Kirkon jämerä pakolaispolitiikka on saanut minut liittymään kirkkoon. Kyllä ateistikin voi liittyä kirkkoon. Tärkeintä on se, että organisaatio tekee hyvää työtä.
Liityin eilen kirkkon
6
192
Vastaukset
- Hahhahhahhahhaaaaa
"jämerä pakolaispolitiikka"
- aintfunny
Jämerä? Että otetaan lisää?
- Auttamishalua
Tiedätkö Entkirkoton, minulla on käynyt sama mielessä: maksaa kirkollisvero ja kirkolla on valmis organisaatio avun antamiseen.
- Pitkäveteistä
Lueppa ensin kuinka rikasta elämä on nykyään Vantaalla ja sitten vaan rukoilemaan.
- luenaiken
Olen itse Vantaalta ja tiedän että meillä täällä on oikeasti rikasta elämää. Enkä tarkoita tässä rikkautta pelkästään taloudellisessa mielessä. Vaikka on meillä varmaan taloudellisestikin hyvin asiat. Ja kyllä me täällä rukoilemme. Sinunkin puolesta.
- Pitkäveteistä
Sillä ei paljon kehuskella kannate jos ja kun asuu Vantaalla,siellä(Espoo,Hki)12 vuotta asuneena tiedän mitä se on.Ei elämänlaadussa ole paljon kehumista.Odotappa parikymmentä vuotta niin suurin osa Vantaan asumalähiöistä on slummialuetta,ählämien miehittämää pska-aluetta.Nehän on varmaan sinun mieleistä porukkaa,rukoilevat paljon.Naisten pitää kulkea hunnutettuna,kasvot peitettynä.Ehkä se onkin sinun sisäinen toiveesi että voisit peittää ei niin kauniit kasvosi,menisit täydestä kuin väärä raha.Minä en itse ole koskaan uskonut aasilla ratsastaviin,eikös Jeesuskin ollut sellainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041854- 2361649
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61947En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54859Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63808Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37807Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6801