Olen suhteessa miehen kanssa joka on äkkipikainen ja kova ääninen. Mies on hellä ymmärtäväinen, uskollinen ja empaattinen. Hän on sosiaalinen ja huumorintajuinen. Hän on kätevä käsistään. Välillä suuttuu ja menettää malttinsa.
Hän on kertonut että on lyönyt toista naista uskottomuuden takia.
Sellaista pelkoa tässä suhteessa ei ole . En anna aihetta sellaiseen, en flirttaa enkä vastaa flirtteihin . Kerron hänellä miten tärkeä ihminen hän on ja olen luvannut että en petä.
Ymmärrän että mies on lyönyt jos on petetty.
Onkohan se yleinen mielipide vai olenko naiivi?
Miksi mies lyö
3
157
Vastaukset
- sääli-sinua
Naiivi olet.
- tyhmäolet
Mies on siis hellä ja ymmärtäväinen mutta menettää joskus malttinsa...
Äkkipikainen ja lyö, mutta sehän on naisen vika...
Jonain päivänä hakkaa sinut melkein hengiltä, mutta eihän hän mitän pahaa tarkoittanut... Hänhän on hellä ja ymmärtäväinen, silittää ehkä päätäsi kun syljet hampaita keittiön lattialle ja veri valuu suustasi... Hän on niin huolehtivainen ja hellä että soittaa jopa ambulanssin...
Muista kiittää ennenkuin menetät tajusi! - HitNRun
Taitaa miehesi itsetunto olla aika alhainen, joten alistaa sitä ketä pystyy. Eli sinua. Vain ja ainoastaan sinä päätät onko se oikein sinua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013771
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482701- 1142529
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392018Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221581- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281