Liityin eilen kirkkon

entkirkoton

Kirkon jämerä pakolaispolitiikka on saanut minut liittymään kirkkoon. Kyllä ateistikin voi liittyä kirkkoon. Tärkeintä on se, että organisaatio tekee hyvää työtä.

6

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhahhahhahhaaaaa

"jämerä pakolaispolitiikka"

• aintfunny

Jämerä? Että otetaan lisää?

• Auttamishalua

Tiedätkö Entkirkoton, minulla on käynyt sama mielessä: maksaa kirkollisvero ja kirkolla on valmis organisaatio avun antamiseen.

• Pitkäveteistä

Lueppa ensin kuinka rikasta elämä on nykyään Vantaalla ja sitten vaan rukoilemaan.

• luenaiken

Olen itse Vantaalta ja tiedän että meillä täällä on oikeasti rikasta elämää. Enkä tarkoita tässä rikkautta pelkästään taloudellisessa mielessä. Vaikka on meillä varmaan taloudellisestikin hyvin asiat. Ja kyllä me täällä rukoilemme. Sinunkin puolesta.

• Pitkäveteistä

Sillä ei paljon kehuskella kannate jos ja kun asuu Vantaalla,siellä(Espoo,Hki)12 vuotta asuneena tiedän mitä se on.Ei elämänlaadussa ole paljon kehumista.Odotappa parikymmentä vuotta niin suurin osa Vantaan asumalähiöistä on slummialuetta,ählämien miehittämää pska-aluetta.Nehän on varmaan sinun mieleistä porukkaa,rukoilevat paljon.Naisten pitää kulkea hunnutettuna,kasvot peitettynä.Ehkä se onkin sinun sisäinen toiveesi että voisit peittää ei niin kauniit kasvosi,menisit täydestä kuin väärä raha.Minä en itse ole koskaan uskonut aasilla ratsastaviin,eikös Jeesuskin ollut sellainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1418
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      1021
    3. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      22
      1014
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      309
      804
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      730
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      657
    7. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      45
      633
    8. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      269
      619
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      573
    10. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      555
    Aihe