Taas näitä meidän naisia saa hävetä

Ikis__M

Eivät ole edes pullaa leiponeet kunniavieraillemme ensi-innostuksen laannuttua. Ruoka(kin) on ihan huonoa täällä:

http://yle.fi/uutiset/tama_kelpaa_korkeintaan_koiran_ruuaksi__mieltaan_osoittava_turvapaikanhakija_haukkuu_ruoka-annoksen_videolla/8344894

Sivuhuomiona tuohon voi kyllä heittää että vieras taisi napsia sattumat parempiin suihin ennen esittelytilaisuutta :D

Toinen aihetta sivuava juttu tuossa:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443524129063.html

Siinähän ei muuta mielenkiintoista ole kuin ero minun tämän päivän eväisiin, siis se ettei eroa juuri ole. Niin ja se etten minä ole läski niin kuin moni noista istuskelijoista. Niin ja minähän kävin töissä tänäänkin, olisi varmaan tullut nälkä jos vaan olisi ruokaa odottanut koko päivän niin sikäli pääsin helpommalla. Niin ja minähän itse maksan ne eväät, ehkä ne siksi tuntuu olevan ihan ok.

Niin noista meidän naisista vielä, paljastuukohan kohta irvokas totuus niistä villasukistakin, ettei niitäkään ole neulottu ja talvi on jo o

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän naisten ruuissa mitään...

• m-i-e-s

Kyllähän valtion pitäisi ehdottomasti tarjota tryffeleitä, mielellään valkotryffeleitä (3-5k kilo). Ilman muuta aamuin ja illoin sammen mätiä, eli kaviaaria. Laatu valkoviiniä, kuten vaikka Chateau d’Yquemiä jokaiselle muutama pullo (90k kpl).

Kyllä ilman muuta tuohon vielä savustettua, paistettua, höyrystettyä, paneerattua, tuoresuolattua tms. lohta. Valko- ja sinihomejuustoja, joka lajikkeen rypäleitä.

Makaroni tai riisi jauhelihalla ei kelpaa, ei mikään yllätys kun kotimaassa syödään täytettyä perunaa jauhelihalla (kai siihen jotain muutkain tulee) tai täytettyjä lehtiä jauhelihalla (siihenkin ehkä tulee jotain muutakin)

Kyllähän tuohon konkreettisesti vois lisätä jauhoista valmistetun kastikkeen ja kaurapuuron. Kerran viikkoon courmee herkku, kananmuna keitettynä tai paistettuna. =) Kai silloin tällöin voisi porkkanaraastetta ja omenaa tarjota.

• Vähäosaisten_asialla

Ja Dennikseen ilmaisia lounareita. Jotkut pakolaiskeskusten työtekijät voisivat järjestää niille mukaia leffailtoja, hankkia sinne Xboxit ja pleikka neloset ettei aika kävisi liian pitkäksi. Pitsaa tulisi myös olla säännöllisesti tarjolla ja mieluiten perhekokoisia varsinkin kun ottaa huomioon että pakolaiset lisääntyvät täällä jatkuvasti sekä tummien että vaaleiden naisten kanssa, ja pikku Abduleiden näläsaä pitäminemhän tunnetustu sotii Suomen valtion periaatteita vastaan.

• mielikkik

Mamut saa vastaanottokeskuksissa samaa ruokaa kuin koululaiset kouluissa ja siitä ovat kunniakansalaiset tuohtuneet. Kyllä kamelinnussijoille pitää saada parempaa murkinaa.

• helgamies

aivan varmasti on ruoka vastaanottokeskuksissa huomattavasti parempaa ja monipuolisempaa kuin kouluissa. Vankiloissakin on huomattavasti suuremmat budjetit ruuan suhteen per annos kuin kouluissa.

• Pettu

Jos ei ruoka ja olot kelpaa niin menköön kotiinsa tai ruotsiin. Ruotsalaiset kun muistavat aina muistuttaa kuinka suomestakin ottivat lapsia turvaan, niin mietin vaan että olikoha suomen lapset aikoinaa yhtä kriittisiä oloistaan kuin nämä omassa maassaan suurta vääryttä kokeneet mokkakikkelit.

• että.silleen

Laitappa Ikis se "monosi" koko tähän ketjuun, niin saat ihan ikiomat villasukat juolulahjaksi multa. Kudon ne jossain välissä sulle...loppuu tämä itku&valitus sukista.
      Sulla ainakin on sitt yhdet ikiomat sukat korvauksena pahasta mielestä. =)
      Ja mä olen nyt ihan tosissani...posti kyllä kuljettaa paketin.

Pakolaisille ei siis kelpaa sama ruoka kuin ala-asteen koululaisille?
      Ei sikseen kyllä siinä ruuassa olis parantamisen varaa, siis ajattelen niitä koululaisia.

Odottakaas kun tulee talvi, lunta ja pakkaset...suojasää ja taas pakkaset.
      Mahtaako tulla mellakat, sääolosuhteista ? Järjetöntä ottaa tuhansia ihmisiä pohjolaan asumaan, ihmisiä jotka ovat tottuneet ennemminkin hiekkamyrskyyn kuin lumimyrskyyn!

• hyvätapainenätmi

Olet kiltin oloinen nainen.

• atännä

Heh.. Aika shokki tulee olemaan, kun mittari näyttää alle -20 asteen, pohjoisessa Suomessa vielä enemmän. En usko että täällä kukaan talvella mellakoi, eihän ne tarkene :)

• että.silleen

Ikis_M tules pois piilosta, mä olen nähnyt sunt jo!
        Minkä numeroiset sukat?
        Istuin hammaslääkärin odotushuoneessa ja kudoin sukanvartta jo reilut 7cm, joten sen jalan KOKO? Reippaasti nyt, ei tää satu!

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Ikis_M tules pois piilosta, mä olen nähnyt sunt jo!
        Minkä numeroiset sukat?
        Istuin hammaslääkärin odotushuoneessa ja kudoin sukanvartta jo reilut 7cm, joten sen jalan KOKO? Reippaasti nyt, ei tää satu!

Heh, kiitos hienosta tarjouksesta :D Epäilemättä niistä tulee maailman parhaat sukat mutta kun enhän minä hyväosainen voi niitä voi ottaa kun samaan aikaan palelevat partalapset vastaanottokeskusksissa joutuu kulkemaan avojaloin :( Kyllä meidän nyt täytyy edetä niin että teet melko suurikokoiset, n.45 ja laitat ne lähimpään vastaanottokeskukseen. Nehän on kertoneet että pulaa on suuremmissa kokoluokissa, ruokakaan ei tahdo riittää nopeakavuisille nuorukaisille siellä.

• Kilttiatm

Ostetaan pakolaisille kumiveneet niin ne voi soutaa takas irakii parempien patojen ääreen

• otemporaomundanus

Suomalaisen maustemaailman vähäeleiset nyanssit eivät vielä taida olla imeytyneet arvon turvapaikanhakijoiden temperamentisille kielinystyröille vielä. Maksalaatikko, kumipulla ja tillilihakastike, kyllä ne ainakin minulle maistuisivat minä Herran päivänä tahansa jos ei muuta olisi varaa valita. Eikös se simasuu Berlusconikin haukkunut mämmin pashkaksi?

Video ei auennut joten en katsellut. Liekö YLE sensuroinut itseään?

• helgamies

Kiimavitut ei osaa tehdä ruokaa, haarojen avautuminen toki toimii.

• Hehehahshrh

Se oliskin aika mahtava vagina joka kokatakkin osais,muuta ei koskaan tulisi tarvimaan,halpa ylläpito ja puhdistus..ehdotus flesun valmistajalle?

• Toivottavasti alkaa mahdollisimman pian ja nopeutetusti väärin perustein turvapaikkaa hakeneiden käännytys..........luultavasti yrittävät laittaa hanttiin, kun pientä esimakua on jo nähty näiden käytöksestä, mutta luultavasti vapaaehtoisista ei olisi pulaa, jos/kun viranomaiset apua pyytäisivät........luultavasti jos alkavat rähinöimään tjms., niin ei tarvitse edes pyytää.....

• atännä

Kyllä Suomen talvi hoitaa homman :) Mikäli nyt enää saadaan kunnon pakkasia...

• atännä kirjoitti:

Kyllä Suomen talvi hoitaa homman :) Mikäli nyt enää saadaan kunnon pakkasia...

=DDD.....pakko tunnustaa, että eilen kun olin ilta lenkillä nauttien ihanan viileästä ja raikkaasta ilmasta, sekä tähtitaivaasta, niin tuli hieman "tuhmia" ajatuksia mieleen ja lähes hekottelin siinä itsekseni, kun mietin että tulisipa oikein kunnon talvi, mutta tosin sellainen, että mamut näkisivät sekä kunnon loska kaamosta ja sitten pidempi jaksoista yli -20c.......mieluummin lähempänä -30c pakkasjaksoja........vaikka vuoron perään pari viikkoa kerralla kumpaakin..... ;D

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

=DDD.....pakko tunnustaa, että eilen kun olin ilta lenkillä nauttien ihanan viileästä ja raikkaasta ilmasta, sekä tähtitaivaasta, niin tuli hieman "tuhmia" ajatuksia mieleen ja lähes hekottelin siinä itsekseni, kun mietin että tulisipa oikein kunnon talvi, mutta tosin sellainen, että mamut näkisivät sekä kunnon loska kaamosta ja sitten pidempi jaksoista yli -20c.......mieluummin lähempänä -30c pakkasjaksoja........vaikka vuoron perään pari viikkoa kerralla kumpaakin..... ;D

Hyi sua. Mua paleltaa jo ajatuskin -30 Co pakkasesta! Turussa jäätyy pystyyn silloin jos pienikin viima käy.
        Olin Pyhännällä muutama vuos sitten...-30 Co mittarissa ihan tyyni ilma ja käytiin lumipeitteisen järven jäällä hiihtämässä.
        Ei ollut kylmää kuin täällä, se pakkanen on kuivempaa..ilmassa ei ole mitään kosteutta kuten täällä.
        Tuli vaan mieleen ett pari viikkoa paukku pakkasia Turussa, mihinkähän ne ottais munt osa-aikapakolaiseksi siks aikaa, Espanjaan? Muutama kupillinen keitettyä riisiä sinä aikana kelpais mulle ihan silleen henkeni pitimiksi.
        Enkä valittais... Opettelisin flamenkoa tanssiin, sillähän se aika kuluis mukavasti.

Eikä -20Co pakkanen ole vielä mikään kärsimys!

• että.silleen kirjoitti:

Hyi sua. Mua paleltaa jo ajatuskin -30 Co pakkasesta! Turussa jäätyy pystyyn silloin jos pienikin viima käy.
        Olin Pyhännällä muutama vuos sitten...-30 Co mittarissa ihan tyyni ilma ja käytiin lumipeitteisen järven jäällä hiihtämässä.
        Ei ollut kylmää kuin täällä, se pakkanen on kuivempaa..ilmassa ei ole mitään kosteutta kuten täällä.
        Tuli vaan mieleen ett pari viikkoa paukku pakkasia Turussa, mihinkähän ne ottais munt osa-aikapakolaiseksi siks aikaa, Espanjaan? Muutama kupillinen keitettyä riisiä sinä aikana kelpais mulle ihan silleen henkeni pitimiksi.
        Enkä valittais... Opettelisin flamenkoa tanssiin, sillähän se aika kuluis mukavasti.

Eikä -20Co pakkanen ole vielä mikään kärsimys!

Noh, ei se ollutkaan sua varten ja hyvän asian puolesta ollaan valmiita kärsimään.....pitäähän ainakin tietyt "vieraat" toivottaa terve tulleeksi oikein kunnolla tänne Pohjolan Perukoille...........täällä Pohjan Tähden alla ei ehkä olekaan ihan sellaista mitä "matkaoppaat" ovat kertoneet ja olen vahvasti muutenkin sitä mieltä, että koko tämä homma on ihan absurdia, sekä ristiriitoja täynnä......todella hassu maailma ei voi muuta sanoa....

Jeps.....lähetään kaikki osa-aika pakolaisiksi, kyllä tämä tilanne ja siihen päälle vielä SSS tiimi on tarpeeksi hyvä syy, että voidaan kiertää pakolaisina eri maissa tutustumassa kulttuureihin.... ;)

Nämä meidän vieraat kyllä osaavat vaatia ja valittaa, eli varmaan valittavat vielä lisää jonnekin tuomio istuimeen, kun "matkatoimistosta" oli luvattu 5 tähden reissu ja jos sitä eivät saa, niin OiVoi......vaikka luulisi kaiken järjen mukaan sen olevan "matkatoimiston" vika, eikä matkakohteen.......

Eipä tästä oikein huumorilla kohta enää mennä......kun ei tässä ole mitään järkeä monenkaan asian suhteen....

• Naishenkilö

Luulisi sun vain toivovan etteivät kudo ja lopettaisivat muunkin hyväntekemisen, niinkuin oikeasti asian näet.
      Nyt sua kummasti hävettää naisten tehdyt ja (mahdolliset) tekemättömät asiat. Muun ajan käytät palstatotuuksien kirjoitteluun naisista miten läpimätiä he ovat.
      Onko sulla mitään muuta sisältöä elämässä palstan ja työn lisäksi? Jos ei niin suosittelen sitä järjestämään.
      Kohottaako palsta sun elämänlaatua? En usko.

• 34e45ey3e4r5thy

Vaikka täällä esimerkiksi vanhukset saavat suunnilleen saman tasoista sapuskaa niin mitä tekevät suomalaiset velliperseet asian eteen, eivät mitään. Saisi tulla vaan jokin sota tms. kunnon mullistus että kultalusikka perseessä elävät ätmit ym. nössykät näkisivät mitä on oikeasti huonot olot.

• mythbuster

Toivottavasti naiset hoitavat edes tutustumispuolen vähän fiksummin. Vihaiset mulkoilut, kuulematta jättämiset kun toinen tervehtii, tenttaamiset, insinöörinnäköiseksi haukkumiset yms. voisi jättää meillä suomalaismiehille kun me ollaan niihin jo aika hyvin totuttu.

• 546thbfth

Ei normimies tuollaista kohtaa.

• Naishenkilö

Ei ole olemassa tiettyä insinöörin näköistä ihmistä.
        Esimerkkinä vääristä luuloista: eräs mies ehdotteli baarissa seksihetkeä mulle. Kertoi että hän olisi niin halunnut kokea hekumaa akateemisen naisen kanssa.
        En ole akateeminen mutta rillini saivat hänet näin päättelemään. Voi yök..

• Anonyymi
        546thbfth kirjoitti:

Ei normimies tuollaista kohtaa.

Normimies?! Siis niin heteronormatiivinen syrjivä sana! Hyi saakeli mitä äärioikeiston slangia 🤢🤢🤢 Ei oo mtn. normimiestä vaan j-o-k-a i-k-i-n-e-n määrittelee itse oman sukupuolensa ja identiteettinsä

mee vaa sinne teboilille jatkamaan pullakahveja ja puhumaan "normimiehistä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      78
      2977
    2. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      2957
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2934
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      283
      2212
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2122
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe