Ex PUA:n raportit vain jatkuvat.
Ok, se alkaa siten, että minä ja tällä hetkellä tapailemani salimuija olemme sopineet huomiseksi treffit. Sellaiset missä tarkoituksena voi olla, että menen hänen luokse, ja hänen sisäänsä.
(Nainen pisti viestin, ja minä vastasin).
Noh, hän ei käytä alkoholia, mutta itse käytän. Joten totesin että huomenna tapaamme mahdollisuuksiemme mukaan.
Kävi taas kerran niin, että tapasin entistä siipimiestäni (wing man) baarissa. Se oli enää tunnin auki, emmekä nyt olleet niin hirveän hönössä, ja baarissa oli aika vähän väkeä.
Mutta lopussa alkoi tapahtua.
Siellä oli nimittäiin rintavat kaksoset. Toisella heistä on lähes epätervesuhde minuun (ei saanut kerran tahtoaan läpi, joten yritti yllyttää lähistöllä olevat miehet kimppuuni, mutta he sanoivat: no sinähän sitä ahdistelet!!kun se oli tullut tapansa mukaan kärttämään minua).
Noh, olin tiskillä, toinen tulee ja ui liiveihini, suukottelemme, ja pian siitä toinen siskoista tulee ja alkaa huutamaan "ja laske sitten irti siitä!!!" samalla olen hyvin hämmästyneenä että mitä oikein tapahtuu. Siskokset huutavat toisilleen. (Tämä häiriintyneempi saa uskomattoma tkohtaukset kun suukottelen hänen siskoaan). Sitten he poistuvat toiselle puolelle baaria.
Kuluu aikansa, juon illan viimeistä olutta. Toinen heistä tulee, se paremman näköinen ja tasapainoisempi Se tulee suoraan kainalooni.
Me vaihdamme kuulumisia, ja minä otan hänet kainalooni. Mietin jo hetken, että ehkä kerkiän tämän kanssa sänkyyn ennen huomisia trefffejä deitttini kanssa.
Noh, sieltä tulee taas kerran vihainen sisko!
Noh, sisko alkaa saamaan raivokohtaustaan, ja haukkuu minut, sitten siskonsa, ja sitten minut, ja taas kerran siskonsa. Se myös sanoo, että "tuo jätkä on paha, se on alusta alkaen tullut tänne sekoittamaan nämä jutut, ja sinä menet täysillä sen mukaan" (tuli mieleen palsta :D ). " Se selvästi haluaa sinusta jotain!"
Kainalossani ollut sisko alkaa hermostua, ja puolustaa itseään ja minua. Kutsuen siskoaan nimeltä, ja sanoen, että sinun täytyy nyt kyllä rauhoittua.
Lopulta hän suuttuu niin pahasti, että lähtee narikalle, ja ottaa takkinsa.
Hullu sisko jää jälleen kanssani, ja alkaa paasaamaan "selvä, sinä haluat sitten minun siskoni, noh, parempi vastata kysymyksiini sitten, koska muuten et saa sitä!"
Vastaan: Minun ei tarvitse vastailla sinulle mitään, enkä varmasti tule vastailemaankaan.
(Myös palautan pari loukkausta, jotka hän linkosi minua kohden, vähän kuin ohimennen)
Samalla koen kurpparaivoa livenä: Tämä sisko sylkee myrkkyä minua kohden, itse olen hyvinkin cool, ja jatkan sen sanomista, että en ole hänelle mitään velkaa, enkä tule koskaan kumartamaan häntä. Tämä ei miellytä häntä juurikaan.
Noh, se onnistui sikäli, että sai siskonsa lähtemään loukkaantuneena pois. Näin jälkeen päin miettien, olisi pitänyt kirmata hänen siskonsa tykö, mennä hänen tykö yöksi, ja harrastaa seksiä. Mutta olin niin äimänä tuosta välikohtauksesta, etten tehnyt niin - se kaikki tapahtui kohtalaisen nopeasti.
Ulkona puhun viellä parin kaunokaisen kanssa, ja tämä hullu sisko tulee roikkumaan olkapäähäni, mutta sivuutan hänet täysin, katsoen kyllästyneen näköisenä brunettia jolle puhun, kunnes vihainen sisar lähtee pois.
Hän vielä yrittää jotain meidän lähtiessämme, mutta se ei toimi, sillä hän tuntuu minulle kuin ilma; ei miltään.
Noh, huomenna sitten krapulaa hoitamaan salimuijan treenattujen reisien väliin, mutta tällä kertaa tälläinen tapaus. Eikö olisikin ollut paljon kivempaa lukea raportti, jossa päädyn tuon tissikään siskon sänkyyn, mutta nyt sitten se hullu sisaer pääsi vapaaksi, ja julisti minut "pahaksi mieheksi, joka tuli sekoittamaan heidän suhteitaan"?!
Voitteko uskoa?
Kaksoset tappelivat minusta
60
118
Vastaukset
- miesvm_1967x_out
Noh, ei voida, noh, uskoa :)
Etkö tajunnut miten mustasukkainen raivoava sisko oli ;D
Olisit ottanut molemmat ;D- Ex----------PUA
Juu, mustasukkainenhan se oli, mutta kyllä helposti se psykompi niistä.
Samoin, se menee sen verran kurpparaivon puolelle, että sellaisia naisia ei palkita seksillä, ja muutenkin olen aika varma että siitä luultavasti tulisi huomattava määrä uusia ongelmia. Enkä sitten tiedä miten tuo menee suvussa, sen sisko vaikuttaa kyllä niistä fiksummalta, mutta voi olla että on sanonut tälle hullulle siskolikalleen, että olen pannut sitä, kun kerran kyseinen systeri pamahti raivoamaan minulle siitäkin. :D Liekö sitten härnännyt häntä vaiko onko siskoilla skaba, että kumpi saa minut selkäänsä yöksi, ja miksi ei aamuksikin?
Muutenkin tuo draama tapahtuu kyllä pääasiassa sen sekavan siskon sekavassa päässänsä, itse olen aina yhtä yllättynyt kun kuulen, että mitä olen tehnyt. :D
Tätä biisiä on varmaan pyöriteltyä siellä ja paljon: https://www.youtube.com/watch?v=72rWAe0pUdQ - en_ymmärrä
Ex----------PUA kirjoitti:
Samoin, se menee sen verran kurpparaivon puolelle, että sellaisia naisia ei palkita seksillä, ja muutenkin olen aika varma että siitä luultavasti tulisi huomattava määrä uusia ongelmia. Enkä sitten tiedä miten tuo menee suvussa, sen sisko vaikuttaa kyllä niistä fiksummalta, mutta voi olla että on sanonut tälle hullulle siskolikalleen, että olen pannut sitä, kun kerran kyseinen systeri pamahti raivoamaan minulle siitäkin. :D Liekö sitten härnännyt häntä vaiko onko siskoilla skaba, että kumpi saa minut selkäänsä yöksi, ja miksi ei aamuksikin?
Muutenkin tuo draama tapahtuu kyllä pääasiassa sen sekavan siskon sekavassa päässänsä, itse olen aina yhtä yllättynyt kun kuulen, että mitä olen tehnyt. :D
Tätä biisiä on varmaan pyöriteltyä siellä ja paljon: https://www.youtube.com/watch?v=72rWAe0pUdQ"kumpi saa minut selkäänsä yöksi, ja miksi ei aamuksikin?"
Selkäänsä? Pidätkö naisia hevosina/kameleina/norsuina yms. millä voi ratsastaa? Vai kantavatko naiset sinua reppuselässä? - Ex----------PUA
en_ymmärrä kirjoitti:
"kumpi saa minut selkäänsä yöksi, ja miksi ei aamuksikin?"
Selkäänsä? Pidätkö naisia hevosina/kameleina/norsuina yms. millä voi ratsastaa? Vai kantavatko naiset sinua reppuselässä?Se on kiertoilmaus panemiselle.
Etenkin takaapäin vetelylle. Ex----------PUA kirjoitti:
Tätä biisiä on varmaan pyöriteltyä siellä ja paljon: https://www.youtube.com/watch?v=72rWAe0pUdQElämä on välillä hauskaa, kun ei ota liian tosissaan.
Toiset ihmiset ovat draamakuningattaria kun mikään ei tunnu miltään niin sitä pitää järjestää draamaa ;D
Joillain oma kiinnostuksen näyttäminen saattaa lipsua vittuilun taaksekin myös.
Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)- en_ymmärrä
Älykkö1 kirjoitti:
Elämä on välillä hauskaa, kun ei ota liian tosissaan.
Toiset ihmiset ovat draamakuningattaria kun mikään ei tunnu miltään niin sitä pitää järjestää draamaa ;D
Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)"Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)"
Et sä kovin älykkö ole koska se biisin nimi on tuossa "videon" alla (pl. "w/Lyrics") - Ex----------PUA
Älykkö1 kirjoitti:
Elämä on välillä hauskaa, kun ei ota liian tosissaan.
Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)Bad obsession on biisin nimi.
Ja tuo lienee totta, että jotkut osoittavat narttuilulla kiinnostusta, mutta minulle se on instant turn off. Ryhdyn yleensä vain vittuilemaan takaisin. PUA-aikoina oli opetettu että tuolle olisi pitänyt vain kiltsti alistua. :D Olen kyllä joskus sellaisenkin muijan, kerran ellen toisenkin verran, "kesyttänyt", mutta todennnut että ei oe sen arvoista. Jotkut tietysti ovat alistuvia miehiä, ja ehkä nauttivatkin siitä kun nainen tekee heille noin.
Tosin, tässä en oikeastaan antanut takaisin kun vasta siskon lähdettyä, ihan varmuuden vuoksi, ja siksikin että olin niin hämmästynyt siitä sen kohtauksesta. Niin oli sen siskokin.
Huhhuh, nyt on hedari ja krapulakin ihmisellä. :( Miksi aina minä? en_ymmärrä kirjoitti:
"Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)"
Et sä kovin älykkö ole koska se biisin nimi on tuossa "videon" alla (pl. "w/Lyrics")Sori, mut mun kännykällä ei saa avattua linkkejä niin sen vuoksi kysyin puupää :(
Ylläpito on poistanut linkkienupotuksen käytöstä väliaikaisesti. Ettäs tiiät !- Ex----------PUA
en_ymmärrä kirjoitti:
"Voitko laittaa biisin nimen kiitos :)"
Et sä kovin älykkö ole koska se biisin nimi on tuossa "videon" alla (pl. "w/Lyrics"):D Haha.
:D Haha.
Mikä siinä on että mun älykkyyteeni aina puututaan ja vittuillaan ?
Taitas muita ärsyttää mun nimimerkki kun kehtaan sitä käyttää.
Normaali ihminen kysyy jos jos ei tiedä jotain asiaa, mikä siinä vaikuttaa jotenkin älyttömältä ?
On inhimillistä myöntää tietämättömyytenä eikä leikkiä kaikkitietävää ;D
En oo täydellinen koskaan , vaan opin joka päivä uusia asioita, se pitää mielen kirkkaaana ;D
Lisäksi minulla on ääretön tarve lukea aina uusia asioita elämästä, mun aivot kaipaavat haasteita joka päivä.
Kyltymätön tiedon jano ravitsee mun sieluani aina korkeammalle tietoisuudessani. Hahah.....Ex----------PUA kirjoitti:
Se on kiertoilmaus panemiselle.
Etenkin takaapäin vetelylle.REPS.....tuli yllättäen....varoittaisitte edes joskus.....taas on juomat.....OiVoi... ;D
MGTOW kirjoitti:
REPS.....tuli yllättäen....varoittaisitte edes joskus.....taas on juomat.....OiVoi... ;D
Heippa :)
Täällä on taas vakavan hulmattoman haaskaa ;D
Lensikö jotain näytölle ?
Mun älykkyyteni on taas kovalla koitoksella :) Huh.......Älykkö1 kirjoitti:
Heippa :)
Täällä on taas vakavan hulmattoman haaskaa ;D
Lensikö jotain näytölle ?
Mun älykkyyteni on taas kovalla koitoksella :) Huh.......Lensi ja näppikselle, mutta onneksi oli vain vettä ja nesteen kestävä näppis...... =D
En minä sinua höröttänyt, vaan tuota expuan heittoa tuohon tilanteeseen.......ja hyväse on pitää myös huumori mukana, niin ei mene liian vakavaksi ja asioita voi joskus käsitellä muutenkin helpommin sen kautta....- Äläjauhasaissea
Bad obsession on biisin nimi.
Ja tuo lienee totta, että jotkut osoittavat narttuilulla kiinnostusta, mutta minulle se on instant turn off. Ryhdyn yleensä vain vittuilemaan takaisin. PUA-aikoina oli opetettu että tuolle olisi pitänyt vain kiltsti alistua. :D Olen kyllä joskus sellaisenkin muijan, kerran ellen toisenkin verran, "kesyttänyt", mutta todennnut että ei oe sen arvoista. Jotkut tietysti ovat alistuvia miehiä, ja ehkä nauttivatkin siitä kun nainen tekee heille noin.
Tosin, tässä en oikeastaan antanut takaisin kun vasta siskon lähdettyä, ihan varmuuden vuoksi, ja siksikin että olin niin hämmästynyt siitä sen kohtauksesta. Niin oli sen siskokin.
Huhhuh, nyt on hedari ja krapulakin ihmisellä. :( Miksi aina minä?"Ja tuo lienee totta, että jotkut osoittavat narttuilulla kiinnostusta, mutta minulle se on instant turn off. PUA-aikoina oli opetettu että tuolle olisi pitänyt vain kiltsti alistua. "
Missä noin sanotaan, linkkiä?
- Munaotus
Naiset aina haastaa riitaa kun eivät saa munaa.
- miesvm_1967x_out
Mulla oli kerran samantyyppinen tapaus mutta ne oli vaan siskoksia. Ne jopa kuljetti mua jotain 8km toisen fillarin tarakalla niiden himaan. Ja lopulta en saannu mitään kun ne kinas ja kinas. Vitutti raskaasti :) Maijalla pääsin sieltä pois heh.
Tai tottapuhuen se meni niin että suopeampi sisko sammui sohvaan ja kireämpi sisko heitti mut ulos vaikken ollu tehny mitään. Muuttt.. semmosta sattu, se näkee ketä elää. Ja lopulta pääsin poliisin kyydissä pois enkä joutunu edes putkaan. Ilmanen taksi :)
- TyypillistäWhiteTrashiä
Suopeampi sisko olisi halunnut panetuttaa itsensä sinulla. Vahtiva sisko ilmeisesti yritti vahtia, ettei siskonsa tee mitään typerää. Ja molemmat ehkä hiukan liian paljon ottaneita. Ei mitenkään ainutlaatuista. Normimeininkiä white trash naisten parissa. Vahtivalla siskolla tulee luultavasti olemaan helpompi elämä kuin suopeammalla siskolla, jolle yh-naisen elämä tullee tutuksi.
- Ex----------PUA
Eivät ole Wt:tä, naisia vain, se yleensä riittää.
Ja olen aika varma, että sillä vahtivalla siskolla ei ole nytkään kovin helppo elämä. Tuollainen räjähtäminen tapahtuu lähes joka kerta kun me kolme olemme läsnä, ja saa siskolikka kuulla kunniansa ja sen miten hän tietää tekevänsä vittumaisesti kun ui liiveihin aina tavatessa.
Myös uskon että kummallekin letku kelpaisi, mutta jotenkin arveluttaa näiden, kummankaan matkaan lähteminen. Yleensä tälläiset tapaavat keksiä kaikenlaista, ja sellainen ei tässä feministimaassa ole miehen kannalta kivaa.
Nyt jo toinen oli levittänyt huhua, että olisin pannut sitä. :D
- Kaato-Pera
Neloset tappelivat kerran minusta duunipaikan neukkarissa.
Voitteko uskoa?- miesvm_1967x_out
Oho, nikkis mittanen mies :D mutta pullan juttuja ei usko kukaan koska ne on pelkkää fantasiaa :D
- Ex----------PUA
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Oho, nikkis mittanen mies :D mutta pullan juttuja ei usko kukaan koska ne on pelkkää fantasiaa :D
Todista että ne eivät ole totta, tai olet vain epätoivoisessa, kieltämisen tilassa kaikkien kuullen.
Se että sinulla on ikäkriisi ja seuraelämä sen mukaista, ei tarkoita että muilla olisi sama tilanne. - miesvm_1967x_out
Todista että ne eivät ole totta, tai olet vain epätoivoisessa, kieltämisen tilassa kaikkien kuullen.
Se että sinulla on ikäkriisi ja seuraelämä sen mukaista, ei tarkoita että muilla olisi sama tilanne.Todistapa ite, annahan niiden numerot, kai sentään kysyit jos et ihan tyhmä ole? Mie soitan ja kysyn että mitens se asia oikein meni.
- Ex----------PUA
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Todistapa ite, annahan niiden numerot, kai sentään kysyit jos et ihan tyhmä ole? Mie soitan ja kysyn että mitens se asia oikein meni.
"itte oot"-defenssi ei ole todiste. Paitsi ehkä patologisen valehtelijan mielestä.
Eli, et pysyt todistamaan, vaan olet valehteleva, ja munaton paskahousutäti. - en_ymmärrä
"itte oot"-defenssi ei ole todiste. Paitsi ehkä patologisen valehtelijan mielestä.
Eli, et pysyt todistamaan, vaan olet valehteleva, ja munaton paskahousutäti.Miten joku pystyy todistamaan, että "ei ole totta"? Sinä pystyiset helpommin todistamaan sen, että ovat totta vaikka laittamalla niiden numerot tänne yleiseen jakoon tai sitten vaan laittaa ne tuolle mies1967jne:lle.
- Ex----------PUA
en_ymmärrä kirjoitti:
Miten joku pystyy todistamaan, että "ei ole totta"? Sinä pystyiset helpommin todistamaan sen, että ovat totta vaikka laittamalla niiden numerot tänne yleiseen jakoon tai sitten vaan laittaa ne tuolle mies1967jne:lle.
No sitten ei pidä myöskään väittää ettei se ole totta.
Jos väität ettei se ole totta, niin silloin valehtelet, ellet sitten todella tiedä sitä, jolloin luonnollisesti voit todistaa asian. No, voitko? - Ex----------PUA
Ja hyvä yritys. :D En todellakaan ala jakamaan ihmisten numeroita tai muitakaan yhteystietoja ja tuntomerkkejä täällä. Jaan hyvin rajoitetusti tietoa myös itsestäni.
- Sarafono
Kyllä on tyhmä tarina.
- m-i-e-s
Sulla oli mahdollisuudet kahteen naiseen kerralla ja munasit sen, sillä et osannut kesyttää villimpää, mikä mahdollisesti näytteli humalassa hullumpaa mitä oikeasti on ja olit löysässä hirressä liimautujalle, kun annoit sen tulla mukavuusalueelle.
Agressiivisempi olisi pitänyt ottaa aktiivisesti hallintaan ja ehkä aamulla molemmilla olisi ollut suu makeana, kirjaimellisesti, koska sun olisi pitänyt kertoa siskoksille, että susta riittää molemmille. =) Darran lisäksi olisi mulkku, kieli ja sormet kipeenä, mutta ei. =)
Panemisen sijasta kerrot kuinka et päässyt panemaan ja kuinka mokasit ilmiselvät munahaukat, jotka olisi olleet valmiit FFM:n? =)- Ex----------PUA
Totta puhut.
Tämä tilanne yllätti minut täysin, ja kylllä siinä saumaa olisi ollut.
Tosin, itse en tuosta psykosta siskosta ole niin kiinnostunut, ihan jo periaatteesta, ja ne siskokset kyllä heti ovat toinen toisensa kaulassa kiinni jos toinen pääsee minua lähelle, joten luulen että FFM ei olisi ollut ehkä se realistisin mahdollisuus.
Mutta olen samaa mieltä aggressiivisuudesta sikäli, että tuossa kun toinen sisko lähti, olisi pitänyt lähteä mukaan. Mutta toisaalta, tilanne tapahtui aika nopeasti ja olin itsekin aika yllättynyt moisesta.
Noh, seuraavalla kerralla sitten tietää mitä tehdä.
Olisihan tuo "sopuna" aika mielenkiintoinen veto kyllä. :D Ehdottaa kimppakivaa, ties vaikka sitä olisi kyllin päissään, ja suopeamielinen, ehkä siihen voisi mennä. - m-i-e-s
Totta puhut.
Tämä tilanne yllätti minut täysin, ja kylllä siinä saumaa olisi ollut.
Tosin, itse en tuosta psykosta siskosta ole niin kiinnostunut, ihan jo periaatteesta, ja ne siskokset kyllä heti ovat toinen toisensa kaulassa kiinni jos toinen pääsee minua lähelle, joten luulen että FFM ei olisi ollut ehkä se realistisin mahdollisuus.
Mutta olen samaa mieltä aggressiivisuudesta sikäli, että tuossa kun toinen sisko lähti, olisi pitänyt lähteä mukaan. Mutta toisaalta, tilanne tapahtui aika nopeasti ja olin itsekin aika yllättynyt moisesta.
Noh, seuraavalla kerralla sitten tietää mitä tehdä.
Olisihan tuo "sopuna" aika mielenkiintoinen veto kyllä. :D Ehdottaa kimppakivaa, ties vaikka sitä olisi kyllin päissään, ja suopeamielinen, ehkä siihen voisi mennä.Psyko sisko voi olla pysyko kännissä, ei välttämättä selvinpäin ja psyko-käyttytymiselle voi olla ilmiselvä syy: kilpailutilanne. =) Kaikista rakkain voi olla kaikista vihatuin, mikäli molemmat haluaa saman viimeisen jäätelöannoksen.
Sitomisleikkeihin ei kannata siskosten kanssa suostua, ellei siskoja sido. Mikäli siskot sitoo, voi olla hengen tai vehkeen lähtö vaarassa, mistä sitä oikeasti tietää. =)
Molemmat siskokset ilmeisesti valitsi, en tiedä onko heillä hyvä vai huono maku, ottivatko illan parhaan vai tasoisensa, mutta mikäli pääset revanssiin, niin todellakin molemmat kainaloon. ;) Ensimmäistä pitää käsitellä määrätietoisesti ja viileästi, toinen tarvitsee hellää huomiota pehmeitä sanoja. (Eka pelkkä pano, toka hiukan rakastelua, eli muutakin kuin pelkkä akti).
Muistat että siskot valitsee ja kaikki vain tapahtuu. :D Tyrkytät itseäsi tai FFM:ää, todennäköisesti busted, et pääse tulemaan edes reisille, tai ei sitä koskaan tiedä, mutta kunhan muistat kosketella ja hyväillä kertoen, kuinka tärkeitä ja rakkaita siskot ovat, niin saatat saada mairean hymyn, tai kateellisen kundiporukan kimppuusi ja mustan silmän. =) (Se minkä aloitat ensimmäisen kanssa lauantaina, voit päättää toisen sunnuntaina, samaan tai eriaikaan on se silti win-win tilanne) m-i-e-s kirjoitti:
Psyko sisko voi olla pysyko kännissä, ei välttämättä selvinpäin ja psyko-käyttytymiselle voi olla ilmiselvä syy: kilpailutilanne. =) Kaikista rakkain voi olla kaikista vihatuin, mikäli molemmat haluaa saman viimeisen jäätelöannoksen.
Sitomisleikkeihin ei kannata siskosten kanssa suostua, ellei siskoja sido. Mikäli siskot sitoo, voi olla hengen tai vehkeen lähtö vaarassa, mistä sitä oikeasti tietää. =)
Molemmat siskokset ilmeisesti valitsi, en tiedä onko heillä hyvä vai huono maku, ottivatko illan parhaan vai tasoisensa, mutta mikäli pääset revanssiin, niin todellakin molemmat kainaloon. ;) Ensimmäistä pitää käsitellä määrätietoisesti ja viileästi, toinen tarvitsee hellää huomiota pehmeitä sanoja. (Eka pelkkä pano, toka hiukan rakastelua, eli muutakin kuin pelkkä akti).
Muistat että siskot valitsee ja kaikki vain tapahtuu. :D Tyrkytät itseäsi tai FFM:ää, todennäköisesti busted, et pääse tulemaan edes reisille, tai ei sitä koskaan tiedä, mutta kunhan muistat kosketella ja hyväillä kertoen, kuinka tärkeitä ja rakkaita siskot ovat, niin saatat saada mairean hymyn, tai kateellisen kundiporukan kimppuusi ja mustan silmän. =) (Se minkä aloitat ensimmäisen kanssa lauantaina, voit päättää toisen sunnuntaina, samaan tai eriaikaan on se silti win-win tilanne)"Psyko sisko voi olla pysyko kännissä, ei välttämättä selvinpäin"
Kyllä ne monesti on ihan aitoja persoonan/luonteen piirteitä, mitkä humalassa tulee esiin, siis jos ihmisen käytös näyttää muuttuvan.......ne ovat vain selvinpäin tukahdutettuja ja/tai piilotettua käytöstä......
Itse en tuota enää osta, jos joku sanoo "noku olin humalassa" tjms......naivia ja sinisilmäistä sanon minä, koska totuus on ihan muuta....- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
"Psyko sisko voi olla pysyko kännissä, ei välttämättä selvinpäin"
Kyllä ne monesti on ihan aitoja persoonan/luonteen piirteitä, mitkä humalassa tulee esiin, siis jos ihmisen käytös näyttää muuttuvan.......ne ovat vain selvinpäin tukahdutettuja ja/tai piilotettua käytöstä......
Itse en tuota enää osta, jos joku sanoo "noku olin humalassa" tjms......naivia ja sinisilmäistä sanon minä, koska totuus on ihan muuta....Monesti on ja ei ole, monet myös näyttelevät humalassa ja monet ei, jäljelle jää mutuilua ja olettamuksia. =) Kokonaisuus on yksittäisten vaikuttavien tapahtumien summa.
m-i-e-s kirjoitti:
Monesti on ja ei ole, monet myös näyttelevät humalassa ja monet ei, jäljelle jää mutuilua ja olettamuksia. =) Kokonaisuus on yksittäisten vaikuttavien tapahtumien summa.
Minun mutuiluni perustuu itseeni ja siihen mitä olen ihmisistä tiennyt jo valmiiksi......eli estot/pidättäväisyys häviää ja näkyviin tulee aitoa matskua karullakin tavalla.....ihan kuin valheen paljastus seerumia.....
Monella tosin heijastelee ulospäin hieman selvinpäinkin, vaikka yrittävätkin peitellä.....jos osaa vain huomioida, toisilla onnistuu helpommin kuin toisilla...- m-i-e-s
MGTOW kirjoitti:
Minun mutuiluni perustuu itseeni ja siihen mitä olen ihmisistä tiennyt jo valmiiksi......eli estot/pidättäväisyys häviää ja näkyviin tulee aitoa matskua karullakin tavalla.....ihan kuin valheen paljastus seerumia.....
Monella tosin heijastelee ulospäin hieman selvinpäinkin, vaikka yrittävätkin peitellä.....jos osaa vain huomioida, toisilla onnistuu helpommin kuin toisilla...Itsetuntemus ja tietämys muista entuudestaan tutuista ihmisistä ei riitä lokeroimaan henkilöä psyko-siskoa tietynlaiseksi, hän voi tulla aitona esiin humalassa, tai sitten hän voi esiintyä muuna kuin oikeasti on.
Itsellä on hyvin jakautuneet kokemukset estojen/pidättäväisyydeen häviämisestä ja näyttelemisestä, eikä yksittäisen ihmisen kokemukset ja havainnot tee mistään yksiselitteistä totutta. Edellä oleva ei perustu itseeni, vaan kanssaihmisiin. Kyllä sen ystävistä näkee, että jos on diivamainen draamaprinsessa, niin humalassa se diivaisuus ja draamaisuus korostuu äärimmilleen, varsinkin jos on jokin laukaiseva tapahtumaketju, kuten vahginossa joku läikyttää juomaa päälle. =) Enemmän tosin on näyttelijöitä, mitkä ehkä yrittävät liikaa roolisuoriutua ja ulkopuolinen saa väärän kuvan ja/tai ei edes ymmärrä.
"Valheen paljastus seerumi", eli totuseerumi on hyvin osuva vertaus ja kelpaava argumenti, sillä se on psykoaktiivinen aine, jonka avulla ainetta nauttinut henkilö saadaan puhumaan totta. Valitettavasti lääketiede ei tunne yhtäkään ainetta, jonka avulla ihminen saataisiin puhumaan vain ja ainoastaan totta, joten tällekin jää oma kääntöpuolensa. =) Aineen käyttö perustuu siihen, että niiden avulla keskushermoston toimintaa saadaan hidastettua ja ihminen puheliaammaksi, jolloin ihminen voisi helpommin kertoa salaamiaan asioita, mutta tälle ei ole mitään takeita että niin tapahtuisi. m-i-e-s kirjoitti:
Itsetuntemus ja tietämys muista entuudestaan tutuista ihmisistä ei riitä lokeroimaan henkilöä psyko-siskoa tietynlaiseksi, hän voi tulla aitona esiin humalassa, tai sitten hän voi esiintyä muuna kuin oikeasti on.
Itsellä on hyvin jakautuneet kokemukset estojen/pidättäväisyydeen häviämisestä ja näyttelemisestä, eikä yksittäisen ihmisen kokemukset ja havainnot tee mistään yksiselitteistä totutta. Edellä oleva ei perustu itseeni, vaan kanssaihmisiin. Kyllä sen ystävistä näkee, että jos on diivamainen draamaprinsessa, niin humalassa se diivaisuus ja draamaisuus korostuu äärimmilleen, varsinkin jos on jokin laukaiseva tapahtumaketju, kuten vahginossa joku läikyttää juomaa päälle. =) Enemmän tosin on näyttelijöitä, mitkä ehkä yrittävät liikaa roolisuoriutua ja ulkopuolinen saa väärän kuvan ja/tai ei edes ymmärrä.
"Valheen paljastus seerumi", eli totuseerumi on hyvin osuva vertaus ja kelpaava argumenti, sillä se on psykoaktiivinen aine, jonka avulla ainetta nauttinut henkilö saadaan puhumaan totta. Valitettavasti lääketiede ei tunne yhtäkään ainetta, jonka avulla ihminen saataisiin puhumaan vain ja ainoastaan totta, joten tällekin jää oma kääntöpuolensa. =) Aineen käyttö perustuu siihen, että niiden avulla keskushermoston toimintaa saadaan hidastettua ja ihminen puheliaammaksi, jolloin ihminen voisi helpommin kertoa salaamiaan asioita, mutta tälle ei ole mitään takeita että niin tapahtuisi.Näkemyksemme on riittävän lähellä toisiaan......joten en lähde viilamaan pilkkua, kun siihen ei ole mitään tarvetta. ;)
Juominen ei ole hyväksi terveydelle, eli jos ei juo muutenkaan niin ei kannata, mutta sitä kautta näkee yllättävän paljon nopeammin ja helpommin yksilöstä monia juttuja.......tosin aina pitää ottaa huomioon juuri se tosi seikka, että sen hetkinen olotila vaikuttaa suuresti siihen, mutta jos osaa karsia risuja hieman edestä, niin se ei liiaksi haitaksi näihin asioihin monestikkaan, vaan joskus jopa vain hyödyksi....
- Läpinäkyvää
Ex-PUA ja NAL ovat keksineet uuden tavan lietsoa naisvihaa sepittämällä saamistarinoita. Läpinäkyvä motiivi on synnyttää mielikuva, että heidän kaltaisensa kusipäät olisivat suosittuja naisten keskuudessa, ja provosoida "kilttejä miehiä".
- Ex----------PUA
No onhan se jo palstatotuus että asia on niin,, joten on täysin luonnollista, että juttu lopulta menee niin.
Lisäksi todista, että ne ovat keksittyjä tarinoita. - Yksiplusyks
No onhan se jo palstatotuus että asia on niin,, joten on täysin luonnollista, että juttu lopulta menee niin.
Lisäksi todista, että ne ovat keksittyjä tarinoita.Olette sen jo trollailullanne todistaneet, ja jos siellä on jotain totta seassa, niin se ei paljoa paina.
- Naisasialooseri1
Ensi vuonna minulla tulee 9 vuotta täyteen tällä palstalla. Kerrohan miksi vasta nyt olisin alkanut keksimään tarinoita saamisesta kun aina aikaisemmin olen puhunut vain epäonnistumisistani ja siitä miten en ole saanut.
On totta, että kaltaiseni paskiainen saa pillua, mutta kiltti ja kunnollinen mies joka on ollut myös siinä naisen edessä samaan aikaan tarjolla, ei ole saanut. Kesällä laivalla kävi jopa niin, että ATM kaverini kysyi naiselta antaisiko tämä hänelle pillua, nainen antoi kyllä muttei hänelle vaan minulle. - Miesasialooseri
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Ensi vuonna minulla tulee 9 vuotta täyteen tällä palstalla. Kerrohan miksi vasta nyt olisin alkanut keksimään tarinoita saamisesta kun aina aikaisemmin olen puhunut vain epäonnistumisistani ja siitä miten en ole saanut.
On totta, että kaltaiseni paskiainen saa pillua, mutta kiltti ja kunnollinen mies joka on ollut myös siinä naisen edessä samaan aikaan tarjolla, ei ole saanut. Kesällä laivalla kävi jopa niin, että ATM kaverini kysyi naiselta antaisiko tämä hänelle pillua, nainen antoi kyllä muttei hänelle vaan minulle.Älä puhu ite paskaa. Sähän olisit saanut monestikin, ite oot kertonut palstalla mutta kun ei sulle kelvannut. Milloin mikäkin syy, ettei voi lähteä panemaan. Valepukki sä olet ja läpimätä paska.
- Karvamuna
Naiset on mustasukkaisia. Exä jätti minut kerran ja löysin uuden naisen jonka kanssa menin baaariin juhlimaan. Exä oli siellä ja suorastaan repi mut pois sen uudennaisen luota ja huusi että ei olla erottu vaikka oltiin erottu 3 kk sitten. Käskin exää lähtemään kotiin ja naiset järkkää aina kohtauksia ja yrittää pilata uuden suhteen.
- Ex----------PUA
Olet oikeassa.
Juuri tuollaisia ne naiset aina ovat. Kummasti alkaa kelpaamaan, viimeistään tuossa vaiheessa.
Lisäksi hoidit homman hyvin miehekkäästi, kun käskit hänen lähtemään kotiinsa.
Ja tuo sinun nimimerkkisi. :D Ei helkkari!
- Ex----------PUA
https://www.youtube.com/watch?v=doIEwzc6k_k
Tämäkin jotenkin sopii. - ätminki
Palstalla ei saa oleskella jos on naisia. Mene nyt panemaan siitä niitä naisiasi.
- Sissijuusto_
Ei. Emme voi uskoa, emmekä uskokaan. Nämä sun tarinat käy koko ajan paksummaksi paskaksi. Yrittäisit kirjoittaa uskottavampia provoja, koska eihän näitä nyt kukaan usko. Tuskin noin alhaista WT -meininkiä on olemassakaan koko suomessa. Ehkä jostain jenkkien perähikiältä populaa noin parisataa henkeä, ja jossa kaikki on sukua toisilleen monen sukupolven ajalta, saattaa löytyä sattuneesta syystä (= sukurutsan heikentämät aivot), mutta ei sentään suomesta... Ei ihmiset yleensä tappele sisarustensa kanssa panoista. Ei miehet, eikä naiset. Jotain rajaa sentään... Jos edelleen pysyt tarinassasi, niin ne sun naiset ei todellakaan ole tasokkaita. Jo se koko illan housuissa muhinutta haisevaa ja paskaista keppiä puistossa lutkuttanut huora, josta jaksat mainita edelleen jonain voittona, niin sori - ei mene läpi. Tämä stoori vielä vähemmän... Tai sitten sinä vedät puoleesi karseimmat lutkat mitä olla voi. Sellaiset joita muut ei osaa kuvitella olevan ees olemassa.
- 4p9
Kaverille kävi kerran kuten ex-pualle - molemmat tarinat yhteen nivottuna: likat ensin nahistelivat samasta äijästä, ja sitten vain toisen(varatun) kanssa ulkoilmaan panemaan.. vertakin tuli kun oli niin paksu vehje, oli pakko mainita.
Paljon tärähtäneempiäkin naisia on tullut omalle kohdalle, ihmiset ovat yleensäkin aika tärähtäneitä kun pintaa vähän raaputtaa..
Ex---Pua taas on trolli. - Sissijuusto_
4p9 kirjoitti:
Kaverille kävi kerran kuten ex-pualle - molemmat tarinat yhteen nivottuna: likat ensin nahistelivat samasta äijästä, ja sitten vain toisen(varatun) kanssa ulkoilmaan panemaan.. vertakin tuli kun oli niin paksu vehje, oli pakko mainita.
Paljon tärähtäneempiäkin naisia on tullut omalle kohdalle, ihmiset ovat yleensäkin aika tärähtäneitä kun pintaa vähän raaputtaa..
Ex---Pua taas on trolli.No itse en tuon tasoisten lumppujen kanssa alkais millekään. En ainakaan kehuskelis, jos tollasiin törmäisin jossain. Enpä onneksi ole törmännytkään... Siitä syystä vaikea uskoa, että noin saastaisia elukoita on olemassakaan. Varmaan kaikki mahdolliset tauditkin tarttuu, jos ees hengittää samaa ilmaa niiden kanssa. Mutta uskotaan jos joku kiven kovaa väittää, että tollaisia oikeasti on. Kai se oma taso tulee aika eksaktisti mitatuksi siinä mitä vetää puoleensa, jos ei muuta...
- Sissijuusto_
Sissijuusto_ kirjoitti:
No itse en tuon tasoisten lumppujen kanssa alkais millekään. En ainakaan kehuskelis, jos tollasiin törmäisin jossain. Enpä onneksi ole törmännytkään... Siitä syystä vaikea uskoa, että noin saastaisia elukoita on olemassakaan. Varmaan kaikki mahdolliset tauditkin tarttuu, jos ees hengittää samaa ilmaa niiden kanssa. Mutta uskotaan jos joku kiven kovaa väittää, että tollaisia oikeasti on. Kai se oma taso tulee aika eksaktisti mitatuksi siinä mitä vetää puoleensa, jos ei muuta...
Siis jos ainoat mitä vetää puoleensa on jotain kaistapäisiä huoria, ja vielä lähtee panemaan niitä. Se on asia erikseen, jos se osaa esittää täyspäistä ja vasta kun on liian myöhäistä, tulee ilmi että naikkonen onkin psyko... Mutta joo - jos ees suurimmaksi osaksi tutustuu normaaleihin naisiin ja saa niiltä, niin ei syytä huoleen.
- KävisitUlkona
Asia ei uskomisesta kiinni. ExPUAn kuvaama tapahtuma on ollut tietyissä piireissä tyypillistä naisten toimintaa jo pitkään tässä alkoholihuuruisessa Suomenmaassa.
KävisitUlkona kirjoitti:
Asia ei uskomisesta kiinni. ExPUAn kuvaama tapahtuma on ollut tietyissä piireissä tyypillistä naisten toimintaa jo pitkään tässä alkoholihuuruisessa Suomenmaassa.
Jeps, eikä ole taaskaan mistään yhteiskuntaluokasta kiinni......eikä mistään "tasoista".....
- m-i-e-s
Sissijuusto, hyvää huomenta, nukuitko hyvin? =) Valkoinen roskaväki harvoin kompensoituu seksuaalisuuteen, vaan ihan muihin laskutoimituksen tuloksiin. Saattaa se stereotyyppinen mielikuvasi Jenkeistä olla median aiheuttama kaukana oikeasta totuudesta ja jos jätetään se sukurutsaus kokonaan pois, niin ihan meidän pienessäkin perähikiässä sattuu yhtä jos toistakin puistattavaa.
Ihmiset ei yleensä tappele sisarustensa kanssa panoista, mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että joskus jotkut tappelee. Jotkut ihmiset ovat kilpailuhenkisiä ja valitettavasti jotkut tekevät asioita alitajuntaisesti. Ei ole mahdotonta, että jotkut ihmiset huomaavat ja tahtovat saman parittelu- tai minkä tahansa kumppanin. On mahdollista että kilpailutilanteessa molemmat luovuttaa, toinen luovuttaa tai sitten taistellaan. Toiset saattavat olla niinkin itsekkäitä (ja paljon kaikkea muuta), jotta jopa kilpailevat toisen ulos tai tekevät itsensä saataville, kunhan kaveri ei saa mitään ja tämmöisestä henkilöstä ei välttämättä oltu ollenkaan edes kiinnostuttu. <- Tämäkin on pieni tomusokerihippu kokonaisesta pullasta.
Se mitä tasoon ja tasokkuuteen tulee, on jokaisella siitä oma määritelmä. Ylempänä sanottiin, ettei ole yhteiskuntaluokasta kiinni, saati tasoista, mikä on ihan totta. Sen verran täytyy siihen kumminkin lisätä, mitä ns. tasokkaampi tai ylempi yhteiskuntaluokka sitä useammin, enemmän, ronskimmin tms. Ihan kaupungin alaisuudesta löytyy irstaita vanhoja isopalkkaisia toimistorottia, mitkä janoavat alle 30-vuotiaita Espanjalaisia miehiä.
Mitä kulliin tulee, niin ei se valitettavasti muhi housuissa, eikä ala edes haisemaan. Mikäli sinulla alkaa, niin suosittelen hygieniatuotteiden vaihtamisen lisäksi harkitsemaan vaatetusta, tai ylipäätänsä käymään useammin suihkussa ja vaihtamaan vaatteita. Mitä paskaiseen keppiin tulee, niin en tiedä muista, mutta mun keppi käy päivittäin pesulla, se peseytyy myös joka käytön jälkeen ja huuhtelee itsensä jopa virtsaamisen jälkeen. Eli pelkästään mun keppi on puhtaampi, kuin monien kädet. ;P
Onko loppupeleissä mahdollista, että mitä et itse näe tai koe, on sula mahdottomuus kaikille muille ihmisille? Se mitä et saanut makuhuoneeseen kanssasi saattaa parasta aikaa olla farmarin takaluukussa sakset auki. =) Rikkaiden ylikiltit ja kohteliaat heppatytötkin tekee sitä, ei todellakaan kotona, vaan vaikka hevostallilla, ettei isukki saa tietää, mutta tekee. Ne teologian opiskelijat, ei seksiä ennen avioliittoa on harvinaisempia kuin puskaposkensoittajat. =) Poskensoittoa tapahtuu Sörnäisissäkin keskellä päivää, alkoholisoituneet on ainoastaan relevantti tieto tässä tapauksessa.
Vielä kun on merkkirivistöä jäljellä, niin isin kiltit tyttäretkin on halunnut, jos ei fyysisesti osallistua niin katsoa sivusta ja näitähän löytyy moneen junaan (tai munaan...) =) Niin ja vaikka tarinat ovatkin hyvin arvelluttavia tai epäilyttäviä, niin niitä on vaikea kyseenalaistaa silloin, kun ei oikein ole mitään mitä itse ei ole kokenut. - miesvm_1967x_out
"vaikka tarinat ovatkin hyvin arvelluttavia tai epäilyttäviä, niin niitä on vaikea kyseenalaistaa silloin, kun ei oikein ole mitään mitä itse ei ole kokenut"
On tämäkin totta. Mulle kävi kerran ruotsinlaivalla nin että muistin kaverin hyttinumeron väärin ja koputin väärän hytin ovea. No joku keski-ikänen äijä avasi oven ja kas kummaa, siellähän oli punkassa toinen äijä jotain eukkoa höyläämässä. Tää oven avannut kaveri sano mulle että joo tuu vaan sisään ja jonon jatkoks mutta mä kyllä sanoin että sori, väärä hytti ja ei kiitos. Hyi helvetti :D Kaverin hytti oli se viereinen sitte nin sinne ottaamaan drinksua ja mietittiin että mitähän kaikkea täällä båtskilla mahtaa yön aikana tapahtua kun jo iltakympiltä oli tommonen sessio menossa naapurihytissä, heh. Meistä kumpikaan ei saanut muuta kun tarjoilijan kireen ilmeen :P
- Äläjauhapaskaa
Sitten heräsit pikkumuna kurtusssa ja mällit housussa.
- toinenmies
Mulla oli toissa kesänä tilanne, jossa eräs varsin hyvännäköinen ja miesten keskuudessa haluttu (harva siltä on saanu) muija alkoi ehdottelemaan panohommia, ensin esitin vaikeasti tavoiteltavaa (suudeltiin ja hiplailtiin kyllä toisiamme), mut lopulta kun se muija oli jo aika kännissä ja sen myötä sen vitun rasittava luonne alkoi nousta esiin, sanoin sille "Hei, sä oot liian kännissä seksiin. Tuossa on mun numero, soita päivällä, jos vielä haluat.." Muija ensin alkoi märisemään, että "Ja mullehan ei tuommoset vitun munattomat homot anna pakkeja.. jne". Vastasin sille vuodatuksen jälkeen "Mullon vara valita ketä panen ja annan sulle yhden mahiksen, käytä se kun oot selvinny.. Soita, jos haluat". Muija soitti sitten iltapäivällä hirveessä kanuunassa ja sanoi, et oli laatannu koko aamuyön ja aamun, sitten oli sammunu vessan lattialle. Niinpä, oispa ollut hyvä pano.. Myöhemmin se sit soitteli ja vonkas milloin mihinkin, että pääsis panemaan, mut onneks pidin näppini erossa, vaikka paskaahan siitä silti sai kuulla. Joskus nuo "seurapiiri-prinsessat" vaan kannattaa sivuuttaa, niillä on niin vitun isot luulot itsestään. Pari, mitä oon pannu, olivat paljon lupaavia, mut sängyssä ihan kuolleita lahnoja. Vittu, ihan sama mitä temppuja teki, niin ei vaan tapahtunu mitään. Eikä nuo ole edelleenkään saaneet miestä pysymään rinnallaan, mistäköhän lie johtuu?
- aprilliaaa
cool story bro
- karipersse
Voi voi surkeita miehiä kun ette PANE. Minä panen ketä vaan ja olen saanut hienoja vittuja ja tietysti myös vittuja jotka eivät VITULTA edes ole näyttäneet vaan jotain ihmettä vaan!
- karipersse
Ja sanokaa mitä sanotte niin täällä kerrotte että se oli FINEST WITTU MITÄ EN EDES PANNUT...AHHAHAA KYLLÄ SYÖ MIESTÄ VAIKKA MUUTA VÄITÄTTE. DENIAL RULES ETC ETC.. HAHHAAHHA KAIKILLE JOTKA TÄSSÄ KERROITTE ETTÄ HIENOIN KOKEMUS MITÄ ETTE KOKENEET AHAHHA PÖLJÄT!!
- perikarsse
Ja siellä taas yks, joka osaa lukee mut ei ymmärrä lukemaansa.. Pistä vaan pää takas perseesees, sulle täällä ei oo mitään nähtävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2611481Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa564054Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1173247Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1692557Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1082296Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061865Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3161143- 67943
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta19913- 65818