Ajatelkaas nyt miehet

eimullamuuta

Tälläkin hetkellä monen jännämiehen karvainen perse nousee ja laskee naisen haarojen välissä ja te menette nukkumaan puutteessa.

18

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätminki

Ei vittu teitä naisia. Miksi nussitte niitä jännämiehiä?

• hc-ätämi_

Ja taas se karvaperse täytyi mainita. Mikä ihme siinä kiinnostaa?

• Lyyrikko

Kyllähän se nyt kiinnostaa!!!! :D :D

• Huomenna on ketmimiesten vuoro! Ätmit odotelkoon vuorojansa.

• kokenutmies--

Miltä naiset tuntuu herätä nussittuna patjana?

• tarralenkkari666

Ihan tosi nyt ne osoitteet kehiin mistä näitä biseksuaaleja karvaisia jännämiehiä, joilla on alle 70 äo, löytyy????!!!!! Kelpaisi mullekin

• Varo vain, ne saattaa olla suvaitsemattomia ja rasistisia!

• tarralenkkari666

Mistä löytyisi rasisminvastaisia karvaisia biseksuaali jännämiehiä?????!!!

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Mistä löytyisi rasisminvastaisia karvaisia biseksuaali jännämiehiä?????!!!

Mitä sä sillä ajattelit tehdä? ;P

• Lyyrikko

Olisi kyllä sangen mielenkiintoista tietää onkohan moni ätmi yksinäisyyteensä seonneena kääntynyt HOMOKSI ja haaveilee jo karvaisista miehistä??

• Palstaätämi

Oon ajatellut kokeilla. Mutta karvattoman miehen kanssa, mieluiten CD-tyttö niin voi kuvitella olevansa naisen kanssa.

• Lyyrikko
        Palstaätämi kirjoitti:

Oon ajatellut kokeilla. Mutta karvattoman miehen kanssa, mieluiten CD-tyttö niin voi kuvitella olevansa naisen kanssa.

Mä taas haluisin ehdottomasti karvaisen ;)

• uloskaapistavaan

Ajatelkaa miehet vaan rauhassa niitä toisten miesten karvaisia perseitä. Ei siinä ole mitään pahaa, että tykkää miesten perseistä. Jos voi hyväksyä oman homoutensa, voi olla iloisen fabulöösisti gei eikä tarvii haukkua naisia spermaviemäreiksi yms.

• Lyyrikko

Sellanen puhkinussittu homon karvaperse se vasta onki ällöttävä valtava ammottava pohjaton spermaviemäri.

• Palstaätämi

Perseissä alkaa tosiaan näkyä ainakin kuvien perusteella se käyttöaste toisin kuin pilluissa koska niitä ei ole tarkoitettu pamputettaviksi.

• Lyyrikko
        Palstaätämi kirjoitti:

Perseissä alkaa tosiaan näkyä ainakin kuvien perusteella se käyttöaste toisin kuin pilluissa koska niitä ei ole tarkoitettu pamputettaviksi.

Onni on korkkaamaton perssilmä!!

Mutta onko oikeesti se asia niin kuin sanotaan, että se joka nussii EI OLE HOMO vaan se jota nussitaan? Mietityttää vaan onko se näin? Asiahan ei minulle kuulu eikä minua milläänlailla kosketa!!

• Palstaätämi
        Lyyrikko kirjoitti:

Onni on korkkaamaton perssilmä!!

Mutta onko oikeesti se asia niin kuin sanotaan, että se joka nussii EI OLE HOMO vaan se jota nussitaan? Mietityttää vaan onko se näin? Asiahan ei minulle kuulu eikä minua milläänlailla kosketa!!

Jaa-a. Jos kokeilee miestä puhtaasta kokeilemisen ilosta ilman himoa niin onko homo. Mutta kyllähän siinä ainakin sillä joka pökkii täytyy kovettua eli hänen täytyy kiihottua. Eli väittäisin että homman täytyy olla juuri toistepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65