Seuraava lähetys on epäilemättä palstalaisille kuuntelun arvoinen.
Se nimittäin käsittelee, useita palstatotuuksia, kuten miehen statuksen, rahat ja numeropelin. Esim. noin 45 min sisään alkaa puhe siitä, miten hypergamisia ja statusta himoitsevia naiset ovat. Ja mikä mielenkiintoisinta, tämä on universaali ilmiö, sillä tästä selviää, että tämä hypergamia on vallalla aina Amerikasta Kiiinaan!
Varsinainen jakson aihe on, että onko deittailu mitään muuta kuin numeropeliä.
Ja tehän tiedätte, mitä Ex PUA on teille kertonut! ;)
http://www.blogtalkradio.com/modeone/2015/10/09/is-dating-today-nothing-but-a-numbers-game-an-interview-with-author-jon-birger
#ExPUA Palstalaisille kuunneltavaa
9
58
Vastaukset
- Ex----------PUA
"Tulevaisuuden lapset eivät halua kuulla siitä, miten äiskä LASKI standardejaan, naidakseen ALASPÄIN".
Jep jep! - Ex----------PUA
Lähetyksessä paljastuu, että lopulta naiset tulevat tekemään jutun itselleen vaikeaksi, heidän pariutumistottumusten (hypergamia) kautta, sillä miehet yksinkertaisesti loppuvat kesken.
Palstatotuus = totuus. - no.trollolloo
Trolli antaa trollille yhden viestin, ettet omista 100% keskustelun aivopieruista. xD
Miksi kuuntelisin 45 minuuttia paskaa, kun voin oikeesti nussia naista, naimalla naida, karvainen perseeni laskea ja nousta, nousta ja laskea nuoren kuuman naisen päältä? xD
Voin kuuntelemalla kuunnella, kun se nuori kuuma naine huohottaa saadessaan mun munaa sisäänsä ehkä useamman kerran päivässä 3 minuuttia kerrallaan tai ehkä kestän pidempään. Tärkeintä on että molemmat nauttii, mies ja mulkku. xD
Eli, kuuntele sinä vain jotain paskaa ja tuhlaa 45 minuuttia elämästäsi..... Eikun sä teit sen jo, ei vittu. xD- Ex----------PUA
Tuhlaa?
Jos todella olet mies, sinä ymmärrät että olet hyvinkin onnekas tapaus.
Ja näin ollen sinun tulee ymmärtää, että tuo mistä nautit on hyvinkin satunnaista ja katoavaista.
Jatkossa voit heittää tuolle hyvästit, jos muutoksia ei tapahdu. 90% miehistä joutuu tekemään niin.
Paitsi jos olet aisurii, ja teeskentelet että olet tyytyväinen tilaasi.
- Ex----------PUA
Noin 1:20 min kohdalla puhe on siitä, miten betat eivtä suostu enää alfojen jäämistöille. Ja miten 18-25 vuotiaat naiset antavat parhaat vuotensa alfoille.
- Ex----------PUA
Palstatotuus, taas.
Ennen 1:40 kohtaa, lähetykseen soittaa juutalainen, jonka rabbi on kertonut, että aloitteelliset naiset ovat heitä, jotka ovat USEISTA vaihtoehtodoista päässemässä naimisiin (suhdeluku 9/10).
Samoin miehet ovat yhtä mieltä: Miehet EIVÄT tykkää jahdata, vaan se on naisten ylläpitämä väärinkäsitys. Sun lähetykset tulee Kuusta ja menee Marsiin. Ketä kiinnostaa? Sateliittia?
- Ex----------PUA
Tyypillinen helkavastaus: 0% liittyen asiaan, ja 100% aiheesta ohitse.
(Tämä tapahtuu aina kun aihe osuu ja uppoaa).
Olen muuten pannut 22 vuotiasta puistossa.
Miltä se sinusta tuntuu? - ytmi
Ex----------PUA kirjoitti:
Tyypillinen helkavastaus: 0% liittyen asiaan, ja 100% aiheesta ohitse.
(Tämä tapahtuu aina kun aihe osuu ja uppoaa).
Olen muuten pannut 22 vuotiasta puistossa.
Miltä se sinusta tuntuu?"Olen muuten pannut 22 vuotiasta puistossa. "
Eikö kaikki ole? Tosin kaikkien ei sitä tarvitse tuoda julki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450