http://video.foxnews.com/v/4534672964001/new-polls-signaling-a-shakeup-in-the-2016-race/?intcmp=obnetwork#sp=show-clips
Lehdistö on ollut Benin kimpussa yötä-päivää.
Tohtori Ben Carson on selättämässä D. Trumpin.
18
<50
Vastaukset
- SitäKunNiinOdottavat
Jos Carsonista tulee USAn presidentti, niin säätääkö hän sitten sen adventistien kuolaaman sunnuntailain?
- Näin.siinä.käy
Tai joku käskee Carsonia säätämään sunnuntailain, että saadaan edes yksi Ellen Whiten harhanäky toteutumaan?
Carson säätää kuitenkin todennäköisesti lauantailain ja kaikki pakotetaan USA:ssa kuoleman uhalla kumartamaan lauantaisapattia? - oikeaprofeetta
Ellen G.Whiten ennustukset ovat käyneet toteen ennenkin ja käyvät toteen nyt ja tulevaisuudessa, koska ne perustuvat Raamatun sanaan, joka on varma ja luja.
- Peter__T
Olenkin odottanut milloin Englanti hyökkää Amerikkaan. Koska niin on profeetta ennustanut.
- Exap
Peter__T kirjoitti:
Olenkin odottanut milloin Englanti hyökkää Amerikkaan. Koska niin on profeetta ennustanut.
Minua on häirinnyt se Jerusalemin jälleenrakentaminen, jota ei koskaan tule Ellun mukaan tapahtumaan. Uskallanko siis edes varata lippuja matkalle kaupunkiin, jota Ellun mukaan ei ole ? Nyt saisi ebookersista halvalla liput - onko nää nyt huijausta vai mitä ihmettä ? Lippuja kaupunkiin jota ei koskaan olla jälleenrakennettu ??? Auttakaa nyt Ellunistit !
- pyhpyhpyhpyhpyh
Peter__T kirjoitti:
Eipäs ole.
- pyhpyhpyhpyhpyh
Exap kirjoitti:
Minua on häirinnyt se Jerusalemin jälleenrakentaminen, jota ei koskaan tule Ellun mukaan tapahtumaan. Uskallanko siis edes varata lippuja matkalle kaupunkiin, jota Ellun mukaan ei ole ? Nyt saisi ebookersista halvalla liput - onko nää nyt huijausta vai mitä ihmettä ? Lippuja kaupunkiin jota ei koskaan olla jälleenrakennettu ??? Auttakaa nyt Ellunistit !
Huijaat itse. Hän kirjoitti, että vanhaa Jerusalemia ei rakenneta = temppeliä palveluksineen.
- lukekaaoikeinraamattua
Mutta mitäs enää vanhalla Jerusalemilla tekis, kun Jeesus kuoli ristillä temppelin esirippukin repesi ylhäältä alas asti, vanha temppeli oli tehnyt tehtävänsä loppuun. Kun Jeesus saapuu tämän maan kamaralle hän laskeutuu tänne uuden Jerusalemin kanssa joka ei ole ihmisen rakentama, rakentaja on itse Herra.Ilm.21:1-8.
- pyhpyhpyhpyhpyh
No ei mitään tietenkään, mutta silti ne jotkut odottaa sen rakentamista, varsinkin hellarien keskuudessa.
Peter__T kirjoitti:
Ehkä kyse olikin jonkin joukkuepelin maaottelusta?
- omalehmä
oikeaprofeetta kirjoitti:
Ellen G.Whiten ennustukset ovat käyneet toteen ennenkin ja käyvät toteen nyt ja tulevaisuudessa, koska ne perustuvat Raamatun sanaan, joka on varma ja luja.
Kerro nyt edes yksi Ellenin ennustus, joka olisi käynyt toteen.
- EllunHourut
oikeaprofeetta kirjoitti:
Ellun ennustukset eivät a) ole käyneet toteen ja b) perustu Raamattuun, vaan hänen omiin hourailuihinsa ergo c) Ellu on väärä proffeetta.
Ja adventistien huuhaatulkinnoissa ja keksinnöissä vanha Jerusalem=temppeli?
Jeesus on enkeli Miikael?
Adventtikirkko=Jumalan varastohuone? ("Tuokaa täydet kymmenykset Minun varastohuoneeseeni.")
jne.
Adventtikirkko tulkitsee Raamattua "oman korvasyyhyn"= Ellen G. Whiten harhojen, unien/näkyjen perusteella ja sen mukaan kuin asiat on USA:ssa 1800-luvulla lyöty lukkoon pääkonferensissa/keskushallinnossa?- pyhpyhpyhpyhpyh
Puhut potaskaa ja sillä sipuli.
>>> Lehdistö on ollut Benin kimpussa yötä-päivää. >>
No enpäs paljoa ihmettele, kun Ben Carsonin vastaukset eivät edusta 2000-lukua, vaan lähinnä villin lännen elokuvia ja 1800-lukua.
Uusimman kouluampumisen jälkeen Ben Carson ilmoitti kunnon kristityn tavoin, että nämä asevapaat alueet ovat aivan huuhaata ja Ben haluaisi aseet opettajille ja lastentarhan ohjaajille yms, jotta he voisivat ampua epäilyttävät kohteet heti saman tien.
Ben Carson uskoo aseiden voimaan ja väkivallan säälimättömään käyttöön ensimmäisenä, josta usein kunnon kristityn erottaakin:
http://www.usatoday.com/story/news/politics/elections/2015/10/06/ben-carson-gun-control-snowden-trump/73370350/
>> Ben Carson suggests more people should be armed
"If the teacher was trained in the use of that weapon and had access to it, I would be much more comfortable if they had one than if they didn't." >>
Hupaisasti Ben Carson ei itse kovin paljoa luota jumalansa suojeluun ja jumalansa varjelukseen, vaan hän luottaa enemmän aseisiin ja siihen, että ase pelastaa hänet paljon luotettavammin kuin hänen jumalansa:
>>> He keeps a gun himself at a home he owns in a secluded area, "way out in the country, away from the police, away from anybody," he says. "If someone is, you know, threatening your life or the life of your family and you don't have ready access to the police, I would prefer to have a mechanism for protecting myself." >>
Miksiköhän hän ei anna tätä asiaa jumalansa käsiin ja ilmoita, että hän ei tarvitse asetta suojellakseen perhettään, koska hänellä on jumalansa tuki ja suoja 24/7?
MInä tiedän syyn että miksi Ben valitsee mieluummin aseen kuin jumalan, joten arvaatko sinä?- pyhpyhpyhpyhpyh
Puhut sinäkin potaskaa ja sillä sipuli.
pyhpyhpyhpyhpyh kirjoitti:
Puhut sinäkin potaskaa ja sillä sipuli.
>>> Puhut sinäkin potaskaa ja sillä sipuli. >>
Missä kohdin?
Jos minä uskoisin johonkin mielikuvituskaveriin ja hänen suojelukseensa kaikissa tilanteissa, niin en minä silloin asetta ostaisi ja kotona säilyttäisi.
Sitten jos en olisi oikein varma mielikuvituskaverini taikavoimista, niin varmasti silloin ostaisin aseen varuilta, jos vaikka mielikuvituskaveri juuri avun hetkellä katsoisikin muualle tai olisi vaikka vessassa. Tai teltassa syntejä ynnäilemässä.
- lestissä
Onneksi Usa:n presidentin ratkaisee amerikankansa ,eikä mikään iltalehden tai hesarin toimitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446