä junan eteen ei kai siinä muutakaan voi???? Kun kylmä se on teltassa nukkua jollei saa vuokraansa maksettua!!!!

• letkuruokintaako

Entäs jos halvaannutkin ja olet muitten armoilla?

• vihatipunen kuulemma aiheuttaa miehille sydänkohtauksia nahkatakissaan.

• Monet kerrat nähnyt kommenttejasi jossain, mutta tällä kertaa sanoa että kommenttisi saavutti WTF-tason, toveri HC-ätmel

Oikeasti, nahkatakkinen vihatipunen... =D

• klpo

Ota aikalisä! Parempaa on edessäpäin! Syö monipuolista ravintoa, niin jokin voi auttaa! Huolehdi kunnosta liikkunnalla ja kuntosalilla tai kotivoimistelulla! Älä käytä liikamaustettuja ruokia!

• nimimerkitönj

Stressaamalla kaikkea, syöt mitä sattuu milloin sattuu, mielellään kaikkea sydäntä rasittavaa, ryyppäät ja ahmit lääkkeitä, valvot vuorokaudet läpeensä ja odotat. Kyllä se sydän siitä aikanaan pettää. Voi olla hidasta mutta varmaa.

Oikeasti sydäri on kivulias kokemus, en usko että haluat sellaista kipua.

• Kilttiatm

Naiset vihaa yksinäisiä miehiä.

• Naiset vihaa miehiä joita ei saa tossun alle, täten myös yksinäisiä miehiä...

Hmm...

Toveri Kilttiatm taonnut taas totuuksia...

• mies34--

Sydänkohtaus tulee itsekseen, en usko että sitä voi edistää millään keinoin. Tietenkin jos vedät jotain lääkkeitä ja viinaa kiukulla niin sydän ei siitä tykkää mutta perusterveen ihmisen sydän kestää aika pitkään.

• dr.Takycardia

Katso pelottavia kauhuleffoja, sellaisia missä säikkyy koko ajan.

• enhaluakuollavielä

Sydänkohtauksen olen kokenut yksin keskellä yötä, ja nyt olin varma että henki lähtee! Mut sit jonkun ajan päästä se loppu, olin ihan yltäpäätä hiessä ja näkö oli silleen sumeen musta! Tosi pelottava kokemus.

• woirhgä

Kai menit lekuriin ja kerroit kohtauksesta? Kai sinulle on tehty tutkimukset? Esim. sydämen ultraäänitutkimuksilla näkee ilmeisesti aiemmat sydänkohtaukset.

Kokemasi kohtaus saattoi olla vain paha rytmihäiriö. Tosin en tiedä, eroaako sydänkohtaus ja rytmihäiriö ratkaisevasti toisistaan.

• kiitollinenopettajalleen

Pidetään huolta hei itsestämme ja toisistamme,eikö vain.Aina löytyy joku syy elää,vaikka kuinkakin pieni.Mulla on kaks syytä,joiden takia en ole tehnyt.Oma läheinen lähti oman käden kautta.Kurja elämä sillä.Mietin,katuiko viimeisillä hengenvedoilla..Mutta ilman pimeyttä ei voi olla myöskään valoa.kaikkea tarvitaan,jotta oppii arvostamaan,sitä hyvää mitä aina joskus on.Kyllä se siitä

• toimiskotuollainen

Mites niille eläimille jotka pistettiin teuraaksi. Laitettiinko niille sähköjytkyä peräpäähän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      23
      4127
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      3094
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3071
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      301
      2477
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2202
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2151
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1351
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      7
      1270
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      43
      1229
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1141
    Aihe