On oma syy ja elämän valinta olla naiseton ATM. Jos olet ATM, olet sen tyyppinen ihminen, joka on epäonnistunut naisasioissaan, ja katkera siitä. Kyse on eräänlaisesta mielentilasta, josta voi päästä pois ja johon voi itse vaikuttaa. Joku on pakolainen, joku mt- kuntoutuja ja joku vammainen. Jokainen on sellainen joka on joko synnynnäisesti tai perättäisien elämänvalintojen johdosta. Jokainen ATM on itse syypää ongelmiinsa. Elämässä pitää joustaa ja sopeutua. Naisettomuus on haaste, jossa sitä omaa miehisyyttä testataan.
PUAn kylmästi lähestyminen on eräänlainen geenien selviytymistesti. Jos vetoamalla itsetuntoonsa tai luonteeseensa jättäytyy siitä ulkopuolelle, on silloin pelkuri. Elämässä asioiden eteen pitää tehdä työtä. Jos ei ole muutakaan tekemistä, niin lukekaa pelimieskirjoja ja käykää menomestoissa. Kerätkää kokemusta sosiaalisista tilanteista, niin opitte ymmärtämään naisia ettekä enää vainoharhaisesti hauku heitä.
Sanotaan, että PUA laittaa naisen jalustalle. Mutta miksi et laittaisi tulevaa vaimoasi tai elämäsi rakkautta etusijalle? Tämä asennevamma kertoo Atmeista kaiken oleellisen: Peräkammarinpoikia, jotka haluavat palata menneisiin sovinistisiin aikoihin, jossa miehen ei tarvinnut laittaa tikkua ristiin parisuhteen eteen.
ATM- miehiä yhdistää sama piirre luovuttaa elämässä, katkeroitua ja haukkua naisia. Jokainen ihminen luo kaltaisensa elämän. Katkera mammanpoikamainen vihaaminen sopii Atm- henkilöiden profiiliin kuin nakutettu.
ATM- miehet ja miehuus
11
98
Vastaukset
- mythbuster
Elämänsä rakkauden tietysti asettaisi mielellään jalustalle, mutta kaikki ne epäonnistuneet yritykset vain vääristävät jo ennestään miehen kannalta epäreiluja sukupuolirooleja.
- joojooooooo
En mä viitsi mihinkään lacosteen pukeutua, se on homojen vaate ja sinä olet vajakki.
- KauhoSinne
Tunge ne PUA-paskasi takaisin perseeseesi.
- FaktaaÄtmiydestä
Jos syntyminen rumaksi on sekin jo minun syy niin en olisi halunnut syntyä tänne ollenkaan. Miksi en sitten sikiönä päättänyt päiviäni keskenmenoon kun tiedossa oli naiseton elämä ihmisenä.
Yksi yhteinen piirre teillä rumien miesten=atmien haukkujilla on se että kuvittelette meidän olevan peräkammarinpoikia jotka eivät ota vastuuta elämästään. Vastaan sen täällä ehkä noin 1537.n kerran omaa esimerkkini käyttäen että olen tämän ruman elämäni rakentanut ilman vanhempieni apua jos ei opiskeluaikoja ja lapsuutta lasketa ihan yksin. Yksin olen työni hakenut, yksin olen asuntoni rakentanut, yksin olen talouteni järjestänyt ja yksin olen myös ne sadat kerrat yrittänyt saada niin yöelämän kuin netin treffeiltäkin naista. Kaikissa muissa olen onnistunut yksin mutta jälkimmäisissä en. En myös hyväksy sitä näkökantaa mikä jokaisessa näissä rumia miehiä syrjivissä feministisessä kirjoituksissa piilee eli miesten ja etenkin meidän alempitasoisten pitäisi lyödä välit vanhempiin poikki sentakia koska hyvät suhteet atm.llä vanhempiin nähdään kuin se olisi yhtäkuin heidän hyväksikäyttöä. Ytmien suhdetta vanhempiin ei koskaan edes kyseenalaisteta ja koskaan ei naisten vaikka mitä itse tiedän niin suurinosa naisista käyttää vanhempiaan surutta hyväkseen monissa asioissa. Ei tosin kaikki mutta esim lähipiiristä todella moni jopa neljääkymppiä lähestyvät naiset edelleen. Jos voisin henkilökohtaisesti valita olenko naiseton niin en haluaisi olla. Mutta kun sen valinnan tekee naiset niin ei siihen paljon sananvaltaa sitten olekaan.- 345y3y45
Rumuuttakin on monenlaista, se on valinta onko hintelä glonkku vai mikä se nyt oli vaiko ruma äijän köriläs. Sitten on myöskin oma valinta missä porukoissa pyörii.
- Kaveriton_nussimaton
Haistapa vittu. Minä poika se vain ohjelmoin tietokonettani ja runkkaan.
- Onkojokorvakoru
Hyvä Kingston-Knightley.
Runkkaa nyt sitä pientä peliäsi niillä pinseteillä.
jokainen tietää että PUA on suunniteltu
A) hölmöille jotka uskovat satuihin
B) homonarsisteille
Siinä ne ovat ne vaihtoehdot. - palstailija
"Elämässä pitää joustaa ja sopeutua. Naisettomuus on haaste, jossa sitä omaa miehisyyttä testataan. Elämässä asioiden eteen pitää tehdä työtä.Kerätkää kokemusta sosiaalisista tilanteista, niin opitte ymmärtämään naisia."
Näistä samaa mieltä. Etenkin viimeisestä lauseesta.
"ATM- miehiä yhdistää sama piirre luovuttaa elämässä, katkeroitua ja haukkua naisia."
"Jokainen ATM on itse syypää ongelmiinsa."
Näistä eri mieltä. Mikä se ATM:n määritelmä oli? Ei kaikki naisten hylkimät miehet ole katkeria tai hauku naisia. Jotkut jaksaa sinnikkäästi yrittää, mutta eivät koskaan saavuta "KTM"-tasoa. Ätmit eivät ole 100% ainakaan syypäitä naisettomuuteensa ja on myös ongelmia, joihin ei voi itse kauheasti vaikuttaa. - Ex----------PUA
Ja joku vielä väittää, että PUA ei ole sinipilleröintiä, ja suoranaista feminismiä?
Kuten näkyy tästä maanisesta paahtamisesta ja kingston white-knightleyn PUA-manaamisesta, on selvää että PUA on katkera punaisen pilleriin vihollinen, ja pelkästään ansa.
Olen jättnyt sen taakseni, ja setvinyt etenemistäni PUA:sta kohti luontaista lähestymistapaa ja sitä mikä toimii (sinipilleristä punaiseen), ja osoittanut että mikään naisen jalustalle asetteleminen, pua-pelleily tai kulttilaisuus ei sitä naista tuo, tai oole tarpeen sen saamiseksi.
Mitä muuta tuo oli, kuin uhrin syyttämistä? Klassinen esimerkki siitä, miten PUA-pelleily vie naisilta vastuun pois. Se oikeuttaa heiltä kaiken negatiivisen käyttäytymisen, ja kuten valkoritarii ja AFC 2.0, sinä vain nöyristelet ja olet valmis nielemään tonneittaiin paskaa, saadaksesi pimppiä (mitä saat ehkä vielä harvemmin kuin että olisit normaali, ja peliasit sitä samaa numeroopeliä, ilman noloa nöyristelemistä).
Punainen pilleri taas sanoo että vastuu on naisen, ja että hypergamiaa tai muuta sellaista ei valitsevalta ja valtaa omaaavalta, mutta silti itse itselleen tasa-arvoa kuuluttavalta sukupuolelta tarvitse ottaa vastaan. Se myös sanoo, että ulkonäkö, raha ja status on niitä, millä naisen saa "varmasti", eikä milään "pelillä". - Ex----------PUA
Ja vielä mitä tulee miehuuteen jota tässä peräänkuulutetaan, niin mikä mies se on joka pyörii naisen jaloissa kuin koiranpentu?
Tämän hetkinen nainen jota tapailen, jopa itse kertoi noin toimivasta miehestä ja käyttikin sanaa koiranpentu, vieläpä erittäin ivallisessa merkityksessä!
PUA-miehuus in action: https://lh3.googleusercontent.com/-pSbjQqZZmRc/TYhLnjvss0I/AAAAAAAAC5M/j9R_zlTU_2M/s1600/mangina award 3 copy.jpg Olihan siellä varmaan jotain asioita jollekin, mutta oli taas kirjoitettu sellaisella "formaatilla" mistä puuttui jotain.........ainakin hieman on pahan makuinen....haiskahti muutenkin taas yleisohjeelta, sekä sopuli ja kana jutulta.....kaikki miehet eivät ole toistensa klooneja, eikä kyllä naisetkaan........jos tarpeena on saada vain "joku" nainen tai naisia, niin asiahan olisi eri......olisihan se helppoa kun kaikki olisivat hyvin samankaltaisia ainakin sisäisesti, niin moni asia olisi helpommin ainakin tämän asian suhteen.
Ainoastaan yhdelle voi olla jalustalla paikka, mutta se vaatii vastavuoroisuutta myös siinä asiassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211296Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373823Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092989Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042331Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin701986Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1941731Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679