Mitenkään siinä näin

RaakaWatson

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitajathuomio

      taas siellä Niuvaniemessä kortteeraava on livahtanut hoitajien tietokoneelle kun ovat aamukierroksella. Läääkityksesi on saatava kuntoon jotta pysyt harhoinesi pedissäsi.

      • buahahaa-huora

        Musulmaanin huåra vikisee.
        Pää tollasilta pitäs leikata ja työntää aavikkoapinan perseeseen.


    • jore4

      ...ja sulla pienet aivot kuin itikalla... hähähähääää buubbhbhbhbbbaaaa

      • ohkn

        Jorella luultavasti on myös pieni pili. Penis-kateutta afrikkalaisia kohtaan.


      • busamavanhapöljäsiellä
        ohkn kirjoitti:

        Jorella luultavasti on myös pieni pili. Penis-kateutta afrikkalaisia kohtaan.

        Hah, pienipilisyyden lisäksi Jore on myös kuuluisa buahahahahaha, hähähhähähäh.
        Maailma on pieni:-)
        Voi ressukkamiestä, kulli ei seiso ja ainut lohtu keskustelupalsta. Sai varmaan taas edes jonkinlaiset 1/4 seisokit....tästäkin


    • Timotei1

      Kyllä on Watsonilla omalaatuiset mielenkiinnon kohteet. Ei vois vähempää kiinnostaa toisten kullit. Onko Watsonkin peniskateudessaan luullut, että irakilaisilla on isot melat? No, nythän pääsit paineesta.

      • seonhomppu

        homoilulleen tuo persu-raaka ei voi mitään, se vaan on hänelle luonnollista olla kiinnostunut toisten ukkojen makkaroista.


      • tasssd
        seonhomppu kirjoitti:

        homoilulleen tuo persu-raaka ei voi mitään, se vaan on hänelle luonnollista olla kiinnostunut toisten ukkojen makkaroista.

        Ilmeisesti sama typerä nainen on kaikki vastaukset kirjoittanut.


      • RaakaWatson

        Ei rikkaruoho, ei minua kiinnosta irakilaisten kikkelit sitten pätkääkään. Törmäsin sattumalta tuohon keskusteluun ja haluaisin kuulla musumunahaukkojen selitykset nyt kun tietoon tuli että oikeasti ne ovat niitä prinssinakkipoikia.
        Pidä sinä rikkaruoho unelmasi itselläsi.


      • suomiparas
        RaakaWatson kirjoitti:

        Ei rikkaruoho, ei minua kiinnosta irakilaisten kikkelit sitten pätkääkään. Törmäsin sattumalta tuohon keskusteluun ja haluaisin kuulla musumunahaukkojen selitykset nyt kun tietoon tuli että oikeasti ne ovat niitä prinssinakkipoikia.
        Pidä sinä rikkaruoho unelmasi itselläsi.

        Täällä nainen, jolla on kokemusta kahdesta irakilaisesta, molemmilla pieni "se". Saa haukkua mua jos huvittaa. Noista kokemuksista on tosi kauan, nykyään naimisissa iki-ihanan suomimiehen kanssa.


      • RaakaWatson
        suomiparas kirjoitti:

        Täällä nainen, jolla on kokemusta kahdesta irakilaisesta, molemmilla pieni "se". Saa haukkua mua jos huvittaa. Noista kokemuksista on tosi kauan, nykyään naimisissa iki-ihanan suomimiehen kanssa.

        Toivottavasti olet kertonut että olet muslimien patja. Ei mulla muuta


      • suomiparas
        RaakaWatson kirjoitti:

        Toivottavasti olet kertonut että olet muslimien patja. Ei mulla muuta

        Olen kertonut, mutta menee fiftyfifty kun hän on aikoinaan Pattiksella käyttänyt lättänaamoja, niin ei ole meillä kummallakaan ongelmaa asian kanssa.


      • raakaparka
        RaakaWatson kirjoitti:

        Ei rikkaruoho, ei minua kiinnosta irakilaisten kikkelit sitten pätkääkään. Törmäsin sattumalta tuohon keskusteluun ja haluaisin kuulla musumunahaukkojen selitykset nyt kun tietoon tuli että oikeasti ne ovat niitä prinssinakkipoikia.
        Pidä sinä rikkaruoho unelmasi itselläsi.

        Raakis on ihan sairaan kiinnostunut musujen munista, miten aikuinen mies on noin kipeä.


      • djfodjfo
        RaakaWatson kirjoitti:

        Ei rikkaruoho, ei minua kiinnosta irakilaisten kikkelit sitten pätkääkään. Törmäsin sattumalta tuohon keskusteluun ja haluaisin kuulla musumunahaukkojen selitykset nyt kun tietoon tuli että oikeasti ne ovat niitä prinssinakkipoikia.
        Pidä sinä rikkaruoho unelmasi itselläsi.

        Aasian hihhuli ja watson on käynyt tutkimassa irakilaisten munat tästä syystä jompikumpi on aloittanut tälläisen keskustelun.watsonilta kysyttiinkin taannoin että tahtoisko saada tummaa miestä nämä aloitukset vaikuttavat siltä,että tahtoisi,mutta tämä oli uutta että tykkääköhän hihhulikin pojista?


      • RaakaWatson
        djfodjfo kirjoitti:

        Aasian hihhuli ja watson on käynyt tutkimassa irakilaisten munat tästä syystä jompikumpi on aloittanut tälläisen keskustelun.watsonilta kysyttiinkin taannoin että tahtoisko saada tummaa miestä nämä aloitukset vaikuttavat siltä,että tahtoisi,mutta tämä oli uutta että tykkääköhän hihhulikin pojista?

        Omituista että kun tuon julki faktoja näistä ihanne "miehistänne" niin se tarkoittaa että olisin kiinnostunut. Ihan miten vaan mutta kyllä minua yhä edelleen kiinnostaa pillu, huolimatta siitä että sitä on vuosikymmenten aikana saatu enemmän kuin mitä laki sallii.
        Ymmärrän vitutuksen sillä on minullekin pitkän ja loistokkaan uran aikana osunut kohdalle jos jonkinlaista pillua. Onneksi siinä suhteessa tilanne on loistava, täällä lihapatojen äärellä ei ole pettymyksiä tullut. Mutta jos olette pettyneitä musukuukereihinne niin lähettäkää ne takaisin sinne mistä roudasitte ne ja älkää siirtykö seuraavaan loiseen. Nykyään on olemassa jos jonkinlaista apuvälinettä ja kelatkaa ne ei vedä teitä pataan eikä niistä noin yleisesti saa mitään eksoottista tautia.


      • Tätämieltä
        suomiparas kirjoitti:

        Täällä nainen, jolla on kokemusta kahdesta irakilaisesta, molemmilla pieni "se". Saa haukkua mua jos huvittaa. Noista kokemuksista on tosi kauan, nykyään naimisissa iki-ihanan suomimiehen kanssa.

        Anna osoittees niin mä tuun kusemaan sun aisurimiehes naamalle. Sua mä en sitten astu vaikka sitä perse pystyssä pyytäisikki kun olet saastunut.


      • asasdasdds
        djfodjfo kirjoitti:

        Aasian hihhuli ja watson on käynyt tutkimassa irakilaisten munat tästä syystä jompikumpi on aloittanut tälläisen keskustelun.watsonilta kysyttiinkin taannoin että tahtoisko saada tummaa miestä nämä aloitukset vaikuttavat siltä,että tahtoisi,mutta tämä oli uutta että tykkääköhän hihhulikin pojista?

        Tässäkin keskustelussa tämä sairas ämmä kuvitteli minun olleen mukana, vittu mikä harhoissa rämpivä pelle.


    • Testaajatestaaja
    • ReijoKeravalta

      raakawattson on tosi sikalihava ukko joka odottaa sukupuolenvaihdosleikkaukseen, tiedämme tapauksen, asuu Keravalla

      • RaakaWatson

        Niih iih iih


      • mitzz

        Kokemusta parista irakilaisesta, molemmilla pieni pili. Tapahtuneesta aikaa jo yli kymmenen vuotta. Kun katsoo irakilaisia niin lähes kaikki kuin samasta muotista valettuja, lyhyet raajat ja suhteessa pidempi ylävartalo. Nuorena tuli haksahdettua, mutta onneksi päättyivät jutut rauhanomaisesti, ei mitään rettelöintiä.


    • Toivo-Muna-tkm-evp

      Ilmankos thaimaalaiset naiset on meikäläisen vehkeiden perään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe