Humpuukikellon pettämätön tuntomerkki

MustaCasio

On läpinäkyvä takakansi tai taulussa oleva aukko josta koneisto näkyy.

Sama jos auton vaihdelaatikon kyljessä olisi ikkuna josta pääsee ihailemaan hammaspyörien sulavaa ja sielukasta liikettä.

14

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelimerkit_puuttuu

Eikö sulla ole varaa kunnon kelloon jossa on laadukas koneisto jota voi ihailla?

• PaukunPhilippi

Kunnon kelloja on maailma pullollaan, eivätkä ne kaikki ole oomekoita, taakhäuereita tai rollekseja.

• rihakamakelloja

Kadulla kun näkyy skeleton-kellojen käyttäjiä, niin 99,999% niistä kelloista on amazonin halvimpia 10€ mekaanisia kelloja. Se on harvinaisen takuuvarma halpiskellon merkki, vaikka myös Patek on skeleton-kellojakin valmistanut.

• halpaparasarkeen

Halpa kello on usein se paras arkikello, ei harmita jos naarmuuntuu. Itse pidän töissä parin kympin halpakelloa, kutsukaa sitä sitten kellointoilijat vaikka humpuukikelloksi. Vapaalla pidän Casio G-shockia.

• Järkilinja

Humpuukikellon pettämätön tuntomerkki on sen hinta. Mitä kalliimpi rannekello on, sen suuremmasta humpuukista on kyse.

• köyhätkyykkyyn

No niinhän se on persaukisen itselleen uskoteltava :D

• merkkikellot_humpuukia

Nimim. järkilinja on oikeassa. Hyvinkin kallis Boss, Armani, Hilfiger tms. merkkikello on yleensä halvalla teetettyä kiinantavaraa, joka vain myydään kalliiseen hintaan. Siihen nähden halpa kiinalainen parinkympin no-name kello Lidlistä tms. ei ole humpuukia vaan toimiva ja hintaansa nähden laadukas käyttöesine, mutta sen sijaan kallis merkkikello on humpuukia ja kalliin kellon ostaja on pelkkä teennäinen typerys.

• ei_lisättävää

Olen täsmälleen samaa mieltä, ei mitään lisättävää. Rolexit on kauluspaitarikollisten kelloja, samoin muut kalliit kellot. Pärjään itse ihan muutaman kympin kellolla.

• on_helppo_luovuttaa

Kateus on suomalaisen röllin ja syrjäytyneen käyttövoima, onnea tulevaisuuteen, jatkat wanhaa perinnettä ja poljet paikoillaan.

• Leijona-rolex-tagheuer
        on_helppo_luovuttaa kirjoitti:

Kateus on suomalaisen röllin ja syrjäytyneen käyttövoima, onnea tulevaisuuteen, jatkat wanhaa perinnettä ja poljet paikoillaan.

on_helppo_luovuttaa jatkaa vanhaa leijona-satuperinnettä. Vähänkin fiksummat ovat jo kasvaneet sen yli.

• Ei_Leijonalle

Enpä suostuisi Leijona-kelloa ranteeseeni laittamaan, enkä kyllä muutenkaan suostu kanniskelemaan mitään Suomen leijona koruja tai saman aiheen vaatteita enkä Suomen lippuja hihassani. En halua leimautua uusnatsiksi enkä ku-klux-klaanilaiseksi.

• tsiikari

Njaa, jossakin kahden viisarin ohuessa peruskellossa voisi hyvinkin olla tauluikkuna. Eihän sitä pöydältä otettaessa hetikään erota, että käykö vai ei. Kun ei ole sekuntiviisaria, mikä on kyseisen ohueksi tarkoitetun mallin tarkoituskin? Vielä kun sen rukan viimeistelyyn ja kiillotukseen kiinnitetään huomiota, ja ikkunan reunaakin kiertää kapea listoitus tai muuten vain jonkinnäköinen koristeltu kuviointi, eikä näytä vain siltä, että tauluun on lyöty reikä.

• manual_transmission

Auton vaihdelaatikon ikkunasta ei paljo muuta näkyisi kuin öljykerroksen peittämä ikkunan sisäpuoli ainakin ajon aikana joten ainut tapa ihailla vaihdelaatikon hammaspyöriä olisi paikallaan seisten mutta jos hammaspyörät kiinnostaa niin paljon niin osta irrallinen vaihdelaatikko ja pura se vaikka osiksi.

• eroon_humpuukista

Pääsin eroon ainoasta humpuukikellostani, nimittäin Prologuesta jonka erehdyin työttömänä ostamaan viime vuonna kun halvalla sain sen. Käytin aikani sitä arkikellona kunnes ostin sitten tilalle oikean kellon. Tuo Prologue lähti kaverille käyttökelloksi ja siten pois nurkistani. Oli ainoa ja viimeinen Prologue jonka hankin ikinä. Nykyisin käytän Casio G-Shockia ja Timex camperia. Kyllä Prologue käytön kesti, mutten koskaan pitänyt kellon ulkonäöstä enkä sen halvasta "laadusta". Enkä hyväksynyt sitä, että Prologue on joku Claes Ohlsonin muka merkki, kun kyseessä on halpa Kiinan paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe