miten isketään vaikka yksinhuoltaja nainen. Sellaseen joutuu tyytymään kuitenkin
Miten naisia isketään
7
<50
Vastaukset
- yhnsylilämpöinen
Mitä vikaa...yksinhuoltajan syli on lämpöinen.
- ATM-automaatti
Hyvä iskurepliikki on kaiken A ja O.
Yhäreihin puree mm. seuraavat:
- "Mä voin maksaa ton"
- "Anna kun mä korjaan..."
- "Jos yhdessä ollaan niin kaikki jaetaan" (miehen omaisuus ja naisen velat)- yhtvarakkaita
Monesti varakkaita eron jälkeen...tosin ätmit saa vain white trash-muijia...
- ponttooni
millä haluut iskee, vasaralla vai? naiset valitsee, joten kysy enskerralla kannattaako välil runkata toisella kädellä.
- mika36-
Tapailin yh naista mutta sillä oli ihan hirvee mukula. Joku ongelmanuori joten en jaksanut sitä soppaa sekoittaa
- tarralenkkari666
Riippuu naisesta. Minut on isketty ja olen itse iskenyt hyvällä huumorintajulla ja mielenkiintoisella persoonalla. En ole yksinhuoltaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752883- 602857
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172773- 412092
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792067- 532061
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019