Kirkon jämerä pakolaispolitiikka on saanut minut liittymään kirkkoon. Kyllä ateistikin voi liittyä kirkkoon. Tärkeintä on se, että organisaatio tekee hyvää työtä.
Liityin eilen kirkkon
6
335
Vastaukset
- Hahhahhahhahhaaaaa
"jämerä pakolaispolitiikka"
- aintfunny
Jämerä? Että otetaan lisää?
- Auttamishalua
Tiedätkö Entkirkoton, minulla on käynyt sama mielessä: maksaa kirkollisvero ja kirkolla on valmis organisaatio avun antamiseen.
- Pitkäveteistä
Lueppa ensin kuinka rikasta elämä on nykyään Vantaalla ja sitten vaan rukoilemaan.
- luenaiken
Olen itse Vantaalta ja tiedän että meillä täällä on oikeasti rikasta elämää. Enkä tarkoita tässä rikkautta pelkästään taloudellisessa mielessä. Vaikka on meillä varmaan taloudellisestikin hyvin asiat. Ja kyllä me täällä rukoilemme. Sinunkin puolesta.
- Pitkäveteistä
Sillä ei paljon kehuskella kannate jos ja kun asuu Vantaalla,siellä(Espoo,Hki)12 vuotta asuneena tiedän mitä se on.Ei elämänlaadussa ole paljon kehumista.Odotappa parikymmentä vuotta niin suurin osa Vantaan asumalähiöistä on slummialuetta,ählämien miehittämää pska-aluetta.Nehän on varmaan sinun mieleistä porukkaa,rukoilevat paljon.Naisten pitää kulkea hunnutettuna,kasvot peitettynä.Ehkä se onkin sinun sisäinen toiveesi että voisit peittää ei niin kauniit kasvosi,menisit täydestä kuin väärä raha.Minä en itse ole koskaan uskonut aasilla ratsastaviin,eikös Jeesuskin ollut sellainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh1104621Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2203704Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1553515Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188723384Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2312766Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk632553"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk282422Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1272368- 552208
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112106