Mikä siinä on naiset että moniongelmainen jännämies kelpaa teidän pilluanne rassaamaan?
Miksi naiset ei huoli kunnollisia miehiä?
44
341
Vastaukset
- eikämoniongelmaistakaan
Minä en kyllä huoli ikinä jännämiestä.
- 5675
Minä en taas miehenä huoli niitä jännänaisia lainkaan, baaripimuja, järkyttäviä laitoksia, kaikki asiat perseellään. Norm. perus Suominainen on paljon parempi, aidompi, ei teeskentele ja jauha paskaa, Ottaa seksinkin paremmin.
- Anonyymi00031
En tiedä en ole koskaan ollu sukupuoli yhdynnässä. Olen Helsingissä muutama vuosi takasi käyny seksi klubissa siellä sai panna nukkea. Mutta oikean naisen kans en ole koskaan ollu. Olen kohta 78 vuotta Kauhavalta
- Nyt-heti-selittäkää
Selitäkää naiset vähän äkkiä sittenkin että miksi ette huoli ätmejä päällenne ähkimään?
- ettäsiksi
Hypergamiset ätmit ei huoli tavallisia naisia. Juoksevat karkuun jos/kun niitä yrittää iskeä.
- sincyan
Ätmit on moniongelmaisia.
- totuus.naisista
Kilttejä naisia ei ole.
- EivätTiedäKilttiydestä
Kyllä kilttejä naisia on, mutta heitä on harvassa. Ja ne jotka ilmoittavat olevansa kilttejä naisia, eivät todellisuudessa kilttejä ole. Toisaalta monilta puuttuu kyky arvioida ylipäätään kiltteyttä. He luottavat tunteisiinsa, mitä se todellisuudessa sitten tarkoittaakaan.
- Anonyymi00034
Olen kiltti nainen mutta miehet haluaisivat minusta vain seksiä. En oikein syty kenestäkään joten en edes ole jakorasia. Aina ne miehet lähtee sen jännänaisen matkaan. Tälläinen tasainen joka osoittaa aidosti välittämistä on ilmeisesti liian tylsä. Haluavat vielä kokea voimakkaita tunnemyrskyjä ja draamaa. Niitä kun ei minulta saa.
- kun_kerran_kysyit
kunnollinen mies on usein tylsää seuraa ;)
- Täys_pelle
Elikkä sä olet itse niin tylsä ja mielikuvitukseton, että miehen tehtävä on viihdyttää sua ?
- mielenkiintoaelämään
Kumppanini olis prasta olla yvtä milikuvituksellinen ja aktiivinen kuin minä, koska en jaksa olla aina se joka päättää ja joka keksii kaiken hauskan, pahimmassa tapauksessa edes mun käsitys hauskasta ei kohtaa miehen käsityksen kanssa ja lopulta päädytään vain ktsomaan huonoa leffaa telkkarista kymmenennettä viikonloppua putkeen. Sen sijaan että tehtäis jotain oikeasti kivaa. Mut jos mies on niin tylsä että kaikki uus pelottaa, ahdistaa, jännittää liikaa tai tuntuu liian vaivalloiselta, niin mun puolesta saa kyl jäädäkin sinne sohvalle, mä en jaksa.
- onvaikeetajoo
mielenkiintoaelämään kirjoitti:
Kumppanini olis prasta olla yvtä milikuvituksellinen ja aktiivinen kuin minä, koska en jaksa olla aina se joka päättää ja joka keksii kaiken hauskan, pahimmassa tapauksessa edes mun käsitys hauskasta ei kohtaa miehen käsityksen kanssa ja lopulta päädytään vain ktsomaan huonoa leffaa telkkarista kymmenennettä viikonloppua putkeen. Sen sijaan että tehtäis jotain oikeasti kivaa. Mut jos mies on niin tylsä että kaikki uus pelottaa, ahdistaa, jännittää liikaa tai tuntuu liian vaivalloiselta, niin mun puolesta saa kyl jäädäkin sinne sohvalle, mä en jaksa.
Mitä helvettiä se oikesti kiva on? Sä siis toivot että toinen päättäis sun puolesta. Ihan vitun typerää tuollanen "mä en jaksa olla aina se joka päättää"
Voi helvetti oikeesti, hah hah..
- vdxfcv
En ole koskaan huolinut moniongelmaista jännämiestä, enkä moniongelmaista "tavallista" miestä.
Ongelma kun on siinä, että naisettomuudesta ruikuttavat "tavalliset" miehet eivät ole kovinkaan tavallisia, vaan aikalailla neuroottisia ja/tai psykitriselle osastolle sopivia, he eivät vain tajua sitä itse.
Mutta niitä oikeita tavallisia miehiä deittaan ja huolin oikein mielelläni, ja olen heille erityisen suopea. Kokemukseni mukaan he ovat psyykkisesti tasapainoisia ja useimmiten omaavat yleissivistystäkin.- niinpäniin123123
Ja varattuja
- vakkajakansikuva
Naisetkin on jänniä ja moniongelmaisia. Tai niiden kanssa on jännää ja jännitys tunnetusti lisää haluja.
- ntvp
Jännän vastakohta on tylsä.
Jälleen tuli vietettyä viikonloppu ihanan, kunnollisen miehen kanssa. Ei tarvinnut kuunnella jankutusta hypergamista, jännämiehistä, käyttöasteesta ym.
- hc-ätämi_
Ei kai sellaisella miehellä ole mitään tarvetta valittaa joka saa. Ja ei kukaan nyt niin tyhmä ole että sille valittaa joka antaa.
miesvm_1967x kirjoitti:
Hieno homma :D
Mutta nyt helka taas palstan karuun arkeen kuuntelemaan luennointia kurpparaivoista sekä hypergamioista, saa viikon sopivan ketterästi pilattua ;)
miesvm_1967x kirjoitti:
Mutta nyt helka taas palstan karuun arkeen kuuntelemaan luennointia kurpparaivoista sekä hypergamioista, saa viikon sopivan ketterästi pilattua ;)
Viihdettä arkeen. Oletko pitänyt mainettani yllä viikonloppuna (sinähän tunnetusti olet sivupersoonani)? ;)
helka kirjoitti:
Viihdettä arkeen. Oletko pitänyt mainettani yllä viikonloppuna (sinähän tunnetusti olet sivupersoonani)? ;)
Olen mä jotain täällä lätissyt mutta en muista tarkaan mitä enkä jaksa alkaa kohnimaan keskusteluhistoriasta mitään.. kyllä sen sitten taas edestään löytää jos on onnistunut jotakuta sivaltamaan, sehän on palstan arkipäivää :)'
Nyt mie meen kauppaan..
- hc-ätämi_
Jos naisen saaminen olis moniongelmaiselle taattu niin minä olisi ytmi.
- Ajattelija10
Kyllä ne haluaa jos nainen hyötyy miehestä vähintään useita satoja euroja kuukaudessa. Kukaan nainen ei halua olla halpa huora.
- näinmeillä
Tunnen tasan yhden naisen joka harrastaa noita jännämiehiä. Olen monta kertaa pää punaisena huutanut hänelle, että miks aina ottaa huonoja miehiä kun hyviäkin olis saatavilla. Ei mee perille, on vaa kuulemma niiii rakaaaastunu, ei mahda sille mitään. Sit tulee ero, taas uus jännämies ja taas niiii raaakaaaastunu.. En tajua. Itsetunnossa oltava jotain pahasti pielessä jos antaa tuollaisten miesten käyttää itseään hyväkseen ja menee vielä rakastumaan sellasiin aina vaan uudestaan. Mutta turhaa on ollut yrittää järkeä puhua hänelle. Onneks hänessä on joku vika ettei tule raskaaksi millään, on kyllä kovasti yrittänyt sitä jokaisen jänniksensä kanssa. Ilkeää kai sanoa ystävästään näin, mutta jos itse ei tajua hyvää miestä katsoa, on mielestäni ihan oikein ettei lapsiakaan synny. En tiedä...eikö jotkut ihmiset sitten tunne elävänsä, ellei ole koko ajan jotain draamaa, vai miten joku voi aina hakeutua hankalien ihmisten seuraan? Itseään kunnioittava ihminen on mieluumin vaikka yksin, mutta tämä mun ystävä ei osaa olla yksin ollenkaan. Joko sillä on jännämies tai sitten ahdistuksissaan roikkuu mun nurkissa ku yksin kotona pää hajoo. Ite oon ollut sinkkuna jo 13 vuotta. Jonkun eron jälkeen ehdotin ystävälleni, että opettelis elämään ilman miehiä jonkun aikaa, asuis vaikka mun kanssa kimpassa ensin vähän aikaa, sitten omillaan. No se asuikin mun kanssa vähän aikaa, kunnes yllätin sängystäni panemassa exänsä kanssa. Exän, joka oli hakannut hänet! Jonka ei pitänyt edes tietää kenen luona hän nyt asuu! Siihen loppui mun sietokyky, laitoin kaverisuhteen poikki. Eläköön niille jännämiehilleen sitten. Joitakin ihmisiä ei vain voi auttaa, ovat täysin alapäänsä vietävissä, yläpäässä vaan tuuli ujeltaa.
- dralban
Taitaa olla läheisriippuvainen.
- nimimerkitönj
Luulisin, että joku itsetunnon ja itsearvostuksen puute. Elää toisten ihailusta ja oma kurjuus maksimoi kai tunteiden tuskaa, josta voipi saada jonkunlaista nautintoa jopa? Kun on oikeen tunteet pinnassa, milloin ihastuksesta ja milloin pettymyksestä ja muusta suhdedraamasta. Se kai saa tuntemaan, että hän elää "täysillä" ja ajattelmaan, että se on normaalia kun aina jostain tulee vuoroin kuumasti ja kylmästi.
Voi se normaalia ollakin, toisille tasainen elämä ilman suuria mullistuksia kuitenkin tuntuu paremmalta. Seesteiseltä ja levolliselta.
- nimimerkitönj
Kyllä huolii, mutta sen jälkeenhän naiset ovat varattuja niille kunnollisille miehilleen eikä näin ollen voi olla pelastamassa jokaista naisettomuudesta kärsivää miestä. Siis jos uskollisia ja rakastavia naisia ovat miehelleen.
Omasta puolestani voin sanoa, että mielestäni mulla on kunnollinen mies jolla ei ole ongelmia minkään asian kanssa. Riittävästi jännäkin, kun osaa yllättää vaikka viemällä perheen ulos syömään, tiskaamalla yllättäin vuoren astioita, tekemällä ihanaa pizzaa yllättäin jonain iltana, sanomalla jotain hauskaa tai mieltä lämmittävää naamansa muikeena. <3
Jännyys ei tarvi olla jotain epäsopivaa tai arvelluttavaa, se on ihan arkisia yllätyksiä joista voi tulla hurjan hyvä mieli. :) - TotuusSattuu
"Kyllä huolii, mutta sen jälkeenhän naiset ovat varattuja niille kunnollisille miehilleen"
Juuri näin. Hyviä kunnollisia miehiä ei pyöri vapaana pilvin pimein juuri siitä yksinkertaisesta syystä että hyvät fiksut naiset varaavat heidät nopeasti. Nämä molemmat poistuvat siis nopeasti markkinoilta.
Jäljelle jäävät ovat sitten niitä enemmän tai vähemmän ongelmaisia tai muuten kummallisia kriteerejä muille asettavia yksilöitä.- näinhän.seon
Eivät ne ole kummallisia kriteereitä muuta kuin sinun mielestäsi.
- Katriiiinaaa
Kunnollisen ja tavallisen suomalisen miehen mielelläni tapaisin,mutta missä ? Eipä ole vielä vastaan tullut. Baareissa käyn pari kertaa vuosi ja ei niitä siellä näy,metässäkään ei kävele vastaan,eikä kaupassa,eikä lenkillä,eikä kirjastossa,työpaikalla yrittää vaan seikkailijat konstejaan..
- 876
Kaikki kunnolliset miehet ovat naimisissa, mikäli et ole naimisissa, et ole kunnollinen. PISTE!
- Anonyymi00035
Ei toi kerro muusta kuin että varatut miehet ovat niitä jotka haluaa sitoutua ja varatut naiset ovat niitä jotka ovat päättäneet sietää juuri sitä yksilöä. Sietokyky on yksilöllistä ja se kuinka törkeä tai kunnollinen mies osuu kohdalle ja jolta löytyy halua sitoutua. Koska suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille niin onhan siinä myös arvioitava miehen turvallisuus. Samaten päihdetaipumukset. Naisissa puolestaan on häikäilemättömiä jotka luulee suhteissa olevien miesten olevan parempia ja tavoittelemisen arvoisia vaikka todellisuudessa kyseinen mieshän voi olla täysi sika neljän seinän sisällä vaikka iloisesti leikitään kotia ja päälisin puolin kaikki niin ihanasti.
- Siri444
Minkälainen mies tarkkaan ottaen on jännämies?
- Siinälista
KOSKA Suomessa ei ole kunnollisia naisia, on vain:
-Vosuja
-Huoria
-Alkoholisteja
-Pilleristejä
-Seköpäitä
-Juoksut on juostu tapauksia
-Kaikenlaisia suhteita on nähty ja kaikkea pantu jo tyyppejä
-Femakoita
-Lyllerölalleroita
-Pennut ulos jo paskannettu matameja
-Mamupatjoja
Ne muutamat ehkä kunnolliset naiset ovat joko varattuja tai piilossa tiukasti jossain joten heistä ei kymmenille tuhansille kunnollisille miehille vain yksinkertaisesti riitä.
Kunnollisten naisten maahanmuutto voisi ratkaista asian, mutta sen sijaan saamme ählämikählämi ristiretken ilostuttamaan noita edellämainittuja naisryhmiä.- Anonyymi00036
Tuon perusteella sinun olisi järkevintä vastustaa suomalaista kulttuuria ja elintapoja. Ryhdyt muslimiksi niin nainen on neitsyt ja päihteetön jonka vanhempien tehtävä on arvioida oletko hänelle riittävän kunnollinen ja pystytkö elättämään hänet. Arvosi näyttävät vastaavan sitä maailmaa eniten.
Itse en tuolle polulle lähtisi. Kuhan herättelen sinua tarkastelemaan omaa arvomaailmaasi.
- EiPidäYLEistttää
Eiköhän se riipu naisesta.
Special man, needs special lady.... ja toisin päin.... - exä-jätti
Exäni otti eron minusta kunnollisesta miehestä ja alkoi seurustelee nistin alkoholistin kanssa. Exäni on ollut vankilassa ja laitoksessa ja tehnyt vaikka mitä rikoksia sen nisti miehensä kanssa
- Anonyymi00037
No toi on kyllä todella karseaa. Jotenkin sitä moni luulee että vahvojen tunteiden perässä juokseminen toisi elämään jotain erityistä vaikka yleensä tilanne saakin vain kaoottisuutta ja kipua. Joissain tilanteissa olisi parempi mennä järjen kuin tunteiden mukaan.
- Anonyymi00033
hahaha
- Anonyymi00038
Jättimäistä kivijärveä aiaiai.
- Anonyymi00039
Kunnollisen miehen erottaa ensinnäkin siitä, ettei se kysele tuollaisia eikä käytä naista alentavia ilmaisuja.
- Anonyymi00040
On vaikea löytää Hyvää kumppania, tiet eivät vain risteä tapaamiseen! Helposti voidaan syyttää seksuaalisesta ahdistelusta! Moni Naisista odottaa mieheltä aloitetta tutustumiseen! Ei tiedetä onko toinen vapaa! Rohkeutta tutustumiseen, juttusille menemällä se selviää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770