Gospel kappaleita Simojoki/Levy/Simojoki/Puttonen

SanPekkaJariPekkaMatti

KUULIN SINUN SAAPUVAN

En tiedä kuinka sanoisin nyt vain hiljaa kuuntelen. On kaikki suuret sanat lentäneet pois. On niin kuin pelto janoisin jälkeen kuivuuden vettä saanut ois. Vain kauan aikaa odotin. Vain taivas tietää kuinka paljon kaipasin.
Kerto:
SINUN KUULIN SILLOIN SAAPUVAN.
JA HILJAA KOSKEVAN.
NIIN KUIN KÄSI JUMALAN.
Kun päällä on vain kuoria ja sydän huutaa tyhjyyttä. Ei silloin auta sanat kauneimmatkaan. En jaksa siirtää vuoria. Joiden varjoon jään yksin odottamaan. Vain kuuntelijaa tarvitsin. Vain olkapäätä jota vasten nojaisin.
Kerto: 2x
SINUN KUULIN SILLOIN SAAPUVAN.
JA HILJAA KOSKEVAN.
NIIN KUIN KÄSI JUMALAN.

OLENKO MINÄ SINULLE RAKAS

Jos pakkaisin ja lähtisin pois. Lähtisin niin kuin sinä lähtenyt oot. Sattui se niin kun kasvosi nään. Kun silloin muistin mitä uskonut en. Niin vähän aikaa nyt olet pois. Kuin savu nuotion katosit vain. Mä juuri äsken sinuun turvasin. Sanoihis luottaen sua seurasin. Kun minut pyysit sua seuraaman. Mä olin valmis puolestas kuolemaan.
Kerto:
OLENKO MINÄ SINULLE RAKAS.
OLENKO MINÄ SUN AINOAS.
OLENKO MINÄ SINULLE KALLEIN.
TAHDOTKO SINÄKIN MENNÄ POIS.
Pihoilta näiltä katoan pois. Kun viime soihtu tietä valaisee. Ja vielä mielessäni äänesi soi. Asiat niin arvokkaat nyt arvottomat. Kun minut pyysit sua seuraamaan. Mä olin valmis puolestas kuolemaan.
Kerto: 2x
OLENKO MINÄ SINULLE RAKAS.
OLENKO MINÄ SUN AINOAS.
OLENKO MINÄ SINULLE KALLEIN.
TAHDOTKO SINÄKIN MENNÄ POIS.

TAIVAS:

Se tapahtui jälleen vaikka aavistanut en. Tuo hiljainen ihme sydämissä ihmisten. Se suljetut portit aukaisee ja meidät yhdistää. Kun maailman huuto vaikenee ja pelko häviää. Kun valo saa vallan. Sulaa hiljaa katkeruus. On lähellä silloin valtakunnan salaisuus. Kun taakkansa heikko jättää saa juurelle ristinpuun. Niin silloin jo taivas aukeaa tie maahan luvattuun.
Kerto:
JOSPA TAIVAS ALKAAKIN JO TÄÄLLÄ SIITÄ UNEKSIN.
JOSPA LUOJAN HENKI TEKEE UUTTA VIELÄ TÄNÄÄNKIN.
JOSPA TAIVAS ALKAAKIN JO TÄÄLLÄ MAASSA VARJOJEN.
JA ME MAISTAA SAAMME IKUISUUTTA KANSSA JEESUKSEN.
Kun kaksi tai kolme tulee hänen nimessään. Niin siellä hän itse asuu heidän keskellään. Kun Jeesus saa meissä asunnon niin juhla alkaa voi. Ja siellä jo taivas totta on ja uusi laulu soi.
Kerto: 2x
JOSPA TAIVAS ALKAAKIN JO TÄÄLLÄ SIITÄ UNEKSIN.
JOSPA LUOJAN HENKI TEKEE UUTTA VIELÄ TÄNÄÄNKIN.
JOSPA TAIVAS ALKAAKIN JO TÄÄLLÄ MAASSA VARJOJEN.
JA ME MAISTAA SAAMME IKUISUUTTA KANSSA JEESUKSEN.

Katseen nälkäisen nään tuo kuva mieleni tauluun piirtyy. Ei yhtään kyyneltäkään ajatukseni kauas siirtyy tunteeni peittämään. Silti rauhaa en saa. Kuinka luoksesi tulla voisin. Ehkä vuosien taa. Silloin kaikki kai onkin toisin. Aikako haavat parantaa.
Kerto:
RUKOILKAA ETTÄ SAISITTE PUHTAAN SYDÄMEN.
RUKOILKAA ETTÄ JEESUS KOHTAA SYNTISEN.
RUKOILKAA SILLÄ TÄNÄÄN VIELÄ AIKAA ON.
KOHTA KYPSYNYT ON VILJA VAINION.
Mieleeni ahdistettuun vain sinä yksin voit rauhan antaa. Taas saavun luo ristinpuun eteesi itseni tahdon kantaa. Sinä teit kaiken muun.
Kerto:
RUKOILKAA ETTÄ SAISITTE PUHTAAN SYDÄMEN.
RUKOILKAA ETTÄ JEESUS KOHTAA SYNTISEN.
RUKOILKAA SILLÄ TÄNÄÄN VIELÄ AIKAA ON.
KOHTA KYPSYNYT ON VILJA VAINION.
Kaiken kiireen jälkeen kuuntelemaan jään.
Huomaan kivun menneen rauha hiipii sisimpään.
Kerto:
RUKOILKAA ETTÄ SAISITTE PUHTAAN SYDÄMEN.
RUKOILKAA ETTÄ JEESUS KOHTAA SYNTISEN.
RUKOILKAA SILLÄ TÄNÄÄN VIELÄ AIKAA ON.
KOHTA KYPSYNYT ON VILJA VAINION.

0

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

        ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
        Ikävä
        87
        4688
      2. Ei sinussa ollut miestä

        Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
        Ikävä
        134
        4203
      3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

        Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
        Ensitreffit alttarilla
        36
        2785
      4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

        Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
        Maailman menoa
        209
        1817
      5. Olet elämäni rakkaus

        On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
        Ikävä
        37
        1357
      6. Missä Steffe hiihtää?

        Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        25
        1339
      7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

        Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
        Lappajärvi
        12
        1316
      8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

        Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
        Sinkut
        67
        1278
      9. Milloin nainen, milloin?

        Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
        Ikävä
        61
        1233
      10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

        Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
        Suomalaiset julkkikset
        2
        1212
      Aihe