Eikö ne tajua, että menkat yököttää miehiä? Voisivat lopettaa moiset turhuudet
Miksi naisilla on menkat?
30
<50
Vastaukset
- näin.se.on
"Kuukautiset kertovat naisen sukukypsyydestä eli mahdollisuudesta hankkia jälkeläisiä. Kuukautiset johtuvat siitä, että hedelmöittyneen munasolun vastaanottoon valmistautunut kohdun limakalvo irtoaa ja vuotaa pois, jos raskaus ei ala. Kuukautiskierto eli ajanjakso kuukautisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkuun kestää tavallisesti 25-35 vuorokautta ja vuotoa jatkuu noin 2-7 päivää."
- ounou_
Ihan hullua, miten todellisuudesta vieraantuneita miehiä tällä palstalla on.
- hc-ätämi_
Älä ota kaikkia provoja tosissas. Tällä palstalla on enemmän huumoriavauksia kun oikeesta aiheesta.
- 6plus3
Itseäni ärsyttää kun exät puhuivat joskus kuukautisistaan :S olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että ne ovat yököttäviä ja niistä ei pitäisi puhua miehen kanssa
- sussusussusussu
Mulla oli suhde metsästäjän kanssa, ei haitannut, punainen paksu froteepyyhe alle tai seksiä suihkussa. Särkylääkkeet vie kivut ja seksi rentouttaa.
Mutta miksi miehet suihkuttaa aina spermaa, yäk. Voisivat loppettaa ;)- 1214
MGTOW kirjoitti:
Ei kai ne nyt ihan aina ruiskuttele..... ;P
No kyllä ne joka seksisessiossa sitä ruikkii, YÄK!
- Naishenkilö
Eipä olisi noita luonnolliselle asialle yökkääviä miehiä kakomassa mutta ikävä kyllä heidän äideillään oli ne kuvottavat menkat.
- Naisasialooseri1
No menkat vielä menee, mutta paskovan naisen kanssa en kyllä olisi. Miehiä yököttää paskovat naiset.
Menkat on naisten yleisin tekosyy kiukuttelulle.
- Naishenkilö
Ok. Mikä on teidän miesten tekosyy kiukutteluun?
Toki tiedät muidenkin miesten puolesta kuten naistenkin asiat tunnut tietävän. Naishenkilö kirjoitti:
Toki tiedät muidenkin miesten puolesta kuten naistenkin asiat tunnut tietävän.Ei ole tekosyitä. Naiset keksii tekosyitä, etenkin feministit.
- Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
Ei ole tekosyitä. Naiset keksii tekosyitä, etenkin feministit.
Vain oman henk.koht kokemuspohjani puolesta kirota juurikin tämän "lahjan".
Sen antaisin mielelläni pois mutta luonto päättänyt toisin ja hyväksyttävä se on.
Ethän ole unohtanut tosiasiaa että myös miehillä on hormonitoiminta ja se on muuttuvaa, tahdosta riippumatonta. Muutokset vaikuttavat miehiin monin tavoin. Tutkimustietoa löytyy alan sivuilta. Suosittelen tutkimusmatkaa miehiseen maailmaan, avartaa takuulla monin tavoin. Ikävä kyllä kaikki lukemasi miesten hormoneista, ei tule olemaan mukavaa tekstiä.
Aivan, hormonitoiminta ei ole tekosyy. Naishenkilö kirjoitti:
Vain oman henk.koht kokemuspohjani puolesta kirota juurikin tämän "lahjan".
Sen antaisin mielelläni pois mutta luonto päättänyt toisin ja hyväksyttävä se on.
Ethän ole unohtanut tosiasiaa että myös miehillä on hormonitoiminta ja se on muuttuvaa, tahdosta riippumatonta. Muutokset vaikuttavat miehiin monin tavoin. Tutkimustietoa löytyy alan sivuilta. Suosittelen tutkimusmatkaa miehiseen maailmaan, avartaa takuulla monin tavoin. Ikävä kyllä kaikki lukemasi miesten hormoneista, ei tule olemaan mukavaa tekstiä.
Aivan, hormonitoiminta ei ole tekosyy.Ei minun tarvitse lukea toisten kirjoittamia juttuja amiesten hormonitoiminnasta, koska olen mies ja tunnen itseni muutenkin.
Heikomman sukupuolen edustajien, eli naisten, täytyy lukea lääkäreiden kirjoittamia juttuja jotta oppisivat ymmärtämään itseään.
Hormonitoiminta on tekosyy kiukuttelulle. Se on mielen heikkoutta.- realismia
super-atm kirjoitti:
Ei minun tarvitse lukea toisten kirjoittamia juttuja amiesten hormonitoiminnasta, koska olen mies ja tunnen itseni muutenkin.
Heikomman sukupuolen edustajien, eli naisten, täytyy lukea lääkäreiden kirjoittamia juttuja jotta oppisivat ymmärtämään itseään.
Hormonitoiminta on tekosyy kiukuttelulle. Se on mielen heikkoutta.Ei ihmisellä tarvitse olla mitenkään heikko mieli, että voimakkaat hormonitoiminnan muutokset vaikuttavat mielialaan. Muistan kun muutama päivä toisen lapsen synnytyksen jälkeen meni yksi yö ihan kummallisessa olotilassa. Kaikki oli jotenkin pelottavaa ja synkkää ja tulevaisuus kauhistutti. Aamulla olin jo ihan kunnossa. Raskausajan hormonitoiminta vaihtui lapsen synnyttyä erilaiseksi ja kyllä se sekoitti olotilaa aika tehokkaasti.
- 630
Naishenkilö kirjoitti:
Toki tiedät muidenkin miesten puolesta kuten naistenkin asiat tunnut tietävän.No se yleisin tekosyyhän on se pillunpuute :-D
- vihatipunen
630 kirjoitti:
No se yleisin tekosyyhän on se pillunpuute :-D
Sehän se. Tällä palstalla se ilmentyy setämiesraivona. Toisaalta täällä kirjoittelee niitäkin, jotka väittävät saavansa ja silti setämiesraivoavat. Miehet ovat isoja lapsia.
vihatipunen kirjoitti:
Sehän se. Tällä palstalla se ilmentyy setämiesraivona. Toisaalta täällä kirjoittelee niitäkin, jotka väittävät saavansa ja silti setämiesraivoavat. Miehet ovat isoja lapsia.
Jos miehet ovat isoja lapsia, niin sinä olet reilusti ylipainoinen, liikuntaa vihaava talipallonainen, jota yksikään mies ei halua.
realismia kirjoitti:
Ei ihmisellä tarvitse olla mitenkään heikko mieli, että voimakkaat hormonitoiminnan muutokset vaikuttavat mielialaan. Muistan kun muutama päivä toisen lapsen synnytyksen jälkeen meni yksi yö ihan kummallisessa olotilassa. Kaikki oli jotenkin pelottavaa ja synkkää ja tulevaisuus kauhistutti. Aamulla olin jo ihan kunnossa. Raskausajan hormonitoiminta vaihtui lapsen synnyttyä erilaiseksi ja kyllä se sekoitti olotilaa aika tehokkaasti.
"Ei ihmisellä tarvitse olla mitenkään heikko mieli, että voimakkaat hormonitoiminnan muutokset vaikuttavat mielialaan."
Kyllä silloin on heikko mieli. Monesti olen miettinyt mitä kaikkea olen elämässäni joutunut kokemaan. Tässä tilanteessa moni mies ja etenkin nainen olisi varmasti lopettanut päivänsä. Kun mietin mennetisyyttäni ja nykyisyyttäni, niin joidenkin hormonien vietävänä oleminen olisi johtanut tuhoon.
"Muistan kun muutama päivä toisen lapsen synnytyksen jälkeen meni yksi yö ihan kummallisessa olotilassa." Kaikki oli jotenkin pelottavaa ja synkkää ja tulevaisuus kauhistutti. Aamulla olin jo ihan kunnossa. Raskausajan hormonitoiminta vaihtui lapsen synnyttyä erilaiseksi ja kyllä se sekoitti olotilaa aika tehokkaasti."
Miksi teit lapsen jos se oli noin kamalaa? Kukaan ei ole pakottanut.- realismia
super-atm kirjoitti:
"Ei ihmisellä tarvitse olla mitenkään heikko mieli, että voimakkaat hormonitoiminnan muutokset vaikuttavat mielialaan."
Kyllä silloin on heikko mieli. Monesti olen miettinyt mitä kaikkea olen elämässäni joutunut kokemaan. Tässä tilanteessa moni mies ja etenkin nainen olisi varmasti lopettanut päivänsä. Kun mietin mennetisyyttäni ja nykyisyyttäni, niin joidenkin hormonien vietävänä oleminen olisi johtanut tuhoon.
"Muistan kun muutama päivä toisen lapsen synnytyksen jälkeen meni yksi yö ihan kummallisessa olotilassa." Kaikki oli jotenkin pelottavaa ja synkkää ja tulevaisuus kauhistutti. Aamulla olin jo ihan kunnossa. Raskausajan hormonitoiminta vaihtui lapsen synnyttyä erilaiseksi ja kyllä se sekoitti olotilaa aika tehokkaasti."
Miksi teit lapsen jos se oli noin kamalaa? Kukaan ei ole pakottanut.Ei ihminen ole hormoniensa vietävissä, vaikka ne vaikuttavatkin ihmiseen. Kun tuntee kehonsa ja sen reaktiot ja tietää mistä on kyse, on helpompi ymmärtää mielialan heilahtelut. Kemiaahan se vain on.
En kirjoittanut missään kohtaa, että lapsen saaminen olisi ollut kamalaa. - Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
Miksi teit lapsen jos se oli noin kamalaa? Kukaan ei ole pakottanut.Miksi päästit elämäsi sellaiseksi että se teki susta tällaisen mikä nyt olet?
Et vaikuta alkuunkaan elämän myönteiselle. Naishenkilö kirjoitti:
Miksi päästit elämäsi sellaiseksi että se teki susta tällaisen mikä nyt olet?
Et vaikuta alkuunkaan elämän myönteiselle.Tilanteeseen nähden olen hyvin myönteinen ihminen. Tilanne ei puolestaan johdu siitä mitä olen itse elämässäni tehnyt.
- ooohoooo
super-atm kirjoitti:
Jos miehet ovat isoja lapsia, niin sinä olet reilusti ylipainoinen, liikuntaa vihaava talipallonainen, jota yksikään mies ei halua.
Jestas mikä henkilöhyökkäys! :-D
Näköjään osui, ja syvälle upposi. - 1617
super-atm kirjoitti:
Tilanteeseen nähden olen hyvin myönteinen ihminen. Tilanne ei puolestaan johdu siitä mitä olen itse elämässäni tehnyt.
Uskoiskohan tuota...
ooohoooo kirjoitti:
Jestas mikä henkilöhyökkäys! :-D
Näköjään osui, ja syvälle upposi.Itse vihatipunen aloitti. Eikö saa vastata samalla tavalla takaisin vaan kuunnella hiljaa kaikkea paskapuhetta? :-D :-D :-D
- Naishenkilö
super-atm kirjoitti:
Tilanteeseen nähden olen hyvin myönteinen ihminen. Tilanne ei puolestaan johdu siitä mitä olen itse elämässäni tehnyt.
Ikävä kyllä on hyvin vaikeaa löytää sun viesteistä positiivisuutta. Pystyisit takuulla parempaan jos itse haluaisit.
Naishenkilö kirjoitti:
Ikävä kyllä on hyvin vaikeaa löytää sun viesteistä positiivisuutta. Pystyisit takuulla parempaan jos itse haluaisit.
"Ikävä kyllä on hyvin vaikeaa löytää sun viesteistä positiivisuutta."
Oletko yksinkertainen? Maahanpotkittu ihminen harvoin on hymyilevä ilopilleri joka väittää valheellisesti että kaikki asiat olisivat hyvin. Onko tietyt mielialat kiellettyjä?
"Pystyisit takuulla parempaan jos itse haluaisit."
Minkä asian suhteen?
- 1115
Joo, naisilta menkat pois ja miehiltä spermaruikinta(yäk)! Seksi muuttuisi siedettävän siistiksi touhuksi, ja liikakansoituskin ratkeaisi samalla. Kannatetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san404754Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2562872Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1522672- 1151782
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo19117840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.211941- 79889
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67835