Laitetaas alkuun yksi ListaHitti, joka toimii myös tunnarina juuri avatulle kerholle.....kerho kaikille pienille ja suurille tallustelijoille, ketkä ihmettelevät maailman hassua menoa... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw
Sinkkujen Perjantain BiisiTori! =)
34
143
Vastaukset
- että.silleen
Lauantai jo...
https://www.youtube.com/watch?v=PIB11-6FE1cMGTOW kirjoitti:
Tulin just takas....laitetaas mysteeri biisi soimaan....lähteeeee....nyyyyyt....
=).....Oh-hoh......olipas siinä sitä Nais Energiaa......punanen mekko ja kaikkea, ihan kuin myy... ;)
- että.silleen
Tykästyin tämmän emännän uuteen tuotantoon...
https://www.youtube.com/watch?v=H5GUQAtXL8M että.silleen kirjoitti:
Tykästyin tämmän emännän uuteen tuotantoon...
https://www.youtube.com/watch?v=H5GUQAtXL8MTyydydyy.........tyydydyy.....=DD.....tiukkaa settiä on kyllä - se on pakko myöntää... laittaa ihan hymyksi ja hyrisemään, kun vetää sellaisella asenteella, että oksat pois... =)
- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Tyydydyy.........tyydydyy.....=DD.....tiukkaa settiä on kyllä - se on pakko myöntää... laittaa ihan hymyksi ja hyrisemään, kun vetää sellaisella asenteella, että oksat pois... =)
Sitä on koko setti: Kiellettyjä asioita. Mä tallensin ne laulut tikulle.
Kävitkö lenkillä? Mä oon väsynyt..nukuttaa.
Hyvää yötä, nuku hyvin. että.silleen kirjoitti:
Sitä on koko setti: Kiellettyjä asioita. Mä tallensin ne laulut tikulle.
Kävitkö lenkillä? Mä oon väsynyt..nukuttaa.
Hyvää yötä, nuku hyvin.Määrätkö mulle koko "kuurin"? ;P.......voi veljet......noh, mitä sitä ei palsta ystävyyden takia tekisi.....mut jos saan viikon aikaa "kuurin" loppuun pureskelemiseen, niin se ois hyvä, Jookosta kookosta?
Kävin ihan vain happea haukkaamassa, eli kävelyllä vajaa 6km menee siihen 45 minuuttiin.....
Hyvää yötä ja kauniita unia.....nuku myös sinä hyvin ja sikeästi.. =)
Ps. laita se tuuletusikkuna kiinni.....- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Määrätkö mulle koko "kuurin"? ;P.......voi veljet......noh, mitä sitä ei palsta ystävyyden takia tekisi.....mut jos saan viikon aikaa "kuurin" loppuun pureskelemiseen, niin se ois hyvä, Jookosta kookosta?
Kävin ihan vain happea haukkaamassa, eli kävelyllä vajaa 6km menee siihen 45 minuuttiin.....
Hyvää yötä ja kauniita unia.....nuku myös sinä hyvin ja sikeästi.. =)
Ps. laita se tuuletusikkuna kiinni.....No, jos jaksat kuunnella? Jos saat laulut järjestykseen...siinä on koko story..pätkiteltyä tunnetta matkan varrelta.
Ennen kuolemaa: on tarinan viimeinen levy....se on haavekuva joka elää vieläkin....jostakin miehestä tulevaisuudessa...jonka ehkä tapaa tai sitt ei.
Löysin aivan sattumalta Emma Salokosken levytyksiä....viime vuonna syksyllä myöhään kun olin muuttanut ja järjestelin asuntoani mieleisekseni.
Tämä sävel oli tuttu...sanoitus erilainen kuin Anna Hanskin levytyksessä.
Tanssin tätä yksinäni sukkasillani silloin...melkein joka ilta.
Miksi sä meet - Porque Te Vas
https://www.youtube.com/watch?v=Ko7D6D3OyFM että.silleen kirjoitti:
No, jos jaksat kuunnella? Jos saat laulut järjestykseen...siinä on koko story..pätkiteltyä tunnetta matkan varrelta.
Ennen kuolemaa: on tarinan viimeinen levy....se on haavekuva joka elää vieläkin....jostakin miehestä tulevaisuudessa...jonka ehkä tapaa tai sitt ei.
Löysin aivan sattumalta Emma Salokosken levytyksiä....viime vuonna syksyllä myöhään kun olin muuttanut ja järjestelin asuntoani mieleisekseni.
Tämä sävel oli tuttu...sanoitus erilainen kuin Anna Hanskin levytyksessä.
Tanssin tätä yksinäni sukkasillani silloin...melkein joka ilta.
Miksi sä meet - Porque Te Vas
https://www.youtube.com/watch?v=Ko7D6D3OyFMNoh, kai se nyt viikon sisällä tulee pureskeltua - olkoot kuurissa mitä energiaa tahansa...ja löytyyhän tuon levyn biisien järjestys netistä.... =)
Olihan siinä ihan hyvä sävel......ja kärpäsenä katossa olisi voinut olla ihan mukavaa seurailla tansahtelua... =P- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Noh, kai se nyt viikon sisällä tulee pureskeltua - olkoot kuurissa mitä energiaa tahansa...ja löytyyhän tuon levyn biisien järjestys netistä.... =)
Olihan siinä ihan hyvä sävel......ja kärpäsenä katossa olisi voinut olla ihan mukavaa seurailla tansahtelua... =PEipä taida löytyä, ei ainakaan pitäisi, jos ei joku niitä ole järjestykseen laittanut...jälkikäteen.
Kiellettyjä asioita on kertomus jos sen jäsentää oikein, muuten ne on vain yksittäisiä lauluja.
Ja miksi sä meet; on aivan toiselta Emman CD:tä ...
Mä löysin sen kun hain Anna Hanskin- Jos et sä soita.
"ja kärpäsenä katossa olisi voinut olla ihan mukavaa seurailla tansahtelua..."
Kuulostaa siltä ettet sä tanssi...?
Mä olen menossa ulos, isot paplarit on päässä vielä...väännän hiukset vapaalle nutturalle, mutt teen poikkeuksen asusteessani ja laitan mustat farkut ja turkoosinvihreän neuleen ylleni.
Tietääkseni en mene tanssimaan. Kaks mun veljeä vaimoineen lähtee viihteelle ja munt pyydettiin mukaan...eikä mulle kerrota minne ollaan menossa.
Hauskaa iltaa, sulle ja palstalaisille! että.silleen kirjoitti:
Eipä taida löytyä, ei ainakaan pitäisi, jos ei joku niitä ole järjestykseen laittanut...jälkikäteen.
Kiellettyjä asioita on kertomus jos sen jäsentää oikein, muuten ne on vain yksittäisiä lauluja.
Ja miksi sä meet; on aivan toiselta Emman CD:tä ...
Mä löysin sen kun hain Anna Hanskin- Jos et sä soita.
"ja kärpäsenä katossa olisi voinut olla ihan mukavaa seurailla tansahtelua..."
Kuulostaa siltä ettet sä tanssi...?
Mä olen menossa ulos, isot paplarit on päässä vielä...väännän hiukset vapaalle nutturalle, mutt teen poikkeuksen asusteessani ja laitan mustat farkut ja turkoosinvihreän neuleen ylleni.
Tietääkseni en mene tanssimaan. Kaks mun veljeä vaimoineen lähtee viihteelle ja munt pyydettiin mukaan...eikä mulle kerrota minne ollaan menossa.
Hauskaa iltaa, sulle ja palstalaisille!Tuossa ainakin.... http://cdon.fi/musiikki/emma_salokoski/kiellettyjä_asioita-34409932
Taidankin kuunnella tarkasti....oli ihan hyviä juttuja tuossa HS:n arvostelussa....
"levyn nimibiisi Kiellettyjä asioita, sykkii discon ja aikuisrockin paahteella, julistaen sellaista emansipaatiota, jota yleensä kuullaan vain liian kauan liian kilttejä olleiden ihmisten suusta."
"Monella tasolla kiinnostavin kappale on Mä selvisin. Se kertoo epätasapainoisesta suhteesta, jossa hyväksikäyttäjä ottaa kiltistä ihmisestä kaiken irti. "
Ihan omia näkemyksiä.......eli kiltti ei ole se jota pitäisi syyllistää ja tehdä kiltteydestä rumaa......rumaa on ne teot joita muut tekevät kiltille ja muille ja ns. "pahat" yksilöt löytyvät juuri sieltä.....
Noh, kai se kärpäseltäkin onnistuisi, joten mikä ettei siinä sitten kattoa pitkin voisi samalla tansahdella.... ;D
Hyvä, että sulle on keksitty jotain mukavaa ja piristävää.....toivottavasti on hauskaa, sekä rentoa menoa luvassa ja sullakin oikea fiilis päällä.... =)
Hauskaa iltaa myös sulle ja yötä myös, jos menee pitkän kaavan mukaan...
- helmiä.sioille
Sä oot kyllä aika ärsyttävä lässyttäjä.
Mutta siitä huolimatta hauskaa viikonloppua sinulle ja muillekin sinkuille..
Gardigans ja And Then You Kissed Me..
https://www.youtube.com/watch?v=Ax6m2WsdsqIKiits....sorry, jos mielipiteet ja kommentointi tapa ei natsaa sun kanssa, mut näinhän se on.... kaikkien kanssa ei vain natsaa, enkä usko että olet tästä poikkeus itsekään....ja täällähän saa toteuttaa jokainen täysin vapaata ja sekalaista ilmaisu tapaa, mikä nyt ei ole tietenkään aina mahdollista joka tilanteessa oikeassa elämässä........on se ilmaisun vapaus vaan niin mukavaa ja rentouttavaa.... =D
Hyvää ja hauskaa viikonloppua myös sinulle... =)- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
Kiits....sorry, jos mielipiteet ja kommentointi tapa ei natsaa sun kanssa, mut näinhän se on.... kaikkien kanssa ei vain natsaa, enkä usko että olet tästä poikkeus itsekään....ja täällähän saa toteuttaa jokainen täysin vapaata ja sekalaista ilmaisu tapaa, mikä nyt ei ole tietenkään aina mahdollista joka tilanteessa oikeassa elämässä........on se ilmaisun vapaus vaan niin mukavaa ja rentouttavaa.... =D
Hyvää ja hauskaa viikonloppua myös sinulle... =)Jumalauta se ei natsaa kenenkään kanssa, pullakin kirjoitti että ennen olit tolkun mies, nyt on tolkku mennyt. xD
Sun ilmasu tapas eniten muistuttaa muiden ilmaisuvapauden poistamista. xD
Ainiin se kappale https://www.youtube.com/watch?v=75eR9nFDEps no.trollolloo kirjoitti:
Jumalauta se ei natsaa kenenkään kanssa, pullakin kirjoitti että ennen olit tolkun mies, nyt on tolkku mennyt. xD
Sun ilmasu tapas eniten muistuttaa muiden ilmaisuvapauden poistamista. xD
Ainiin se kappale https://www.youtube.com/watch?v=75eR9nFDEpsNo jos sä oot jonkun pullan mies, niin hyvät sulle.......mullehan se ei kuulu, miksi pitäis.....
On tainnut mennä palkokasvi jos toinen syvälle....syvälle...hengityselimeen.....tai no voihan ne olla jossain muussakin kolossa. ;D- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
No jos sä oot jonkun pullan mies, niin hyvät sulle.......mullehan se ei kuulu, miksi pitäis.....
On tainnut mennä palkokasvi jos toinen syvälle....syvälle...hengityselimeen.....tai no voihan ne olla jossain muussakin kolossa. ;DxD Pullan mies kyllä, ei se naistakaan oikeasti saa, mä oon just se "saliminaritypy" sieltä puistosta. xD
Ethän yritä viedä mun palkokasveja, nehän on mun palkokasvit? xD
Mut joo kultsi, todistit sen ilmaisuvapauden ihan ilman mun palkojakin. xD
Ne palokasvit salakuljetin anuksessani jo ennen kommenttia, mut huumorissa on pieni totuuden siemen ja itsetutkinnan paikka. xP
https://www.youtube.com/watch?v=tV7oTSGTNcY no.trollolloo kirjoitti:
xD Pullan mies kyllä, ei se naistakaan oikeasti saa, mä oon just se "saliminaritypy" sieltä puistosta. xD
Ne palokasvit salakuljetin anuksessani jo ennen kommenttia, mut huumorissa on pieni totuuden siemen ja itsetutkinnan paikka. xP
https://www.youtube.com/watch?v=tV7oTSGTNcY"todistit sen ilmaisuvapauden"
Heh....no trolollollolllooo......niin kuka todisti mitä vai todistiko kukaan yhtään mitään....missäs mun vapaus on.....ainiin kyse taisi ollakin vain siitä, että sä päätät kuka ilmaisee ja mitä, eli sun vapaus....eikä muiden.....no trollollolooo
Siis sun mielipide ei ole totuus, niin kuin ei minunkaan.....varsin hassu olet ja suosittelen sinulle ihan samaa, mitä sinä minulle, Trolliseni ja Sinisen lahkeessa Troikkuja... ;Dno.trollolloo kirjoitti:
xD Pullan mies kyllä, ei se naistakaan oikeasti saa, mä oon just se "saliminaritypy" sieltä puistosta. xD
https://www.youtube.com/watch?v=tV7oTSGTNcY....tai noh, en ollut seurannut sun "hengentuotoksia" ja "totuuksia" aikaisemmin, mutta alla olen linkin kommenttisi perusteella sanoisin, että minun vastaavat ovat kyllä lähempänä järkeviä, kuin sinun.......olet sitten mitä olet........jos mulla on inkkareita karannut kanootista, niin sulla on jo kanoottikin uponnut....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876543/expua-palstalaisille-kuunneltavaa#comment-81167598- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
"todistit sen ilmaisuvapauden"
Heh....no trolollollolllooo......niin kuka todisti mitä vai todistiko kukaan yhtään mitään....missäs mun vapaus on.....ainiin kyse taisi ollakin vain siitä, että sä päätät kuka ilmaisee ja mitä, eli sun vapaus....eikä muiden.....no trollollolooo
Siis sun mielipide ei ole totuus, niin kuin ei minunkaan.....varsin hassu olet ja suosittelen sinulle ihan samaa, mitä sinä minulle, Trolliseni ja Sinisen lahkeessa Troikkuja... ;DEnhän minä estä sinun trollailujasi tai puutu niihiin, annan kaikkien kukkien kukkia. xD
Itse olen niityn karmein, sitkein ja vittumaisin kukkija. xD
Sulla on ihan sama vapaus edelleenkin mitä sulla oli ennenkin, mä vain huomautin mihin mulla on oikeus. xP Enhän minä ole mistään totuuksista puhunut, saati päättänyt kenenkään ilmaisuista, nämä teet ihan itse, kun tai mikäli haluat tehdä... xD
Pointti mitä et tainnut rivien välistä ymmärtää on muiden ilmaisuvapaus, moni yleistää ja lokeroi, tähän puutut ja vetoat tuota noin mihin? Ilmaisuvapauteen. xDxDxD - no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
....tai noh, en ollut seurannut sun "hengentuotoksia" ja "totuuksia" aikaisemmin, mutta alla olen linkin kommenttisi perusteella sanoisin, että minun vastaavat ovat kyllä lähempänä järkeviä, kuin sinun.......olet sitten mitä olet........jos mulla on inkkareita karannut kanootista, niin sulla on jo kanoottikin uponnut....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876543/expua-palstalaisille-kuunneltavaa#comment-81167598Yritätkö omia kanoottini ja inkkarini? xD Siellä harrastan ilmaisuvapautta, ihan niin kuin se pullakin. xD
Ihan kuin jotain jokin korpeisi, mutta eihän se voi olla, kun ei kenenkään tarvitse kannatella inkkareitaan kanootissaan. xD no.trollolloo kirjoitti:
Enhän minä estä sinun trollailujasi tai puutu niihiin, annan kaikkien kukkien kukkia. xD
Itse olen niityn karmein, sitkein ja vittumaisin kukkija. xD
Sulla on ihan sama vapaus edelleenkin mitä sulla oli ennenkin, mä vain huomautin mihin mulla on oikeus. xP Enhän minä ole mistään totuuksista puhunut, saati päättänyt kenenkään ilmaisuista, nämä teet ihan itse, kun tai mikäli haluat tehdä... xD
Pointti mitä et tainnut rivien välistä ymmärtää on muiden ilmaisuvapaus, moni yleistää ja lokeroi, tähän puutut ja vetoat tuota noin mihin? Ilmaisuvapauteen. xDxDxD"Pointti mitä et tainnut rivien välistä ymmärtää on muiden ilmaisuvapaus, moni yleistää ja lokeroi, tähän puutut ja vetoat tuota noin mihin? Ilmaisuvapauteen. "
Jos se yleistys, yksinkertaistus ja niputus on valheellista, manipuloivaa yms., niin vaikka sinullakin olisi jokin tarkoitus sille miksi siihen ei saisi puuttua, niin se ei ole minulta pois......minä tuon näkökantani esille siinä missä muutkin ja jos se kovin harmittaa, niin OiVoi.........eihän ne erillaiset siitä välitä paitsi silloin, jos minun mielipiteeni jotenkin häiritsee/haittaa heidän tarkoitusperiään, manipulaatioitaan yms.
Trollaa sinä vain, luultavasti sinulla on noita nimimerkkejä tusina muutakin hihassa......sorry, jos olen astunut sun lahkeesi päälle ja siksi nyt lahkeessa räksytät...
Pidä hauskaa trolliseni hiekkalaatikolle kyllä teitä mahtuu useampikin....- no.trollolloo
MGTOW kirjoitti:
"Pointti mitä et tainnut rivien välistä ymmärtää on muiden ilmaisuvapaus, moni yleistää ja lokeroi, tähän puutut ja vetoat tuota noin mihin? Ilmaisuvapauteen. "
Jos se yleistys, yksinkertaistus ja niputus on valheellista, manipuloivaa yms., niin vaikka sinullakin olisi jokin tarkoitus sille miksi siihen ei saisi puuttua, niin se ei ole minulta pois......minä tuon näkökantani esille siinä missä muutkin ja jos se kovin harmittaa, niin OiVoi.........eihän ne erillaiset siitä välitä paitsi silloin, jos minun mielipiteeni jotenkin häiritsee/haittaa heidän tarkoitusperiään, manipulaatioitaan yms.
Trollaa sinä vain, luultavasti sinulla on noita nimimerkkejä tusina muutakin hihassa......sorry, jos olen astunut sun lahkeesi päälle ja siksi nyt lahkeessa räksytät...
Pidä hauskaa trolliseni hiekkalaatikolle kyllä teitä mahtuu useampikin....Antaa ihmisten yleistää, kyllä he tietävät etteivät tarkoita sitä, vaikka niin kirjoittavatkin teksteissään. Antaa heidän kirjoittaa kyvyillään ja tavoillaan, kyllähän siitä fiksumpikin tajuaa asian siihen puuttumatta, vai tajuaako. xD
Ihmiset ovat yksinkertaisia, niputtavat ilman taka-ajatuksia kun ovat aitoja eikä yritä edes manipuloida, mutta jos haluaa olla wc-paperi, niin hei en mä estä. xD
Pitäisikö sen harmitta? Hups, sori, ei se kyllä harmita, pitäisikö? Jokaisen oma asia minkä kuvan antaa itsestään ja mitä hullunkurisempi saa mut palkinoks. xD
Vähemmän järkee, vähemmän tärkee, ei mitän annettavaa, ei mullakaan niin täs on tulos ja ulos lähetään sit ku jaksaa. xD
Mun tarkoitus, vituilla ja saada sadistista mielihyvää ja nautintoo kun trollaus osuu ja upoo 6-0. xD
Mut joo hihaa ei oo, eikä lahkeita, nimimerkkejä voi olla tusina, mut tuo komentti vahvistaa että tiedät mistä puhut, kun moni puhuu sun multinikeistä. xD Vaihdetaanko näitä tässä? xD
Hyvä että oot kyvytön ja ruokit trollia, just sillä mä elän. Kiva et oot myös kyvytön, päivästä toiseen samat kliseet, enkä edes minä asialla, mut ennalta arvattavissa, et san juuri ne samat. xD
Hiekkalaatikko tämä onkin ja saan just sen mitä hainkin. Tiesitkö mikä on pahin? Et tiennyt, minä tiedän, mä oon just se joutsen. xD no.trollolloo kirjoitti:
Antaa ihmisten yleistää, kyllä he tietävät etteivät tarkoita sitä, vaikka niin kirjoittavatkin teksteissään. Antaa heidän kirjoittaa kyvyillään ja tavoillaan, kyllähän siitä fiksumpikin tajuaa asian siihen puuttumatta, vai tajuaako. xD
Ihmiset ovat yksinkertaisia, niputtavat ilman taka-ajatuksia kun ovat aitoja eikä yritä edes manipuloida, mutta jos haluaa olla wc-paperi, niin hei en mä estä. xD
Pitäisikö sen harmitta? Hups, sori, ei se kyllä harmita, pitäisikö? Jokaisen oma asia minkä kuvan antaa itsestään ja mitä hullunkurisempi saa mut palkinoks. xD
Vähemmän järkee, vähemmän tärkee, ei mitän annettavaa, ei mullakaan niin täs on tulos ja ulos lähetään sit ku jaksaa. xD
Mun tarkoitus, vituilla ja saada sadistista mielihyvää ja nautintoo kun trollaus osuu ja upoo 6-0. xD
Mut joo hihaa ei oo, eikä lahkeita, nimimerkkejä voi olla tusina, mut tuo komentti vahvistaa että tiedät mistä puhut, kun moni puhuu sun multinikeistä. xD Vaihdetaanko näitä tässä? xD
Hyvä että oot kyvytön ja ruokit trollia, just sillä mä elän. Kiva et oot myös kyvytön, päivästä toiseen samat kliseet, enkä edes minä asialla, mut ennalta arvattavissa, et san juuri ne samat. xD
Hiekkalaatikko tämä onkin ja saan just sen mitä hainkin. Tiesitkö mikä on pahin? Et tiennyt, minä tiedän, mä oon just se joutsen. xDMiksi pitäisi antaa yleistää, joko sen tarkoitus on manipuloida yms., niitä ketkä siihen ovat sortuvaisia tai sitten kirjoittajat eivät itsekään ymmärrä, kun eihän monikaan ymmärrä edes oikeassa elämässä....
Kiitos palkinnosta....vaikka ei se nyt ehkä niin palkinnolat tunnukaan, mut mikäs tässä on rupatellessa samalla kun syö iltapalaa.......eli kiitos vain seurasta.... ;D
Millaista muuten se sadistinen mielihyvä on ja millaista sadistina on olla, kaipa se tuntuu ihan hyvältä sadistista?.......varmaan vähän sama kun empaattisesta empaattiset jutut....
Mulla ei valitettavasti ole enempiä nivkkejä käytössä, kuin tämä......mut voi olla et silloin aluksi kun "kiltti trollailin", niin otettiin joskus sun kanssaskin yhteen, jos silloin palstoilla olit... ;)
Ei mulla mitään kliseitä ole ja samat vastauksethan saat samoihin heittoihin, kuin muutkin.......eipä siinä kauheasti järkeä tai älyä vaadita, jos toisen persoonasta/luonteesta/arvoista ja ajatusmaailmasta edes jotain tietää.....olenkin sanonut, että v*ttuilu, p*rseily, huono käytös on maailman helpointa ja yksinkertaisinta touhua, mutta jotkut eivät siihen pysty johtuen aikaisemmin luettelemistani asioista.....ja kivahan suo on välillä ruokkia, ettet ihan nälkään kuole.....toivottavasti sullakin on jotain hyvää iltapalaksi......mulla ainakin on... =)
Millainen Joutsen sinä sitten oletkaan.......Musta Joutsen?
Mietityttää vain millainen ihminen siellä ruudun takana on ja millainen elämäntarina sulla on takana.........eipä taida olla helppoa toi sunkaan elämä tai noh, mistäpä minä sitä voisin tietää, kun en samanlainen ole, voihan se ollakin....
Ehkä ehdin vielä rupatella ja ruokkia suakin tänään, mutta jos ei törmäillä, niin hyvää yön jatkoa....
Viidakkoastujan viikko:
https://www.youtube.com/watch?v=VNSgKDRndpQ- vihatipunen
Punkkupullo on tyhjä ja kohta kuuntelemaan Amorphista..
https://www.youtube.com/watch?v=oiOX2axSWvgSenkin juopporetku....no ei kai... ;P
Itse taidan sitten hieman kilistellä ensi viikonloppuna, niin pysyy palstan juominen tasapainossa... =D- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Senkin juopporetku....no ei kai... ;P
Itse taidan sitten hieman kilistellä ensi viikonloppuna, niin pysyy palstan juominen tasapainossa... =DMulla oli toi punkkupullo vissiin neljä viikkoa ennenkuin korkkasin sen. Että sellanen juoppo mä olen :D. Ens viikonlopuksi pitää kyllä ostaa uusi pullo koska Diablo...
https://www.youtube.com/watch?v=bSKbT2NDszw - vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Toi Amorphiksen biisi kuulostaa ihan loppuaikojen Sentencediltä.
Voi olla. Mä en ihan hirveesti ole Sentencendiä kuunnellut mut tää on ollut aina mun mielestä tosi koskettava:
https://www.youtube.com/watch?v=mGtrNZwqpCY - vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Voi olla. Mä en ihan hirveesti ole Sentencendiä kuunnellut mut tää on ollut aina mun mielestä tosi koskettava:
https://www.youtube.com/watch?v=mGtrNZwqpCYPitää nyt vielä tuupata tää tänne ennen lähtöä. Crow on muuten hyvä leffa. Siis sitä Sentenediä:
https://www.youtube.com/watch?v=QsKXNE02Ez4 vihatipunen kirjoitti:
Mulla oli toi punkkupullo vissiin neljä viikkoa ennenkuin korkkasin sen. Että sellanen juoppo mä olen :D. Ens viikonlopuksi pitää kyllä ostaa uusi pullo koska Diablo...
https://www.youtube.com/watch?v=bSKbT2NDszw....noh, ei kai tästä palstasta sen juopompi tule vaikka sitten molemmat kilistellään ensi viikonloppuna... ;P
http://m.youtube.com/watch?v=qchPLaiKocI#
Gooood evening !
Kool & The Ganghttp://m.youtube.com/watch?v=Wv6wnzQGWPE#
Laila & Ritva Kinnunen
Pojat :D- no.trollolloo
https://www.youtube.com/watch?v=AL9SlOUSURU
Jos teil olis muija. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784