Mistä johtuu että työttömät ovat sinkkuja (yksineläviä, ei partneria), kun taas vakiduunissa olevat miehet ovat parisuhteessa seksikkään pikku lutkan kanssa?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoilla-nainen-katsoo-koulutusta-mies-ulkonakoa/1929672
Osallistukaa keskusteluun täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13856944/tata-ihmettelen
Miksi työtön mies ei kelpaa
10
51
Vastaukset
- hc-ätämi_
Täytyykö näitä samoja asioita aina jauhaa? Tuo johtuu ihan perusbiologiasta: nainen etsii mahdollisimman hyvää elättäjää lapsilleen joka on mies jolla on statusta ja varallisuutta tai ainakin jonkinmoinem työ. Miehet etsivät mahdollisimman hedelmällistä naista äidiksi lapsilleen, joksi tulkitaan nuori ja kaunis nainen. Vaikka lisääntyminen ei nykyään monella olekaan enää se elämän päätarkoitus niin kivikautiset kriteerit on edelleen parinvalinnan taustalla ainakin suurimmalla osalla.
Kaikki ei sitä tosiasiaa omaksu... Siksi joudummekin selittämään sen uudestaan ja uudestaan, läpikäyden sen itsekin jatkuvasti...
- liian-ruma-mies
Olen töissä ja en kelpaa. Rahaa on 250 tonnia enkä kelpaa. Olen siis ruma ja naiset ei rumia halua.
- Aslakitar
Kyllä kelpaa, mulla on semmonen.
- Kilttiatm
Työttömällä ei ole ihmisarvoa joten työttömällä miehellä ei ole seurusteluarvoa. nainen haluaa että mies tienaa rahaa jotta nainen voi tuhlata niitä rahoja.
- semmostase
Nainen jätti just kaverini joka joutui työttömäksi. Kertoi että nainen heitti sen ulos asunnosta mutta kaveri sai onneksi uuden asunnon ja oli tänään muuttanut uuteen asuntoon.
- 345ye3rhyg
Täh eikös täällä tiedetä että jännämiehet kiihottavat naisia, ja olettaisin että moni jänniksistä on työtön.
Ne saa jotkin paluurahat kun palaavat vankilakakulta...
Näin ainakin eräs vankilassa ollut "tuttavani" kertoi...
- äijä33
Jännämiehet juo naisten rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645941Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41469En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239