En saanut vammaisena työpaikkaa kun kuulemma siinä olisi ollut liikaa byrokratiaa. Mietin vaan, että voinko jatkossa ehdottaa potentiaalisille työnantajille, että työskentelisin jonkun osuuskunnan kautta alihankkijana? Eikö tällöin palkkaaminen onnistuisi ilman byrokratiaa? Sopisin vaan, että firma maksaa minulle kerran kuussa palkan laskuttamalla työtuntini osuuskunnan kautta. Toki palkkatuki taitaisi mennä tätä kautta, mutta ei kai sitä muutenkaan saa kun määrärahat on lopussa. Vai onko tuollainen vammaisen palkkaamisen byrokratia helpottunut viidessä vuodessa?
Saako työnaloittamisen byrokratian kierrettyä?
tietämätöntyötön
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä byrokratiaa? Aika erikoiselta kuulostaa. Tietty määrä byrokratiaa kuuluu ihmisen palkkaamiseen. Työsopimus ja palkanmaksu. En kokisi tuota nyt kovin ylivoimaiseksi, jos pyörittää firmaa.
Työsuhde on myös osa sinun oikeusturvaasi. Noissa muissa muodoissa voi tulla ongelmia mm. Työttömyysturvan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224