Ette ole parisuhde kelpoisia ihmisiä lainkaan. Joudutte elämään yksin koko elämänne koska olette vaan liian rumia että joku teidät huolisi. Saitte huonot kortit ja sille ei mitään voi.
Ajatelkaas nyt vähän
8
65
Vastaukset
- Kilttiatm
En saanut kortteja lainkaan. Minut on potkittu pelistä ja elämästä pois.
- PohPuhPih
"Seksi on kuin Bridge. Jos sinulla on hyvä käsi, et tarvitse partneria lainkaan".
=DDD.....jeps, jos se on kaikki tai tärkein asia mitä suhteelta kaipaa niin se on varmasti kaikinpuolin parasta......paitsi jos löytää vastinparin, mille suhteen odotukset ovat samankaltaiset.
- hc-ätämi_
Tiedän kyllä että olen saanut huonot kortit, mutta muutaman voi kuulemma vielä vaihtaa. Se vaatii kuitenkin työtä.
Mutta mistä tämä jatkuva rumuusvouhotus tulee? Ei se alempitasoisuus kaikilla ulkonäöstä ole kiinni. Jossain määrin varmaan, tuskin valokuvamallin kauan tarttee yksin olla, mutta kyllä täällä palstalla huomaa aika monella kaiken näköistä mielenterveysongelmaa ja persoonallisuuteen liittyviä ongelmia, jotka rajoittavat elämää niin ettei kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen synny. - sanonvaan
Tänne kirjoittelu ei tarkoita että olisi mielenterveysongelmia. Se että mies ei saa pillua takoittaa että on oikeesti ruma joten totuuden kertominen on rohkeata. Naiset ei vi myöntää että ovat mielummin komean jännämiehen hakattavana kun turvallisen ätmin kainalossa.
- 116
Unohdit "ruman" tuosta ätminkuvauksestasi. Sitäpaitsi, naisiin kohdistuvilla kidutusfantasioilla hekumoivat eivät kylläkään anna vaikutelmaa mistään "turvallisesta" tyypistä.
- Vapaaherra78
Tiedänhän minä itsekin, etten ole parisuhdekelpoinen ihminen, koska olen luonteeltani yksineläjä. Rumuudella ei tosin ole asian kanssa mitään tekemistä, tai sillä ei ainakaan ole mitään merkitystä. En ole parisuhdematskua, olin sitten ruma tai en.
Äläs vielä. Moni on päässyt naimisiin huumorintajunsa tai muun symppiksyytensä ansiosta. Tokihan siinä saattaa kestää kauemmin kuin kauniilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334639Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071633
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718